DG to była dobrze zoptymalizowana gra to po pierwsze grzeje równo GPU
DG to jest żaden graficzny killer. Niestety trzeba powtarzać przeskoki graficzne od pewnego momentu już są kosztowne już pomijając problemy z optymalizacją.
Wszystko co ma coś udawać, ale kosztować dużo mniej zawsze będzie mieć jakieś wady. Developerzy na UE i tak korzystają z gotowych narzędzi i wtyczek.
CDPR będzie korzystać z custom 5.5 tylko zapewne dotyczy to NVRTX i bliskiej współpracy z NV gdzie będą udostępniać aktualny poprawiony kod pod nowsze karty. Poza tym nie wykluczone, że oni między czasie nie przeskoczą na nowszą wersje silnika jeżeli będą większe zmiany na plus i będzie się to opłacić.
Gdyby studia mieli utalentowanych programistów i potrafili modyfikować UE pod siebie to by może byłoby coś z tego. Wszyscy korzystają z tego co dostają na tacy.
Poza Dice Mirror's Edge(UE3) i 2K Bioshock(UE2.5) to sobie nie przypominam, żeby ktoś grzebał przy UE.
Nie wiem jak u innych ale u mnie te duże peaki (skoki) na frametimes są związane ze dużymi peakami (spadkami lub wzrostami) fps-ów. Jak nie ma znacznych skoków fpsów, nie ma też peaków na frametimes. Najlepiej u mnie widać to przy kagańcu na fps-ach np. max frame rate 60. W sumie całkiem logiczne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się