HappyLittleGamer 190 Opublikowano 10 Marca Opublikowano 10 Marca 7 godzin temu, dawidoxx napisał(a): Pobawiłem się troche tym MFGx4 na 5080 i szału nie ma żadnego, bardziej płynne i responsywne od tych 300 klatek jest już 90 natywnych Nawet kiedy odpaliłem MFG z bazowych 140 fps i tak czuć te opóźnienie, więc nie wiem jak niektórzy nie odczuwają róznicy.. Tak to już chyba jest, że jeden patrzy na opóźnienia, drugi na ghosting, trzeci na shimmering, czwarty na ostrość, piąty na stuttering, szósty na tearing, siódmy na kolory i HDR, ósmy patrzy tylko na max fps, a dziewiąty bez RT żyć nie może. Pewnie jeszcze response time monitora ma znaczenia. FG to chyba taki podrasowany motion blur, z tym że tylko do trybu single player.
leven 538 Opublikowano 11 Marca Opublikowano 11 Marca Dla czego nie działa Losles Scaling w Wiedźminie 3 ? Albo ja coś źle robię ?
leven 538 Opublikowano 11 Marca Opublikowano 11 Marca Jak to ustawiasz ? Dobrze mam ustawione opcje ? https://ibb.co/Rk0BqD8T W grze pełny ekran ? U mnie niby jest skalowane, ale nie ma wzrostu FPS ani nie ma wyświetlanych fps, no i kursor znika
cichy45 607 Opublikowano 11 Marca Opublikowano 11 Marca (edytowane) 28 minut temu, leven napisał(a): W grze pełny ekran ? W grze musisz mieć borderless fullscreen. Na exclusive fullscreen LS nie działa. Ustawienia z obrazu programu wyglądają ok. Edytowane 11 Marca przez cichy45
JeRRyF3D 1 725 Opublikowano 11 Marca Opublikowano 11 Marca Kiedyś FS był synonimem "najlepszy" wariant ekranu. Ale dziś okno wydaje się lepsze - patrz wyżej.
Zas 287 Opublikowano 12 Marca Opublikowano 12 Marca (edytowane) Cytat Tak to już chyba jest, że jeden patrzy na opóźnienia, drugi na ghosting, trzeci na shimmering, czwarty na ostrość, piąty na stuttering, szósty na tearing, siódmy na kolory i HDR, ósmy patrzy tylko na max fps, a dziewiąty bez RT żyć nie może A dziesiąty ma poważną wadę wzroku i większość tych rzeczy w dupie. Nie polecam, ale zawsze to jakieś rozwiązanie. Największym problemem z "optymalizacją DLSS" jest to, że dziś umożliwia ledwie płynną grę na topowych kartach, zamiast umożliwiać płynną grę na słabych kartach i grę premium (wysoka rozdzielczość/dopakowany RT/ultra płynność) na kartach drogich. Tymczasem płacimy po 4-5k, by grać w 60 FPS w rekonstruowanym FHD w gry, które wyglądają dokładnie tak samo jak 5-10 lat temu (tak, mamy już 2025 rok!) Edytowane 12 Marca przez Zas 2 2
SebastianFM 344 Opublikowano 12 Marca Opublikowano 12 Marca @Zas, serio nie widzisz różnicy w grafice między najnowszymi grami i tymi sprzed 10 lat? Kiedy ty ostatnio badałeś wzrok? 😁 2
cichy45 607 Opublikowano 13 Marca Opublikowano 13 Marca 12 godzin temu, SebastianFM napisał(a): serio nie widzisz różnicy w grafice między najnowszymi grami i tymi sprzed 10 lat? Kiedy ty ostatnio badałeś wzrok? 😁 Jest bardzo dużo takich gier które może nie tyle wyglądają źle w całości, ale są nierówne. Jedna scena wygląda jak z filmu żeby za chwilę pokazać scenę jak z crysisa.
tomi182 3 Opublikowano 13 Marca Opublikowano 13 Marca (edytowane) W dniu 9.03.2025 o 11:43, maxmaster027 napisał(a): Do jakis wolnych gierek, typu heroes, albo Cities skyline, lub starszych tyt jak GTA IV gdzie nie bylo mozliwosci wiecej jak 60fps to ok. W reszcie to lepszy DLSS albo FSR FG przy DXVK nie trzeba się bawić w żadne generatory, polecam skorzystać (GTA IV) Edytowane 13 Marca przez tomi182
Zas 287 Opublikowano 13 Marca Opublikowano 13 Marca (edytowane) W dniu 12.03.2025 o 21:26, SebastianFM napisał(a): @Zas, serio nie widzisz różnicy w grafice między najnowszymi grami i tymi sprzed 10 lat? Kiedy ty ostatnio badałeś wzrok? 😁 W niektórych widzę. BTW - piszę o najnowszych crapach, które wyglądają jak gry sprzed 5-10 lat (ale działają znaaacznie gorzej...). Zauważyłeś tę piątkę? (Jeśli nie, to polecam okulistę :)) Wiesz, kiedy miał premierę CP2077? Mam nadzieję, że teraz rozumiesz, o co chodzi z nowymi kartami i nową, popandemiczną "jakością" gier (nie, nie każda to CP2077... a nawet jeśli, to każda taka działa znacznie gorzej - tak, że bez DLSS na nowych kartach nie podchodź... no, może jakieś tam pojedyncze działają względnie poprawnie, ale nadal DLSS pomaga w tym, co kiedyś było podstawą na topowych kartach bez sztuczek z upscalingiem) Edytowane 13 Marca przez Zas
SebastianFM 344 Opublikowano 14 Marca Opublikowano 14 Marca @Zas, to sam przyznałeś, że tamto twoje stwierdzenie nie było prawdziwe. 😁 1
cichy45 607 Opublikowano 14 Marca Opublikowano 14 Marca 10 godzin temu, Zas napisał(a): może jakieś tam pojedyncze działają względnie poprawnie Z mojego ostatniego doświadczenia, to najlepiej działają porty z Play Station
HappyLittleGamer 190 Opublikowano 14 Marca Opublikowano 14 Marca (edytowane) Ja trochę rozumiem @Zas, bo mam wrażenie że od czasów Dying Light (2015) poprawa grafiki jest symboliczna, i głównie polega na tym że jest więcej rzeczy upakowanych w każdej scenie. Poprawił się znacznie jedynie antyaliasing. Quantum Break ma już 9 lat a brakuje mu czegoś? Tak samo od czasów Forzy Horizon 3 to już kosmetyka. Edytowane 14 Marca przez HappyLittleGamer
sideband 1 775 Opublikowano 14 Marca Opublikowano 14 Marca DL to nawet na premiere graficznie to nic szczególnego. Quantum Break to też bieda od strony odbić i oświetlenia.
leven 538 Opublikowano 14 Marca Opublikowano 14 Marca Side jak zwykle "pozytywnie"podsumował całokształt
sideband 1 775 Opublikowano 14 Marca Opublikowano 14 Marca Tylko graficzne killery trzymają poziom pomimo upływu lat Mirror's Edge Catalyst pojawił się 2msc po Quantum Break i bije w/w tytuły bez żadnego problemu
leven 538 Opublikowano 15 Marca Opublikowano 15 Marca 1 godzinę temu, sideband napisał(a): Tylko graficzne killery trzymają poziom pomimo upływu lat Dopracowane, czy napaćkane technologiami ?
SebastianFM 344 Opublikowano 15 Marca Opublikowano 15 Marca @HappyLittleGamer, następny. Jaka symboliczna poprawa? Pokaż mi gry z 2015 roku, które wyglądają tak jak np. A Plague Tale Requiem, Alan Wake 2, Indiana Jones, Black Myth Wukong, Horizon Forbidden West. 1
JeRRyF3D 1 725 Opublikowano 15 Marca Opublikowano 15 Marca Też uważam, że dużo w nas malkontenctwa, a zbyt mało obiektywizmu. 1
cichy45 607 Opublikowano 15 Marca Opublikowano 15 Marca 12 godzin temu, sideband napisał(a): Mirror's Edge Catalyst Przecież wygląda mega słabo i sterylnie. Z czym do ludzi. 2
JeRRyF3D 1 725 Opublikowano 15 Marca Opublikowano 15 Marca (edytowane) Ale... takie mało być w założeniu. Edytowane 15 Marca przez JeRRyF3D
tomcug 2 440 Opublikowano 15 Marca Opublikowano 15 Marca 18 minut temu, cichy45 napisał(a): Przecież wygląda mega słabo i sterylnie. Z czym do ludzi. Ależ z Ciebie znawca grafiki w grach
Zas 287 Opublikowano 15 Marca Opublikowano 15 Marca Mogłem napisać tylko "5 lat temu" - teraz będzie gównoburza na dziesięć stron, bo ktoś nie umie czytać, a ktoś z uporem maniaka łapie za słówka... 1
JeRRyF3D 1 725 Opublikowano 15 Marca Opublikowano 15 Marca No łapie za to, co... widzi / czyta. Dziwisz się, że ktoś nie kuma, co autor sobie myślał (?), ale mu się "inaczej napisało"? 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się