Skocz do zawartości

DOOM: The Dark Ages - PC, XSX, PS5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja tam z samej ciekawości grę odpalę, by optymalizację zobaczyć.

Poprzednie Doomy z tych nowszych, to zawsze miały potężne fpsy, a tu jest coś na rzeczy.

Chyba, że faktycznie demony nie lubią serii 5000. :hihot:

Opublikowano

Jeżeli frametime jest plaski i zero skokow to i przy 70-80fps będzie dobre poczucie płynności.  

Chociaż jak popatrze sobie na test w Eternalu między RTX 5070 A 9070 i jak wygląda frametime na AMD (ideał) a jak na Nvidii to po prostu niebo a ziemia. 

 

 

tZhIFTT.jpeg

 

Ciekawe czy w The Dark Ages jest tak samo 

Opublikowano

Na obronę Mestre można napisać ze on tam się nie bawi w mierzenie FPS itd.

Może on gra we wszytko tylko w 60 FPS.

Wtedy faktycznie będzie się wydawać ze gra zachowuje się jak każda inna "dobrze zoptymalizowana".

Opublikowano
34 minuty temu, Frog67 napisał(a):

Jeżeli frametime jest plaski i zero skokow to i przy 70-80fps będzie dobre poczucie płynności.  

 

To nie UE5 żeby szarpało co chwilę ;) Tu chodzi o wymagania do utrzymania 80fps w 1440p potrzebujesz 5080 i nie wygląda :lol2:

Implementacja MFG tylko świadczy jakie jest podejście do optymalizacji ;) To jest szybki fps  ma zapie....... i dodatkowy lag jest nie do przyjęcia.

  • Upvote 2
Opublikowano
W dniu 11.05.2025 o 15:29, zoomehsak napisał(a):

Chłop pisze, że mu dobrze działa i koniec :- D

Przecież Mestre to dzban, nie warto tracić czasu :E 

 

125 FPS w 1440p na RTX 5090 to żart, a nie optymalizacja xD 

Opublikowano
9 minut temu, Jaycob napisał(a):

Trochę dziwne, bo poprzednie Doomy śmigały jak złoto, a ten wygląda bardzo podobnie, a coś nie teges z płynnością. Co się zmieniło?

Niby nic, ale mówi się, że optymalizacja może leżeć. :hmm:

Premiera już za chwilę, abo na GP jest i sobie z ciekawości odpalę.

Opublikowano
7 minut temu, Frog67 napisał(a):

Jak to nic w grze mamy zaimplementowany RT a to mówi wszystko i tłummaczy skok wymagan sprzętowych.

A czy to też tłumaczy zbliżone wyniki niektórych kart w testach?

Trzeba to osobiście sprawdzić, RT dodaje swoje, ale tu może też leżeć optymalizacja.

 

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

@Jaycob, w dwóch poprzednich częściach oświetlenie było obliczone wcześniej i zapisane w teksturach. W najnowszej części nawet, jeżeli jeszcze nie ma możliwości włączenia pełnego Path Tracing, oświetlenie pośrednie jest obliczane w czasie rzeczywistym z użyciem RT.

 

@Kadajo, Eternal to miał tylko opcjonalne odbicia RT.

Edytowane przez SebastianFM
  • Like 1
Opublikowano
13 godzin temu, SebastianFM napisał(a):

@Jaycob, w dwóch poprzednich częściach oświetlenie było obliczone wcześniej i zapisane w teksturach. W najnowszej części nawet, jeżeli jeszcze nie ma możliwości włączenia pełnego Path Tracing, oświetlenie pośrednie jest obliczane w czasie rzeczywistym z użyciem RT.

 

@Kadajo, Eternal to miał tylko opcjonalne odbicia RT.

No to wiele wyjasnia, jest RT to nie ma sie co dziwic w kwesti wydajnosci :D 

  • Upvote 1
Opublikowano
5 minut temu, galakty napisał(a):

Czyli nawet DOOMa zepsuli, który był przykładem dobrej optymalizacji i grafiki? Fajne czasy mamy xD 

 

A ludzie i tak kupią... 

Ja jestem pod wrażeniem - tak udupić wersję na Playstation by Pro działało gorzej od series X to już trzeba mieć talent :E

  • Haha 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...