Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 4.11.2024 o 13:14, trepek napisał(a):

Nie ma to jak zrobić remont za 52 tys zł i sprzedawać po 3 miesiącach samochodów za 60 tys. Ewidentnie coś grubo nie poszło po tym remoncie i samochód ma problemy.

 

Nooo raczej. Tak czy inaczej uwielbiam internetowy zachwyt nad 550i, ostatnio na YouTube widziałem jak koleś wrzucił duże turbo i zrobił 800KM. Tylko nikt w tych filmach nie mówi, że nawet w serii to auto ma problem z trwałością. A sam remont przekracza cenę kupna nowego zbudowanego LS'a na 600KM. Tak właściwie to jest jakieś Europejskie V8 z mocą +500 KM które jest trwałe i nie kosztuje nie wiadomo ile w naprawach:E

Opublikowano (edytowane)

Jakie wypożyczalnie aut polecacie ?

Lecę awaryjnie do Gdańska na dwa dni i muszę dostać się na mazury (a raczej podlasie), przeważnie biorę pod uwagę lokalne wypożyczalnie. I tak za CHR w hybrydzie na dwie doby wyszło niecałe 500zł.

Ale zastanawiam się czy sieciowki jak Avis, Hertz będą lepsze ? 

Problem taki, że nie dorobiłem się jeszcze karty kredytowej, a większość sieciówek tego wymaga.

Edytowane przez Morgan
Opublikowano
19 godzin temu, Gang napisał(a):

na szczęście pojawiły sie elektryki, wiec wg teścia juz gaz nie wybucha, tylko elektryki płoną ;p

Mojemu teściowi lata temu kaboom zrobił wodór gdy chciał go wrzucić do octavii i robił próby :E

  • Confused 1
Opublikowano
W dniu 5.11.2024 o 11:34, kapcer napisał(a):

Miałem. Zielony, poliftowy sedan, 2.0 benzyna. Od zawsze mi się to auto podobało, więc sobie takie kupiłem jak znalazłem pracę po studiach.

Ta linia Puga z tamtych lat jest naprawdę dobra. Generalnie 405, 406 i 605 wyglądają bardzo dobrze pomimo upływu lat 👍

  • Upvote 1
Opublikowano

Ciekawa historia. Wykręcili 3 czas swego czasu na tym torze. I było to pierwsze okrążenie tego kierowcy w tym samochodzie. Jako jedyne auto bez automatycznej skrzyni i napędu na 4 koła. Pokazuje też jak Niemieckie marki mają ułatwione zadanie w wykręcaniu tam rekordów i jak ciężko zrobić nawet parę pełnych okrążeń pod rząd. I jak przyczepność tego auta była ponad możliwości opon drogowych.

 

 

Opublikowano (edytowane)
W dniu 5.11.2024 o 17:07, KiloKush napisał(a):

 

Tak właściwie to jest jakieś Europejskie V8 z mocą +500 KM które jest trwałe i nie kosztuje nie wiadomo ile w naprawach:E

Według mnie trwałe V8 z EU, to tylko niemieckie projektowane w latach 90-ych. Miałem stare Audi 4.2, BMW E39 4.4 i Mercedesa 5.0, wszystkie bezawaryjne. Ale jak czytałem o następcach, żeby coś świeższego kupić, to wszędzie jeden dramat. Audi 4.2 FSI - wiadomo, wczesne FSI, pożeranie oleju, cewki, rozrząd z tyłu itp itd, BMW i ich nowsze 4.4 z pękającą rurką między głowicami i wieloma innymi problemami, Mercedes z ich 5.5, niby fajnie, bo nagle zamiast 306KM z 5.0 wykrzesali 388KM z tylko 0,5L więcej, ale problemów tam przybyło dużo więcej, głównie chyba coś z dolotem grubszego się działo, a jest chyba tylko jedna firma w PL, która to dobrze ogarnia + jakieś tam kółko w rozrządzie się szybko zużywało. "Na szczęście" potem przyszedł Covid, wojna, ceny paliw wywaliło w kosmos i przeszedłem na diesla, problem z wyborem V8 się sam rozwiązał xD 

Edytowane przez green1985
  • Upvote 1
Opublikowano
1 godzinę temu, green1985 napisał(a):

[...]BMW i ich nowsze 4.4 z pękającą rurką między głowicami i wieloma innymi problemami[...]

Na tą rurkę jest patent, starą się wycina, a nowe sprzedają teleskopowe, żeby nie rozbierać połowy silnika :) 

Podobno dobrze to działa.

  • Upvote 1
Opublikowano
5 godzin temu, Petru23 napisał(a):

Jakie producenta sprzęgła teraz się kupuje? Sachs, luk? Ma to znaczenie?

Ja nie miałem wyboru w zeszłym roku, wleciał zestaw LUKa, póki co prawie 20kkm, może 150 wytrzyma pod moją nogą.

Opublikowano (edytowane)

Myślę żeby sprzęgło wymienić. Wysoko bierze, skrzypi przy niskich temp i dziwnie się rusza w szczególności na wstecznym. I taki dziwny dźwięk, buczenie o wysokiej częstotliwości. Na wysprzegleniu ustaje. Odezwało się jak temp spadła. Luk czy Sachs to do 500zl kpl. I spodziewam się loterii w pudelku.

Ile mech weźmie za wymianę? 300-500zl?

Mam jeszcze fundusz to chyba go wykorzystam i zrobię na cacy madzie.

Edytowane przez Petru23
Opublikowano
13 godzin temu, Krzysiak napisał(a):

U mnie LUK zamontowany niby niezgodnie z instrukcją (bez przyrządu) już 90k pod moją ciężką nogą i wszystko byłoby ok gdyby nie to, że łożysko oporowe wali :E

Volvo V40 kupiłem z walącym łożyskiem oporowym jak miało 240kkm, sprzedałem przy 320, waliło tak samo i jeszcze długo jeździło u znajomego co je kupił :E

13 godzin temu, Petru23 napisał(a):

Myślę żeby sprzęgło wymienić. Wysoko bierze, skrzypi przy niskich temp i dziwnie się rusza w szczególności na wstecznym. I taki dziwny dźwięk, buczenie o wysokiej częstotliwości. Na wysprzegleniu ustaje. Odezwało się jak temp spadła. Luk czy Sachs to do 500zl kpl. I spodziewam się loterii w pudelku.

Ile mech weźmie za wymianę? 300-500zl?

Mam jeszcze fundusz to chyba go wykorzystam i zrobię na cacy madzie.

Jak sanie trzeba zrzucać to tysiak poleci, dolicz jeszcze jakieś poduszki skrzyni, silnika czy wahacze, bo warto to za jednym zamachem zrobić.

Opublikowano

W przednionapędówce 800-1200 za wymianę. Może dojść koszt simeringów na półosie oraz od razu świeżego oleju (dobry olej to obecnie 40-100/l), simering na wale tył itd.

W Sachs do BL jest w zestawie łapa sprzęgła, która potem osobno to 150-250zł oraz kulka łapy (tej znalezienie osobno do japończyka to jak igły w stogu siana.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...