Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

To że XP zapi....alał z 64MB ramu to się akurat nie zgodzę. Dobrze było tak od 192MB.

 

A jeśli chodzi o gry, to zainstalowałem CP 2077. Więcej benchmarkuję to, niż gram. Procesor bierze do 90W (odbija się od limitu). UV karty graficznej musiałem po roku zmienić o 50 Mhz w dół, bo się gra "wypłaszczyła".

Edytowane przez wamak
Opublikowano (edytowane)

Fakt, że z tym 64MB to przesadzili. Pierwszy XP zresztą nijak się miał do XP z SP3.

 

Na 64MB to zapierdzielał Windows NT 4.0 (lubiłem ten system, był cudowny, głównie przez to, że można było posiedzieć 3 godziny w 3D Studio MAX bez crashu, czego nie dało się zrobić na Win 98, a win95 to w ogóle było drętwe badziewie nie nadające się do niczego z punktu widzenia gracza, więc NT 4ka to był dla mnie pierwszy porządny OS po DOSie)

98 nie był zły poza tym, że niedorobiony. Stabilność do gier od biedy była OK.

Na XP się przesiadłem nie od razu, bo nikt będący rozsądnym graczem nie miał takich głupich pomysłów jak przeskakiwanie na nowy system na premierę czy w pierwszym roku :D

 

Edytowane przez VRman
Opublikowano
5 minut temu, Dermi napisał(a):

@AndrzejTrg Jeżeli to było w formie FMV, to może Mad Dog McCree? Akurat celowniczek osadzony na Dzikim Zachodzie.

Nie nie to napewno nie było to. Tak teraz oglądam i chyba najbardziej by pasowało "Lethal Enforcers II: Gun Fighters" ale sobie na spokojnie w domu zobaczę :) 

Opublikowano (edytowane)

"W cZaSIe RzeCZywistym"

 

24fps :E

W czasie kinowym raczej. ;)

I w 720p.

 

i pod warunkiem, że prompt pasuje do tego, co  najpopularniejsze. Do tego działa na nie wiadomo czym i nie wiadomo ile kosztuje.

 

AI gaming może kiedyś powstanie, ale moim zdaniem nie będzie miał sensownej formy w oczach graczy znających zalety stacjonarnego PC, aż do jakiegoś przełomu typu przejście na światło zamiast elektryczności czy jeszcze inne sci-fi.

Co do interakcji, to już widzę jak to zastępuje wymagające obliczenia fizyki.

 

Dziś nawet Doom z 1993r. ma "dziury" w wersji na AI. Pewnie da się to jakoś ogarnąć, naprawić, ale wtedy dodatkowe obliczenia lokalne i tak będą wymagane, co popsuje znowu sens. 

Edytowane przez VRman

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik


×
×
  • Dodaj nową pozycję...