Godlike 880 Opublikowano 31 Marca Opublikowano 31 Marca 49 minut temu, Phoenix. napisał(a): Nadal drogo, gdyby zamiast euro było w zł to co innego 2
tgolik 548 Opublikowano 31 Marca Opublikowano 31 Marca 13 minut temu, Sheenek napisał(a): 4k zarzyna karte, ale za to tez daje ci sporo wiecej detali, jak ze wszystkim, cos za cos. W AC Shadows bardzo ważna jest płynność i maksymalna ilość detali, w przeciwnym razie obraz z tą ilością i gęstością roślinności staje się małoczytelny.
Tomek1623 266 Opublikowano 31 Marca Opublikowano 31 Marca Podzieli się ktoś ustawieniami dla 4k i RTX 5080 w tej grze? 1
userKAMIL 857 Opublikowano 31 Marca Opublikowano 31 Marca 5 godzin temu, bbandi napisał(a): Jam bym mojego 40" 21:9 z HDR 400 na pewno na 27" czy 32" Oled nie zamienił, ta wielkość ekranu robi mega immersje w grach Też tak do tego podchodziłem jak siedziałem na 150 calach i projektorze. Teraz tego 65’ OLEDa w życiu już do gier nie zamieniłbym na projektor. Inna bajka to filmy.
ODIN85 3 503 Opublikowano 31 Marca Opublikowano 31 Marca (edytowane) Pięknie Quaz podsumował ten temat Edytowane 31 Marca przez ODIN85
bbandi 452 Opublikowano 31 Marca Opublikowano 31 Marca Godzinę temu, userKAMIL napisał(a): Też tak do tego podchodziłem jak siedziałem na 150 calach i projektorze. Teraz tego 65’ OLEDa w życiu już do gier nie zamieniłbym na projektor. Inna bajka to filmy. Fajne porównanie projektor z plamką metr na metr do monitora DLSS 4 robi miazgę u mnie w Stalku 2, wiem co mam. Kończę temat bo odklejka się robi.
Stjepan 2 379 Opublikowano 31 Marca Autor Opublikowano 31 Marca Ubisoft podobno zdradził pracowników. Kolejny skandal w tonącej firmie 1 1 1
userKAMIL 857 Opublikowano 31 Marca Opublikowano 31 Marca (edytowane) Godzinę temu, bbandi napisał(a): Fajne porównanie projektor z plamką metr na metr do monitora Porównanie było do imersji i wielkości ekranu o czym sam wspomniałeś. Zresztą w życiu bym nie zamienił projektora za 20K na jakikolwiek inny ekran TV\Monitor z wyjątkiem właśnie topowego OLEDa. OLED zmiata wszystko co widziałem w swoim życiu a tych ekranów przez lata masa się w domu przewaliła. Edytowane 31 Marca przez userKAMIL
Kadajo 7 418 Opublikowano 31 Marca Opublikowano 31 Marca 3 minuty temu, Stjepan napisał(a): Ubisoft podobno zdradził pracowników. Kolejny skandal w tonącej firmie Jeśli to prawda to gruby przekręt zrobili na własnych ludziach. Ta firma to kupa gnoju który śmierdzi i śmierdzi coraz bardziej. 1
skunRace 798 Opublikowano 31 Marca Opublikowano 31 Marca 8 godzin temu, bbandi napisał(a): Jam bym mojego 40" 21:9 z HDR 400 na pewno na 27" czy 32" Oled nie zamienił, ta wielkość ekranu robi mega immersje w grach, a HDR 400 też spoko coś pomiędzy SDR a real HDR, ale tego też nie wytłumacze bo nikt takich ekranów tu nie kupuje. A i fajnie że odkrywacie gry na nowo bo dźwięk deszczu szum traw itp był na tym samym poziomie w Brakpoint, a także innych grach UBI i nie tylko - a o grafie nie wspomne. 21:9 możesz sobie zrobić też na OLEDzie 65" to jest dopiero bajka 7 godzin temu, Element Wojny napisał(a): Wszystko zależy od tego, jaką masz przestrzeń do zagospodarowania - jedni mają cały pokój i tworzą sobie future-proof gaming room rodem z Cyberpunka, w który inwestują grube tysiące - a inni mają po prostu biurko w pokoju, na którym wszystko musi się zmieścić. Ja mam biurko, i monitor 27'' to dla mnie jedyna opcja - próbowałem 34'' i się nie zmieścił; 31'' haczył mi o boczną ścianę i był problem z obracaniem. Dokładnie tak, mnie się kiedyś tak spodobało granie na konsoli na dużym ekranie, że zrobiłem sobie stanowisko jak na tym filmiku poniżej i nawet już na PC monitor 34" 21:9 stał nieużywany, bo takie granie to całkiem inne wrażenia z gry, czy to PC, czy konsola. Zawsze go wklejam jak ktoś się dziwi jak można grać na TV 65" na PC jak na monitorze. 7 godzin temu, Sobtainer napisał(a): Duży ekran = duża plamka = kiepska jakość obrazu, dlatego przy dużym ekranie trzeba wybierać 4k, co zarzyna komputer. Przerabiałem Lenovo 31,5 na IPS w 1440p, jakość obrazu była żenująca, zwłaszcza jak coś projektowałem, nie wspominając o scanlines których doświadczyłem. Ale 2160p z DLSSQ wygląda rewelacyjnie, zwłaszcza teraz przy DLSS4, gdzie nawet ten tryb środkowy wygląda bardzo dobrze, mówię oczywiście o grach i wcale nie trzeba mocarnej karty.
userKAMIL 857 Opublikowano 31 Marca Opublikowano 31 Marca 7 minut temu, skunRace napisał(a): 21:9 możesz sobie zrobić też na OLEDzie 65" to jest dopiero bajka Tak z ciekawości jak? Nigdy nie bawiłem się w takiej proporcji obrazu.
marcin2468 28 Opublikowano 31 Marca Opublikowano 31 Marca Czy Wam też shadows przycina się po ostatnich sterach on nvidii?
DITMD 791 Opublikowano 31 Marca Opublikowano 31 Marca 23 minuty temu, skunRace napisał(a): 21:9 możesz sobie zrobić też na OLEDzie 65" to jest dopiero bajka Miałem, i za dopłatą bym do tego nie wrócił, parę gier na krzyż to wspiera, wszędzie czarne pasy, praktycznie w każdym tytule trzeba było stosować hacki, mody żeby się pozbyć pasów, ogarnąć UI itp 1
Zas 290 Opublikowano 31 Marca Opublikowano 31 Marca (edytowane) Jak to pozbyć pasków? Przecież nie da się zrobić 21:9 z 16:9 bez pasków... ... No, OK, jakąś modyfikacją pola widzenia/perspektywy kamery, by zachować panoramiczny obraz "na szerokość" i dodać tylko więcej nieba na górze pewnie się da - no ale to faktycznie raczej w mniejszej, niż większej liczbie gier... Osobiście też by mnie raczej denerwowały czarne paski w grze, to nie film. Edytowane 31 Marca przez Zas
lukadd 2 915 Opublikowano 31 Marca Opublikowano 31 Marca 24 minuty temu, userKAMIL napisał(a): Tak z ciekawości jak? Nigdy nie bawiłem się w takiej proporcji obrazu. Robisz sobie custom rozdziałkę w panelu sterowania nvidia w zakładce rozdzielczość 3840x1600 i masz Ultra Wide tryb A jak masz oleda LG TV to w jego menu gamingowym wystarczy wejść w opcje obrazu i tam masz tryby Ultra Wide, klikasz 21:9 i masz sam ci zmienia 2 minuty temu, Zas napisał(a): Jak to pozbyć pasków? Przecież nie da się zrobić 21:9 z 16:9 bez pasków.. Na oledzie to nie problem bo i tak masz wygaszone na zero pixele, góra/dół które nie są używane przy UW. A na 42" 3840x1600 daje ci ~39" przekątną. 1 1
Kadajo 7 418 Opublikowano 31 Marca Opublikowano 31 Marca 36 minut temu, skunRace napisał(a): 21:9 możesz sobie zrobić też na OLEDzie 65" to jest dopiero bajka Dokładnie tak, mnie się kiedyś tak spodobało granie na konsoli na dużym ekranie, że zrobiłem sobie stanowisko jak na tym filmiku poniżej i nawet już na PC monitor 34" 21:9 stał nieużywany, bo takie granie to całkiem inne wrażenia z gry, czy to PC, czy konsola. Zawsze go wklejam jak ktoś się dziwi jak można grać na TV 65" na PC jak na monitorze. Można tylko pytanie na jak długo a ten filmik co dałeś, nie wiem kiedy ale szybko znikną ze stanowiska ten LG i wrócił normalny monitor... ciekawe dlaczego. 2
DITMD 791 Opublikowano 31 Marca Opublikowano 31 Marca 3 minuty temu, Zas napisał(a): Jak to pozbyć pasków? Przecież nie da się zrobić 21:9 z 16:9 bez pasków... ... No, OK, jakąś modyfikacją pola widzenia/perspektywy kamery, by zachować panoramiczny obraz "na szerokość" i dodać tylko więcej nieba na górze pewnie się da - no ale to faktycznie raczej w mniejszej, niż większej liczbie gier... Osobiście też by mnie raczej denerwowały czarne paski w grze, to nie film. Miałem na myśli monitor z ratio 21:9 i natywną 1440p.
userKAMIL 857 Opublikowano 31 Marca Opublikowano 31 Marca (edytowane) Ustawiłem te 21:9 w Assasinie (plus rodzielczość w win) i niby faktycznie troszkę więcej po bokach widać. Czarne pasy u mnie to akurat nie problem bo w pokoju i tak wszystko się zlewa z czarnymi ścianami i sufitem. Ekran szerszy się wydaje ale jednak na wielkości stracił. Ciekawe jak w multi by się tak grało np w Warzona. Jako ciekawostka fajny bajer. Edytowane 31 Marca przez userKAMIL
lukadd 2 915 Opublikowano 31 Marca Opublikowano 31 Marca Ja zdecydowanie preferuję 16:9, ale okazjonalnie coś tam pogram w UW właśnie 3840x1600. W każdym razie jest taka opcja na większym 16:9 ekranie i czasami można tak w coś pograć.
skunRace 798 Opublikowano 31 Marca Opublikowano 31 Marca (edytowane) 42 minuty temu, userKAMIL napisał(a): Tak z ciekawości jak? Nigdy nie bawiłem się w takiej proporcji obrazu. Dokładnie tak jak napisał @lukadd dajesz w panelu sterowania nvidii rozdzielczość dostosowana i ustawiasz 3840x1600 i masz 21:9. Do takich gier jak RDR2, W3, czy właśnie Shadows jest ekstra jako ciekawostka, ale w większości gier preferuje 16:9. 22 minuty temu, DITMD napisał(a): Miałem, i za dopłatą bym do tego nie wrócił, parę gier na krzyż to wspiera, wszędzie czarne pasy, praktycznie w każdym tytule trzeba było stosować hacki, mody żeby się pozbyć pasów, ogarnąć UI itp Tak było w 2017 roku jak kupiłem pierwszy monitor 21:9, trzeba było instalowac dodatkowy program Od kilku już lat 21:9 to żaden problem. 12 minut temu, Kadajo napisał(a): Można tylko pytanie na jak długo a ten filmik co dałeś, nie wiem kiedy ale szybko znikną ze stanowiska ten LG i wrócił normalny monitor... ciekawe dlaczego. Od 2018 roku tak siedzę i gram i nie wyobrażam sobie już grania inaczej, czy to na PC, czy konsoli. Dwa monitory 27" 1440p i 34" 3440x1440 stoją od tej pory nie używane, aż mi w końcu kot jeden rozwalił polując na ćmę Edytowane 31 Marca przez skunRace
userKAMIL 857 Opublikowano 31 Marca Opublikowano 31 Marca (edytowane) Tu dla porównania jak wyglada: Edytowane 31 Marca przez userKAMIL 1
skunRace 798 Opublikowano 31 Marca Opublikowano 31 Marca Możesz sobie potestować w różnych grach, bo są tytuły, gdzie tak się gra naprawdę fajnie, ale są takie, gdzie będziesz wolał 16:9. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się