Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
15 minut temu, GordonLameman napisał(a):

jeszcze było coś o wtyczkach. Też ciekawe teorie to były :) 

Tak, Omoda powiedziała, że wtyczki są specjalnie zaprojektowane tak aby się wypinały dzięki czemu nie spowodują zwarcia. Inaczej mówiąc - Omoda używa tak ujowego plastiku, że zaczepy w wtyczkach puszczają od byle pierdu. Aż mi się łezka w oku zakręciła jak pomyślałem o wtyczkach w Audi 80... tam prędzej kabel z konektora się wyrwało niż wtyczka puściła :heu:

Edytowane przez trepek
  • Upvote 3
Opublikowano

Dziękuję, prosty elektryk jestem, robol, przynajmniej logiczne myślenie opanowałem. 

Teraz, trepek napisał(a):

Tak, Omoda powiedziała, że wtyczki są specjalnie zaprojektowane tak aby się wypinały dzięki czemu nie spowodują zwarcia. Inaczej mówiąc - Omoda używa tak ujowego plastiku, że zaczepy w wtyczkach puszczają od byle pierdu. Aż mi się łezka w oku zakręciła jak pomyślałem o wtyczkach w Audi 80... tak prędzej kabel z konektora się wyrwało niż wtyczka puściła :heu:

Czyli co? specjalnie zaprojektowane wtyczki, czy układ który MA puścić w okreslonych warunkach, to ujowy plastik? 

Ciekawe, ciekawe.

 

  • Upvote 1
Opublikowano
3 minuty temu, trepek napisał(a):

Tak, Omoda powiedziała, że wtyczki są specjalnie zaprojektowane tak aby się wypinały dzięki czemu nie spowodują zwarcia. Inaczej mówiąc - Omoda używa tak ujowego plastiku, że zaczepy w wtyczkach puszczają od byle pierdu. Aż mi się łezka w oku zakręciła jak pomyślałem o wtyczkach w Audi 80... tam prędzej kabel z konektora się wyrwało niż wtyczka puściła :heu:

Tak widziałem to oświadczenie. Prawnicy tam grubo nad tym pracowali, billing na 70-100h :E 

Ale większego sensu to ono nie miało :) 

 

 

  • Haha 2
Opublikowano
16 minut temu, SylwesterI. napisał(a):

Czyli co? specjalnie zaprojektowane wtyczki, czy układ który MA puścić w okreslonych warunkach, to ujowy plastik? 

Czym popijasz łykanie marketingowego bełkotu?

Wtyczka w samochodzie ma trzymać zawsze. Od tego we wtyczkach są specjalne zapadki/bolce by świadomie móc ją wypiąć a nie przypadkowo.

  • Haha 2
  • Upvote 1
Opublikowano
2 minuty temu, SylwesterI. napisał(a):

Jak czytam wiadomości takich sfrustrowanych nolajfów, to boli mnie tylko brzuch od śmiechu.

To nie czytaj swoich postów :) 

2 minuty temu, Katystopej napisał(a):

Manetka tempomatu w nowym Q3 :E przecież to wygląda jak z jakiegoś ciągnika siodłowego xD

FB_IMG_1761200728677.jpg

Wyświetlają nam się dokładnie te same posty na FB :E 

  • Haha 2
Opublikowano (edytowane)
6 minut temu, Katystopej napisał(a):

Manetka tempomatu w nowym Q3 :E przecież to wygląda jak z jakiegoś ciągnika siodłowego xD

FB_IMG_1761200728677.jpg

Po przeczytaniu Twojej wypowiedzi myślałem, że chodzi o to coś na górze. Dopiero później zauważyłem że dźwignia od tempomatu jest poniżej. Wajcha rodem z 20 letniego Passata, ale wolę taką dźwignię niż przyciski na kierownicy. 

Edytowane przez Klima
  • Upvote 2
Opublikowano
4 minuty temu, trepek napisał(a):

Czym popijasz łykanie marketingowego bełkotu?

Wtyczka w samochodzie ma trzymać zawsze. Od tego we wtyczkach są specjalne zapadki/bolce by świadomie móc ją wypiąć a nie przypadkowo.

Mylisz sie w przemyśle od dawna są stosowane złącza ktore w normalnych warunkach mają działać i się nie rozłączać, a w przypadku uszkodzenia mechanicznego nie dopuścić do zwarcia, często gęsto z dodatkowymi żyłami kontrolnymi, ktorych zadaniem jest wyzwolenie zabezpieczenia i odcięcie zasilania. 

  • Upvote 1
Opublikowano
7 minut temu, Klima napisał(a):

Po przeczytaniu Twojej wypowiedzi myślałem, że chodzi o to coś na górze. Dopiero później zauważyłem że dźwignia od tempomatu jest poniżej. Wajcha rodem z 20 letniego Passata, ale wolę taką dźwignię niż przyciski na kierownicy. 

A no zgodzę się. Wcześniej francuzy stosowały "piloty" czy inne "joysticki" za kierownicą a nie na niej i było to świetne rozwiązanie. Zawsze w tym samym miejscu niezależnie od ułożenia koła kierownicy. Szybko idzie się przyzwyczaić a nie patry się tam zazwyczaj, to nie musi wyglądać.

Za to manetki VAG były przepaskudne, oj bardzo :E

Opublikowano
3 minuty temu, Petru23 napisał(a):

A no zgodzę się. Wcześniej francuzy stosowały "piloty" czy inne "joysticki" za kierownicą a nie na niej i było to świetne rozwiązanie. Zawsze w tym samym miejscu niezależnie od ułożenia koła kierownicy. Szybko idzie się przyzwyczaić a nie patry się tam zazwyczaj, to nie musi wyglądać.

Za to manetki VAG były przepaskudne, oj bardzo :E

Mimo wszystko chyba najdziwniejsze było rozwiązanie sterowania radiem w Fordach - okropna byla ta manetka w Focusach MK2.

 

A ta w VAG-ach - ohydna. I ja nie wiem czemu ona prawie zawsze jest taka sama :E 

Opublikowano
7 minut temu, Petru23 napisał(a):

A no zgodzę się. Wcześniej francuzy stosowały "piloty" czy inne "joysticki" za kierownicą a nie na niej i było to świetne rozwiązanie. Zawsze w tym samym miejscu niezależnie od ułożenia koła kierownicy. Szybko idzie się przyzwyczaić a nie patry się tam zazwyczaj, to nie musi wyglądać.

Za to manetki VAG były przepaskudne, oj bardzo :E

Piloty za kierownicą spoko, ale brak podświetlenia sterowania tempomatem na kierownicy już nie spoko :E. Nie wiem kto to wymyślił

 

Opublikowano
4 minuty temu, GordonLameman napisał(a):

Mimo wszystko chyba najdziwniejsze było rozwiązanie sterowania radiem w Fordach - okropna byla ta manetka w Focusach MK2.

 

A ta w VAG-ach - ohydna. I ja nie wiem czemu ona prawie zawsze jest taka sama :E 

Nie zgodzę się, świetne w użytkowaniu. W maxie miałem przecież ;)

Opublikowano
6 minut temu, Petru23 napisał(a):

Nie zgodzę się, świetne w użytkowaniu. W maxie miałem przecież ;)

W tym wypadku przyciski na kierownicy dużo lepsze. 

 

Ja tego bardzo nie lubiłem, ale moze to wynikać z przyzwyczajenia, że w tym miejscu miałem tempomat zawsze, a nie sterowanie radiem (które zazwyczaj jednak na kierownicy). 

Opublikowano
35 minut temu, Katystopej napisał(a):

Manetka tempomatu w nowym Q3 :E przecież to wygląda jak z jakiegoś ciągnika siodłowego xD

FB_IMG_1761200728677.jpg

E tam, wajha jak wajha. Znacznie bardziej absurdalny jest ten mikro wyświetlacz kierowcy, nie wiem kto to projektował. Płachta czarnej tafli i 30% z tego zajmuje właściwy ekran.

  • Upvote 2
Opublikowano
1 minutę temu, bleidd napisał(a):

E tam, wajha jak wajha. Znacznie bardziej absurdalny jest ten mikro wyświetlacz kierowcy, nie wiem kto to projektował. Płachta czarnej tafli i 30% z tego zajmuje właściwy ekran.

To samo w Superbie i Kodiaqu. Mocno mi podpadły z tego powodu (oraz z innych). 

 

Nie wiem skąd pomysł na te bardzo grube ramki. W zasadzie wszyscy sie z tego śmieją. 

Opublikowano (edytowane)

No właśnie to spory minus i chyba bym tego nie zdzierżył na dłuższą metę a szkoda bo auto mi się podoba, ma fajne wymiary, ani duży ani mały, nie ma tego głupkowatego trzeciego ekranu jak w A5/A6/Q5, można zamówić szyby akustyczne na przód, we wstępnych testach chwalą wyciszenie, materiały wykończeniowe wyglądają na dość dobre, byłoby to fajne daily na codzienne jazdy do/i po mieście a i w trase by się nadał. No ale zanim pozbędę się mojej A3 to może wpadnie lifting i to ogarną :P

Cena w katalogu absurdalna, z ciekawości wszedłem sobie w konfigurator i dobrze doposażone 2.0 204 KM wyszło dobrze ponad 300 tys ale to Audi, rabat z 15% to pewnie bez problemu się dostanie w salonie.

Edytowane przez bleidd
  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik


×
×
  • Dodaj nową pozycję...