Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

1730309282_2f599625808918084d792f9678638

Dodatek Cyberpunk 2077 i Phantom Liberty zapowiedziane na Maca

 

Prawie cztery lata po pierwotnej premierze Cyberpunk 2077 trafia na zupełnie nową platformę: macOS. Opracowana przez CD Projekt RED gra RPG została zaprezentowana dla komputerów Mac podczas zapowiedzi M4 MacBook Pro. Jak widać na zamieszczonym poniżej filmie od Apple w 10 minucie, niewielka sekcja o sprawności sprzętu w grach wrzuca, że Cyberpunk 2077 pojawi się na macOS "na początku przyszłego roku".

 

Jeśli chodzi o to, jakiego rodzaju technologii mogą spodziewać się właściciele układów scalonych Apple w tym wydaniu, CD Projekt RED mówi, że "gracze mogą cieszyć się zaawansowanymi funkcjami, takimi jak path tracing, generowanie klatek i wbudowany dźwięk przestrzenny, aby zapewnić jeszcze bardziej wciągającą rozgrywkę i oszałamiające efekty wizualne".

Cyberpunk 2077: Edycja Ultimate będzie dostępny na Steam, GOG, Epic Games Store i Mac App Store. Dokładna data premiery i więcej szczegółów na temat portu zostaną ogłoszone w 2025 roku.

 

Cyberpunk 2077 oficjalnie trafi na komputery Mac. Apple chce przekonać do swojego sprzętu także graczy

Edytowane przez Tombycz
  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano

Podstawkę mam od dawna tylko nieograną i zastanawiam się czy dokupić dodatek od razu czy zacząć gołą podstawkę. Bo nie wiem czy dodatek coś dodaje do gry czy startuje tam gdzie kończy się podstawka. 

Opublikowano
18 godzin temu, Asag napisał(a):

 Bo nie wiem czy dodatek coś dodaje do gry czy startuje tam gdzie kończy się podstawka. 

Dodatek to tak naprawdę zbiór misji w nowej lokacji, oddzielonej od reszty miasta wjazdem. Tak jakbyś przeniósł się do innej dzielnicy z nową zawartością, nie mającą wpływu na podstawowy wątek, poza możliwością nowego zakończenia i paru telefonów.
Gdy zrobisz jakieś zakończenie to cofanie cię do mementu sprzed misji i bez problemu możesz wtedy zacząć dodatek. 

Opublikowano

Ja ograłem na premierę i teraz powoli wracam żeby przejść wraz z dodatkiem i powiem tak - ilość zmian która została wprowadzona jest OGROMNA. Gra się teraz zupełnie inaczej (czytaj lepiej).

Jeśli w takim stanie gra wyszłaby na premierę, to byłaby na pewno dużo bardziej chwalona. Cóż... miejmy nadzieję, że CDP wyciągnie wnioski i kolejny raz już nie wydadzą niedokończonego produktu.

Opublikowano (edytowane)

Gdyby ktoś szukał zoptymalizowanych ustawień ;) Można jeszcze sobie dym zmniejszyć, jeśli komuś nie robi to różnicy. W końcu to niewiele wpływa na odbiór gry, a na słabych systemach jest to różnica między 30, a 40fps.
image.thumb.png.c7441dfcef6dbabccc85e3f6cc6613b1.png

Edytowane przez musichunter1x
Opublikowano

A to nie jest tak czasem, że dodatek wprowadza zmiany i we wcześniej dostępnej części Night City? Nie jestem pewien bo pierwszy raz przeszedłem tą grę gdzieś rok od premiery a potem na całego zacząłem grać i kończyć poszczególne wersje już po zakupie dodatku.

 

Ciągle coś nowego w tej grze znajduję, nie wiedziałem np. tego że w mieszkaniu Judy jest kompletny kombinezon MaxTacu do zebrania... :woot:

  • Upvote 1
Opublikowano

Wygląda to niesamowicie, chociaż wiadomo, że nie taki zamysł artystycznyh mieli twórcy. Mocno realnie to wszystko wygląda. Gdzieś czytałem, że nadal jest sporo artefaktów w trakcie samej gry. Przy kolejnym przejściu z chęcią spróbuję takich modów. 

  • Upvote 1
Opublikowano

Pewnie będę robił kiedyś drugi run cybera i też konkretniejsze mody wpadną. Ale to już na kolejnym gpu. 6800xt nie wyrobi:P.

Opublikowano
W dniu 5.11.2024 o 00:51, Spychcio napisał(a):

Wygląda to kosmicznie:woot:

Najlepiej wyglądający/zmodowany CP2077

Aż czuć swąd fajczących się komponentów. :E Idealne na zimowe wieczory, można w jaskini na spokojnie otworzyć wszystkie okna.

Opublikowano
W dniu 6.11.2024 o 00:23, tgolik napisał(a):

Po tych zmodowanych filmikach widać, jaki ogrom pracy włożono w stworzenie tej gry. Ilość detali, którą odsłania Path Tracing jest oszałamiająca.

Kolejny raz, wielka wielka szkoda, że więcej nie zobaczymy REDengine. Niesamowity potencjał ma ten silnik. Decyzja podjęta przez redów jest zrozumiała, ale i tak cholernie szkoda. 

  • Like 2
  • Upvote 3
Opublikowano

I to jest spory błąd moim zdaniem. Nie jedno duże studio trzyma się swojego silnika, który po prostu ulepsza. Nie bez powodu. Czasem to jest lekka patola jak ten od beth, ale czasem jest rodzynek jak ten rage rockstara. 

Opublikowano
4 godziny temu, TmK napisał(a):

Kolejny raz, wielka wielka szkoda, że więcej nie zobaczymy REDengine. Niesamowity potencjał ma ten silnik. Decyzja podjęta przez redów jest zrozumiała, ale i tak cholernie szkoda. 

Nie było już komu dłubać przy tym silniku tak pewnie dalej by go rozwijali 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Niech będzie po Twojemu jak zawsze  Czyli przesunięcie PowerLimitu daje gorsze wyniki na 5080 niż na 5070ti Po co robisz z siebie pajaca ? Nawet nie chce mi się cytować Twoich poprzednich głupot, bo wszyscy wiemy jak potrafisz manipulować. Ja kończę bo z betonem nie wygram
    • Pokémon Legends: Z-A jest też na pierwszego switcha. To takie bużetowe okrojone pokemony z nowym systemem walki w czasie rzeczywistym. 
    • Jak ci pasuje to weź te 25 cali i będzie spoko. 1440p nawet ładniej wygląda na 25 niż na 27, bo jest większe zagęszczenie pikseli.
    • Robicie jakiś nie wiadomo jaki problem z tego widnowsa, bo oczytaliście się jakichś specyficznych przypadków  (ta wiem, zdarzają się problemy, ale skala wcale nie jest taka duża jak opisują media) NA 5 komputerach siedzi win11, na 4 win10. Wszystkie bez żadnych modyfikacji, odinstalowane tylko jakieś wgrane z systemem gierki i programy typu candy crush, minecraft, czy jakieś pierdolety. Diagnostyka przełączona na podstawową, reszta skonfigurowana w trakcie uruchamiania systemu w standardowy sposób. Wszystko działa bez problemów. Win11 na tych kompach praktycznie bezobsługowy, win10 lekko się sypie na starszych konfiguracjach, bo aktualizacje np. wywalają sterowniki do starszych kart rozszerzeń i są cyrki, ale to też specyficzny przypadek.   Instalujesz windows 11 i po prostu korzystasz. A jak chcesz koniecznie coś pousuwać, dostosować, to masz skrypt napisany przez @wowo89 i możesz sprawdzić czy na stronie wrzucił jakąś aktualizację. Z resztą, sam tam zaglądałeś. Można z niego korzystać praktycznie na każdej wersji systemu. Jak będziesz miał świeży system, to zanim doinstalujesz swoje rzeczy, gry itd. możesz poeksperymentować i zobaczyć jakie skrypt ma możliwości, w razie czego format i instalujesz system od nowa.
    • Jasne, mógłbym prosić o konkretny poradnik co dokładnie ustawić? Aktualnie spróbuję po prostu default bios, xmp, wyłączę e-cores i gdzie dalej się bawić, bo u mnie płyta B760 MSI więc troszkę inne ustawienia niż na Z? Z tego co sięgam pamięcią najbardziej stabilny był dla mnie gotowy preset ustawień z Cpu Lite Load na mode 15, CEP wyłączony żeby nie ucinało wydajności itd, w miarę chłodniej jednak stabilność była losowa... Co do tych spadków może źle to opisałem, w dłuższej diagnozie patrząc np na MSI afterburner te spadki to bardzo duży frame time spike, dosłownie stoję w miejscu w danej grze i fps rwie o 2-5 w dół lub po prostu nic specjalnego się nie dzieje na ekranie i bum. Natomiast podczas akcji w grze NIGDY praktycznie fps nie spadają, spadki dosłownie ZAWSZE są losowe bez obciążenia PC. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...