Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

a na jakiej podstawie twierdzisz, ze tam nie ma lakieru trojwarstwowego? 

m.in. ilosc kolorow to bolaczka? szkoda, ze na drogach tego nie widac - tylko szare, czarne i biale.
odnosnie braku konfiguratora - podstawowy konfig np.  Chery Tiggo 8 i zacznij skladac cos z grupy np.VW. w podobnych gabarytach i wyposazeniem. daj znac co ciekawego z tego wyszlo

 

 

 

serwis olej po 1000km - 480 zl

 

i przyklad cen

 

image.png.f18fc3486763a7b02a8f64fd381d6c95.png

 

 

Edytowane przez SuLac0
  • Thanks 1
Opublikowano

Oczywiście na stronę producenta nie zajrzysz, bo po co. 

Szkoda, że za żadną kasę nie dokupisz do tego paździerza normalnie działającego ogrzewania - no ale co tam, ważne, że tanie.

Nawet w Chinach stworzyli "na cześć" tej marki "przysłowie": Qirui qirui xiu che pai dui.

Opublikowano
33 minuty temu, bergercs napisał(a):

Nawet w Chinach stworzyli "na cześć" tej marki "przysłowie": Qirui qirui xiu che pai dui.

no stworzyli..kilkanascie lat temu. sprawdziles chociaz, czy znowu bezmyslna wklejka?

 

2010 rok...

 

https://autonews.gasgoo.com/m/1014152.html

 

2013

 

https://cn.nytimes.com/china/20130116/c16dunne/dual/

 

early Chinese customers developed a catchy rhyme for the brand

Opublikowano
3 godziny temu, bergercs napisał(a):

Oczywiście na stronę producenta nie zajrzysz, bo po co. 

Szkoda, że za żadną kasę nie dokupisz do tego paździerza normalnie działającego ogrzewania - no ale co tam, ważne, że tanie.

Nawet w Chinach stworzyli "na cześć" tej marki "przysłowie": Qirui qirui xiu che pai dui.

Bo tory były złe? 🤨

 

 

Opublikowano
23 godziny temu, bergercs napisał(a):

Było.

I było wyjaśnione - sporo europejskich hybryd ma montowane proste benzyniaki, natomiast zastosowanie cyklu Atkinsona to dodatkowe skomplikowanie, które może w przyszłości powodować problemy.

Multiairem też na początku wszyscy się zachwycali - potem jak trzeba było bulić ponad 6000 za moduł, to jakoś ci "dziennikarze" nie mieli nic do powiedzenia na swoich kanałach.

A silnik roku chyba PureTech który potem się rozkraczał elegancko? :E 

One są fajne jak nowe, mało palą i dużo mocy. Nikogo z recenzentów nie obchodzi przy premierze jak to będzie jeździć za 5-10 lat. Potem patrzysz na średni wiek auta w PL i dramat... A to i tak nie jest źle dzięki JDG i leasingom, jakby informatycy itp mieli normalne UoP i dowalony 32% podatku to by jeszcze starsze auta jeździły xD 

 

Chętnie zweryfikuję te chinole za 5-10 lat. Jeśli będą lepsze i tańsze to sam kupię. 

  • Upvote 1
Opublikowano
Godzinę temu, galakty napisał(a):

A silnik roku chyba PureTech który potem się rozkraczał elegancko? :E 

 

Jakieś 70% silników z tej listy to te, które potem trafiały na czarną listę. Z bardziej znanych 1.3 z RX8; 1.4TSI Twincharger; 1.0 EcoBoost; 1.4 TwinAir;  PSA/BMW 1.6 Prince; 2.5TDI V6; Subaru 2.5T. 

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, galakty napisał(a):

A to i tak nie jest źle dzięki JDG i leasingom, jakby informatycy itp mieli normalne UoP i dowalony 32% podatku to by jeszcze starsze auta jeździły xD 

tym bardziej, ze informatycy to glownie tesle :rudolf:

3 godziny temu, galakty napisał(a):

Chętnie zweryfikuję te chinole za 5-10 lat. Jeśli będą lepsze i tańsze to sam kupię. 

oczywsice. ale czy to oznacza, ze mozna juz teraz "jechac" po wszystkich markach/autach chinskich, na podstawie oklepanych stereotypow z przed nastu/dziesieciu lat? bo widze, tutaj tylko dwie mozliwosci - albo ktos przespal (lub nadal spi) te ostatnie nascie/dziesiat lat i nie jest w stanie ogarnac otaczajacej go rzeczywistosci, albo hejtuje dla samego hejtowania. 

 

ja bym chcial poczytac w tym temacie o chinczykach, w kontekscie wlasnie poznania tak technologii jak i samych marek, oczywiscie hejterzy-specjalisci wiedza o nich wszystko, bo marka/auto moze byc tylko jedna - chinska, ale jednak mimo wszystko, oczekuje czegos bardziej merytorycznego, po tym temacie. podobnie zreszta jak po temacie BEV. ale jak widac, czesc to zdecydowanie przerasta.

 

i taka ciekawostka - czesci na centralnym sa, ale serwis jak zywkle, "nie wiem, nie znam sie, nie orientuje sie, zarobiony jestem" :flaga2:. ale samo auto za 220k? "warte grzechu" :hmm:

 

 

Edytowane przez SuLac0
  • Like 2
  • Haha 2
Opublikowano

Podsumowujac.  Chery jest calkiem udanym samochodem pod katem napedu, zawieszenia, ladownosci, czyli najwazniejszych tak naprawde dla samochodu czynnikow.
Natomiast wyklada sie na wielu elementach, ktore dosc latwo mysle bedzie poprawic, ergonomicznych, ale juz naprawde nie jest zle biorac pod uwage, jakie samochody Cheryy robilo 15 lat temu, to w tej chwili ,no to jest wielki skok naprzod. Naprawde, to juz jest zupelnie inna klasa zamochodu. To jest woz, ktory juz jest w stanie konkurowac z europejskimi, japonskimi tanszymi markami i tanszymi wozami. I to bez wstydu. A to jak na kilkanascie lat i na de facto 30 niecale lat istnienia marki, to jest bardzo duze osiagniecie. Wiec choc w zyciu bym sobie tego samochodu nie kupil i nie chcial bym nim jezdzic, to uwazam ze jest bardzo przyzwoitym produktem

 

wiec kazdy znajdzie cos dla siebie :E

  • Upvote 1
Opublikowano

"doskonaly przyklad, jak przepisy nie nadazaja za rzeczywistoscia"

 

i dalej

 

"z tego co panowie z autopunktu mowili, nie maja problemu ze znajdowaniem  klientow

Wydaje mi sie, ze segment premium bedzie musial przezyc przetasowanie, no bo ciezko bedzie sprzedawac, nie wiem , 380 konnego diesla i zadac za niego bardzo duzych pieniedzy, jezeli tuz obok bedzie stal duzo tanszy chinczyk z 1000 prawie koni:hahaha:

 

duzo tanszy, oznacza tutaj 380tys vs >550tys. zblizone osiagi ma gls amg za 944 tys :rotfl:

tak wiec przekroczone DMC, to tutaj jest najmniejszym problemem calego segmentu premium ;)

 

btw. jezeli ktos nie wie, Denza, to marka BYD, ktora scicle (50/50) wspolpracowala z MB Group,  od roku 2012 do 2021.

 

 

Opublikowano (edytowane)

Ta konstatacja o przepisach nienadążających za rzeczywistością jest bzdurna. 
 

Wypier**** z tymi 4-tonowymi gownami. 
 

 

Już bez przesady. 
 

P.S.

Sumowanie mocy 3 silników to typowe chińskie kłamstwo. Tym sposobem to ja mam ~500KM.

Edytowane przez GordonLameman
  • Upvote 1
Opublikowano

Przecież to jest sroga patologia, ponad 3500kg dmc więc łapią Cię ograniczenia na wielu małych mostkach czy tak jak most cudów Mysłowice-Sosnowiec gdzie jest właśnie 3,5T, już nie wspominając o wjeździe do centrów wielu miast i rozjeżdżaniu dróg tam, gdzie może wjechać. Iveco Daily z dmc 7 ton waży 3,5 xD

  • Upvote 1
Opublikowano
34 minuty temu, GordonLameman napisał(a):

Ta konstatacja o przepisach nienadążających za rzeczywistością jest bzdurna. 

nie nadaza za rzeczywistoscia wspierania celow klimatycznych. Denza ma 50kWh baterie, GLS? nie ma zadnej , a juz ma DMC 3.3t...bmw x7 tak samo. wszystko bez baterii, ktora tak mb jak i bmw beda musieli zamontowac, wczesniej czy pozniej. imo nie ma opcji, aby tak mb jak i bmw zmiescili sie z bateria 50kWh <200kg, czyli ponizej 3.5t. tak wiec, tak , przepisy nie nadazaja za rzeczywistoscia definiowana przez cele klimatyczne w EU

Opublikowano
18 minut temu, SuLac0 napisał(a):

nie nadaza za rzeczywistoscia wspierania celow klimatycznych. Denza ma 50kWh baterie, GLS? nie ma zadnej , a juz ma DMC 3.3t...bmw x7 tak samo. wszystko bez baterii, ktora tak mb jak i bmw beda musieli zamontowac, wczesniej czy pozniej. imo nie ma opcji, aby tak mb jak i bmw zmiescili sie z bateria 50kWh <200kg, czyli ponizej 3.5t. tak wiec, tak , przepisy nie nadazaja za rzeczywistoscia definiowana przez cele klimatyczne w EU

Bzdura.

 

Niezależnie od celów klimatycznych - to już nie są osobowe auta. Gdzie tym parkować? Czemu pozwalać na rozwalanie miast, dróg, takimi gownami? To nie USA. My tu mamy ograniczone miejsce.

 

 

Kwestia napędu jest dla mnie wtórna.  
 

 

Dla Ciebie zaś widzę ważny jest rodowód auta - jak jest chińskie to będziesz bronić za wszelką cenę :lol2: 

  • Upvote 1
Opublikowano
Teraz, GordonLameman napisał(a):

Niezależnie od celów klimatycznych - to już nie są osobowe auta. Gdzie tym parkować? Czemu pozwalać na rozwalanie miast, dróg, takimi gownami? To nie USA. My tu mamy ograniczone miejsce.

bzdura. wlasnie o cele klimatyczne tutaj chodzi. i nie tworz prosze nowej "definicje auta osobowego" - M1,  bo od tego sa "warunki techniczne Dz.U.2024.502" oraz rozporzadznia PE dot kat M1  https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/HTML/?uri=CELEX:02018R0858-20240701

 

Długość pojazdu nie może przekraczać w przypadku:
1)pojazdu samochodowego, z wyjątkiem autobusu oraz pojazdów samochodowych, o których mowa w pkt 11 - 12,00 m;

...

2. Szerokość pojazdu, z zastrzeżeniem ust. 13 i 13a, § 45 ust. 3 pkt 1, § 54 ust. 3, nie może przekraczać 2,55 m

...

4. Wysokość pojazdu, z zastrzeżeniem ust. 12, nie może przekraczać 4,00 m.

 

nadal bedziesz twierdzil, ze "przepisy nadazaja za rzeczywistoscia"? bo ja tutaj widze problem przepisow, a nie aut, drogi, miejsc parkingowych itd itp :hmm:

 

Teraz, GordonLameman napisał(a):

Kwestia napędu jest dla mnie wtórna.  

dla Ciebie moze tak, ale malo to interesuje wspomniane cele klimatyczne oraz samych producentow. chyba, ze masz lepszy pomysl, aby miec duze auto (vide Dz.U.2024.502 ), nie przekraczac DMC 3.5, i miescic sie w limitach celow klimatycznych, oraz "samej drogi" 

 

Teraz, GordonLameman napisał(a):

Dla Ciebie zaś widzę ważny jest rodowód auta - jak jest chińskie to będziesz bronić za wszelką cenę :lol2: 

kolejna bzdura. chetnie poczytam, o GLS plugin i X7 plugin. tak sie sklada, ze tylko wlasnie chinczyk ma auto w tej klasie, w wersji plugin. wiec tutaj nawet nie ma sie przed czym bronic :E

 

  • Haha 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...