Pavel87 703 Opublikowano 31 Maja Opublikowano 31 Maja Ja w końcu skończyłem. Dla mnie arcydzieło. Czuję taką cholerną przejmującą pustkę. Teraz pewnie będę z godzinę słuchał muzyki po skończeniu gry. Mentalnie aktualnie nie funkcjonuje. 8 2
Element Wojny 4 775 Opublikowano 31 Maja Opublikowano 31 Maja 26 minut temu, Pavel87 napisał(a): Ja w końcu skończyłem. Dla mnie arcydzieło. Czuję taką cholerną przejmującą pustkę. Teraz pewnie będę z godzinę słuchał muzyki po skończeniu gry. Mentalnie aktualnie nie funkcjonuje. U mnie była identyczna reakcja po ukończeniu NieR Automaty, dlatego tamtą fabułę oceniam na 10/10. Ciekawe, czy tutaj będzie podobnie. 2
jankooo 252 Opublikowano 31 Maja Opublikowano 31 Maja Nie wszystko udało się zrobić ale to dobrze- będzie większa motywacja do ponownego przejścia od początku za jakiś czas. Ktoś spędził więcej godzin? 1
Grolshek 516 Opublikowano 1 Czerwca Opublikowano 1 Czerwca 12 godzin temu, jankooo napisał(a): Nie wszystko udało się zrobić ale to dobrze- będzie większa motywacja do ponownego przejścia od początku za jakiś czas. Ktoś spędził więcej godzin? Pod koniec ogarnąłem że jedyne co mogę robić to dalej łazić i ciapać potwory, żadnej fabuły nie będzie więc polazłem do Lumiere i skończyłem grę. Początek słaby, rozwinięcie zajebiste, końcówka spoko ale tylko główny wątek jest fajny, nic więcej w tej grze nie ma. 1
GordonLameman 8 431 Opublikowano 2 Czerwca Opublikowano 2 Czerwca Trochę mnie zaskoczył koniec Aktu I No, ale jest coraz ciekawiej 1
michaelius33 354 Opublikowano 2 Czerwca Opublikowano 2 Czerwca Skończyłem fabułę Spoiler i obejrzałem oba zakończenia. W sumie to dalej się zastanawiam kto miał rację. Z jednej strony przyznając rację Maelle kończymy żyjąc w iluzji , ale jest to "happy end" gdzie wszyscy poza Verso wracają. Z drugiej strony popierając Verso niszczymy iluzję i na pewno jest to lepsze rozwiązanie dla rodziny malarzy, ale jako gracze praktycznie nie mamy żadnego emocjonalnego przywiązania do niej poza Maelle.
ODIN85 3 501 Opublikowano 2 Czerwca Opublikowano 2 Czerwca 1 godzinę temu, GordonLameman napisał(a): Trochę mnie zaskoczył koniec Aktu I No, ale jest coraz ciekawiej Poczekaj na koniec drugiego
Element Wojny 4 775 Opublikowano 3 Czerwca Opublikowano 3 Czerwca Nastała chwila, by zmierzyć się z tajemnicą Clair Obscur... 2
Pavel87 703 Opublikowano 3 Czerwca Opublikowano 3 Czerwca Powodzenia, baw się dobrze Ogarniesz mechaniki, te wszystkie luminy, pikto, buildy postaci i już można się skupić na fabule 1
Element Wojny 4 775 Opublikowano 3 Czerwca Opublikowano 3 Czerwca (edytowane) Pierwsza walka i wpierdol, nic nie kumam z tego systemu. Jak mnie początek oczarował, to teraz mnie szlag trafia. Edytowane 3 Czerwca przez Element Wojny 1 1
Grolshek 516 Opublikowano 3 Czerwca Opublikowano 3 Czerwca 16 minut temu, Element Wojny napisał(a): Pierwsza walka i wpierdol, nic nie kumam z tego systemu. Jak mnie początek oczarował, to teraz mnie szlag trafia. Ja też się załamałem na początku. Kumpel mi objaśnił zależności i poszło jak z płatka.
Element Wojny 4 775 Opublikowano 3 Czerwca Opublikowano 3 Czerwca (edytowane) To dawaj namiary na kumpla, zanim gra poleci z dysku. 4 podejścia, ani razy nie udało mi się pokonać dziewczyny na pomoście, a to przecież prolog. Edytowane 3 Czerwca przez Element Wojny
Zhao 578 Opublikowano 3 Czerwca Opublikowano 3 Czerwca @Element Wojny Z czym masz problem konkretnie?
Element Wojny 4 775 Opublikowano 3 Czerwca Opublikowano 3 Czerwca Teraz, Zhao napisał(a): @Element Wojny Z czym masz problem konkretnie? Nic nie udaje mi się uniknąć, naciskam B albo RB i nic z tego nie wynika.
Zhao 578 Opublikowano 3 Czerwca Opublikowano 3 Czerwca Skup się póki co na unikach a nie parowaniu (mają większy margines błędu od parowania) ta dziewczyna jest dość ciężka jeśli idzie o sam początek,ale potem jest lepiej
Pavel87 703 Opublikowano 3 Czerwca Opublikowano 3 Czerwca @Element WojnyMusisz nacisnąć w odpowiednim momencie, ogólnie da radę to wyczuć poprzez sam dźwięk, staraj się wsłuchać w schemat. Ewentualnie możesz ściągnąć z nexusa mod na łatwiejsze parowanie i uniki. Zdecydowanie warto dać grze szansę 🙂
musichunter1x 1 307 Opublikowano 3 Czerwca Opublikowano 3 Czerwca (edytowane) 10 minut temu, Element Wojny napisał(a): Nic nie udaje mi się uniknąć, naciskam B albo RB i nic z tego nie wynika. Potestuj, ogólnie ataki często mają sygnał dźwiękowy, gdzie na pewno nie wypada robić uniku wcześniej. Oraz rób unik, a nie paruj, ale masz to robić nie w ostatniej chwili, bo postać musi zdążyć wykonać unik. Sam potrenowałem kilka razy na niej, ale lepszy moment jest później na wrogu przy fladze. Edytowane 3 Czerwca przez musichunter1x
JeRRyF3D 1 725 Opublikowano 3 Czerwca Opublikowano 3 Czerwca 14 minut temu, Zhao napisał(a): @Element Wojny Z czym masz problem konkretnie? Czy tylko ja słysząc ten tekst, zaraz widzę tego patusa? Spoiler
Grolshek 516 Opublikowano 3 Czerwca Opublikowano 3 Czerwca 29 minut temu, Element Wojny napisał(a): To dawaj namiary na kumpla, zanim gra poleci z dysku. 4 podejścia, ani razy nie udało mi się pokonać dziewczyny na pomoście, a to przecież prolog. Cała grę przeszedłem na unikach bo na kontrę jestem za wolny. Tam jest mnóstwo czasu i nic nie jest w stanie cię uderzyć. Tę grę przechodzi się na słuch i za nic na świecie dźwięk nie może być bluetooth bo jest opóźnienie.
Sheenek 330 Opublikowano 3 Czerwca Opublikowano 3 Czerwca Olej walke, mnie strasznie meczyla i w moment zjechalem na easy. Do tego auto qte i mozna grac 2
Element Wojny 4 775 Opublikowano 3 Czerwca Opublikowano 3 Czerwca (edytowane) 7 minut temu, Sheenek napisał(a): Olej walke, mnie strasznie meczyla i w moment zjechalem na easy. Do tego auto qte i mozna grac I tak chyba zrobię, za 6 podejściem na styku pokonałem dziewczynę z prologu, przecież na dowolnym bossie będzie to dla mnie koniec gry. Jak bardzo mi na ten moment podoba fabuła i styl artystyczny tej gry, to ten system walki to jakaś abstrakcja. Edytowane 3 Czerwca przez Element Wojny
Zhao 578 Opublikowano 3 Czerwca Opublikowano 3 Czerwca 13 minut temu, JeRRyF3D napisał(a): Czy tylko ja słysząc ten tekst, zaraz widzę tego patusa? Ja go z nim nie kojarzę
Reddzik 2 762 Opublikowano 3 Czerwca Opublikowano 3 Czerwca (edytowane) 23 minuty temu, Element Wojny napisał(a): to ten system walki to jakaś abstrakcja. Powiem tak, po godzinie gry zmieniłem z normala na łatwy i włączyłem auto QTE- dotyczy to tylko ataków, ale zawsze coś. Skupiłem się na unikach i parowaniu. Mało albo w ogóle nie grasz w soulsy stąd odczuwasz wyższy poziom trudności. Mi też do końca nie pasowało, ale idzie to jakoś ukończyć. Edytowane 3 Czerwca przez Reddzik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się