Kakarotto 727 Opublikowano 11 Maja Opublikowano 11 Maja Ja tam z samej ciekawości grę odpalę, by optymalizację zobaczyć. Poprzednie Doomy z tych nowszych, to zawsze miały potężne fpsy, a tu jest coś na rzeczy. Chyba, że faktycznie demony nie lubią serii 5000.
Frog67 389 Opublikowano 11 Maja Opublikowano 11 Maja Jeżeli frametime jest plaski i zero skokow to i przy 70-80fps będzie dobre poczucie płynności. Chociaż jak popatrze sobie na test w Eternalu między RTX 5070 A 9070 i jak wygląda frametime na AMD (ideał) a jak na Nvidii to po prostu niebo a ziemia. Ciekawe czy w The Dark Ages jest tak samo
zoomehsak 49 Opublikowano 11 Maja Opublikowano 11 Maja Chłop pisze, że mu dobrze działa i koniec :- D
Kadajo 7 406 Opublikowano 11 Maja Opublikowano 11 Maja Na obronę Mestre można napisać ze on tam się nie bawi w mierzenie FPS itd. Może on gra we wszytko tylko w 60 FPS. Wtedy faktycznie będzie się wydawać ze gra zachowuje się jak każda inna "dobrze zoptymalizowana".
sideband 1 772 Opublikowano 11 Maja Opublikowano 11 Maja 34 minuty temu, Frog67 napisał(a): Jeżeli frametime jest plaski i zero skokow to i przy 70-80fps będzie dobre poczucie płynności. To nie UE5 żeby szarpało co chwilę Tu chodzi o wymagania do utrzymania 80fps w 1440p potrzebujesz 5080 i nie wygląda Implementacja MFG tylko świadczy jakie jest podejście do optymalizacji To jest szybki fps ma zapie....... i dodatkowy lag jest nie do przyjęcia. 2
sideband 1 772 Opublikowano 12 Maja Opublikowano 12 Maja W dniu 10.05.2025 o 18:22, nalewator napisał(a): Tej grze RT potrzebne jak świni siodło, ubili jeszcze dobre karty jak 5700/xt czy 1080/ti 1
galakty 3 312 Opublikowano 12 Maja Opublikowano 12 Maja W dniu 11.05.2025 o 15:29, zoomehsak napisał(a): Chłop pisze, że mu dobrze działa i koniec :- D Przecież Mestre to dzban, nie warto tracić czasu 125 FPS w 1440p na RTX 5090 to żart, a nie optymalizacja
Jaycob 1 934 Opublikowano 12 Maja Opublikowano 12 Maja Trochę dziwne, bo poprzednie Doomy śmigały jak złoto, a ten wygląda bardzo podobnie, a coś nie teges z płynnością. Co się zmieniło?
Kakarotto 727 Opublikowano 12 Maja Opublikowano 12 Maja 9 minut temu, Jaycob napisał(a): Trochę dziwne, bo poprzednie Doomy śmigały jak złoto, a ten wygląda bardzo podobnie, a coś nie teges z płynnością. Co się zmieniło? Niby nic, ale mówi się, że optymalizacja może leżeć. Premiera już za chwilę, abo na GP jest i sobie z ciekawości odpalę.
Frog67 389 Opublikowano 12 Maja Opublikowano 12 Maja 41 minut temu, Kakarotto napisał(a): Niby nic Jak to nic w grze mamy zaimplementowany RT a to mówi wszystko i tłummaczy skok wymagan sprzętowych. 1 1
Kakarotto 727 Opublikowano 12 Maja Opublikowano 12 Maja 7 minut temu, Frog67 napisał(a): Jak to nic w grze mamy zaimplementowany RT a to mówi wszystko i tłummaczy skok wymagan sprzętowych. A czy to też tłumaczy zbliżone wyniki niektórych kart w testach? Trzeba to osobiście sprawdzić, RT dodaje swoje, ale tu może też leżeć optymalizacja. 1
Kadajo 7 406 Opublikowano 12 Maja Opublikowano 12 Maja 14 minut temu, Frog67 napisał(a): Jak to nic w grze mamy zaimplementowany RT a to mówi wszystko i tłummaczy skok wymagan sprzętowych. Eternal tez miał RT.
SebastianFM 344 Opublikowano 12 Maja Opublikowano 12 Maja (edytowane) @Jaycob, w dwóch poprzednich częściach oświetlenie było obliczone wcześniej i zapisane w teksturach. W najnowszej części nawet, jeżeli jeszcze nie ma możliwości włączenia pełnego Path Tracing, oświetlenie pośrednie jest obliczane w czasie rzeczywistym z użyciem RT. @Kadajo, Eternal to miał tylko opcjonalne odbicia RT. Edytowane 12 Maja przez SebastianFM 1
Kadajo 7 406 Opublikowano 13 Maja Opublikowano 13 Maja Ciężko, żeby ktoś grał jak premiera gry jest w czwartek. 1
Jaycob 1 934 Opublikowano 13 Maja Opublikowano 13 Maja 52 minuty temu, ODIN85 napisał(a): Nikt nie gra? Nie, czekam do czwartku. Nie mam zamiaru dopłacać za upgrade do GP. Szczerze mówiąc, nawet specjalnie się tą grą nie jaram.;) 1
ODIN85 3 501 Opublikowano 13 Maja Opublikowano 13 Maja 28 minut temu, Kadajo napisał(a): Ciężko, żeby ktoś grał jak premiera gry jest w czwartek. Dziś jest dla niecierpliwych ale za ponad 100zł. Z 50 to bym dał 1
Jaycob 1 934 Opublikowano 13 Maja Opublikowano 13 Maja To nie ma sensu. 120 zł za upgrade + ~30 zł za GP, a pełna gra kosztuje 180-220 zł. Lepiej dołożyć i mieć ją "na zawsze" w kolekcji.
Phoenix. 4 713 Opublikowano 13 Maja Opublikowano 13 Maja 13 godzin temu, SebastianFM napisał(a): @Jaycob, w dwóch poprzednich częściach oświetlenie było obliczone wcześniej i zapisane w teksturach. W najnowszej części nawet, jeżeli jeszcze nie ma możliwości włączenia pełnego Path Tracing, oświetlenie pośrednie jest obliczane w czasie rzeczywistym z użyciem RT. @Kadajo, Eternal to miał tylko opcjonalne odbicia RT. No to wiele wyjasnia, jest RT to nie ma sie co dziwic w kwesti wydajnosci 1
Kadajo 7 406 Opublikowano 13 Maja Opublikowano 13 Maja 13 godzin temu, SebastianFM napisał(a): @Kadajo, Eternal to miał tylko opcjonalne odbicia RT. Dobra robota 😅 Grafika nic się nie zmieniła, polowa FPS wyparowała 🤣 3 1
galakty 3 312 Opublikowano 13 Maja Opublikowano 13 Maja Czyli nawet DOOMa zepsuli, który był przykładem dobrej optymalizacji i grafiki? Fajne czasy mamy A ludzie i tak kupią... 1 1
michaelius33 354 Opublikowano 13 Maja Opublikowano 13 Maja 5 minut temu, galakty napisał(a): Czyli nawet DOOMa zepsuli, który był przykładem dobrej optymalizacji i grafiki? Fajne czasy mamy A ludzie i tak kupią... Ja jestem pod wrażeniem - tak udupić wersję na Playstation by Pro działało gorzej od series X to już trzeba mieć talent 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się