Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witamy w Himalajach. 😎

 

Spoiler

Trochę rozczarowany jestem tym, że żadna misja nie poprowadziła nas do środka którejś z wielkich piramid. Co najwyżej w jej podziemia. Oczywiście nie ma tam zbyt wielu pomieszczeń, ale jednak po cichu na to liczyłem.

 

Niezmiennie jestem oczarowany tą produkcją, tym bardziej że nie była przeze mnie oczekiwana. Tytuł który się przewijał gdzieś w tle, wyrasta na jeden z lepszych w ostatnich latach. 

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Do znudzenia będę się powtarzał.
Top topów przygodówek dla mnie realizacyjnie i prywatnie GOTY.
Nie sądziłem, że królową przygodówek (Larę), ktoś wyrzuci z siodła, niż ona sama to zrobi, i to tak nieoczekiwanie.

Pierwsza osoba - w punkt. Graficznie sztos. Zagranie na nostalgii - choć i bez niej byłby to czadowy tytuł - idealnie. Ta cała muza, dęciaki, oboje... poezja.
Do tego immersja. Absolutny odjazd. NAPRAWDĘ się jest w tych rewelacyjnie zaprojektowanych miejscach.
9,8 / 10.

Co do poprawy?
Są miejscówki, że nie wiedzieć dlaczego, cut sceny z masła spadają na 40-45 fps. Zaburza to odbiór. 

Do tego jest cała masa "filmowych" ujęć, najazdów kamery, zbliżeń, itp. i czasami brakuje mi odrobiny detalu w teksturze w tych ujęciach.
Ale obie te kwestie, to myślę, jakiś pacz ogarnie. I będzie ode mnie 10/10. 

Na ten moment 41h, 55% (ale końcówka fabuły czuję).
R E W E L A C J A!
 

Edytowane przez JeRRyF3D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Zastąp ją aplikacją fan Control pod windowsa. Szczerze polecam.  Czkawki masz od razu po uruchomieniu gry czy po paru minutach ? 
    • @DziarsonTe piki to już konretna scina jest , te mniejsze piki to jest stuter który my widzimy. A w zasadzie to się nazywa ponoc micro stutter 😁
    • Dużo osób nie rozumie, że to nie "studio" tworzy gry, ale ludzie z nim pracujący. Często to te konkretne grupy, działy, osoby, często są "ojcami i matkami" największych sukcesów danego studia. Często mówimy tutaj o jednostkach wręcz wybitnych, których nie da się zastąpić "nowym naborem". Utrata takich ludzi często skutkuje ogromnym spadkiem jakości. W temacie CDPR i Wieśka 3 nie będę się wypowiadał, bo nie kojarzę wszystkich nazwisk, zapewne wielu z Was potrafiłoby lepiej to opisać - ale na przykładzie Bioware, które znam lepiej - po utracie wpierw Gaidera, a potem Darraha - Dragon Age już się nie podniosło. Po utracie (zwolnieniu!) Mary Kirby, która pisała postacie do gier z tej serii przez ponad 15 lat, nagle okazało się że jej następcy to amatorzy, nie ogarniający podstaw. Mass Effect 3 był dobrą grą z kontrowersyjnym finałem, ale nie tak dobrą, jaką mógłby być, gdyby Drew Karpyshyn nadał był na pokładzie. To były dobre, a nawet wybitne jednostki. O tak ludziach jak Zeschuk czy Muzyka nawet nie będę wspominał, bo to legendy. Ale nawet oni potrzebowali dobrego zespołu, osób z którymi praca przyniesie określone efekty. Taki Sasko, pracujący w CDPR już prawie 13 lat, może jest dobry, a nawet wybitny w niektórych elementach, ale ostatecznie jest tak dobry, jak dobry jest jego zespół.    Jak długo te wszystkie "legendarne" studia, tracąc jednych pracowników i zatrudniając ich następców, kierowały się stricte ich umiejętnościami i doświadczeniem, tak długo było dobrze. Problemem jest, co wszyscy wiemy, że od jakiegoś czasu, te dwa czynniki nie są decydujące. To nie kolor włosów, płeć czy preferencje seksualne, powinny być choćby w najmniejszym stopniu brane pod uwagę, przy zatrudnianiu powiedzmy - specjalisty od tworzenia poziomów w grze. 
    • szkoda że nic nie widać z opisu technologii NV - byśmy już wiedzieli czego NIE będzie w RTX 40 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...