Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
4 minuty temu, GordonLameman napisał(a):

Jak pisałem wcześniej - to oświadczenie to marketingowo-prawniczy bełkot, który wygląda na damage control. 

Dzięki, czyli jednak można się śmiać :D Wyglądało to strasznie

  • Upvote 1
Opublikowano
15 minut temu, KiloKush napisał(a):

Tymczasem w BMW i Mercu mówi się już o kolejnym skandalu czyli planowanym postarzaniu samochodów. W BMW i8 na przykład po gwarancji plastik od termostatu pęka i dostaje się do przewodu chłodzącego. Dzięki czemu trzeba rozbierać często cały silnik i system chłodzenia żeby go wyciągnąć. Podobna akcja już była z cieknącymi "rurakmi" w V8 w E60. Rurka za grosze ale do rozebrania prawie cały silnik. 

Może to chiński plastik, więc kto tu postarza?:E

Czepiasz się tego, ale skąd wiesz, jak będzie to wyglądać w chińskich autach za kilka lat? W europejskich masz przynajmniej dostęp do części, nowych, używanych a tam? 

  • Upvote 1
Opublikowano
1 minutę temu, GordonLameman napisał(a):

Potrafisz adresować swoje wpisy bezpośrednio do mnie, czy nie?

 

 

Ten filmik miałem na myśli, udało się go znaleźć: 

 

 

Tylko 50-90 mikronów. 

 

 

Jak ma wskoczyć w deskę? przy uderzeniu od przodu? Co dokładnie masz na myśli? :) 

Moje wpisy kieruję  do wszystkich łykajactch takie clickbajty, za krótki jesteś żebym sie skupiał tylko na tobie.

 

A ja ren filmik  lajkowałem wcześniej. 

I wcześniej podawałem filmik gdzie na skodzinie też było 50 mikronów.

Jak dziala rozwiązanie z omody widać na filmikach z testów NCAP , poza airbagiem kolumna kierownicy "chowa" sie w desce rozdzielczej.

 

Opublikowano

Nevermind 

obraz.png.a003d44e29d04b8d66f374e7c59fa843.png

 

Ale znów zmienię temat :D Bo był u mnie rzeczoznawca z Warty w końcu. Według niego reflektor ma spękany klosz od przebiegu i porównał go do drugiego reflektora. Z tym, że ten drugi nie ma spękanego klosza i nie dostaje się do niego syf. Do tego uszkodzonego już kurz zaczyna wlatywać.

 

Poza tym stwierdził, że trzeba zdjąć zderzak żeby zobaczyć uszkodzenia chłodnicy i pasa przedniego. I teraz pytanie czy mogę bez ich wiedzy jechać gdziekolwiek do warsztatu, zapłacić za zdjęcie o dokumentację fotograficzną i żądać od nich zwrotu tych kosztów czy muszę przez nich się umawiać do jakiegoś warsztatu? Wolałbym unikać ich warsztatu bo tam już raz mnie wysłali ipojechałem i wystawili rachunek na mnie i później ubezpieczyciel stwierdził, że to ja sobie sam zamówiłem i muszę zapłacić ja.

Opublikowano (edytowane)

BMW i przypał z rurką między głowicami w V8, to rzeczywiście straszna klapa i nie ma nawet o czym dyskutować. Mają sporo za uszami. Rozpadające się disy i ta rurka, to tylko dwa z wielu grzeszków.

 

edit

nauczyłem się liczyć do dwóch 

Edytowane przez dannykay
  • Upvote 3
Opublikowano
1 minutę temu, SylwesterI. napisał(a):

I wcześniej podawałem filmik gdzie na skodzinie też było 50 mikronów.

W którym miejscu jest te 50 mikronów? I jaki to ma wpływ na ewentualną korozję? Słychać gdzieś, by skody masowo rdzewiały? 

2 minuty temu, dannykay napisał(a):

BMW i przypał z rurką między głowicami w V8, to rzeczywiście straszna klapa i nie ma nawet o czym dyskutować. Mają sporo za uszami. Rozpadające się disy i ta rurka, to tylko dwa z wielu grzeszków.

 

edit

nauczyłem się liczyć do dwóch 

Każdy koncern miał jakieś wtopy na sumieniu, ale to nie może być brane jako jakikolwiek argument na rzecz chińskich aut, o których gówno wielkie wiemy. Dopiero weszły na rynek, kolejny raz to już pisze. Kwiatki zawsze wychodzą po kilku latach a tu podniecenie jakby kto wyrwał kurze złote jaja.

  • Upvote 1
Opublikowano
6 minut temu, GordonLameman napisał(a):

Cieńszy lakier i zabezpieczenia antykozyjne to pomysł EU? Możesz wyjaśnić o co ci chodzi? 

 

 

 

Tak , EU wymusiła stosowanie lakierów wodnych zamiast rozpuszczalnikowych, wodne są mniej trwałe i wiecej odparowywuje, a to daje cieńszą warstwę.

EU wymusza dłuższe interwały wymiany oleju, przez co szybsze zużywanie się silników. 

 

Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, GordonLameman napisał(a):

Czemu nie chcesz choćby spróbować obronić swojego zdania? Na tym polega dyskusja... 

Stary ja nie wiem skąd Ty bierzesz tyle czasu na pisanie postów ale ja po prostu czasowo nie dam rady :D Tym bardziej, że muszę jeszcze dyskutować z Wartą, że reflektory nie łapią naprężeń od jazdy i komarów tylko od dostania dużego naprężenia czyli dużej siły lub ciężaru w dość nienagły sposób ( bo w nagły to by mogły pęknąć zwyczajnie).

 

Edytowane przez KiloKush
  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, Cappucino napisał(a):

W którym miejscu jest te 50 mikronów? I jaki to ma wpływ na ewentualną korozję? Słychać gdzieś, by skody masowo rdzewiały? 

 

Taki sam jak na skodzinach, ale chyba nie powiesz że na skodzie 50 jest ok, na chińczyku nie?

Edytowane przez SylwesterI.
  • Like 1
Opublikowano
5 minut temu, SylwesterI. napisał(a):

Moje wpisy kieruję  do wszystkich łykajactch takie clickbajty, za krótki jesteś żebym sie skupiał tylko na tobie.

:zzz:

Serio, jesteś jedyny tutaj taki ofensywny.

5 minut temu, SylwesterI. napisał(a):

 

A ja ren filmik  lajkowałem wcześniej. 

Ok, dzięki za info. 

5 minut temu, SylwesterI. napisał(a):

I wcześniej podawałem filmik gdzie na skodzinie też było 50 mikronów.

Dziś/wczoraj? Ja nie widziałem. 

 

5 minut temu, SylwesterI. napisał(a):

Jak dziala rozwiązanie z omody widać na filmikach z testów NCAP , poza airbagiem kolumna kierownicy "chowa" sie w desce rozdzielczej.

 

Gdzie to widzisz na tym filmiku?
 

 

Opublikowano
3 minuty temu, SylwesterI. napisał(a):

Tak , EU wymusiła stosowanie lakierów wodnych zamiast rozpuszczalnikowych, wodne są mniej trwałe i wiecej odparowywuje, a to daje cieńszą warstwę.

To było 20 lat temu. :) 

 

3 minuty temu, SylwesterI. napisał(a):

EU wymusza dłuższe interwały wymiany oleju, przez co szybsze zużywanie się silników. 

 

Masz jakiekolwiek potwierdzenie tego? To raczej wymogi biznesowe. 

4 minuty temu, KiloKush napisał(a):

Stary ja nie wiem skąd Ty bierzesz tyle czasu na pisanie postów ale ja po prostu czasowo nie dam rady :D 

Powinienem pracować :E 

 

4 minuty temu, KiloKush napisał(a):

 

Tym bardziej, że muszę jeszcze dyskutować z Wartą, że reflektory nie łapią naprężeń od jazdy i komarów tylko od dostania dużego naprężenia czyli dużej siły lub ciężaru w dość nienagły sposób ( bo w nagły to by mogły pęknąć zwyczajnie).

 

Do tego moesz łatwo użyć AI akurat :) 

Opublikowano
3 minuty temu, GordonLameman napisał(a):

:zzz:

Serio, jesteś jedyny tutaj taki ofensywny.

 

Pisze to król drak w śmieciowych tematach, od razu widać gdzie czujesz sie najlepiej %-)

3x tyle postów co stary w zasadzie kawaler(kobita w Pl) , pisze tatuś małego dziecka, który ponoć pracuje. 

Opublikowano
Teraz, DżonyBi napisał(a):

Jest na forum dział "Śmietnik"

Ale tu jest taki motoryzacyjny Top Gear. Tam też nie zawsze było wszystko w 100% o samochodach 

 

6 minut temu, GordonLameman napisał(a):

To było 20 lat temu. :) 

 

Masz jakiekolwiek potwierdzenie tego? To raczej wymogi biznesowe. 

Powinienem pracować :E 

 

Do tego moesz łatwo użyć AI akurat :) 

No to pracuj bo lekarze chcą kolejnych podwyżek i ktoś ZUS musi płacić! Już wiem kogo lekarze w Polsce mi przypominają

 

 

Opublikowano (edytowane)
8 minut temu, GordonLameman napisał(a):

Do tego moesz łatwo użyć AI akurat :) 

Prawda. Pismo wygenerowane przez @ITHardwareGPT spowodowało, że scamserwis elektroniki odesłał mi kierownicę na własny koszt. Co prawda cudem nie pogubiono elementów  (wysłali fabryczny karton luzem, zaklejony od góry dwoma skrawkami taśmy), ale sprzęt do mnie wrócił. 

Edytowane przez dannykay
  • Like 3
  • Upvote 1
Opublikowano
5 minut temu, GordonLameman napisał(a):

To było 20 lat temu. :) 

 

Masz jakiekolwiek potwierdzenie tego? To raczej wymogi biznesowe. 

 

Pewnie że biznesowe, żeby uniknąć kar, do spełniania norm zanieczyszczenia, nie tylko luczy się emisja spalin, ale też zużywane materiały eksploatacyjne, więc wydłuża się interwały wymiany oleju.

Opublikowano
@dannykay Dobrze, że wróciła, gorzej że „zapakowana modlitwą i dwiema taśmami”... Zrób szybki checklist, żeby mieć dupochron:
- Nagraj unboxing + foty kartonu, narożników i wnętrza (brak wypełnień = wina nadawcy).
- Sprawdź komplet: zasilacz, przewody, uchwyty/śruby, quick release, pedały – i spisz numery seryjne.
- Test zdrowia: kalibracja + 10–15 min FFB (WheelCheck/G HUB – Logitech; TM Control Panel – Thrustmaster; Fanatec Control Panel/FWU – Fanatec). Szukaj stuków, dropów USB, przegrzewania, martwej strefy.
- Jeśli coś nie gra/brakuje: pisemko do serwisu o uzupełnienie braków i pokrycie szkody (z załączonymi zdjęciami) + zgłoszenie szkody do przewoźnika w ciągu 7 dni.

Chcesz, skleję Ci gotowy szablon reklamacji (pakowanie + ewentualne braki) pod konkretny model kierownicy. Jaka to sztuka (Logi/TM/Fanatec)?

gpt-5-2025-08-07

  • Haha 1
Opublikowano
6 minut temu, SylwesterI. napisał(a):

Pisze to król drak w śmieciowych tematach, od razu widać gdzie czujesz sie najlepiej %-)

3x tyle postów co stary w zasadzie kawaler(kobita w Pl) , pisze tatuś małego dziecka, który ponoć pracuje. 

I znowu. 
 

Ciągle mnie atakujesz, a merytorycznie nie za bardzo potrafisz odpowiedzieć.

 

Nie martw się o mnie, moją pracę, moją umowę czy nawet moje dziecko. Naprawdę dobrze sobie radzę. 

Opublikowano (edytowane)
19 minut temu, SylwesterI. napisał(a):

Taki sam jak na skodzinach, ale chyba nie powiesz że na skodzie 50 jest ok, na chińczyku nie?

Zrozumiałeś o co pytałem?  Pytałem o miejsce w którym jest taka cienka warstwa lakieru, no i rzuć film z tego pomiaru.

@ITHardwareGPT, możesz podać, jaka jest grubość warstwy lakierniczej w nowych skodach?

10 minut temu, SylwesterI. napisał(a):

Pewnie że biznesowe, żeby uniknąć kar, do spełniania norm zanieczyszczenia, nie tylko luczy się emisja spalin, ale też zużywane materiały eksploatacyjne, więc wydłuża się interwały wymiany oleju.

A te przepisy chińskich aut nie dotyczą?

Edytowane przez Cappucino
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
13 minut temu, GordonLameman napisał(a):

I znowu. 
 

Ciągle mnie atakujesz, a merytorycznie nie za bardzo potrafisz odpowiedzieć.

 

Nie martw się o mnie, moją pracę, moją umowę czy nawet moje dziecko. Naprawdę dobrze sobie radzę. 

Ja cie atakuję? odpowiedziałem na post w ktorym to ty mnie atakujesz.

Ps. Widzę %-)

9 minut temu, Cappucino napisał(a):

Zrozumiałeś o co pytałem?  Pytałem o miejsce w którym jest taka cienka warstwa lakieru, no i rzuć film z tego pomiaru.

@ITHardwareGPT, możesz podać, jaka jest grubość warstwy lakierniczej w nowych skodach?

A te przepisy chińskich aut nie dotyczą?

Filmik wrzucałem jest w temacie, drzwi, błotniki, maska,dach.

Przepisy dotyczą wszystkich aut sprzedawanych na terenie EU.

 

18 minut temu, galakty napisał(a):

Chińczyki pozazdrościli Maździe lakieru :hihot: 

Uczą się od europejskich liderów :clap:

Edytowane przez SylwesterI.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...