Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
12 minut temu, lesiu155 napisał(a):

Ale przecież w każdym aucie, żeby mieć gwarancję, musisz robić przeglądy w ASO

Tak. Ale wybranie czegoś kierując się "wypasem" i  gwarancją na 7 lat - gdzie jak się okazuje, ta gwarancja nie obejmuje "wypasów" (systemy informacyjno-rozrywkowe i systemy wspomagające kierowcę) przez caly okes gwarancji - gdzie wlaśnie te systemy są najbardziej problematyczne  w tych autach; do kompletu 3 lata również na blachy - patrząc na zabezpieczenie spodu to kolejny spory problem dla wlaściciela. 

Pomijając wlaśnie jakie będą koszty tych przeglądów (jeśli dana marka jeszcze będzie istnieć).

A sam fakt, że tańsze w zakupie - utrata wartości większości tych wynalazków może sponiewierać bardziej budżet niż doplata do czegoś "normalnego".

Edytowane przez bergercs
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

No w właśnie tak to lubi wyglądać :D Nie mówię, że we wszystkich ale już na tyle mnie ten widok uodpornił, że foty które wrzuciłeś do blabli nie zrobiły na mnie żadnego wrażenia :D 

Edytowane przez Krzysiak
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

IMHO auta z aliexpress dla segmentu prywatnego to za duże ryzyko, jedynie leasing, 3 lata i nara. Cokolwiek będzie można o nich powiedzieć dopiero jak będą miały te 5+ lat i 200kkm+, póki co to pozytywne opinie poparte "no fajny bo nowy". Jak się takie Jajco czy kOmoda zwinie za 4-5 lat z rynku i nie będzie wtedy kompletnie części to będzie śmiesznie :E 

Edytowane przez Katystopej
  • Upvote 4
Opublikowano (edytowane)

Mi osobiście wydaje się, że te pierwsze firmy, które się tutaj wbiły i już są obecne częściowo w świadomości społeczeństwa, widoczne na ulicach typu właśnie jajco, komoda, baic czy mg to zostaną. Ale obecnie próg wejścia już mocno wzrósł i każdej kolejnej będzie ciężej jeśli nie idzie za tym jakoś rozpoznawalna marka typu siajomi. Ale jak zgarną 20% i więcej rynku, skończą się dopłaty od ChRL to ceny na pewno podskoczą. 

Edytowane przez lesiu155
Opublikowano (edytowane)

Info od koleżanki jeżdżąca bejing 7.

Ma go chyba 3 miesiąc, dwa pierwsze bez problemów poza jakością przycisków na kierownicy (wrażenie jakby miały się urwać).

Ale ostatnio nocna jazda autostradą i nagle wszystkie ekrany czarne. Wstały po chyba trzecim odpaleniu silnika z czego ostatnie po przerwie min 10 minut.

 

Dwie 5-tki na razie bez problemów.

 

Zamiast nowych Kug wzięli na flotę bździągi w cenie... 7 w cenie mojej kugi, piątki w cenie titanum z 1.5EB

Edytowane przez Petru23
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Znajomy z miałem napisać Śląska... ale on z Sosnowca ( :E ),  w każdym razie ma jajco 7, na razie po jakiś 3-4 miesiącach chwali. Jeszcze nie miałem okazji się tym śmignąć, bo się nie widzieliśmy odkąd kupił.

@Katystopejmam podobne zdanie na ten temat, akurat za jakieś 3-5 lat będę coś kupował to już będzie więcej wiadomo w kwestii trwałości etc, więc nie wykluczam takiej opcji. Koreańce też początkowo nie miały łatwego życia, a teraz widzimy jak jest. Nie mówię że i chińskie auta kiedyś nie osiągną podobnego statusu.

Edytowane przez Krzysiak
  • Upvote 1
Opublikowano

Tyle że koreańce to były 4 duże marki - Hyundai, Kia, Ssangyog i Daewoo, z których jedynie Ssangyong się nie przyjął. Pamiętam nawet pewien okres, że ulice i parkingi aż się żółciły od Hyundaiów Accentów czy zieleniły od Daewoo Lanosów, z częściami nie było problemu i w zasadzie do teraz można je kupić, tym bardziej że Daweoo były w głównej mierze zmodernizowanymi wersjami starszych Opli.

  • Upvote 1
Opublikowano

Kuszą cukierkiem, a jak weźmiesz tego cukierka, to Cię potem zagłodzą... 

Z chińskimi markami samochodowymi nie ma absolutnie żadnej różnicy w stosunku do chińskich portali sprzedażowych. Jest tanio? Jest. Jest dobrze? Jest tanio.

  • Upvote 1
Opublikowano
36 minut temu, marko napisał(a):

Kuszą cukierkiem, a jak weźmiesz tego cukierka, to Cię potem zagłodzą... 

Z chińskimi markami samochodowymi nie ma absolutnie żadnej różnicy w stosunku do chińskich portali sprzedażowych. Jest tanio? Jest. Jest dobrze? Jest tanio.

Oj tu się grubo mylisz. Aliexpress jest już solidną platformą sprzedażową, nawet taki Sferis ma tam swój sklep, można wyrwać rzeczy taniej niż normalnie u nich. Bardzo dużo akcesoriów wędkarskich zamawiam, jakość z kilku firm jest topowa i widać, że produkują również dla europejskich marek i te same produkty są u nas droższe +50-500%.

Opublikowano (edytowane)

No. Raz sobie coś zamówiłem. 2-3 miesiące temu? Trzy rzeczy się zgadzały, chociaż jednej rzeczy do tej pory nie sprawdziłem. Czwarta rzecz przyszła całkowicie inna, piąta rzecz niezgodna z opisem (zaryzykowałbym stwierdzenie "podróbka"). Dziękuję postoję. 

Edytowane przez marko
Opublikowano (edytowane)

@bergercs

Dla mnie to art zbliżony do wychwalania Chińczyków, tylko własne z "tej drugiej strony". Sam wskazałeś absurd.

 

Chociaż...

 

Screenshot_20251121-083744.Brave.png

 

Edit

No jednak art jakby jednostronny i sponsorowany przez europejskie koncerny ;) 58m wydaje się być bdb wynikiem

 

Screenshot_20251121-084517.Brave2.thumb.png.bf75ca1afbcbd485c3f909615ce03b1d.png

https://autostrady.com.pl/bez-kategorii/droga-hamowania-samochodu-od-czego-zalezy-jak-ja-obliczyc/

Edytowane przez Petru23
Opublikowano
9 minut temu, Petru23 napisał(a):

@bergercs

Dla mnie to art zbliżony do wychwalania Chińczyków, tylko własne z "tej drugiej strony". Sam wskazałeś absurd.

 

Chociaż...

 

 

Ten portal dopiero co zamieścił w sumie peany na temat cherry tiggo 8 czy jak się to nazywa. 

 

 

 

 

 

Ja tam chińskiej motoryzacji nie ufam. Jak w miarę lubię eksperymenty to ten nie jest dla mnie. 

I po prostu nie ma co udawać, że wysokie ceny aut to jakaś "zachodnia chciwość". To efekt tego że wszyscy chcemy za naszą pracę zarabiać więcej. A Chińczycy mają tańszą siłę roboczą i... dotacje rządowe. 

Dodatkowo trochę wychodzi kwiatków związanych z oszczędnościami w niektórych niespodziewanych miejscach :) 

Opublikowano

@GordonLameman

 

Też nie ufam ale bardziej zdroworozsądkowo. Nie neguje całości na jednostkowych przypadkach.

Z cenami to nie do końca tak. Widzisz jakie rabaty idzie dostać bez większego problemu a i tak koncerny zarabiają. I tną po kosztach ile wlezie, czego mam przykład u siebie. Testowy egz 2024 znacznie różni się od egz wyprodukowanych po połowie 2025 pod kątem jakości wykonania i wyposażenia. Brak asystenta parkowania (po prostu sobie zniknął bez informowania, foldery go wyszczególniają), brak głośników b&o (tylko logo na podszybiu), jakość spasowania zła. Poszycie słupka B masakryczne, szyba przy kierowcy trzeszczy przy najmniejszym wstrząsie - łokciem niekiedy dociskam jak mnie za bardzo wkurzy. Tyle niuansów ale tak rażących, że zaczynam się wkurzać. Nie wiem czy to tylko mój egz ale testowy był bez zarzutu łącznie z jakością audio. Przedlift to już w ogóle inna jakość. Tam cisza w środku przez cały okres użytkowania.

Opublikowano
Teraz, Petru23 napisał(a):

@GordonLameman

 

Też nie ufam ale bardziej zdroworozsądkowo. Nie neguje całości na jednostkowych przypadkach.

Z cenami to nie do końca tak. Widzisz jakie rabaty idzie dostać bez większego problemu a i tak koncerny zarabiają. I tną po kosztach ile wlezie, czego mam przykład u siebie. Testowy egz 2024 znacznie różni się od egz wyprodukowanych po połowie 2025 pod kątem jakości wykonania i wyposażenia. Brak asystenta parkowania (po prostu sobie zniknął bez informowania, foldery go wyszczególniają), brak głośników b&o (tylko logo na podszybiu), jakość spasowania zła. Poszycie słupka B masakryczne, szyba przy kierowcy trzeszczy przy najmniejszym wstrząsie - łokciem niekiedy dociskam jak mnie za bardzo wkurzy. Tyle niuansów ale tak rażących, że zaczynam się wkurzać. Nie wiem czy to tylko mój egz ale testowy był bez zarzutu łącznie z jakością audio. Przedlift to już w ogóle inna jakość. Tam cisza w środku przez cały okres użytkowania.

A wiesz ile koncerny zarabiają per auto? :) 

Albo w jakiej dupie są poszczególne "zachodnie" koncerny bo ciągle trzeba inwestować?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Co za debilne porownanie 
    • #Warzone sezon 1. Będzie osłabiony sbmm, podobnie jak w BO7 Częstszy balans broni. Zmiany kategorii i balansu perków. NERF Aim Assist Nowe tryby czasowe (LTM): Amped BR (tylko weekendy) oraz High Octane BR Rebirth Island: zimowe odświeżenie (Sezon 02)    
    • Tak, teraz widzę. Myślałem że to ta sprawa o której suchy pisał. Wybacz  
    • Dokładnie, ale to dalej bardzo dobre karciochy, więc można sobie na nich jeszcze siedzieć. Ja myślałem o 5070TiS, ale chyba można zapomnieć. Teraz mi chodzi po głowie, czy może nie kupić jakiejś 5070Ti/5080 na wszelki wypadek, bardziej bym się skłaniał ku 5070Ti. Niby jeszcze mi 12GB pamięci nie brakło, ale jak ma coś pójść nie tak i ceny pójść znacząco w górę Szkoda mi tylko wymieniać kartę dla samej pamięci i tylko 25% wydajniejszą, bo fanu z tego nie będzie  Troche tak, zwłaszcza jak Ty siedzisz dość długo na jednej karcie. Ale to jest patologia w wykonaniu nvidii co oni wyprawiają z tą pamięcią. 5060Ti, która jest w rasterze 25% wydajniejsza od 5 letniej 3060Ti ma tyle samo pamięci co 5080, gdzie 5080 z miejsca powinna mieć 24GB. Już nie mówiąc o 4060Ti 16GB i 4070Ti 12GB.
    • Wkleiłem @DaveCam Nawet cytowany @Jardier zachował się prawie tak samo niekonkretnie. Mam ci wyszukać wszystkich żeby zaspokoić twoje ego ? Chyba obaj nie wypełzliśmy spod jutubowego kamienia.   Wkleiłem linki twórców, którzy uważam że coś wnoszą, testują głębiej James Baldwin, @GamersMuscle     Zaraz zaraz, ja narzekam ? Narzekają wszyscy których nadzieje nie zostały spełnione. A potwierdzeniem tego punktu widzenia mają być jutubowe opinie. No to punktuję co to za osobistości będące autorytetami.   Jak jeżdżą w kółko w ukochany iRacing ... dobrze. Jak przejechali się w PMR i zjechali go od góry do dołu ... też dobrze. Jak zwracam uwagę, że to nie ma żadnego znaczenia ... już nie dobrze.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...