Krzysiak 1 529 Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września Dla mnie tablet może być zamiast analogowego licznika, ale gdy jest zabudowany jak normalny licznik...a nie coś przyklejone do deski, w cla brata też tak po prostu doklejony do deski. Choć i tak wolę po prostu analogowe zegary. 1
galakty 3 340 Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września Analogi zawsze będą sentymentem Chociaż dzisiejsze i tak są sterowane cyfrowo, to nie to co kiedyś, linka fizycznie podpięta pod obrotomierz
Krzysiak 1 529 Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września Czego oczy nie widzą tego sercu nie żal
galakty 3 340 Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września Mnie np. bardziej boli obrotomierz z Mazdy roczniki 2013-2018, kurde małe to z boku ledwo widać i brzydkie. Ceed 1/2 też tak miały. Mazda potem się poprawiła i na środku na obrotomierz, a prędkościomierz cyfrowy i to jest OK.
trepek 1 361 Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września 28 minut temu, galakty napisał(a): Chociaż dzisiejsze i tak są sterowane cyfrowo, to nie to co kiedyś, linka fizycznie podpięta pod obrotomierz Dzisiejsze? Z dobre 40 lat obrotomierze są sterowane impulsowo z alternatora
galakty 3 340 Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września Z prędkościomierzem pokręciłem Obrotomierz na linkę miałem w Yamaha DT 125 1
GordonLameman 8 476 Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września 30 minut temu, Krzysiak napisał(a): Dla mnie tablet może być zamiast analogowego licznika, ale gdy jest zabudowany jak normalny licznik...a nie coś przyklejone do deski, w cla brata też tak po prostu doklejony do deski. Choć i tak wolę po prostu analogowe zegary. Przyciski są spoko - do sterowania klimą czy funkcjami. A tablet musiałby być wpasowany iniezbyt wystający. w Octavii był neico zbyt wystający, w noym superbie to jeszcze gorzej. A najlepiej jakby był wpasowany w deskę rozdzielczą. To wnętrze w GLC EQ nie jest takie złe i na pewno 40 calowy wyświetlacz o tych paramaterach jest dużo droższy niż zwykła zabudowa deski rozdzielczej. Ale to będzie tylko w najdroższych wersjach.
Krzysiak 1 529 Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września 10 minut temu, galakty napisał(a): Mnie np. bardziej boli obrotomierz z Mazdy roczniki 2013-2018, kurde małe to z boku ledwo widać i brzydkie. Ceed 1/2 też tak miały. Mazda potem się poprawiła i na środku na obrotomierz, a prędkościomierz cyfrowy i to jest OK. Mnie się w sumie podobają liczniki w autach które posiadam (C5X7 i 508), nie dlatego że je posiadam, ale już podobały dużo wcześniej niż te auta posiadałem. Choć ogólnie już deska jako całość w C5 mi się nie podoba, w 508 tak.
galakty 3 340 Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września Te nowsze Pugi bardzo ładne w środku, szkoda że tylko diesle są sensowne
Krzysiak 1 529 Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września Teraz, galakty napisał(a): Te nowsze Pugi bardzo ładne w środku, szkoda że tylko diesle są sensowne Wieści z grup niosą, że 1.6PT jest ok...zły był THP. Ale jak jest pewnie trzeba poczekać jeszcze trochę, aż te silniki wejdą w grubsze przebiegi.
galakty 3 340 Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września Niby tak, ale wciąż wolałbym TSI albo T-GDI.
Krzysiak 1 529 Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września Ja już 11 lat z dieslami (tylko HDI), także chyba już odruchowo wybieram auta z tymi silnikami...dopiero sobie uświadamiam podczas analizy rynku, że przecież jeszcze są benzyniaki (teraz tak powoli bez pośpiechu patrzymy za czymś dla syna w miejsce 307)
galakty 3 340 Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września To ja zawsze miałem benzynę, obecny diesel to wyjątek bo dobry stan od znajomego i wiedziałem co kupuję. Tylko ja robię max 10k rocznie więc kompletnie nowoczesny diesel się nie klei Prędzej hybrydę/elektryka kupię niż kolejnego diesla.
GordonLameman 8 476 Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września Kolega teraz odebrał (leasing, bo taka bieda, że właśnie dom z bali w Bieszczadach buduje, drugi ) 3008 w tej najwyższej wersji. I spoko to wygląda. W środku i na zewnątrz jest ciekawy. Ale ma 1.2 PureTech 145KM MhEV Auto spoko, ale silnik tragedia. Nie jedzie, buczy i pewnie się będzie psuł W dodatku ma wadliwie położony lakier na dachu i już odpadł kawałek lakieru 1
kapcer 75 Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września Teraz jest już nowy 1.2 od PSA "nie PureTech". Wymienili pasek w kąpieli olejowej na łańcuch. Ale to świeża konstrukcja, więc nic nie wiadomo co do trwałości.
Krzysiak 1 529 Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września (edytowane) Ja po obecnym C5 i 508 już na pewno nie pójdę w citroen czy peugeot, nie dlatego że te mnie zraziły, C5 przez 9 lat zero awarii, jedynie eksploatacja, 508 dopiero niecały rok u mnie ale wcześniej u brata i też tylko eksploatacja, z awarii tylko jak na razie wtrysk adblue który jakoś zimą wymieniałem. W sumie to szczerze mówiąc nie wiem na co zmienię za jakiś czas cytrynę (puga pewnie z 5-6 lat podtrzymam)...zero pomysłów, czarna dziura w tej kwestii, ale jak wspomniałem na początku nie będzie to citroen i peugeot (w citroenie jeszcze zryty design dochodzi) Edytowane 11 Września przez Krzysiak
Zoulen 0 Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września To wnętrze ma 11 lat. Kolorowe ekrany , ciekawie zabudowane. Jeżdżę 3 lata i ergonomia obsługi jest dobra. Są ciemne motywy, także symulujące analogowe, a w nocy można pozostawić tylko prędkościomierz. PS. cieknie mi olej z miski. Może wystarczy wymienić samo uszczelnienie ale myślę od razu wymienić miskę. Czy na jakieś firmy warto zwrócić uwagę, albo omijać? C4 picasso 1.6 bhdi 2016.
GordonLameman 8 476 Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września 5 minut temu, Krzysiak napisał(a): Ja po obecnym C5 i 508 już na pewno nie pójdę w citroen czy peugeot, nie dlatego że te mnie zraziły, C5 przez 9 lat zero awarii, jedynie eksploatacja, 508 dopiero niecały rok u mnie ale wcześniej u brata i też tylko eksploatacja, z awarii tylko jak na razie wtrysk adblue który jakoś zimą wymieniałem. W sumie to szczerze mówiąc nie wiem na co zmienię za jakiś czas cytrynę...zero pomysłów, czarna dziura w tej kwestii, ale jak wspomniałem na początku nie będzie to citroen i peugeot (w citroenie jeszcze zryty design dochodzi) Volvo, Panie
MiroMK 29 Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września 7 minut temu, Krzysiak napisał(a): Ja po obecnym C5 i 508 już na pewno nie pójdę w citroen czy peugeot, nie dlatego że te mnie zraziły, C5 przez 9 lat zero awarii, jedynie eksploatacja, 508 dopiero niecały rok u mnie ale wcześniej u brata i też tylko eksploatacja, z awarii tylko jak na razie wtrysk adblue który jakoś zimą wymieniałem. W sumie to szczerze mówiąc nie wiem na co zmienię za jakiś czas cytrynę (puga pewnie z 5-6 lat podtrzymam)...zero pomysłów, czarna dziura w tej kwestii, ale jak wspomniałem na początku nie będzie to citroen i peugeot (w citroenie jeszcze zryty design dochodzi) Kup normalny samochód czyli Audi albo Ford. Mnie nikt juz nie przekona do szmelcu francuskiego, a miałem ich trochę i to w dobrym stanie ale nigdy więcej. Dla mnie gorsze to chyba tylko włoskie. 6
Katystopej 988 Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września Kolegę trzyma po weekendzie jeszcze 1 2
Krzysiak 1 529 Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września (edytowane) 6 minut temu, MiroMK napisał(a): Kup normalny samochód czyli Audi albo Ford. Mnie nikt juz nie przekona do szmelcu francuskiego, a miałem ich trochę i to w dobrym stanie ale nigdy więcej. Dla mnie gorsze to chyba tylko włoskie. No Ford zwłaszcza super... gdzie wchodzę pod w miarę świeże i pod bagażnikiem rudo zazwyczaj 😂 Ja akurat z Francuzów (407, C5X7, 307 i 508) byłem/jestem zadowolony ale nowsze mi nie pasują silnikowo lub designem (tu citroen). Jeśli miałbym brać kolejnego to prawdopodobnie coś od Renault. Edytowane 11 Września przez Krzysiak
galakty 3 340 Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września Jeszcze rozumiem że jest fanatykiem Audi, ale Ford? Na litość boską, co oni niby mieli/mają takiego super? Ecoboosty gdzie głowice i kanały pękają? Dobre blachy? Automaty? Taka Alfa już chyba lepsza 5 minut temu, Krzysiak napisał(a): Jeśli miałbym brać kolejnego to prawdopodobnie coś od Renault. Mnie korci trochę Megane z 2.0 TCe
Gret 558 Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września 1 minutę temu, galakty napisał(a): Jeszcze rozumiem że jest fanatykiem Audi, ale Ford? Na litość boską, co oni niby mieli/mają takiego super? Ecoboosty gdzie głowice i kanały pękają? Dobre blachy? Automaty? Taka Alfa już chyba lepsza Mnie korci trochę Megane z 2.0 TCe 2.0 TCe? A co to?
Kaczkofan 261 Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września @KrzysiakNie wiem o jakich Fordach mowa, ale mój Focus MK3 w kombii + 2 u znajomego (roczniki: 2014, 2015 i 2018) ani grama rdzy Silnik 1.6 TDI - ekonomiczny, 42L, przejadę średnio 780km, przy mega oszczędnej jeździe - do 840 W moim - 249kk przejechane - poza typowymi tematami - wymiana oleju, hamulce, filtry, amortyzatory + rozrząd - wymieniłem w roku 2024 dwumasę, fabryczna wytrzymała 235kk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się