Skocz do zawartości

The Elder Scrolls IV Oblivion Remastered


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 617
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Gierka fajna, grafa fajna, wymagania kosmiczne do DLAA z RT, jak widać na screenie :P

Ale muszę skończyć coś innego, do tego zamierzam zagrać w Expedition 33, Oblivion jest miłą niespodzianką i zapewne zagram, ale nie w tym terminie, nie mam jak go wsadzić, a kupować na steama na razie nie będę. Oby tylko staniała i nie trzymała wysokiej ceny nawet w keyshopach

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano
4 minuty temu, skunRace napisał(a):

Ciekawy jestem ile dokładnie czasu potrzebuje takie studiu na taki Remaster Obliviona, choć dla mnie to bardziej Remake niż Remaster. 

Nah, ponoć cała logika gry jest nadal na starym silniku. UE5 robi za nakładkę graficzną + parę dodanych efektów, jak iskry i krew po uderzeniu bronią, daleko temu do Remake.
Jeśli zaczną kupować to ludzie szukający dobrej gry, zamiast Obliviona oraz "prawdziwego" RPG to może zanurkować wizerunkowo, niczym Starfield.

Opublikowano
2 minuty temu, Reddzik napisał(a):

Gierka fajna, grafa fajna, wymagania kosmiczne do DLAA z RT, jak widać na screenie :P

Ale muszę skończyć coś innego, do tego zamierzam zagrać w Expedition 33, Oblivion jest miłą niespodzianką i zapewne zagram, ale nie w tym terminie, nie mam jak go wsadzić, a kupować na steama na razie nie będę. Oby tylko staniała i nie trzymała wysokiej ceny nawet w keyshopach

Ja tam jak zwykle mam w co grać, więc na pewno zagram w przyszłości, a do tego czasu jeszcze bardziej ją dopracują i połatają. Alek też zadowolony, chociaż raz trudno się z nim nie zgodzić :D

 

GBPBDg1.png

Teraz, musichunter1x napisał(a):

Nah, ponoć cała logika gry jest nadal na starym silniku. UE5 robi za nakładkę graficzną + parę dodanych efektów, jak iskry i krew po uderzeniu bronią, daleko temu do Remake.
Jeśli zaczną kupować to ludzie szukający dobrej gry, zamiast Obliviona oraz "prawdziwego" RPG to może zanurkować wizerunkowo, niczym Starfield.

Nawet nie wiedziałem, ale i tak wolę taki Remaster jako nakładka, który tak wygląda, niż Remaster na zasadzie kilku modów i tekstur 4K ;)

  • Like 1
Opublikowano

@caleb59 Full detale z maks RT + DLAA, zaś z DLSS4 jakość daje 60fps, a z FG ok 100fps, a nawet ponad 100fps zależnie od miejsca, w mieście z 120+ . Racja są okazjonalne stuttery- czyli mikro dropy, lecę z 120 na 110, 100 i po sekundzie wraca fps.

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano
56 minut temu, slafec napisał(a):

Teraz pytanie skąd wiedzieli, że dostaną dobrą grę, jeśli zrobili zakup kompletnie w ciemno?

Swego rodzaju głosowanie przez aklamację, pod wpływem chwili. Miałem to samo z P4G, o czym pisałem wcześniej - wychodzi gra o której w ogóle nie słyszałem, idę na forum, idę na Steam, wszyscy zachwalają, czytam zaczynam dyskutować a ludzie do mnie człowieku nad czym się zastanawiasz, mega gra, będziesz się dobrze bawił. Dałem się ponieść, kupiłem, nie żałowałem zakupu. Tutaj widzę sporo podobnych reakcji - no bo przecież jak wszyscy piszą WOW TO TEN OBLIVION, CO ZA GRA, WOW ALE GRAFA, i nagle wszędzie widzisz nagłówki GRA BIJE REKORDY SPRZEDAŻOWE, OBLIVION NA SZCZYCIE STEAM itp itd. to łatwo dać się ponieść chwili, szczególnie gdy w tym momencie akurat nie ma w co grać.

 

Biorąc pod uwagę że gra jest w GP, jestem naprawdę zaskoczony wynikami na Steamie. 

  • Like 2
  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)

Gierka jest do ogrania, nie wiem jak dalej, jak z stutterem, jakością ogólną portu, ale wydaje się być w porządku, nawet gamepad działa i można pykać jak ktoś lubi grać na padzie.

Mam gamepassa to żal było nie zainstalować i sprawdzić jak to działa i wygląda na własne oczy, wygląda w porządku, choć w przypadku Lumen nie do końca widać różnicę, może panowie z DF coś w tej sprawie wrzucą i wtedy wyjdzie jak to wygląda.

Wersja z gamepassa i tak trochu lipna, bo np nie można dodać exeka do nvidia inspector, czy appki, bo exe jest zablokowany. Niestety tak to bywa w przypadku gier Microsoftu, stąd lepsza wersja będzie na steamie, a gamepass jest dobry do testowania.

Do tego dochodzą dziwne problemy graczy z kartami od czerwonych, m.in:

Ja takich problemów jak on nie mam.
obraz.thumb.png.686a43b6ddb6fc13ff99548ccd1919f5.png

Edytowane przez Reddzik
  • Like 1
Opublikowano
51 minut temu, skunRace napisał(a):

Ja tam jak zwykle mam w co grać, więc na pewno zagram w przyszłości, a do tego czasu jeszcze bardziej ją dopracują i połatają. Alek też zadowolony, chociaż raz trudno się z nim nie zgodzić :D

 

GBPBDg1.png

Nawet nie wiedziałem, ale i tak wolę taki Remaster jako nakładka, który tak wygląda, niż Remaster na zasadzie kilku modów i tekstur 4K ;)

Ciekawe czy też będzie miał taką podjarkę modami graficznymi do tego Remastera jak do Skryima, bo przy Skyrimie to jak się czytało jego posty to się tak jarał jakby se trzepał do tych zrzutów :E

  • Haha 2
Opublikowano
4 minuty temu, slafec napisał(a):

Dołączyłeś do rozmowy, gdzie przyjęto, że remaster trafia do nowych osób. Po kilku wypowiedziach nagle wyskakujesz "a skąd wiadomo, że to kupują ludzie, którzy nie znają Obliviona".

Zakładam, że kupują starzy i nowi na bazie hajpu.

 

Nie umniejsza to w żaden sposób wstępnego sukcesu tego tytułu.

  • Like 1
Opublikowano

@Fenrir_14 i tak dobrze, patrząc na to ile lat czekamy no kolejne części ulubionych gier. Wiedźmin, Fallout, The Elders Scrolls, GTA, RDR itd. Nie raz 10-15 lat to chętnie bym zobaczył taki Remaster/Remake z prawdziwego zdarzenia F3 i New Vegas, bo nam życia nie starczy ;) Fallout 6 to pewnie jeszcze jakies 8 lat, TES 6 jak dobrze pójdzie 3 lata, szkoda, że tyle zasobów i czasu poszło na tego Starfielda. Z drugiej strony jak to ma robić ta sama wypalona ekipa Bethesdy od Starfielda to wole Rimejki  starych gier od Bethesdy zlecone takiemu Virtuos niż nowe gry Bethesdy w stylu Starfield :E

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano
12 minut temu, Linku napisał(a):

A jak z lvl scalingiem, poprawili czy dalej można zrobić bramę oblivionu na 1 lvl na gołe pięści ? Jak to poprawili to będzie grane.

Dla mnie to jest to samo co było, świat leveluje razem z tobą. Ta gra odstaje od wszystkiego w co ostatnio grałem. 

  • Upvote 1
Opublikowano
8 godzin temu, Element Wojny napisał(a):

Biorąc pod uwagę że gra jest w GP, jestem naprawdę zaskoczony wynikami na Steamie. 

Mody, panie, mody. Gier z GP nie da się modować. A gry od Beth to w zasadzie platforma do modów.

  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • I ja się skusiłem czytając Wasze opinie tak chwalicie ale jeszcze nie grałem 😉
    • Teoretycznie żaden, bo to złącze nie nadaje się do niczego, skoro przy niższym poborze też jest pajacerka. W praktyce brać takie, gdzie piny nie cofają się w kostce i każda żyła jest w jakimś oplocie. Wtedy nie będą się tak grzać i luzować przy okazji.   Bawię się z tym od kilku dni i widzę, że tylko to może zminimalizować sytuacje fajerwerków. Czy istnieją takie, które się nie cofają? Nie wiem. Sam zamówiłem customa, bo nie ma kabli do mojego zasilacza a już tym bardziej kątowych. W ciemno innych producentów nie będę podłączał jak się okaże, że pinout w zasilaczu inny.   Na suprimie normalnie tego kabla używałem. Przy astralu dopiero zobaczyłem, że coś nie tak. Na stocku odpalając cyberpunka 5 diod na czerwono i skoki od 3 do 12A.  Przy UV do 400W trochę lepiej, ale dalej wystarczające skoki, żeby sobie mrugały.    Nie wróciłbym już do karty bez monitorowania 
    • Czekałem na to i teraz na spokojnie będę mógł sobie ograć pełny prodókt i w niższej cenie 😁👍    
    • https://www.purepc.pl/nvidia-dostawy-pakiety-aib-pamiec-vram-kryzys-karty-graficzne "NVIDIA całkowicie wycofuje się z dostarczania kości GDDR7 w pakietach AIB, czyli zestawów chipów GPU i pamięci VRAM dla partnerów odpowiedzialnych za produkcję kart graficznych GeForce RTX 5000 z rodziny Blackwell. Powodem jest to, że producenci pamięci: Samsung, Micron i SK hynix, nie są w stanie zaspokoić popytu na układy konsumenckie. Rosnące zamówienia na pamięć operacyjną dla rynku sztucznej inteligencji zapewniają im wyższą marżę i stabilniejszy dochód, przez co priorytety produkcyjne zostały przesunięte. Według informatora "Golden Pig" NVIDIA nakazała swoim partnerom samodzielne pozyskiwanie kości GDDR7 potrzebnych do produkcji kart graficznych."
    • Napisalem u mnie jest 2-4% po przesunieciu POWER LIMITU. I tak też było.  Bo to wczesniej sprawdzalem. Natomiast napisalem CI jak krowa na rowie ze sa GPU ktore dobijaja do 1.1V albo nawet wyzej i one potrzebuje wiecej PL i to jest dosc czeste w konstrukcjach chlodzonych woda albo w drozszych kartach typu Astral      Dałem Ci przyklad ze 5070Ti najczesciej dostanie 1-2%, ALE jak masz 8% (chociaz powątpiewam że po samym przesunieciu PL masz az 8% ale niech Ci bedzie)to oczywiscie SUPER najwidoczniej masz rdzen 1.07 lub 1.08V czyli max jaki sie moze trafic.  Masz zestawienie 5080 FE 8250pkt vs 5070Ti asus prime 6800pkt po OC i przesunieciu PL z 20% robi sie 30%. Bo tak reaguja na to GPU z wyższym napieciem rdzenia.  Skończ wreszcie bo sam to zaczales. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...