Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Byłoby fajne, gdyby nie te japońskie idiotyzmy.... Jak nie dziewczynka-robot, to niemowlę w słoiku... Tyle lat po wojnie, a choroba popromienna dalej zbiera żniwo.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Obejrzałem gameplay. Cieszę się że eksperymentują, ale ten eksperyment chyba jednak nie dla mnie. Szczególnie z tymi minigierkami z hakowaniem - czuję że to by się szybko przejadło. No i nie ukrywam że nie mam obecnie ochoty na grę w takich klimatach. Może kiedyś na jakiejś promce. :) 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

Obejrzane. No cóż, graficznie tyłka nie urywa. Artystycznie bieda. Te zabiegi. neutralne kolorystycznie otoczenie plus wstawki z pomarańczem, niebieskim, to było modne w epoce Mirror’s Edge. I tam zostało to zrobione lepiej. Do tego mini łamigłówki w trakcie strzelania? Ja tego nie czuję. W tym fragmencie nie ma dosłownie nic, co by mogło przekonać mnie do kupienia tego.

Edytowane przez Ryszawy
Opublikowano (edytowane)

Mnie się artystycznie nawet podoba, mam wrażenie, że mogłaby to być całkiem fajna gra - gdyby nie te japońskie fetysze... Cały czas będzie trzeba biegać z lalką niesioną na barana? No to na PC może to jak dla mnie nigdy nie wychodzić...

Edytowane przez Zas
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Demko ~7 GB i strasznie krótkie - zamknąłem się w jakieś 23 minuty na "normalu”.


Wrażenia? Wygląda i gra się lepiej niż na zapowiedziach, więc tu jestem pozytywnie zaskoczony.

Walka na początku trochę dziwna, ale to całe hakowanie szybko wchodzi w krew.

Pomysł niby fajny i oryginalny, tylko pytanie, czy po dłuższym czasie to całe przestawianie puzzli podczas walki nie zrobi się zwyczajnie męczące. Niby da się strzelać bez tego, ale damage jest wyraźnie mniejszy, więc raczej nie ma wyjścia.

 

Mam nadzieję, że dorzucą wyższe poziomy trudności, bo jak na mój gust było zdecydowanie za łatwo. 

 

Wizualnie jest okej, choć na tym krótkim fragmencie lokacje były dość podobne i trochę sterylne. Na razie nie oceniam - wiadomo, to tylko bardzo mały wycinek całości.

 

Technicznie super: chodzi pięknie, zero stutterów, zero dropów, wszystko na maxie.

 

Wpada na wishlistę.

 

fnv6rv.png

 



 

 



 

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Myślałem, że to jakieś otwarte demo dla gości jakiegoś wydarzenia, ale widziałem kolejne testy na youtube i zauważyłem że jest demo na steam. :E Eh, serio spodziewałem się jakieś fałszywej przeróbki, ale już pobieram. 

 

@JaycobA jaki to sprzęt bez shutterów? Sterylność trochę pasuje do gry, ponieważ to coś w rodzaju stacji kosmicznej, ciekawe co będzie w innych lokacjach, ale pewnie zabraknie budżetu na śmieci i brud, gdzie RE6 miał tego pod dostatkiem, niestety również w jakości fabuły i poziomów. :boink:

Edytowane przez musichunter1x
Opublikowano (edytowane)

Właśnie przetestowałem i kilka razy zrobiłem speedrun. Gra trochę zmienia bonusy przy ponownym przejściu, jak robisz to szybko. :E 

 

RT, 1440p DLSS Q, wszystko na prawie maks, bo cienie oraz wolumetryka niżej , tekstury wrzuciłem najwyższe 3gb i problemów nie było, poza drobnymi spadkami do 50-57fps... A to rtx3060ti gddr6x skręcony na 75% oraz ryzen 5500 + 2x8gb 4000mhz.
Gra lepiej wygląda bez RT, szumy itp. za bardzo rzucają się w oczy... Może gdyby wymusić tam RR to miałoby sens. Wydajność bez RT to spory zapas z DLSS Q i 67% UV, a na DLAA już będą spadki do 50fps, ale dalej mieści się w oknie VRR, gdyby puścić kartę na pełnej mocy to pewnie ~55-60fps z DLAA jest osiągalne, ale DLSS Quality nie robi istotnej różnicy, więc wolę 150w. ;) 

 

Gra się nawet przyjemnie, ale będą musieli rozbudować arsenał starć. Robienie rzeczy jak najszybciej naprawdę dodaje dynamiki grze, ale zbieranie złomu trochę zabije tempo. Mam nadzieję że będzie jakiś dron, magnes czy co tam, aby nie latać za tymi zasobami.
Japońskie dziwactwa dodają trochę zażenowania, ale jest znośnie. W hudzie tutoriale wyłączcie, dużo lepiej gra się na samych wskazówkach od andro-dziecka i powinni tak domyślnie to zrobić... Zamiast opisów broni itd. lepiej niech android nam powie coś o tym, a tutoriale niech będą w menu.

Edytowane przez musichunter1x
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

To niby jakiś android, a my mamy skafander "kosmiczny" ułatwiający uniki. :P Lepsze to, niż plątający się NPC, ale pewnie będzie łazić później.

Odpaliłem na koniec dnia jeszcze raz, aby sprawdzić tych ukrytych wrogów.
Na windzie spróbujcie zniszczyć każdego wroga w inny sposób, końcowy cios się liczy..., np. hakowanie, gdzie każde celowanie umożliwia wam ponowne użycie, pistolet oraz broń poboczna. Może jeszcze trzeba pominąć zapis przed windą.... W każdym razie pominąłem zapis oraz zrobiłem tych trzech, z hakiem przeznaczonym na latającego i zadziałało.

 

Zaczynam bardzo lubić ten projekt gry, np. ten mocniejszy, wysoki bot ma słaby punkt na górze, gdzie czysty strzał jest łatwiejszy przy skoku. Wtedy pada na 2 strzały ze "strzelby". Pistolet ma tylko 6 naboi, które regenerują się dość wolno, więc warto hakować w międzyczasie lub zmieniać broń. Podobnie ze strzelbą, ma długi czas przeładowania. Poruszanie się jest bardzo przyjemne, ale trochę brakuje animacji oraz urozmaiceń przy walce z wrogami. Boss ma tylko jedną animację specjalnego ataku, której możemy użyć, gdy jest na fioletowo.
Trochę za lekka jest ta atmosfera z tym androidem i zażenowany jestem specjalnym hakowaniem rakiet, ale słyszałem to z 8 razy. :E Zdecydowanie więcej fizyki mógłby mieć ten świat, bo już znudzony jestem makietami do walki. Source 2 z nowym silnikiem fizyki będzie tutaj znakomity, tylko kiedy będzie on dostępny, a potem jeszcze gry ktoś musi stworzyć... 

Edytowane przez musichunter1x

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...