Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Plan pokojowy zapewne nie zostanie obecnie zaakceptowany, ten aktualny przez Rosję, ten pierwotny rosysjki przez Ukrainę.

Z USA płyną info, że liczą się z tym, że zanim pokój zostanie wypracowany minie conajmniej kolejny rok wojny.

 

Co do przyjęcia Ukrainy do UE to od dawna wiadomo, że po zakończeniu walk będzie to zrobione błyskawicznie, jak na standardy UE czyli 2-3 lata.

A od razu jakieś silne umowy stowarzyszeniowe.

To ważne bo odbudowa Ukriany będzie kosztowała UE setki miliardów euro z jednej strony. Z drugiej warunki pokojowe zawierają silne gwarancje bezpieczeństwa dla Ukrainy ze strony państw Koalicji Chętnych, prawdopodobnie porównywalne z art5 NATO. W razie kolejnej napaści będzie to oznaczało więc bezpośrednie i duże zaangażowanie wojsk europejskich. Lepiej bronić swoich czyli państwa UE niż tylko będącej w trakcie procesu dołączania. To bardzo ważne dla opinii publicznej.

Wszystko będzie powiązane, bo zarobią głównie firmy z państw, które wyśla silne kontyngenty w ramach misji pokojowej, po zakończeniu wojny.

 

Edycja: Artykuł o obecnym planie pokojowym.

Edytowane przez Badalamann
  • Haha 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • My mieliśmy jakieś też zwykle, nietłukące się. Wystarczy w zupełności.
    • Chodzi o nakładanie ogłuszenia z broni palnej oraz systemów nie wzmacniających projektu rozgrywki, ponieważ nie pasują do założeń np. wolnej postaci, urozmaicenia atakami specjalnymi, które służyły również za kontrolę tłumu... Sprzyja to skupieniu się na maksymalnych obrażeniach oraz eksploatowania taktyk..., które mogą być głupie w realizacji. Chodzi o atak wręcz, po ogłuszeniu, a nie akcje związane z używaniem wytrzymałości noża. Chodzi o bezsensowność umieszczeniach ich wszystkich razem, a nie krytyki każdego z osobna... Tworzenie amunicji nie wnosi tu nic istotnego, ponad wypadającą amunicję z oryginału, ponieważ nie jest to sytuacja z RE2 oraz 3. Znowu chodzi o całość, a nie każdą rzecz z osobna... Tempo poruszania jest wolniejsze od niektórych wrogów, nawet staruszki... Uniki przed chwytami są dość nieskuteczne. Mapy są otwarte, ale nie dali opcji szybszego poruszania się poza walką..., mimo lepszej konsoli. Oryginał był bardzo mocno dopracowany pod względem tempa poruszania się, długości ogłuszenia wroga, różnych animacji ogłuszenia, które inaczej przemieszczały wroga... Był to świetny przykład dopracowanej gry arcade. Nie dziwię się, ze uważasz to za bzdury, ponieważ trzeba zwrócić uwagę na projekt, aby zacząć o tym myśleć... Tempo poruszania nie współgra z celownikiem skupienia wziętym z RE2, nieregularnym ogłuszeniem, długością ogłuszenia wrogów, mechanikami chwytów, nawet ze strony wrogów posiadających broń, szybkością przeciwników oraz projektem map. Edit. Na początku ogrywania dema myślałem, że całkiem dobra była ta walka we wiosce, ale gdy chciałem zacząć ją optymalizować to wyszedł brud na wierzch. Oryginał dużo lepiej i spójniej prowadził starcia, choć ma przestarzałe elementy. 
    • No ja z Arctikami mam dobre wspomnienia 
    • ... i wszystko było już tak pięknie, Ukrainu w UE, koalicja chętnie Wpłacających, wojska europejskie, niestety zadzwonił ten cholerny budzik.
    • Nie wiem co rozumiesz pod pojęciem gryzących się systemów. Ja z tym nie miałem żadnych problemów. Ogłuszanie wrogów zależne jest od parry. Masz regularne, gdzie jest tylko blokada ataku i perfect pary, gdzie oprócz ogłuszenia zadajesz dodatkowy dmg. Wytwarzanie ammo zostało po prostu przeniesione z poprzednich części; mało tego było przecież w klasycznej części RE3. Czepiać się o to to jak czepiać się o wypadające ammo z wrogów co było też w oryginale RE4. Przecież w klasycznych odsłonach nie było takich bzdur. Tak samo nie rozumiem zarzutu o tempie poruszania. Tu nie chodzi o to, że "mi się podoba" tylko, że całościowo gra się w to dobrze. Serio gdybym ciebie nie przeczytał nie miałbym pojęcia, że ktoś o takie rzeczy mógłby się czepiać.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...