Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
38 minut temu, SylwesterI. napisał(a):

Pewnie że biznesowe, żeby uniknąć kar, do spełniania norm zanieczyszczenia, nie tylko luczy się emisja spalin, ale też zużywane materiały eksploatacyjne, więc wydłuża się interwały wymiany oleju.

Nie wiem skąd wziąłeś ten wniosek, ale kary dla producentów aut są za naruszenie norm emisji spalin (precyzyjnie wyliczonych). Nijak się to ma do interwałów olejowych. 

 

Masz na to jakiekolwiek podparcie? Ja w przepisach widzę tylko kary na normy emisji spalin ("CAFE").

 

 

Dłuższe interwały są przyjazne dla biznesu - bo obniżają im koszty i przy zakupach flotowych mają znaczenie. To była i jest główna przyczyna tych zmian. Moim zdaniem. :) 

38 minut temu, KiloKush napisał(a):

 

No to pracuj bo lekarze chcą kolejnych podwyżek i ktoś ZUS musi płacić! Już wiem kogo lekarze w Polsce mi przypominają

Mam trochę godzin menadżerskich do dodania na projektach to mogę od czasu do czasu sobie je wpisać i nie zajmować się niczym konkretnym :) 

Edytowane przez GordonLameman
  • Haha 1
Opublikowano
7 minut temu, SylwesterI. napisał(a):

Ja nie mam pół dnia na wyszukiwanietego co wrzucałem, bo ktoś prosi.

A czy chinczyki maja takie problemy?

Czego nie rozumiesz? 50 mikronów na omodzie to tragedia, a jak robi to skoda do nie ma problemu?

Ale to ty masz udowodnić to co napisałeś. Nawet nie potrafisz odpisac na zadane pytania.

  • Upvote 2
Opublikowano
22 minuty temu, SylwesterI. napisał(a):

Ja cie atakuję? odpowiedziałem na post w ktorym to ty mnie atakujesz.

Ps. Widzę %-)

Tak, ciągle atakujesz. Ciagłę przytyki do wykształcenia, zawodu, umowy, teraz nawet rodziny. 

Ja naprawdę staram się być grzeczny i merytoryczny, ale powoli przekraczasz nawet moją cierpliwość. A pracowałem kiedyś z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie i mam jej dość dużo. 

 

  • Upvote 1
Opublikowano
9 minut temu, SylwesterI. napisał(a):

 

A czy chinczyki maja takie problemy?

 

A czego oczekujesz po autach które dopiero weszły na rynek? Serio taki naiwny jesteś?

Jak już to:

Cytat

Na przykład radia, które gubi zasięg, szczególnie w trasie - problem znany, bo w Chinach RDS nie jest technologią używaną, tak jak ma to wciąż miejsce w Europie. To zresztą problem, z którym zmagają się nie tylko polscy kierowcy, podobne zgłoszenia można przeczytać na brytyjskich forach i grupach zrzeszających właścicieli. Pojawiały się także przypadki kłopotów z podłączeniem smartfonu przez interfejs Apple CarPlay - kierowcy nie mogli się ponownie połączyć, a problem rozwiązywało przywrócenie systemu do ustawień fabrycznych.

Niektórzy właściciele skarżyli się też na generalnie szalejący system multimediów - to usterka, która zresztą zdarza się nie tylko chińskich samochodom. Wyświetlacz albo nie reagował na dotyk albo też wyłączał się pokazując czarny ekran.

To tak na szybko. 

  • Upvote 1
Opublikowano

Kojarzycie takie rowery trójkołowe, co jeżdżą nią np. listonosze? No to dzisiaj sobie jadę, patrzę: stoi jeden taki zepsuty rower na chodniku.

 

Ciekawostką jest, że do zabrania go przyjechało ADAC Toyotą Hilux z tym widelcem z tyłu do holowania aut :E

  • Haha 4
Opublikowano
1 minutę temu, SylwesterI. napisał(a):

Nic nie mam udowadniać, to nie sąd, wklejałem materiały, powołuję sie na nie, masz z tym problem, to się pierw zapoznaj. 

Nie wiem co wkleiłeś, pewno znowu jakiegoś nabuzowanego pajaca, ja wkleiłem film z pomiarem i widać wyraźnie jaka jest grubość warstwy.

Opublikowano
Godzinę temu, GordonLameman napisał(a):

Jak ma wskoczyć w deskę? przy uderzeniu od przodu? Co dokładnie masz na myśli? :) 

Kiedyś takie rozwiązanie miało Audi i nazywało się Procon-Ten. W skrócie skrzynia biegów była połączona linkami z kolumną kierowniczą i pasami bezpieczeństwa. Podczas zderzenia czołowego, jak silnik ze skrzynią biegów wchodził do środka karoserii, napinał linkę, która ciągnęła ze sobą kierownicę i napinała pasy bezpieczeństwa. Linka była stalowa o grubości palca.

Tutaj takiego rozwiązania nie ma więc to zwykłe pierdololo.

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano
1 minutę temu, Cappucino napisał(a):

Nie wiem co wkleiłeś, pewno znowu jakiegoś nabuzowanego pajaca, ja wkleiłem film z pomiarem i widać wyraźnie jaka jest grubość warstwy.

Nie, wcale nikogo takiego nie wrzucałem.

W 5amtym materiale też było wszystko widać.

Jak się z nim zapoznasz to bedziemy kontynuować, pa. 

Opublikowano
Godzinę temu, Cappucino napisał(a):

Co Ty pindolisz, .pisały o tym wszystkie możliwe media. Afera dotyczyła także mercedesa w późniejszym okresie.

Afera dotyczyła VAGa, koncernu Daimler-Mercedes, BMW, Fiat-Chrysler, Renault-Nissan, Peugeot, Citroen, Opel.

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
6 minut temu, SylwesterI. napisał(a):

Ziobro zdziwienia  że nie wiesz, nawet nie złapałeś że pisałem do kogoś innego. 

Gdybyś używał cytatów to wiadomo by było komu odpisujesz. 

I tak jak już pokazałem - nie ma żadnego chowania się kolumny kieroniczej. 

Nie ma też żadnego wpływu UE na interwał wymiany oleju.

 

Piszesz niestety jakieś swoje wymysły, byleby bronić obranego z jakiegoś powodu stanowiska. A do tego jesteś cholernie agresywny. 

6 minut temu, trepek napisał(a):

Kiedyś takie rozwiązanie miało Audi i nazywało się Procon-Ten. W skrócie skrzynia biegów była połączona linkami z kolumną kierowniczą i pasami bezpieczeństwa. Podczas zderzenia czołowego, jak silnik ze skrzynią biegów wchodził do środka karoserii, napinał linkę, która ciągnęła ze sobą kierownicę i napinała pasy bezpieczeństwa. Linka była stalowa o grubości palca.

Tutaj takiego rozwiązania nie ma więc to zwykłe pierdololo.

Ok, brzmi ciekawie.

 

Ale na filmie z Euro NCAP dot. OMODY nic takiego nie widać. Kolumna jest w miejscu, co właśnie dodatkowo utwierdza mnie, że tamto oświadczenie to bełkot prawniczo-marketingowy. 

Chętnie jednak poznałbym opinie strażaków. Ciekaw jestem czy ktoś zapytał :) 

Edytowane przez GordonLameman
  • Upvote 1
Opublikowano
2 minuty temu, SylwesterI. napisał(a):

Nie, wcale nikogo takiego nie wrzucałem.

W 5amtym materiale też było wszystko widać.

Jak się z nim zapoznasz to bedziemy kontynuować, pa. 

To zalinkuj, ja wrzuciłem.

Tu coś na tema chińskiej "solidności"https://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/news-kupili-chinskie-auta-i-juz-zaluja-wahacze-popekaly-po-40-000,nId,22165009#google_vignette

 

Rosyjski rynek który został zalany chińskimi autami tez już się na nich przejechał i wolą europejskie auta.

  • Thanks 1
  • Upvote 1
Opublikowano
12 minut temu, GordonLameman napisał(a):

Gdybyś używał cytatów to wiadomo by było komu odpisujesz. 

 

Gdybyś używał szarych komórek, wiedział byś kiedy ktoś zwraca sie do ciebie.

Pisałem post pod postem, a w międzyczasie wskoczyleś ze swoim.

Dla mnie to żaden powód do edycji posta.

Ja wiem do kogo piszę, zainteresowany to wie, wystarczy.

Opublikowano
1 minutę temu, SylwesterI. napisał(a):

Gdybyś używał szarych komórek, wiedział byś kiedy ktoś zwraca sie do ciebie.

Pisałem post pod postem, a w międzyczasie wskoczyleś ze swoim.

Dla mnie to żaden powód do edycji posta.

Ja wiem do kogo piszę, zainteresowany to wie, wystarczy.

I znowu - skupiasz się na kwestiach niemerytorycznych będąc przy tym agresywnym. Bo w merytorycznych poległeś niczym sprzedaż stellantisa w ostatnim czasie :) 

 

 

  • Upvote 2
Opublikowano
20 minut temu, Cappucino napisał(a):

To zalinkuj, ja wrzuciłem.

Tu coś na tema chińskiej "solidności"https://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/news-kupili-chinskie-auta-i-juz-zaluja-wahacze-popekaly-po-40-000,nId,22165009#google_vignette

 

Rosyjski rynek który został zalany chińskimi autami tez już się na nich przejechał i wolą europejskie auta.

Problem w tym, że linkowalem, panicz żąda żebym robił to po raz kolejny, bo panicz nie ma czasu szukać.

Taki  link jak cytowany teraz ,ZAWSZE NA PLUS , wiadomo jakich marek/modeli się wystrzegać.

Rosjanie się przejechali, w EU sprzedaż rośnie.

W mateczce rosiiji europejskie firmy sprzedawały auta nie dopuszczane do rynku w EU, chińczyki pewnie podobnie.

Opublikowano
5 minut temu, SylwesterI. napisał(a):

Problem w tym, że linkowalem, panicz żąda żebym robił to po raz kolejny, bo panicz nie ma czasu szukać.

 

Rosjanie się przejechali, w EU sprzedaż rośnie.

 

Jeśli jest potrzeba to nie widzę problemu by ponownie zalinkować, ale widocznie wkleiłeś znowu jakiego cymbała z yt. że się wstydzisz ponownie to zrobić.

Cytat

Rosjanie się przejechali, w EU sprzedaż rośnie.

Jak się startuje od zera to ma spadać?

Cytat

W mateczce rosiiji europejskie firmy sprzedawały auta nie dopuszczane do rynku w EU, chińczyki pewnie podobnie.

W mateczce rosjii w ogóle(oficjalnie) nie sprzedawano europejskich aut stąd wjazd chińskiej motoryzacji. 

  • Haha 1
  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Skoro kupiłeś WOLED to wiedziałeś na co się piszesz 
    • Teraz to już nie wiem czy trollujesz, czy serio masz taki dziwny gust lub jego brak.  Widzę Cię głównie w tematach generycznych, przemysłowo produkowanych gier, z checklistą zamiast pasji oraz outsourcingu zamiast chętnych, stałych pracowników. Te "wizytówki" były robione przez AI, często w ogóle nie pasując do gry. Firma nie podała w opisie Steam że użyli AI, więc chyba każdy może dostać zwrot, nawet po wielu godzinach i ponad 2 tygodniach, bo były takie przypadki.   Zajrzałem ponownie do tematu, bo król parodii zrobił film.  
    • Zgadza się. 5060ti powinna mieć najwyżej 12GB, za to 5070 już 16GB. Wtedy miałoby to sens. A tak muszę się posiłkować DLSS + ewentualnie FG  Jednak różnica pomiędzy 3060ti 8GB a 5060ti 16GB jest spora. Może te 16GB Vram wystarczy do Rubina w 2027 roku  
    • Przy okazji przedstawiania planu pokojowego sekretarz amerykańskiej armii Dan Driscoll przekazał stronie ukraińskiej, że stoi w obliczu "nieuniknionej porażki" - donosi stacja NBC News. Zdaniem Amerykanina sytuacja Ukrainy oznacza, że nie może ona dyktować warunków, a dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabia jej pozycję. W opinii Kijowa pierwotna propozycja USA oznacza de facto kapitulację wobec Kremla. Sekretarz armii USA Dan Driscoll wygłosił serię ponurych prognoz dotyczących sytuacji na froncie i nalegał na przyjęcie wstępnej wersji amerykańskiego planu pokojowego podczas niedawnej wizyty w Kijowie - informuje stacja NBC News, powołując się na dwa źródła zaznajomione z przebiegiem spotkania. Według informatorów Driscoll poinformował ukraińskich urzędników, że sytuacja ukraińskiej armii pogarsza się: Rosjanie zwiększają tempo nalotów, dysponują praktycznie nieograniczonymi zasobami i mogą prowadzić długotrwałą wojnę bez utraty impetu. Podkreślił, że dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabi pozycję Kijowa. Delegacja USA ostrzegała również, że Stany Zjednoczone nie są już w stanie zapewnić Ukrainie niezbędnej liczby środków obrony powietrznej i amunicji.   Jedno ze źródeł twierdzi, że komunikat Driscolla po przedstawieniu planu pokojowego był jasny.    "Generalnie przesłanie było takie: Przegrywacie i musicie zaakceptować ofertę" - czytamy.   Stacja opisuje, że strona ukraińska uprzejmie odmówiła podpisania pierwotnej wersji dokumentu, który w Kijowie uznany został za de facto kapitulację wobec Kremla.   Według NBC News sytuacja ta była kolejnym przejawem głębokiego podziału w ekipie Donalda Trumpa co do sposobu zakończenia wojny w Ukrainie.   Obóz skupiony wokół wiceprezydenta USA J.D. Vance'a i specjalnego wysłannika Steve'a Witkoffa uważa, że to Kijów utrudnia osiągnięcie pokoju i nalega na wywieranie presji i wymuszanie kompromisów ze strony Ukrainy.   Tymczasem obóz sekretarza stanu USA Marco Rubio winą obarcza Rosję i twierdzi, że Moskwa ustąpi dopiero pod presją sankcji i twardej postawy Zachodu.   Sam Donald Trump - jak podaje stacja - często "waha się" pomiędzy tymi dwoma podejściami. https://wydarzenia.interia.pl/ukraina-rosja/news-przegrywacie-naciskal-na-ukraine-w-usa-narasta-konflikt,nId,22460388
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...