azgan 432 Opublikowano 5 Listopada Autor Opublikowano 5 Listopada Szkoda a mogli wydać też na STEAM https://ithardware.pl/aktualnosci/alan_wake_2_remedy_wyniki-36293.html
ODIN85 392 Opublikowano 5 Listopada Opublikowano 5 Listopada Pewnie kolejnej części już nie będzie. Nie chcieli kasy ze Steama i koszty gry do tej pory się nie zwróciły.
Ryszawy 12 Opublikowano 5 Listopada Opublikowano 5 Listopada Kiepsko. Bardzo lubię ich gry, mimo, że nie we wszystkie tytuły grałem. Chciałbym zobaczyć co wyjdzie z "ujednolicenia uniwersum" bo mają je niegłupio wymyślone, na Control II czekam, a Alan II coraz bardziej mi się podoba.
Keller 18 Opublikowano 5 Listopada Opublikowano 5 Listopada (edytowane) Gra jest źle zoptymalizowana i też to wpłynęło na sprzedaż. Straszne wymagania. Nie każdy kupuje karty graficzne po 2000zł + i to dla 60 fps, a co mają powiedzieć ludzie z monitorami o wyższym odświeżaniu. Edytowane 5 Listopada przez Keller
Reddzik 298 Opublikowano 5 Listopada Opublikowano 5 Listopada Ja mam monitor 165hz i grywam w 60fps, a czasem 30fps na konsoli, bo mam podpięte PS5. A na PC zależnie od gry 60fps, czasem więcej, ale przeważnie te 60fps styka. AW2 nie jestem zainteresowany, nie znam historii, nie ograłem jedynki, dwójka jest na Epicu, więc nie do końca to też do mnie przemawia, bo sam launcher taki sobie, prędzej wolałbym GOGa. AW2 zagram, ale z tym poczekam, ogram jedynkę, może prędzej kupię kartę, to wtedy to taka gra byłaby idealna do testów.
Keller 18 Opublikowano 5 Listopada Opublikowano 5 Listopada 35 minut temu, Reddzik napisał(a): Ja mam monitor 165hz i grywam w 60fps, a czasem 30fps na konsoli, bo mam podpięte PS5. A na PC zależnie od gry 60fps, czasem więcej, ale przeważnie te 60fps styka. AW2 nie jestem zainteresowany, nie znam historii, nie ograłem jedynki, dwójka jest na Epicu, więc nie do końca to też do mnie przemawia, bo sam launcher taki sobie, prędzej wolałbym GOGa. AW2 zagram, ale z tym poczekam, ogram jedynkę, może prędzej kupię kartę, to wtedy to taka gra byłaby idealna do testów. Jedynka jest super. A co do grania 60 fps na 165Hz to pewnie czuje się że to 30 fps jak na 60Hz monitorze. No chyba że te gsync i freesync coś dają, bo u mnie nie zauważałem różnic.
Reddzik 298 Opublikowano 5 Listopada Opublikowano 5 Listopada (edytowane) Większość gier gram na padzie, więc te 60fps mi nie jest straszne, szczególnie, że nie zwiększam czułości gałki- zazwyczaj gram na domyślnych ustawieniach, ale z rzadka zmieniam, tak jak w FF16, gdzie z 4 dałem na 5, zaś 6+ jest za szybko, wyłączam wszelkie motion blury, DoF itp. Chyba, że strategie, hns, i mmo jak teraz New World to gram na klawie i mam odblokowany fps. Ja nie czuję problemu w graniu 60fps na 165hz, czasem lockuję by grafa się nie pociła, nie ciągnęła prądu pod korek itp. Nie używam vsync, mam gsync to wszystko działa bez problemu w grach, ruch myszką w 60fps to coś innego niż granie na padzie, a po drugie wolę dać lepsze detale i mieć 60fps niż 120fps a mieć low/med detale Edytowane 5 Listopada przez Reddzik
Ryszawy 12 Opublikowano 5 Listopada Opublikowano 5 Listopada 60 fps w Alanie to tam jest po włączeniu FG i DLSS, jeżeli ktoś chce używać RT plus PT. Nie mam pojęcia, czy to optymalizacja, czy po prostu RayTracing plus PathTracing tyle wymagają od bebechów. Mam na dysku też Control, z modyfikacją dodającą Uber RT i też nie da się w to grać bez DLSS, a DLSS nie dość, że obniża jakość grafiki (wszystkie obiekty mające kontrastowe tekstury składające się z małych elementów, takie jak kratki wentylacyjne, metalowe podesty z drobnych kratek są po prostu masakrowane) to obniża też jakość RT bo pojawia się zauważalny szum.
Reddzik 298 Opublikowano 5 Listopada Opublikowano 5 Listopada Na pewno z moją kartą to nie mam do czego wyskakiwać, dlatego mi nie śpieszno do zagrania w ten tytuł, plus dodatkowo nie znam historii, bo nie zagrałem w poprzednią część, za to grałem w Control. Gra nie ucieknie, może zagram na PS5, nie wiem, to się zobaczy.
razeks 34 Opublikowano 5 Listopada Opublikowano 5 Listopada 17 minut temu, Ryszawy napisał(a): 60 fps w Alanie to tam jest po włączeniu FG i DLSS, jeżeli ktoś chce używać RT plus PT. Nie mam pojęcia, czy to optymalizacja, czy po prostu RayTracing plus PathTracing tyle wymagają od bebechów. W 3440x1440? To ja mam zależnie od lokalizacji 60-90 z samym fg w 2560x1440
Ryszawy 12 Opublikowano 5 Listopada Opublikowano 5 Listopada W zamkniętych lokacjach, to tam z jakieś 90 klatek mam, DLSS jakość plus FG w 3440x1440 (nie pamiętam już jaka rzeczywista rozdziałka jest jeżeli używa się DLSS)
Phoenix. 303 Opublikowano 6 Listopada Opublikowano 6 Listopada Ten film ma bledy, alan na prosiaku w trybie wydajnosci ma rozdzialke bazowa jak ps5 fidelity a tu na prosiaku pisze ze jest taka sama jak ps5 performance.
ronaldo864 17 Opublikowano 7 Listopada Opublikowano 7 Listopada PSSR wygląda tragicznie w AW2. Ogromny szum oraz poszarpane krawędzie nawet w trybie quality 30fps .
DyndaS 45 Opublikowano 12 Listopada Opublikowano 12 Listopada Kurba... przy RT 4090 i 1440p już na początku gry bez DLSS dropy poniżej 50 fps W ogóle to czy mi się wydaje czy ten agent na początku to typ co odgrywał Max Payne? Jakiego FOV używacie?
ODIN85 392 Opublikowano 12 Listopada Opublikowano 12 Listopada Godzinę temu, DyndaS napisał(a): Kurba... przy RT 4090 i 1440p już na początku gry bez DLSS dropy poniżej 50 fps W ogóle to czy mi się wydaje czy ten agent na początku to typ co odgrywał Max Payne? Jakiego FOV używacie? W lesie jest tylko tragicznie. W dalszych lokacjach będzie więcej fps. Tylko że często tu wracamy
Phoenix. 303 Opublikowano 12 Listopada Opublikowano 12 Listopada (edytowane) W dniu 7.11.2024 o 10:00, ronaldo864 napisał(a): PSSR wygląda tragicznie w AW2. Ogromny szum oraz poszarpane krawędzie nawet w trybie quality 30fps . Szum jest od RT i na siatkach płotu, a w trybie wydajnosci gra wyglada bardzo dobrze i duzo lepiej jak na bazowej wersji. Zreszta pisalem o tym juz w dziale konsol przy okazji testowania tej gry. I potwierdza sie to co pisali recnezenci, to co ta gra wyczynia z obrazem przy tak niskiej bazowej rozdzielczosci to jest jakas magia doslownie. Edytowane 12 Listopada przez Phoenix.
DyndaS 45 Opublikowano Niedziela o 13:59 Opublikowano Niedziela o 13:59 (edytowane) Grę ukończyłem, ale mam trochę mieszane odczucia. + Grafika, ale okupiona dużymi wymaganiami + Świetna muzyka + Dobra fabuła + Klimat... - ...który zabija jeden wielki śmietnik w tej grze. Tona znajdziek i innego gówna. - Irytujący system rozwoju postaci/broni w związku z powyższym - Bugi, pomimo, że od premiery minęło już wiele czasu - Trochę toporna rozgrywka - Przekombinowany ten pokój umysłu, który ma chyba jedynie wydłużać sztucznie grę. Za dużo tego wszystkiego jest. - Też możliwość odblokowania wszystkiego dostajemy na sam koniec gry, a wiec średni z tego użytek. Nie ogarniam tej mody od już lat na te "znajdźki" i inne. Straszne zapychacze, które wręcz psują odbiór gry, a jednak gra trochę do tego zmusza jeśli chcemy ukończyć te "misje poboczne". Jednak gdybym wiedział co teraz wiem, to bym totalnie olał te pudełka, rymowanki itp. Ścieżka dźwiękowa urywa w tej grze dupę. Świetna jest. Edit. To DLC Lake House to totalna kupa jest. Edytowane Niedziela o 17:50 przez DyndaS
PaVLo 184 Opublikowano Niedziela o 22:57 Opublikowano Niedziela o 22:57 Oba DLC nie warte wydanych 50zł Te trzy historyjki, bez sensu, a Lake House dzisiaj skończyłem i w 5s odinstalowałem, chcę zapomnieć o tych DLC, bo sama gra była dla mnie bardzo dobra.
Kelam 717 Opublikowano Niedziela o 23:18 Opublikowano Niedziela o 23:18 Gierka nie sprzedała się za dobrze, także tam raczej nikt sensownego budżetu ani odpowiedniej ilości roboczogodzin nie zapakował w te dlc. Nadal ponoć nie wyszli na swoje. 1
ODIN85 392 Opublikowano Poniedziałek o 04:39 Opublikowano Poniedziałek o 04:39 Dobrze że chociaż Control 2 będzie
Phoenix. 303 Opublikowano Wtorek o 12:42 Opublikowano Wtorek o 12:42 (edytowane) Edytowane Wtorek o 12:42 przez Phoenix.
caleb59 157 Opublikowano Wtorek o 12:50 Opublikowano Wtorek o 12:50 Control 2 na Epicu i pójdą z torbami nareszcie ze swojej własnej głupoty. Tu już nie chodzi o to czy ktoś lubi czy nie lubi Epica i ich politykę ale jako studio mocno zawęzili odbiór gry i na pewno wiedzą jaką "renomę" ma Epic wśród świadomych graczy PC. Prawdopodobnie to sprzedaż konsolowa spowodowała, że jeszcze utrzymują przysłowiową szyję powyżej poziomu gówna.
MrKetiw 21 Opublikowano Wtorek o 14:44 Opublikowano Wtorek o 14:44 Szkoda bo Remedy robi gry baaaardzo ciekawe, szanuje ich za to bardzo że podążaj inna ścieżką.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się