Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

a4.0 jest na serwerach testowych od paru tyg, wiec jest duza szansa, ze bedzie jeszcze w tym roku na LIVE. do tego w koncu pelny wipe :yuppie:

a nowy uklad Pyro. az czlowiek dziwne sie tam czuje po tylu latach w sielankowym i cukierkowym Stanton, a przeciez w kolejce dwa nowe - Castra i Terra ...

 

zEq0OYd.jpg

 

O4w7NFZ.jpg

 

2da8VuO.jpg

 

nSTDeJC.jpg

 

 

Opublikowano (edytowane)

No Pyro, zwłaszcza planeta Bloom wygląda znakomicie. Chmury, ich animacja i to jak się tworzą i poruszają. Na wipe pewnie pogram coś więcej.

 

Muzyka też świetna w nowym układzie.

 

 

Edytowane przez babayaga
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Pamiętam, jak kupowałem R9 270 te już ponad 10 lat temu, to jedną z gier do wyboru jako gratis do karty był właśnie Star Citizen*

 

Gra dalej nie wyszła, a na tamtej karcie nawet się nie uruchomi. Śmieszne, nie?

 

*ostateczny mój wybór padł na inne gry

Edytowane przez Lypton
Opublikowano

Star Citizen to tytul MMORPG i z samego zalozenia nie ma byc tytulem w wersji "finalnej". to tak jak o np. WoW pisac, ze nie jest w wersji finalnej od ponad 20 lat :)

Squadron 42 jest tytulem single player, ktory ma wprowadzic w uniwersum Star Citizen. premiera SQ42 planowana jest na 2026 rok

Star Citizen obecnie jest w wersji Alfa 4.0 i podejrzeam, ze tak bedzie przez kolejny rok, do premiery SQ42, wtedy tez wyjdzie wersja 1.0, ktora juz bedzie wersja "oficjalna". czyt. pierwsza wersja WoW ;)

Opublikowano

kwestia podejscia do projektu - dla jednych na pewno, bo traktuja go jako kolejna,  jedna z wielu gier AAA+, dla innych najwiekszy  "gamingowy crowdfundingowy" projekt, rzadzacy sie wlasnymi zasadami. pierwsi czekaj na wersje "finalna", ktora nigdy nie wyjdze, a drudzy od lat uczestnicza w jego tworzeniu.  dla pierwszych oksymoron, dla drugich normalny etap projektu
 

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

Crowdfunding (który wybrali, żeby chciwy wydawcy nie chowali wycinków gry za paywallem) nie wystarcza Cloud Imperium Games, czas na bardzo agresywną monetyzację :E 

 

djrheaie0z0f1.thumb.png.66163cd5520a24f2d22204f5f16610f6.png

 

Cytat

After 13 years and a billion dollars, the only thing complete about this game is the online store.

:P 

Edytowane przez tuhmunud
Opublikowano

Poziom chciwosci jaki osiagnal CIG to jakis obled, dziwi mnie jedynie, ze ludzie jeszcze ich bronia. Samo to, ze zeby "odblokowac" czesc sklepu to rzeba np 1K dolarow wydac :E No i oczywiscie rangi za 5/10/15/25K...  :E 

Opublikowano

jest klient, jest towar, podstawy ekonomii, nikt, nikogo do niczego tutaj nie zmusza. np. eve nie jest tutaj wyjatkiem, a ma sie dobrze. monetyzacja wszystkiego co sie da w grach, szczegolnie MMO, nie jest tutaj niczym "szokujacym"

 

 

  • 3 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

to co oferuje Elite jest tylko jednym z elementow SC i na poziomie wizualnym, immersyjnym jak i samej rogrywki bardzo ograniczonym. porownywanie Elite do SC kompletnie nie ma senu.  polecam filmik, gosc dobrze to tlumaczy. fragment z Bill Gatesem jest tutaj b.dobrym przykladem jak wyglada brak zrozumienia dla tego projektu.  

Edytowane przez SuLac0
Opublikowano (edytowane)

od paru lat, praktycznie co mies jest nowy patch w ktorym dodaja cos nowego. kazdy z nich w mniejszym lub wiekszym zakresie "testuje" jakis element rozgrywki powiazany z dana profesja i "gildia"

 

image.thumb.png.d87c7b0241754e69600a5a9eea73a317.png

 

dotyczy to tez samych pojazdow, statkow

 

star-citizen-1-0-im-hyped-v0-b26nkkfzdwvd1-pcgh.thumb.webp.923d0d0aa053407eec99b4218854ac49.webp

 

ogolnie jest co robic i nie ma mozliwosci, aby wyczerpac jedna z opcji, zanim nie pojawi sie nowa. juz na tym etapie trzeba sie okreslic co dokladnie chce sie robic i to widac po materialach w sieci - coraz wiecej graczy/organizacji skupia sie juz tylko na jednym.

 

 

 

 

Edytowane przez SuLac0

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Dla mnie to kolejny skok na kasę Iana Bella. Koleś zawsze obiecuje złote góry. Później mało materiałów reklamowych ale wygląda to całkiem ok. A do premiery jest tak szybko, że nikt się nie zdąży połapać, że to przypudrowany gniot i hajs się zgadza. 
    • @janek25 Tau Ci się tu trochę z PL1/PL2 zlewa, więc rozbijmy to na części pierwsze 😉 - 125 / 253 W – to są PL1 / PL2 (TDP / short turbo). - Tau – to zupełnie osobny parametr w sekundach (np. 28 s, 56 s), a nie „125/253”. Załóżmy więc „książkowy” przypadek Intela: - PL1 = 125 W - PL2 = 253 W - Tau = 56 s - Obciążenie ~250 W non‑stop - Chłodzenie realnie ogarnia >250 W (czyli nie wchodzisz w limit temperatury, tylko w limity mocy). ### Co się wtedy dzieje? 1. Na starcie testu CPU idzie ~250 W (okolice PL2). 2. Algorytm liczy średnią moc z „okna czasowego” Tau: - dla stałych 250 W średnia rośnie wg wykładniczej krzywej. - moment, kiedy średnia dojdzie do PL1 (125 W) wypada mniej więcej po: - t ≈ Tau * ln(2) ≈ 0,7 * Tau - przy Tau = 56 s → ~40 sekund. 3. Około tych kilkudziesięciu sekund CPU zacznie powoli zrzucać zegary, żeby średnia nie przekraczała PL1. 4. Po kilku Tau (3–5×Tau, czyli ~3–5 minut) ustali się na mocy bliskiej PL1, czyli okolice 125 W, o ile BIOS faktycznie szanuje limity Intela. ### A co z chłodzeniem 250 W+? Jeśli: - BIOS ma PL1=125, PL2=253, Tau=56 _i nie są podniesione_, - chłodzenie wyrabia, to i tak długoterminowo zejdzie do ~125 W – bo to wymusza algorytm PL1+Tau, a nie termika. Żeby 250 W „leciało wiecznie”, musi być: - PL1 = PL2 = 253 W albo - PL1 mocno podbite powyżej 125 W albo - Tau ustawione na mega wysokie + „fabryczne OC” płyty (co większość Z690/Z790 robi: PL1=PL2, Tau=max/unlimited). --- Czyli odpowiadając wprost na Twoje pytanie dla scenariusza *czysto po spec Intela*: - przy 125/253 i Tau=56 s oraz stałych 250 W: - po ~40 s algorytm zacznie ściągać moc, - po kilku minutach ustali się mniej więcej w okolicach PL1 ≈ 125 W, - chłodzenie 250 W+ tylko gwarantuje, że nie ograniczy Cię temperatura, ale nie znosi PL1/Tau. Jak podasz, jaka to dokładnie płyta i jakie masz faktycznie wpisane PL1/PL2/Tau w BIOSie, mogę Ci powiedzieć, czy Twój CPU w ogóle „zna” te 125/253, czy jedzie „na chama” PL1=PL2 🙂 gpt-5.1-2025-11-13
    • czyli ile bedzie trwał Tau jeśli jest 125/253 i obciążę 250 wat?do ilu spadnie po jaki  czasie jesli chłodzenie jest 250w+?
    • No tak, WP zwykle ma dobre (choć w moim mieście to też różnie bywa), tylko albo metraż zjada cały budżet, a mieszkanie i tak "do odświeżenia", bo łazienka "po remoncie 20 lat temu", albo tanio, ale okolica podła lub stan "wrzuć kilka granatów i czekaj"... W ogóle mam wrażenie, że nikt niczego sensownego nie sprzedaje u mnie, poza tym, czego i tak nikt poza filpperami nie chce. A niby był taki boom na inwestycyjne nieruchomości... No, chyba że większe metraże po remontach i cena od 700k w górę, ale to opcja dla rodzin...    Kupić coś od dewelopera z układem, który mi kompletnie nie pasuje i próbować wycisnąć, ile się da, a potem cały czas frustrować, ale przynajmniej mieszkając już na swoim? Szczerze mówiąc, to wydaje się kiepska opcja, choć powoli dochodzę do wniosku, że jedyna słuszna. Bo WP może i znajdę lepszą, ale władować lata oszczędzania w WP i być na nią skazany jeśli nie do emerytury, to wystarczająco długo, by potem mieć jeszcze większy, niż się na to zanosi (demografia... no, chyba że "refugees welcome"), problem ze zbyciem?
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...