Amp 20 Opublikowano 4 Lutego Opublikowano 4 Lutego U mnie w Rostoku u sprzedawcy jak dużo handluję ro gra zalicza zwiechę, przed instytutem tam było wszystko ok, po zaś zjazdy klatek, teraz zjazdów nie ma za to problem ze sprzedażą i tylko tu występuje.
Kakarotto 728 Opublikowano 4 Lutego Opublikowano 4 Lutego (edytowane) 37 minut temu, Amp napisał(a): U mnie w Rostoku u sprzedawcy jak dużo handluję ro gra zalicza zwiechę, przed instytutem tam było wszystko ok, po zaś zjazdy klatek, teraz zjazdów nie ma za to problem ze sprzedażą i tylko tu występuje. Tam się RAM zapycha do 100% i wtedy się zawiesza gra. Trzeba szybko robić interesy i uciekać albo robić je gdzie indziej. Sprawdziłbym to osobiście, czy najnowsza łatka to łata, ale GP się mi skończył. Edytowane 4 Lutego przez Kakarotto
Zas 287 Opublikowano 5 Lutego Opublikowano 5 Lutego Ciekawe, co by było, gdyby wydał to Ubisoft... Quaz długo czekał, ale widocznie w końcu stwierdził, że hajs musi się zgadzać.
Alek_M 233 Opublikowano 6 Lutego Opublikowano 6 Lutego Nie wiem czy już było, ale po włączeniu generatora klatek mam takie dziwne miganie tekstur na wysokości korony drzew jak jest dzień. Po wyłączeniu generatora i włączeniu DLSS na Quality nie ma tego efektu, jest na to jakieś rozwiązanie?
PepePanDziobak 105 Opublikowano 6 Lutego Opublikowano 6 Lutego 5 godzin temu, Alek_M napisał(a): Nie wiem czy już było, ale po włączeniu generatora klatek mam takie dziwne miganie tekstur na wysokości korony drzew jak jest dzień. Po wyłączeniu generatora i włączeniu DLSS na Quality nie ma tego efektu, jest na to jakieś rozwiązanie? Czekać na aktualizację. U mnie jest podobnie ale migocze wszystko jak ustawię dlss na najwyższy poziom. Tzn zaczyna sie takie migotanie przy spadku fps do 60 klatek
aureumchaos 440 Opublikowano 7 Lutego Opublikowano 7 Lutego Ja gralem z wszystkim na maxa i DLAA + FG. Nic nie migotalo a fps byl 90+ cala gre (nie licze spadkow przy cutscenkach bo tam nie dziala FG ale i tak te przerywniki byly marne wiec nic sie nie traci).
Alek_M 233 Opublikowano 7 Lutego Opublikowano 7 Lutego @aureumchaos ja mam stary monitor bez g-sync i FreeSync i może tutaj leży problem. Głównie przy generatorze migają drzewa oraz mam takie rwanie obrazu i brak płynności, a po jego wyłączeniu nie ma tego efektu. Najlepszy efekt mam przy DLSS/DLAA lub Quality, obraz jest bardzo płynny i nic nie miga. DLAA ciśnie grafę pod korek i są częste spadki poniżej 60fps, więc pozostaje grać z DLSS Q.
Alek_M 233 Opublikowano 12 Lutego Opublikowano 12 Lutego (edytowane) Czy u Was też w Czerwonym Lesie na ustawieniach Epickie FPS leci na pysk do poziomu 45 klatek, a w innych rejonach spokojnie idzie ponad 60? Gram w rozdzielczości 1440p. Edytowane 12 Lutego przez Alek_M
Czubatka Boża 176 Opublikowano 12 Lutego Opublikowano 12 Lutego (edytowane) Niedługo ukończę Star Wars Jedi: Ocalały i niedługo zacznę grać w S.T.A.L.K.E.R. 2: Serce Czarnobyla i prosił bym o jakieś porady jak dobrze zacząć grę i jakie lokacje zwiedzić na samym początku by zebrać dobry ekwipunek na sam star gry? Edytowane 12 Lutego przez Czubatka Boża
reddy 152 Opublikowano 12 Lutego Opublikowano 12 Lutego Ja to bym poczekał, aż to ukończą. No ale, Lokacje leć po kolei jak fabuła prowadzi, bo się zabiegasz. A ekwipunek sam będzie wpadał, wystarczy chodzić po chatach, schowkach. Aż za dużo tego jest.
PepePanDziobak 105 Opublikowano 12 Lutego Opublikowano 12 Lutego (edytowane) 1 godzinę temu, Czubatka Boża napisał(a): Niedługo ukończę Star Wars Jedi: Ocalały i niedługo zacznę grać w S.T.A.L.K.E.R. 2: Serce Czarnobyla i prosił bym o jakieś porady jak dobrze zacząć grę i jakie lokacje zwiedzić na samym początku by zebrać dobry ekwipunek na sam star gry? 1 godzinę temu, Czubatka Boża napisał(a): Niedługo ukończę Star Wars Jedi: Ocalały i niedługo zacznę grać w S.T.A.L.K.E.R. 2: Serce Czarnobyla i prosił bym o jakieś porady jak dobrze zacząć grę i jakie lokacje zwiedzić na samym początku by zebrać dobry ekwipunek na sam star gry? Ja proponuję motto " biegać zwiedzać za***r****ć " Jeśli jesteś fanem serii i łażenia po lesie to po prostu graj. Niektórzy od razu lecą po najlepsze armory i broń, ale wtedy gra jest bez sensu moim zdaniem. Polecam skryjowki reportera, tam są dość ciekawe fanty na Start Edytowane 12 Lutego przez PepePanDziobak
ODIN85 3 502 Opublikowano 12 Lutego Opublikowano 12 Lutego 3 godziny temu, Czubatka Boża napisał(a): Niedługo ukończę Star Wars Jedi: Ocalały i niedługo zacznę grać w S.T.A.L.K.E.R. 2: Serce Czarnobyla i prosił bym o jakieś porady jak dobrze zacząć grę i jakie lokacje zwiedzić na samym początku by zebrać dobry ekwipunek na sam star gry? Poczekaj jeszcze z 2 lata. Szkoda teraz nerwów.
Alek_M 233 Opublikowano 13 Lutego Opublikowano 13 Lutego Kolejny pacz do Stalkera 2, tym okraszony numerem 1.2
tom36816 77 Opublikowano 13 Lutego Opublikowano 13 Lutego Na Steam 22gb przed kliknięciem, w trakcie już 110gb.
Crew 900 1 000 Opublikowano 13 Lutego Opublikowano 13 Lutego (edytowane) 22.6 GB do ściągnięcia. O super. Ściągnęło mi to i kolejne coś do ściągnięcia się pojawiło 11 GB... Edytowane 13 Lutego przez Crew 900
eciepecie 91 Opublikowano 13 Lutego Opublikowano 13 Lutego https://www.ppe.pl/news/363490/wielka-aktualizacja-do-stalkera-2-ponad-1700-ulepszen-i-poprawek.html
Stjepan 2 376 Opublikowano 13 Lutego Autor Opublikowano 13 Lutego Czekam na 1.6 w Zew Prypeci można było już grać po tym patchu. 1
DITMD 787 Opublikowano 13 Lutego Opublikowano 13 Lutego (edytowane) Cytat Fixed a bug with A-Life NPCs unable to properly approach corpses. Now they can pick up the best loot and weapons from them, and switch to more powerful weapons. Improved corpse looting behavior for NPCs. Fixed an issue where NPCs could loot body armor and helmets from corpses. Fixed an issue where NPCs could not loot the corpses of NPCs from another faction. Player's flashlight now casts shadows on objects. Edytowane 13 Lutego przez DITMD
Isharoth 597 Opublikowano 13 Lutego Opublikowano 13 Lutego (edytowane) 8 minut temu, Stjepan napisał(a): Czekam na 1.6 w Zew Prypeci można było już grać po tym patchu. Ja sobie chętnie ogram jeszcze raz, ale to najszybciej za parę lat. Może wtedy A-Life będzie już w akceptowalnym stanie. A i może pojawią się jakieś sensowne mody. Edytowane 13 Lutego przez Isharoth
PepePanDziobak 105 Opublikowano 13 Lutego Opublikowano 13 Lutego 28 minut temu, Isharoth napisał(a): Ja sobie chętnie ogram jeszcze raz, ale to najszybciej za parę lat. Może wtedy A-Life będzie już w akceptowalnym stanie. A i może pojawią się jakieś sensowne mody. taaa , jak stalker 3 wyjdzie ;-) NIe wiem , dla mnie ta gra była nie grywalna do jakiegoś pacza 1.0.1 . Później już jest ok można grać cały czas Gram dalej z doskoku, może z 4h w tygodniu a dlaczego tak mało gram ? bo żyję 2 1
reddy 152 Opublikowano 13 Lutego Opublikowano 13 Lutego Wychodzę z cementowni, z 30 metrów za bramą pojawia się znacznik, oho bandyci się zrespili, to tył zwrot. Myślę, niech powinność się z nimi naparza. Oczywiście laserowe dzidy bandytów zadziałały i każda kulka celna. Kucam obok typa przy bramie, ci strzelają tylko we mnie, a powinnosciowcy nic, niewzruszeni, nie reagują. tyle sprawdziłem, więcej nie chce 3 1
Spychcio 802 Opublikowano 13 Lutego Opublikowano 13 Lutego Jeśli to jest Patch 1.2 to ja spokojnie poczekam jeszcze z rok aż dojadą do wersji 2.0 Wtedy powinno być już w miarę dobrze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się