Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

a4.0 jest na serwerach testowych od paru tyg, wiec jest duza szansa, ze bedzie jeszcze w tym roku na LIVE. do tego w koncu pelny wipe :yuppie:

a nowy uklad Pyro. az czlowiek dziwne sie tam czuje po tylu latach w sielankowym i cukierkowym Stanton, a przeciez w kolejce dwa nowe - Castra i Terra ...

 

zEq0OYd.jpg

 

O4w7NFZ.jpg

 

2da8VuO.jpg

 

nSTDeJC.jpg

 

 

Opublikowano (edytowane)

No Pyro, zwłaszcza planeta Bloom wygląda znakomicie. Chmury, ich animacja i to jak się tworzą i poruszają. Na wipe pewnie pogram coś więcej.

 

Muzyka też świetna w nowym układzie.

 

 

Edytowane przez babayaga
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Pamiętam, jak kupowałem R9 270 te już ponad 10 lat temu, to jedną z gier do wyboru jako gratis do karty był właśnie Star Citizen*

 

Gra dalej nie wyszła, a na tamtej karcie nawet się nie uruchomi. Śmieszne, nie?

 

*ostateczny mój wybór padł na inne gry

Edytowane przez Lypton
Opublikowano

Star Citizen to tytul MMORPG i z samego zalozenia nie ma byc tytulem w wersji "finalnej". to tak jak o np. WoW pisac, ze nie jest w wersji finalnej od ponad 20 lat :)

Squadron 42 jest tytulem single player, ktory ma wprowadzic w uniwersum Star Citizen. premiera SQ42 planowana jest na 2026 rok

Star Citizen obecnie jest w wersji Alfa 4.0 i podejrzeam, ze tak bedzie przez kolejny rok, do premiery SQ42, wtedy tez wyjdzie wersja 1.0, ktora juz bedzie wersja "oficjalna". czyt. pierwsza wersja WoW ;)

Opublikowano

kwestia podejscia do projektu - dla jednych na pewno, bo traktuja go jako kolejna,  jedna z wielu gier AAA+, dla innych najwiekszy  "gamingowy crowdfundingowy" projekt, rzadzacy sie wlasnymi zasadami. pierwsi czekaj na wersje "finalna", ktora nigdy nie wyjdze, a drudzy od lat uczestnicza w jego tworzeniu.  dla pierwszych oksymoron, dla drugich normalny etap projektu
 

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

Crowdfunding (który wybrali, żeby chciwy wydawcy nie chowali wycinków gry za paywallem) nie wystarcza Cloud Imperium Games, czas na bardzo agresywną monetyzację :E 

 

djrheaie0z0f1.thumb.png.66163cd5520a24f2d22204f5f16610f6.png

 

Cytat

After 13 years and a billion dollars, the only thing complete about this game is the online store.

:P 

Edytowane przez tuhmunud
Opublikowano

Poziom chciwosci jaki osiagnal CIG to jakis obled, dziwi mnie jedynie, ze ludzie jeszcze ich bronia. Samo to, ze zeby "odblokowac" czesc sklepu to rzeba np 1K dolarow wydac :E No i oczywiscie rangi za 5/10/15/25K...  :E 

Opublikowano

jest klient, jest towar, podstawy ekonomii, nikt, nikogo do niczego tutaj nie zmusza. np. eve nie jest tutaj wyjatkiem, a ma sie dobrze. monetyzacja wszystkiego co sie da w grach, szczegolnie MMO, nie jest tutaj niczym "szokujacym"

 

 

  • 3 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

to co oferuje Elite jest tylko jednym z elementow SC i na poziomie wizualnym, immersyjnym jak i samej rogrywki bardzo ograniczonym. porownywanie Elite do SC kompletnie nie ma senu.  polecam filmik, gosc dobrze to tlumaczy. fragment z Bill Gatesem jest tutaj b.dobrym przykladem jak wyglada brak zrozumienia dla tego projektu.  

Edytowane przez SuLac0
Opublikowano (edytowane)

od paru lat, praktycznie co mies jest nowy patch w ktorym dodaja cos nowego. kazdy z nich w mniejszym lub wiekszym zakresie "testuje" jakis element rozgrywki powiazany z dana profesja i "gildia"

 

image.thumb.png.d87c7b0241754e69600a5a9eea73a317.png

 

dotyczy to tez samych pojazdow, statkow

 

star-citizen-1-0-im-hyped-v0-b26nkkfzdwvd1-pcgh.thumb.webp.923d0d0aa053407eec99b4218854ac49.webp

 

ogolnie jest co robic i nie ma mozliwosci, aby wyczerpac jedna z opcji, zanim nie pojawi sie nowa. juz na tym etapie trzeba sie okreslic co dokladnie chce sie robic i to widac po materialach w sieci - coraz wiecej graczy/organizacji skupia sie juz tylko na jednym.

 

 

 

 

Edytowane przez SuLac0

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Mnie to mocno zaskoczyło, że w ogóle ludzie są przyjaźni. Aż mi się głupio grało tuż po premierze. Wszyscy tylko sławetne "dont siut", no to się litowałem na początku :P. Tylko po 3 dniach zaczynało się to robić powoli nudne. Plus raz na jakiś czas zdarzył się gracz, który jednak strzelał, a człowiek przyzwyczajony, że sobie może beztrosko biegać wśród innych nie był na takie coś przygotowany :E.   W innych extraction shooterach 95% jak nie więcej ludzi jest wrogo nastawiona, więc widząc kogoś wiesz, że będzie walka. W Tarkovie może na początku wipe są sytuacje że ktoś mówi na voice, że nie chce walki, bo robi questa, ale im dalej w "sezonie" tym rzadziej się cos takiego zdarza. W Arc Raiders też tak było, w zamkniętych testach pół roku temu i przed premierą prawie każdy do siebie strzelał od razu. To ta "przyjazna" natura graczy po premierze gry była tą "nienaturalną" dla tych co przychodzili z innych extration shooterów, czy grali we wcześniejsze beta testy.   Jako, że jest to pvpve, to trzeba też brać pod uwagę otoczenie, boty/AI. To podstawowy element w tym gatunku. Walczymy z botami na głośno, musimy to robić szybko, w miarę bezpiecznym miejscu. Bo z tyłu głowy cały czas mamy to, że nasza walka z nimi mogła przywołać innych ludzi. Na otwartym terenie jest zbyt ryzykownie, lepiej boty ominąć. Zostawić ich jako czujki na innych graczy, a w tym czasie lootować sobie jakiś budynek. Jak zobaczymy albo usłyszymy, że się agrują, to wiemy że ktoś z tamtej strony nadchodzi. Wyjście z mapy powinno być sukcesem, człowiek powinien czuć satysfakcję, że przeżył raid. Od nas zależy ile jesteśmy na raidzie. Im dłużej tym więcej dobrego lootu możemy znaleźć, ale również większa szansa, że zginiemy. Tak samo podróż w miejsca z dobrym lootem, można się obłowić, ale ryzykujemy spotkanie z wieloma graczami, którzy też mają chrapkę na te miejsca.  Stosunek wyjść na poziomie 40-50% to całkiem dobry wynik w innych grach tego gatunku. W Arcu co prawda nie ma takich statsów, ale na oko mam chyba 90-95% :E.    Jedynie co bym zmienił, to wejście z darmowym sprzętem tylko po 12 minutach trwania raidu albo później, a jak wchodzisz ze swoim to zawsze na początku. Windy nie powinny się zamykać, do końca powinny być wszystkie otwarte. Oraz w solo grze zmniejszył bym trochę ilość graczy, bo jak się wszyscy zaczną napierdzielać, to będzie trochę chaotycznie.   To, że gra prędzej czy później zacznie tracić graczy jest naturalne. Mnie i tak zaskoczyła taka popularność. Nastawiałem się na 200k ludzi w okolicach premiery i koło 80-100 miesiąc po niej. Jest sporo lepiej i bardzo dobrze, bo to świetna gierka z małymi problemami (desynci, balans). Byle jej z czasem nie spierdzielili.   Na horyzoncie kolejne extraction shootery z jakimś tam potencjałem. Nowy PUBG :E, oraz Marathon od Bungie.
    • Ale klikasz obok i masz 253W  Wasze zarzuty byłyby słuszne gdyby właśnie nie to "obok"  
    • https://www.neonet.pl/karty-graficzne/gigabyte-geforce-rtx-5090-windforce-oc-32gb-gddr7-dlss4-gv-n5090wf3oc-32gd.html   9699
    • Tak jest w każdym teście CPU, nawet tych, które przysyła Intel, a nie AMD, także tutaj kulą w płot W każdym razie, co proponujesz? Zignorować w ogóle istnienie TDP i do głównych wykresów podawać typowe ustawienia automatyczne (czyli w przypadku Intela rzeczywiście będzie to 181/250 W), a obniżone limity do zestawienia zbiorczego? Ja jestem otwarty na każdą propozycję, ale musisz mieć świadomość, że to nie jest do końca tak, że to są zawsze limity, jakie masz, kiedy nie wchodzisz do BIOS-u. Bo są płyty np. B760, które fabrycznie ustawiają PL1 125 W i tylko PL2 181-253 W. A PL2 niczego do wydajności nie wnosi, po minucie spadnie w grze pobór do 125 W i już tak zostanie do końca rozgrywki.
    • I teraz pomyśl, że ten GTX 970 za 1500 zł był praktycznie na równi z GTX 780 Ti 3GB, który dwa lata wcześniej debiutował w kwocie 2849 zł.  Jednocześnie 970-tka była 50% szybsza od 770-tki.   Teraz o takich przyrostach można tylko pomarzyć. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...