Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

450W ze spadkami do 390 i skokami do 480. Powiedzmy 25% więcej, to by nic nie zmieniło. 

 

Niech sobie byłoby nawet 50fps. Na 19 lat różnicy to jest śmiech na sali, zaledwie 1080p>8K, 15->40fps licząc najbardziej faworyzując. To jakby 6700k + 980ti miały 30fps w Quake'u 1 w 2160p.  Tymczasem było 500+fps i to w Quake 3. 

Ja rozumiem mniejszy postęp niż kiedyś, ale kurde nie obcięty do 8% i gadanie, że rasteru już starczy. 

Zrobiłby ktoś porządne FOV 200° to by się bardzo przydało nawet właśnie takie 8K, a tu gry z 2006r. nie ogarnia karta za 10K. No słabo, szczególnie że tu jednak te MSAAx4 by jak najbardziej się przydało, więc wcale jakiegoś +500% by nie było po wyłączeniu x8.

Bez żadnego AA jest 60fps. Dobra to niechby nawet 1080->8K 15->60fps. To nadal okolice 10% tego postępu jaki był normalnością kiedyś.

 

Ale ale! Jak porównać ceny topowych kart po 2 latach, bo wtedy takie karty były tanie jak barszcz, a wytrzymać 2 lata mógł każdy biedak, to w ogóle wychodzi że z postępu zostało może 2%, czyli że kiedyś postęp był 50x lepszy. :E No przynajmniej 30x lepszy jak ktoś się uprze liczyć bardziej na korzyść współczesnych.

A dodajmy straty na grach na UE które wyglądają zazwyczaj gorzej przy takiej samej wydajności lub chodzą gorzej przy takiej samej jakości ogólnej grafiki jak gry sprzed dekady. 

 

 

To nie proc, bo gra nie spadałaby do 3x fps na procu z 2025r. jakby na procach z 2006r. nie miała dropów poniżej 10fps a nie miała. 

Opublikowano (edytowane)

 

 

Ale pozytywny filmik, w końcu :)

Wygląda na to, że mamy naprawdę fajną pozytywną niespodziankę.

 

 

i..

Tysiąc piąty przykład na to, że porządna wydajność i dobry design > nowoczesne techniki oświetlenia. 

 

Szkoda, że więcej devów tak nie podchodzi do tematu. 120fps w 720p w trybie przenośnym, obsługa trybu myszki - gdyby nie gówniany ekran to byłoby to naprawdę "coś". 

 

Ogólnie gdyby dali inną muzykę, to byłby kandydat do must-have'a i powód do zakupu Switcha 2 przynajmniej w kwestii wizualiów. A co do reszty to zostjae nadzieja, że Retro Studios nie zawodzą, bo to weterani (np. z Rare)

 

Gra wizualnie całościowo wygląda w moich oczach lepiej niż większość gier na PS5, bo TAA/FSR nienawidzę, ścinek nie toleruję, a stabilne 120fps cenię wyżej niż 4K ultra super duper path tracing, ale w 60 i to "up to 60".

 

 

 

Apropo niedawnej dyskusji, że kiedyś było lepiej. No tu widać ładnie, że było. Tylko weterani dziś robią gry jak kiedyś i jak zrobią, to od razu się wyróżniają w zalewie gówna.

Astro Bot pokazywał, że można zrobić grę z dobrą płynnością i ostrym obrazem, z fajnymi efektami wykorzystującymi starsze techniki. Tutaj podobnie, a i w VR najlepiej wypadają gry w których świadomie nie goniono za nowoczesnością. 

 

Pomyśleć tylko jakby takich studii było dziś 20x więcej, jakby wtedy branża gier wyglądała. 

A tak to na każde Metroid Prime 4 przypada 10 Borderlandsów 4.

Edytowane przez VRman

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...