Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
9 godzin temu, Necronom napisał(a):

To deptanie z buta było tylko w dwójce(co było trochę głupie).

Jest też w DS Remake. Mi ta mechanika odpowiada, bo deptanie powoduje taką chorą satysfakcję z upewnienia się, że truchło już się nie ruszy. ;) Co do reszty, zgadzam się, ewidentnie czuć tutaj vibe tej serii, widać to było już na pierwszych materiałach. Dlatego wiedziałem już wcześniej, że gra mi podejdzie. Fajnie, że pierwsze opinie potwierdzają, że to dobra produkcja. Jutro zaczynam grać.

 

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Wczoraj już były po 145 zł. Dziś widzę 152 zł najtańszy. Ale co z tego jak u mnie na 3070ti lipa. 

5 godzin temu, KaszaWspraju napisał(a):

 

OK. Czyli gra czerpie większość z paru gier ale bez optymalizacji xD

Edytowane przez Crew 900
Opublikowano
39 minut temu, Crew 900 napisał(a):

Wczoraj już były po 145 zł. Dziś widzę 152 zł najtańszy. Ale co z tego jak u mnie na 3070ti lipa. 

OK. Czyli gra czerpie większość z paru gier ale bez optymalizacji xD

Na otwartych przestrzeniach jest doskonała optymalizacja:E

Opublikowano
38 minut temu, Crew 900 napisał(a):

Ja mam u siebie 8 GB Vram i po ok 10 min. zapychała się tak, że nie było możliwe dalej grać tak zaczynało ścinać. 

Grasz w Full HD? Bo na 1440p to raczej karta za krótka.

Opublikowano
17 godzin temu, userKAMIL napisał(a):

Piszesz to z perspektywy gdy już czytałeś nasze wypociny. ;)

Gdybyś bez tej wiedzy podszedł w dniu premiery na świeżo to gwarantuję, że uderzyłbyś w ścianę na samym początku. 

i to naprawdę srogo...

Ja mam podobne odczucia. W sensie, gra wymaga bycia bardziej świadomym tego jak się porusza postać w grze, czy w razie W mam gdzie się wycofać, skorzystać z jakichś wybuchowych gotowców, a może gdzieś nie daleko jest nabój do podpalacza? Generalnie, nie siedzisz i nie klepiesz bezwiednie tylko aktywnie musisz w grze uczestniczyć.

Przede wszystkim do kosza trzeba wywalić normalny tryb strzelania i cały czas ładować gnata, bo wtedy mobki są na 2-3 strzały, a podpalone na 1.

  • Thanks 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Myślałem, że ulepszenie celowania (chyba skupienie) to podstawa.

Generalnie uważam, że Bloober dowiózł. Gatunek (poza Residentami) - niszowy, szkoda, że wydali 100 mln zł, może być ciężko o zwrot z inwestycji, cieszę się, że sam dołożyłem cegiełkę do ich garnuszka.

Edytowane przez tgolik
Opublikowano

Uruchomiłem gre z opcją smooth motion od nvidii i klatek więcej ale nie migocze ani tv ani monitor... Tylko te artefakty... 

 

Dorzuciłem FG do tego i znow stroboskop... Wyłączę i samo smooth motion I nie migocze... Przecież i to i to to interpolacja.... Wth...? 

Opublikowano
14 minut temu, aureumchaos napisał(a):

Uruchomiłem gre z opcją smooth motion od nvidii i klatek więcej ale nie migocze ani tv ani monitor... Tylko te artefakty... 

 

Dorzuciłem FG do tego i znow stroboskop... Wyłączę i samo smooth motion I nie migocze... Przecież i to i to to interpolacja.... Wth...? 

W nVidia app wybrałem dla Cronosa synchronizację pionową i przestało rwać z FG + DLSS balans, 4k jakość na maksa z RT. Mam 115 fps z nielicznymi stutterami.

Opublikowano (edytowane)

Te dalsze lokacje naprawdę świetne! Masa detali jak ten wystrój w pokojach. Klimat tu można nożem kroić i dla mnie jedna z najlepszych gier w tym roku.

P.S. Gra świateł i cieni robi mega robotę!

 

Cronos_TheNewDawn07_09.202521_01_08.thumb.png.89de7c1560500ad543497dffab88c43c.png

Cronos_ The New Dawn   07.09.2025 20_38_52.png

Edytowane przez userKAMIL
  • Like 1
Opublikowano
20 minut temu, samsung70 napisał(a):

gierka w 4K z DLSS na superjakość załadowała mi chyba 14.5GB VRAM, także kilka miesięcy i zwykły RTX5080 się skończy, cholerna złodziejska ngreedia. 

 

Niektóre gry po prostu ładują pod korek. U mnie SW: Outlaws i Jedi Survivor zajmowały po 22GB VRAM. 

Opublikowano
1 godzinę temu, samsung70 napisał(a):

gierka w 4K z DLSS na superjakość załadowała mi chyba 14.5GB VRAM, także kilka miesięcy i zwykły RTX5080 się skończy, cholerna złodziejska ngreedia. 

 

nic się nie kończy ..niektóre gry ładują do oporu

Opublikowano
16 godzin temu, Crew 900 napisał(a):

Ja mam u siebie 8 GB Vram i po ok 10 min. zapychała się tak, że nie było możliwe dalej grać tak zaczynało ścinać. 

Obniż tekstury. Tego nie przeskoczysz, na kartach z 8 GB trzeba je ciąć - czasem nawet do minimum ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Teraz to już nie wiem czy trollujesz, czy serio masz taki dziwny gust lub jego brak.  Widzę cię głównie w tematach generycznych, przemysłowo produkowanych gier, z checklistą zamiast pasji oraz outsourcingu, zamiast chętnych, stałych pracowników. Te "wizytówki" były robione przez AI, często w ogóle nie pasujące do gry. Firma nie podała w opisie Steam że użyli AI, więc chyba każdy może dostać zwrot, nawet po wielu godzinach i ponad 2 tygodniach, bo były takie przypadki.   Zajarzałem ponownie do tematu, bo król parodii zrobił film.  
    • Zgadza się. 5060ti powinna mieć najwyżej 12GB, za to 5070 już 16GB. Wtedy miałoby to sens. A tak muszę się posiłkować DLSS + ewentualnie FG  Jednak różnica pomiędzy 3060ti 8GB a 5060ti 16GB jest spora. Może te 16GB Vram wystarczy do Rubina w 2027 roku  
    • Przy okazji przedstawiania planu pokojowego sekretarz amerykańskiej armii Dan Driscoll przekazał stronie ukraińskiej, że stoi w obliczu "nieuniknionej porażki" - donosi stacja NBC News. Zdaniem Amerykanina sytuacja Ukrainy oznacza, że nie może ona dyktować warunków, a dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabia jej pozycję. W opinii Kijowa pierwotna propozycja USA oznacza de facto kapitulację wobec Kremla. Sekretarz armii USA Dan Driscoll wygłosił serię ponurych prognoz dotyczących sytuacji na froncie i nalegał na przyjęcie wstępnej wersji amerykańskiego planu pokojowego podczas niedawnej wizyty w Kijowie - informuje stacja NBC News, powołując się na dwa źródła zaznajomione z przebiegiem spotkania. Według informatorów Driscoll poinformował ukraińskich urzędników, że sytuacja ukraińskiej armii pogarsza się: Rosjanie zwiększają tempo nalotów, dysponują praktycznie nieograniczonymi zasobami i mogą prowadzić długotrwałą wojnę bez utraty impetu. Podkreślił, że dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabi pozycję Kijowa. Delegacja USA ostrzegała również, że Stany Zjednoczone nie są już w stanie zapewnić Ukrainie niezbędnej liczby środków obrony powietrznej i amunicji.   Jedno ze źródeł twierdzi, że komunikat Driscolla po przedstawieniu planu pokojowego był jasny.    "Generalnie przesłanie było takie: Przegrywacie i musicie zaakceptować ofertę" - czytamy.   Stacja opisuje, że strona ukraińska uprzejmie odmówiła podpisania pierwotnej wersji dokumentu, który w Kijowie uznany został za de facto kapitulację wobec Kremla.   Według NBC News sytuacja ta była kolejnym przejawem głębokiego podziału w ekipie Donalda Trumpa co do sposobu zakończenia wojny w Ukrainie.   Obóz skupiony wokół wiceprezydenta USA J.D. Vance'a i specjalnego wysłannika Steve'a Witkoffa uważa, że to Kijów utrudnia osiągnięcie pokoju i nalega na wywieranie presji i wymuszanie kompromisów ze strony Ukrainy.   Tymczasem obóz sekretarza stanu USA Marco Rubio winą obarcza Rosję i twierdzi, że Moskwa ustąpi dopiero pod presją sankcji i twardej postawy Zachodu.   Sam Donald Trump - jak podaje stacja - często "waha się" pomiędzy tymi dwoma podejściami. https://wydarzenia.interia.pl/ukraina-rosja/news-przegrywacie-naciskal-na-ukraine-w-usa-narasta-konflikt,nId,22460388
    • Co za glupie porownanie 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...