Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 4.11.2024 o 13:14, trepek napisał(a):

Nie ma to jak zrobić remont za 52 tys zł i sprzedawać po 3 miesiącach samochodów za 60 tys. Ewidentnie coś grubo nie poszło po tym remoncie i samochód ma problemy.

 

Nooo raczej. Tak czy inaczej uwielbiam internetowy zachwyt nad 550i, ostatnio na YouTube widziałem jak koleś wrzucił duże turbo i zrobił 800KM. Tylko nikt w tych filmach nie mówi, że nawet w serii to auto ma problem z trwałością. A sam remont przekracza cenę kupna nowego zbudowanego LS'a na 600KM. Tak właściwie to jest jakieś Europejskie V8 z mocą +500 KM które jest trwałe i nie kosztuje nie wiadomo ile w naprawach:E

Opublikowano (edytowane)

Jakie wypożyczalnie aut polecacie ?

Lecę awaryjnie do Gdańska na dwa dni i muszę dostać się na mazury (a raczej podlasie), przeważnie biorę pod uwagę lokalne wypożyczalnie. I tak za CHR w hybrydzie na dwie doby wyszło niecałe 500zł.

Ale zastanawiam się czy sieciowki jak Avis, Hertz będą lepsze ? 

Problem taki, że nie dorobiłem się jeszcze karty kredytowej, a większość sieciówek tego wymaga.

Edytowane przez Morgan
Opublikowano
W dniu 5.11.2024 o 11:34, kapcer napisał(a):

Miałem. Zielony, poliftowy sedan, 2.0 benzyna. Od zawsze mi się to auto podobało, więc sobie takie kupiłem jak znalazłem pracę po studiach.

Ta linia Puga z tamtych lat jest naprawdę dobra. Generalnie 405, 406 i 605 wyglądają bardzo dobrze pomimo upływu lat 👍

  • Upvote 1
Opublikowano

Ciekawa historia. Wykręcili 3 czas swego czasu na tym torze. I było to pierwsze okrążenie tego kierowcy w tym samochodzie. Jako jedyne auto bez automatycznej skrzyni i napędu na 4 koła. Pokazuje też jak Niemieckie marki mają ułatwione zadanie w wykręcaniu tam rekordów i jak ciężko zrobić nawet parę pełnych okrążeń pod rząd. I jak przyczepność tego auta była ponad możliwości opon drogowych.

 

 

Opublikowano (edytowane)
W dniu 5.11.2024 o 17:07, KiloKush napisał(a):

 

Tak właściwie to jest jakieś Europejskie V8 z mocą +500 KM które jest trwałe i nie kosztuje nie wiadomo ile w naprawach:E

Według mnie trwałe V8 z EU, to tylko niemieckie projektowane w latach 90-ych. Miałem stare Audi 4.2, BMW E39 4.4 i Mercedesa 5.0, wszystkie bezawaryjne. Ale jak czytałem o następcach, żeby coś świeższego kupić, to wszędzie jeden dramat. Audi 4.2 FSI - wiadomo, wczesne FSI, pożeranie oleju, cewki, rozrząd z tyłu itp itd, BMW i ich nowsze 4.4 z pękającą rurką między głowicami i wieloma innymi problemami, Mercedes z ich 5.5, niby fajnie, bo nagle zamiast 306KM z 5.0 wykrzesali 388KM z tylko 0,5L więcej, ale problemów tam przybyło dużo więcej, głównie chyba coś z dolotem grubszego się działo, a jest chyba tylko jedna firma w PL, która to dobrze ogarnia + jakieś tam kółko w rozrządzie się szybko zużywało. "Na szczęście" potem przyszedł Covid, wojna, ceny paliw wywaliło w kosmos i przeszedłem na diesla, problem z wyborem V8 się sam rozwiązał xD 

Edytowane przez green1985
  • Upvote 1
Opublikowano
1 godzinę temu, green1985 napisał(a):

[...]BMW i ich nowsze 4.4 z pękającą rurką między głowicami i wieloma innymi problemami[...]

Na tą rurkę jest patent, starą się wycina, a nowe sprzedają teleskopowe, żeby nie rozbierać połowy silnika :) 

Podobno dobrze to działa.

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Myślę żeby sprzęgło wymienić. Wysoko bierze, skrzypi przy niskich temp i dziwnie się rusza w szczególności na wstecznym. I taki dziwny dźwięk, buczenie o wysokiej częstotliwości. Na wysprzegleniu ustaje. Odezwało się jak temp spadła. Luk czy Sachs to do 500zl kpl. I spodziewam się loterii w pudelku.

Ile mech weźmie za wymianę? 300-500zl?

Mam jeszcze fundusz to chyba go wykorzystam i zrobię na cacy madzie.

Edytowane przez Petru23
Opublikowano
13 godzin temu, Krzysiak napisał(a):

U mnie LUK zamontowany niby niezgodnie z instrukcją (bez przyrządu) już 90k pod moją ciężką nogą i wszystko byłoby ok gdyby nie to, że łożysko oporowe wali :E

Volvo V40 kupiłem z walącym łożyskiem oporowym jak miało 240kkm, sprzedałem przy 320, waliło tak samo i jeszcze długo jeździło u znajomego co je kupił :E

13 godzin temu, Petru23 napisał(a):

Myślę żeby sprzęgło wymienić. Wysoko bierze, skrzypi przy niskich temp i dziwnie się rusza w szczególności na wstecznym. I taki dziwny dźwięk, buczenie o wysokiej częstotliwości. Na wysprzegleniu ustaje. Odezwało się jak temp spadła. Luk czy Sachs to do 500zl kpl. I spodziewam się loterii w pudelku.

Ile mech weźmie za wymianę? 300-500zl?

Mam jeszcze fundusz to chyba go wykorzystam i zrobię na cacy madzie.

Jak sanie trzeba zrzucać to tysiak poleci, dolicz jeszcze jakieś poduszki skrzyni, silnika czy wahacze, bo warto to za jednym zamachem zrobić.

Opublikowano

W przednionapędówce 800-1200 za wymianę. Może dojść koszt simeringów na półosie oraz od razu świeżego oleju (dobry olej to obecnie 40-100/l), simering na wale tył itd.

W Sachs do BL jest w zestawie łapa sprzęgła, która potem osobno to 150-250zł oraz kulka łapy (tej znalezienie osobno do japończyka to jak igły w stogu siana.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Godzinka odśnieżania. Takie coś ostatnio pamiętam 1 listopada w latach 90ych
    • Dasz screena ze swoimi ustawieniami hud? Chciałbym takie ostre ładne kolorki co ty masz Chyba, że to mi telefon amoledem tak wypukla
    • Witam, proszę o pomoc w doborze podzespołów pod nowy PC, ponieważ spontanicznie... chociaż kusi od dłuższego czasu... myślę o zmianie mojego leciwego zestawu (i7-6700k, 16GB DDR4, GTX 1080) na coś nowszego, co mi może znowu posłuży lata. Spontaniczna decyzja, bo racjonalnych powodów wstrzymywałem się z tym już długo (mało czasu na granie), ale ceny RAM odlatują, a mi sie udało spontanicznie "ostatnim rzutem" kupić je jeszcze w akceptowalnej chyba cenie. Dodatkowo  "ludzie gadają", że inne rzeczy jak dyski, GPU też poleca w góre, wiec możliwe, że ostatni dzwonek na zakup czegoś w "przyzwoitych" pieniądzach.  Zestaw głównie do grania + ewentualnie zabawa w obróbka/montaż foto/wideo, ale do tego mam tez MB Pro M4 Pro z 48 GB RAM. Część rzeczy zostaje, z obecnego zestawu, bo niedawno kupowane lub jeszcze nadaje sie do użytku - obudowa, chłodzenie custom LC, wentylatory, dyski SSD M.2, itd. Obecnie używam monitora 4K MSI MAG 321UPX QD-OLED. Myślę nad poniższymi częściami: AMD Ryzen™ 7 9800X3D MSI MAG X870E TOMAHAWK WIFI - tutaj może coś innego jeszcze zaproponujecie  CORSAIR DOMINATOR TITANIUM RGB DDR5 64GB (2x32GB) DDR5 6000MHz CL30 (CMP64GX5M2B6000Z30) - ilość na wyrost pewnie, ale spontanicznie już kupione 5 listopada na Amazon za 1399PLN, zanim ceny juz kompletnie odleciały. Mam możliwość zwrotu do 31.01.2026, ale nawet jakby te RAMy były kiepskie, to teraz za tę cenę już raczej nic lepszego i w takiej ilości nie kupię). NZXT C1200 Gold ATX 3.1  / CORSAIR RM1000x -  wybrane z podpiętego tutaj na forum tematu z polecanymi zasilaczami. Moc zawyżona pewnie, ale lubie cisze, wiec chce żeby wentylator sie "nudził", a nie wiem jeszcze w jakie GPU bede celował. GPU - tutaj nie wiem czy czekać na modele SUPER od nV (chyba maja bys opóźnione?), czy kupować co jest, bo przez sytuacje z RAM, ceny GPU tez moga poleciec znowu ostro w górę. Patrząc na ceny chyba celowałbym w coś typu RTX 5070Ti lub Radeon  RX 9070 XT. Kompletnie nie znam obecnie rynku, wiec proszę o jakieś propozycje solidnych modeli GPU (cena/jakość, względna cisza).
    • Jasne, ten MSI Center chyba też może coś szczerze przeszkadzać, z tego co czytałem to więcej złego robi niż dobrego, z Latencymon jeszcze nie miałem okazji korzystać na obecnym zestawie. Jeżeli chodzi o ustawienia graficzne to nie robi to jakoś większej różnicy, w gierki typu Valorant/LOL/Fortnite gram na najniższych, w War Thunder testowałem na niższe było delikatnie tylko lepiej przez to że pewnie mniej shaderów musiało się doczytywać. ( tak jak mówię na ultra bez problemu mam 200+ fps tylko ten micro stutter o 2-5 fps w dół )  Sprawdzałem na locked 60 fps też są spadki np do 47. Jeżeli chodzi o blokowanie klatek to mam vsync, czyli 144 fps idealnie do monitora, gdy robię limit fps ręcznie na 144 lub 3 mniej to powstaje screen tearing i obraz się rozjeżdża, efekt taki jakby monitor był przecięty na pół przy mocniejszych ruchach myszki albo mimo że mam te stałe fps to nie ma wcale płynności obrazu. Dzięki za linki do tematów innych, czytałem już je i raczej średnio co mi pomoże patrząc że to kompletnie inny procek, chipset itd. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...