Passt 29 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada Nie grałem w oryginał ale słyszałem, że był bardzo dobry. Też czekam na remake, pewnie zagram.
Keleris 21 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada Mam nadzieje że w aktualnej grze będzie to poprawione bo nie ma się co oszukiwać że walka to jeden z ważniejszych aspektów, filmiki zrobili na prawdę zachęcające ale jak walka będzie kaszanką to pewnie odbije się od tej gry jak w gothic3 i nie ważne jak wspaniała będzie reszta.
Voodoo2 77 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada (edytowane) 6 godzin temu, Keleris napisał(a): walka to jeden z ważniejszych aspektów Z założenia walka na początku ma być drętwa, bez jakiejkolwiek koordynacji, surowa, toporna. Na tym polegał satysfakcjonujący system rozwoju. Nowych sekwencji uczyło się z pewnym poziomem wydanych PD, ciekaw jestem ile graczy porzuci gre, bo nie będzie w niech piruetow od początku. Natomiast co wyżej powiedział, bardzo martwi, zwłaszcza że rzeczywiście gość to czuje. No cóż, najwyżej się nie kupi Edytowane 3 Listopada przez Voodoo2
Keleris 21 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada (edytowane) Jak najbardziej się zgadzam ale z tej recenzji wychodzi że później wcale nie jest lepiej, a w takim Gothic/Gothic 2nk mocno czuć progres postaci, bo w takim Gothic 3 cały czas machasz jak cepem tylko z większymi obrażeniami. Edytowane 3 Listopada przez Keleris
Voodoo2 77 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada Tak, wysłuchałem gościa, gość wie co mowi i ma zaprwne racje, może to poprawia, widać że ostrożnie podchodzą do wydania tej gry, może taki był cel dema
Kelam 697 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada Bez ogarniętej walki nic z tego nie będzie. Daty premiery jeszcze nie ma. Może im pozwolą dalej dłubać.
Keller 17 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada (edytowane) To będzie flop, muszą przesunąć premierę. Animacje, zbyt długie zbieranie przedmiotów, walka jest ślamazarna. To wszystko jest źle zrobione. Chodzenie też jest dziwne. I nie mówcie, że tak am być. W Gothicu nie zbierałeś się do tego miesiącami by walczyć, tylko siekałeś, lewo prawo lewo prawo i potwór zabity. Edytowane 4 Listopada przez Keller
PaVLo 172 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada 9 godzin temu, Kelam napisał(a): Bez ogarniętej walki nic z tego nie będzie. Daty premiery jeszcze nie ma. Może im pozwolą dalej dłubać. Walka jest taka jaka ma być. Jakby wprowadzili tutaj jakieś fikołki, pół obroty i inne bzdury, to by straciła na tym, zwłaszcza wiernych fanów. Zobacz jaki sukces odniósł darmowy mod Kroniki Myrtany: Archolos. Drewno aż wysypywało się z ekranu, a gra została wyróżniona jako najlepsza modyfikacja w 2021 roku w ModDB. Sam sprawdziłem i wciągnęła mnie na 180 godzin świetnej zabawy. 1
Kelam 697 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada Nie chodzi o żadne fikołki, tylko o dziwaczne animacje i zamulony feeling w tym rimejku. Było już o tym pisanie przy okazji pokazania dema. Mam obcykane wszystkie gierki rybek poza Elexem 2, na którego nie mogę patrzeć. Materiał obadaj z cda i sam zobacz co typek opowiadał. Nie musisz mi pisać o Kronikach, bo grałem w okolicach premiery i szeroko polecałem na labie wielokrotnie. Dwa pełne runy z maksowaniem.
Keleris 21 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada W mojej opinii nie chodzi o piruety bo sam nie lubię walki gdzie więcej się robi fikołków niż walczy, tylko pewnie o czas reakcji postaci od naciśnięcia guzika, w starych gothicach było topornie ale guzik=atak, i teraz w zależności jakie umiejętności miała postać po animacji można było stwierdzić kiedy kliknąć drugi atak żeby postać wykonała kolejne uderzenie. Na początku było ślamazarnie bo czas żeby zrobić kolejny atak był dłuższy niż przy wyższych umiejętnościach.
Sheenek 67 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada Mam nadzieje ze to zmienia i troche pryspiesza interakcje o ktorych on mowi. No i oczywiscie zrobia walke responsywna, bo odwzorowanie braku umiejetnosci walki poprzez spadek responsywnosci to bardzo slaby pomysl.
Kelam 697 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada Tylko czy będą mieli dość czasu. Pamiętajmy, że oni są pod władaniem wydawcy w trudniej sytuacji. Wydawcy, który zaorał już sporo gier i ekip. Niby tutaj jest bezpiecznie - teoretycznie, ale pracowanie nad grą kosztuje.
Keleris 21 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada Mam cichą nadzieję że będzie to w ostatecznej wersji poprawione i nie odbije się jak od gothic3 dwa razy. Najpierw przez wymagania później przez system walki gdzie machało się jak cepem - spam LPM/PPM, na 1lvl kładło się orki, a na 20lvl stado Wilków były sporym wyzwaniem.
noah 9 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada W G3 faktycznie tam walka polegała na machaniu mieczem i całe wioski można było wycinać w pień.
Kelam 697 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada Walką walką. Mnie zabijała bylejakość poboczna, obijanie wioch i te straszne przycinki. Patche nie patche - nic dosłownie nie dało się zrobić by to wyeliminować. Komp z nasa by nie pomógł - chyba pod gry generacje kompów próbowałem ogarnąć. To jest jedyny Gothic, którego zaliczyłem tylko jeden raz.
azgan 378 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada Walka w oryginalnym Gothic to przecież zawsze było drewno i dramat ale za to sam pomysł oraz rozwiązania ciekawe
Kelam 697 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada Co innego drewno, a co innego takie zamulenie. Jak się było dobrze obcykanym w takim G2, to świeżym Bezim dało się bić co mocniejsze stwory. Tutaj bardzo wątpię. Zresztą wystarczy popatrzeć na demo. Tam jest coś mocno nie tak i jak tego nie ogarną, to ich fani zjedzą. Bo to fani kupią, nie causale. I oczekują czegoś więcej niż stare gothici - nie tylko pod względem grafiki. Cudów być nie musi, ani skomplikowanych combosów - niech będzie gothicowo, ale responsywnie i żeby to było przemyślane pod bestariusz.
Keleris 21 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada Wiem że to marzenie ściętej głowy ale bardzo bym chciał system walki jak z blade of darkness, który do takiej gry z mocno rozbudowanym rozwojem postaci to zapewne słaby pomysł i klikacz lewo, prawo, przód, blok będzie lepszym rozwiązaniem niż umiejętność gracza do wykonywania sekwencji jak w mortal kombat. Uwielbiam system walki z bod, dawał mnóstwo satysfakcji i żadne piruety z fiołkami i klikaniem tylko LPM tej przyjemności nie dadzą. 1
Gothic 6 Opublikowano 6 Listopada Opublikowano 6 Listopada (edytowane) W dniu 4.11.2024 o 20:22, azgan napisał(a): Walka w oryginalnym Gothic to przecież zawsze było drewno i dramat ale za to sam pomysł oraz rozwiązania ciekawe Ja się nie zgodzę ponieważ gra to zawsze mimo wszystko tylko gra która musi dawać jakąś radość i satysfakcję z czystej rozgrywki i gdyby sama walka była dokładnie taka jak mówisz to Gothic na pewno nie byłby tak popularny jak to jest dzisiaj. Ten tekst Gothic Drewno to też mit: Mi się tam walka w Gothic 1 Remake podoba przynajmniej widać, że nie jest to kolejny samograj który robi za nas wszystko automatycznie co jest wadą większości dzisiejszych gier np. w takim Star Wars Outlaws to cały czysty gameplay wywaliłbym do kosza. Edytowane 6 Listopada przez Gothic
bleidd 30 Opublikowano 6 Listopada Opublikowano 6 Listopada Też nie mam pojęcia skąd te głodne powielane bez namysłu teksty o drewnie w Gothicu, zwłaszcza w kontekście walki. Przecież ona była i responsywna, i prosta, i dynamiczna, animacje były nawet niezłe. Taki właśnie Morrowind to było dopiero okropne drewno, z resztą Oblivion czy nawet wiele późniejszy Skyrim były dalej totalnie drewniane. Machało się tam mieczem jak małe dziecko patykiem w parku. 1
Voodoo2 77 Opublikowano 6 Listopada Opublikowano 6 Listopada W dniu 4.11.2024 o 21:20, Keleris napisał(a): blade of darkness Gothic nie może być aż na takim poziomie trudności, bod nie był łatwą grą. Nawet nie przypuszczałem, że ktoś tu jeszcze pamięta ten tytuł, jestem pozytywnie zaskoczony Walka w gothicu była swego rodzaju taktyczną grą, zresztą są nawet poradniki jak walczyć z poszczególnymi typami przeciwników, odskok do tyłu, dwa uderzenia itd. Nawet pod koniec gry będąc herosem, można było się zawiesić i combo orka nas uśmiercić.
tuhmunud 55 Opublikowano 6 Listopada Opublikowano 6 Listopada (edytowane) Moim zdaniem to w dwójce (z NK oczywiście) trzeba było przez całą grę być ostrożnym. W jedynce z Urizielem spokojnie można było rozjechać cały obóz orków. Ba, w ostatniej walce nie wiedząc jakie to ma reperkusje przebiłem wszystkie serca na raz i i tak udało się pokonać chmarę wrogów G1 miał moim zdaniem bardzo dobrze zrobioną podróż od zera, które dostaje baty na dzień dobry w kolonii, do one-man-army. Edytowane 6 Listopada przez tuhmunud 1
Keleris 21 Opublikowano 6 Listopada Opublikowano 6 Listopada Co do systemu walki to przypomniała mi się gra - Die by the Sword - walka taki Ala move z ps3 tylko że myszką, pomysł wydawał się genialny ale wtedy mnie przerósł do tego jeszcze kulkowa myszka. Osobiście nigdy nie miałem problemu z walką w G1/g2nk, a nawet dawała trochę satysfakcji, łatwa do wyczucia jedynie co mnie najbardziej raziło że obrażenia otrzymywał tylko zaznaczony przeciwnik i walka w grupie była trochę chaotyczna.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się