Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 godzinę temu, J4Z66 napisał(a):

Dla mnie na razie to całe DLSS to jest padaka. Resolution wprowadza jakieś zakłócenia, artefakty. Myślałem że karta mi się psuje. Natomiast FG wprowadza laga. No i na co to komu? 💩

No jak używasz na fhd to się nie dziwię że masz takie zdanie.

  • Like 2
Opublikowano
7 minut temu, ODIN85 napisał(a):

No jak używasz na fhd to się nie dziwię że masz takie zdanie.

Napisz mi jak używać. Serio, ja raczkuje. W 2k też próbowałem. Na razie najlepszy efekt dla mnie to wszystko natywnie w fhd, choć ta rozdziałka kłuje w oczy z 2m przy 55'. Wspomnę jeszcze że jak dałem lock na 60kl to dla mnie nie ma płynności. Licznik klatek od Nvidii pokazuje niby sztywne 60, a tnie. 

Opublikowano
Godzinę temu, J4Z66 napisał(a):

Napisz mi jak używać. Serio, ja raczkuje. W 2k też próbowałem. Na razie najlepszy efekt dla mnie to wszystko natywnie w fhd, choć ta rozdziałka kłuje w oczy z 2m przy 55'. Wspomnę jeszcze że jak dałem lock na 60kl to dla mnie nie ma płynności. Licznik klatek od Nvidii pokazuje niby sztywne 60, a tnie. 

Rozumiem, że pytasz o DLSS & FG na PC i graniu w 1080p?

Opublikowano (edytowane)

Pytałem ogólnie. Wolałbym 1440p w sumie. Właśnie skończyłem Indiana Jones. Co chwilę siedziałem w ustawieniach. Najlepiej dla mnie było 1080p, blok na 120kl, ultra, rozdziałka natywna, bez FG. FG wprowadzał lag. DLSS resolution wprowadzało "zakłócenia" - nie pamiętam jaką rozdziałke miałem ustawioną. Włączona synchronizacja. Nadal nie byłem w 100% zadowolony z płynności, ale zjeżdżając z detalami na wysokie, był za duży regres wrażeń graficznych.

Widzę, że tutaj autor również nie zalecał DLSS w tym tytule. https://www.purepc.pl/test-indiana-jones-and-the-great-circle-pc-xbox-path-tracing-opinia-recenzja?page=0,6

 

Edytowane przez J4Z66
Opublikowano

dlss Q wygląda całkiem spoko natomiast fsr w najnowszej wersji nawet w trybie jakości nadal wygląda kiepsko, ostatnio porównywałem w hunt showdown który dostał implementację najnowszych wersji obu technik dwie łatki temu i jest przepaść, na dlss q spokojnie można grać na fsr jest takie mydło że szok + modele postaci tylko z bliska wyglądają normalnie, wystarczy trochę dystansu i robi się pixeloza :E 

  • Upvote 2
Opublikowano
6 godzin temu, Send1N napisał(a):

dlss Q wygląda całkiem spoko

Kurcze ja mam problem z DLSS Q na 1440p w CP2077. Z jakiegoś powodu połączenie PT + DLSS Q + FG + RR powoduje dramatyczne "zmydlenie obrazu". Nawet nie to że obraz jest rozmyty, tylko że wszystkie płaskie powierzchnie mają jakby "laga" z aktualizacją obrazu, rozproszone odbicia światła na drogach aktualizują się z lagiem, detale na ścianach są rozmyte w ruchu. Tego problemu nie ma przy DLAA i RR + FG + PT.

 

Tego problemu nie zauważyłem w alan wake 2 ani w indiana jones (ale tam nie ma RR). Nawet ciężko mi opisać jak dokładnie ten obraz w CP2077 wygląda, ale polecam każdemu sprawdzić 1440p PT RR FG + DLAA a DLSS Q. DLSS Q ma wyraźnie negatywny wpływ na obraz, który ciężko mi opisać. 

Opublikowano

No jak DLSS ci renderuje w 960p to się nie dziw ze wszytko się rozmazuje ;)

Poza tym CP2077 sam w sobie ma bardzo mdły obraz, szczególnie jak włączymy PT.

 

Problemy tej gry z obrazem znikają dopiero w 4K lub wyżej (AA).

  • Upvote 2
Opublikowano
Godzinę temu, Kadajo napisał(a):

No jak DLSS ci renderuje w 960p to się nie dziw ze wszytko się rozmazuje ;)

 

W innych grach tego problemu nie ma, chodzi mi stricte o efekty w CP2077 i tej kombinacji DLSS + RR + PT + FG. Wyłącz PT - efekt znika. Wyłącz RR - efekt znika. Wyłącz DLSS - efekt znika. Tak jak mówiłem, nie chodzi mi o rozmycie obrazu bo dalej obraz jest ostry na krawędziach i tak dalej. Wygląda to tylko tak, jakby światło zaczęło "lagować".

Opublikowano

Przy korzystaniu z DLSS to najważniejsze, żeby mieć ustawioną natywną rozdzielczość wyświetlania. Ja grając na telewizorze 4K w niektórych grach, gdzie zależy mi na większej ilości FPS kosztem jakości obrazu, używam nawet DLSS P. Przy wyświetlaczu 4K błędem jest ustawienie w grze np. rozdzielczości 1440p i DLSS Q, ponieważ wtedy obraz jest skalowany 2 razy.

  • Thanks 1
  • Upvote 2
Opublikowano

Ale dlss to technika zwiększania rozdzielczości obrazu, więc o co Ci chodzi z 

Godzinę temu, SebastianFM napisał(a):

Przy korzystaniu z DLSS to najważniejsze, żeby mieć ustawioną natywną rozdzielczość

?

Włączając dlss nie masz natywnej rozdziałki. Tak to rozumiem, ale ja się nie znam. 

Opublikowano
22 godziny temu, cichy45 napisał(a):

Kurcze ja mam problem z DLSS Q na 1440p w CP2077. Z jakiegoś powodu połączenie PT + DLSS Q + FG + RR powoduje dramatyczne "zmydlenie obrazu". Nawet nie to że obraz jest rozmyty, tylko że wszystkie płaskie powierzchnie mają jakby "laga" z aktualizacją obrazu, rozproszone odbicia światła na drogach aktualizują się z lagiem, detale na ścianach są rozmyte w ruchu. Tego problemu nie ma przy DLAA i RR + FG + PT.

 

Tego problemu nie zauważyłem w alan wake 2 ani w indiana jones (ale tam nie ma RR). Nawet ciężko mi opisać jak dokładnie ten obraz w CP2077 wygląda, ale polecam każdemu sprawdzić 1440p PT RR FG + DLAA a DLSS Q. DLSS Q ma wyraźnie negatywny wpływ na obraz, który ciężko mi opisać. 

Wywal PT w grze i ustaw sobie tutaj tym modem: https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/10490

Do działania potrzebujesz oczywiście Cyber Engine Tweaks ale to chyba oczywista oczywistość w Cyberpunku :D Przy pobieraniu wyskoczy Ci do niego link.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • x870e zdecydowanie lepsza. tylko cena też wyższa.
    • Bmw obecnie to jest żart, jeżeli patrzymy na relację ceny do wykonania.  Problem jednak jest powszechny i jak widzę gdzieś na konsoli środkowej (albo tunelu) piano black to z góry wiem, że będzie trzeszczeć   Tak w ogóle, już pomijając jakość materiałów foteli, plastików to generalnie jakość wykonania elementów, których nie widać (podwozie) też zakrawa na kpinę.    Ostatnio to mnie położyło na łopatki: https://youtu.be/JBdGyUwvydU?si=NPMS6_LUa6nMKAuX   Cudowne jest zwłaszcza to jedno łączenie blach z kilku centymetrową dziurą. Przyspieszona (w trybie turbo) biodegradacja w pakiecie 😉.   
    • True prawaczku, true. Jesteście tacy sami i stąd poparcie dla rosji, a poniekąd i islamu - patriarchat. Organizm podtrzymywany jest mądrością geniuszy. Ale rozumiem macie się za takich, spoko. Zbawcy świata, ale bez osiągnięć i bez partnerek z którymi umieją budować związki. No chyba że państwo im nakaże być tradycyjnymi, to będą obrońcami i rycerzami i utrzymywać. Jasna sprawa. Że też nie chcą wbrew wam tego wprowadzić, chcą doprowadzić do zagłady. A zaczęli od covidu  potem feminizm i incel się stworzył który chce kochać kobietę, a nie może. Szkoda że miłość utożsamia albo z seksem albo z byciem niewolnicą dla niego. Miłość jak po psie. Już mówiłem, łatki mnie nie interesują. Ani nie jestem tolerancyjny dla wszystkich jak wmawia się lewakom, ani empatycznym liberałem dla wszystkich - to głupota empatyzowac np z przemocowcami albo odbierajacymi prawa. Również nie interesuje mnie skrajny postęp typu drag kłin w szkołach. Gdybym napisał że oni są super to się odnieś do tego, ale zamiast do moich słów się odnosić to lepiej mi przypisać że ja to pochwalam. Nie, reforma edukacji moim zdaniem ma być totalnie naukowa, ale z nauką psychologii, by uczyć również żyć w związkach i między ludźmi. A nie tylko 2+2 ile jest.
    • Ja nie mam nic do PVP, ale nie lubię pomieszanego pvp z pve, tak samo jak we World of Warcraft, gdzie są mapy właśnie pvpve, jak chcę PVP to wchodzę w odpowiednie tryby jak arenka itd. Tutaj ten pomysł z flagą pvp, albo osobne serwery dla pvp. Wtedy kupię gierkę, na razie czekam na rozwój wydarzeń, co twórcy zaoferują na dłuższą metę(rozwój).  Dlatego w cod/bf wolę te zwykłe tryby aniżeli tzw Warzone.
    • No w sumie racja.    Ale na szczęście ich zostawiliśmy w historii, a ci "wierni" w 2025r. nie widzą w tym problemu i jeszcze zabraniają mówić innym o tych faktach i co gorsza nie widzą w ogóle niczego złego w takim odrażającym zachowaniu, choć oni mówią, że już spoko, bo nie brakuje aż tyle tylko kilka lat
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...