trepek 1 474 Opublikowano wczoraj o 11:10 Opublikowano wczoraj o 11:10 A25A-FKS jak narazie, oprócz problemów z wibracjami i przedostawaniem się paliwa do oleju, robi kosmiczne przebiegi.
galakty 3 534 Opublikowano wczoraj o 11:11 Opublikowano wczoraj o 11:11 W przypadku Chińczyków to najmniej bym się bał o silnik i wtryskiwacze
bergercs 1 563 Opublikowano wczoraj o 11:24 Opublikowano wczoraj o 11:24 (edytowane) 14 minut temu, trepek napisał(a): A25A-FKS jak narazie, oprócz problemów z wibracjami i przedostawaniem się paliwa do oleju, robi kosmiczne przebiegi. Tam jest Millera (to co kiedyś Mazda w Xedosach stosowala) / być może w polączeniu z Atkonsona/. Edytowane wczoraj o 11:25 przez bergercs
SylwesterI. 910 Opublikowano wczoraj o 16:41 Opublikowano wczoraj o 16:41 (edytowane) W dniu 14.12.2025 o 16:11, eNeSik napisał(a): @SylwesterI. - odpoczynek. Raporty postow swoich oponentów to nie zabawka czy zamiennik argumentow gdy Ci ich brakuje w klotni Pisałem, jak masz problem z moimi postami, to zamknij to konto. I moderatorzy wcześniej i czat gpt forumowy pisał, żeby personalne zaczepki zgłaszać, a nie na nie odpowiadać. Więc zgłaszam takowe, nie moja wina, że powtarzają się często, u tych samych osób, a wy na to nie reagujecie. Czekam na wakacje za to, że piszę od lewej do prawej, lub inny równie ważny powód. Edytowane wczoraj o 16:45 przez SylwesterI. 1
marko 792 Opublikowano wczoraj o 16:46 Opublikowano wczoraj o 16:46 2 minuty temu, SylwesterI. napisał(a): Pisałem, jak masz problem z moimi postami, to zamknij to konto. Jestem za! Dzisiaj na drodze spotkany BYD Seal. Z przodu światła świeciły, z tyłu piwnica. Nawet stopy nie działały. 2 1
SuLac0 393 Opublikowano wczoraj o 17:36 Opublikowano wczoraj o 17:36 44 minuty temu, marko napisał(a): Dzisiaj na drodze spotkany BYD Seal. Z przodu światła świeciły, swiatla do jazdy dziennej? 44 minuty temu, marko napisał(a): z tyłu piwnica. Nawet stopy nie działały. jezeli to pierwsze, to z tylu nie beda sie swiecic pozycyjne, a brak stopow i szybkie zwalnianie, moze oznaczac wlaczony wysoki poziom rekuperacji 1
SylwesterI. 910 Opublikowano wczoraj o 17:45 Opublikowano wczoraj o 17:45 (edytowane) Odnośnie tego "testu" z passatem, to widzę piękną ustawkę pan głupituber chwali się, że skoda na nexxenach nfera primus (7:35 w materiale) a MG na nfera sport (7:41) MG nfera sport suv : https://www.opontest.pl/nexen-n-fera-sport/ hamowanie na mokrym - 50% skoda nfera primus : https://www.opontest.pl/nexen-n-fera-primus/ hamowanie na mokrym - 84,4% omoda na hankook ventus : https://www.opontest.pl/hankook-ventus-prime-4/ hamowanie na mokrym - 68% "pszypadkiem" tak im się dobrało oponki, że w skodzince dobrali te z lepszymi właściwościami na mokrym , o KIA która słabo wypadła i pan nie chciał jej bronić, ale bronił, nie wiemy jakie oponki dostała, bo się nie chwalił, może ktoś się rypną i wsadził takie jak na chińczykach ? Edytowane wczoraj o 18:24 przez SylwesterI. 1
Gret 622 Opublikowano wczoraj o 17:46 Opublikowano wczoraj o 17:46 a to nie jest tak albo nie powinno być że jak hamuje rekuperacją to stopy muszą się zapalić? 3
GordonLameman 8 882 Opublikowano wczoraj o 17:51 Opublikowano wczoraj o 17:51 4 minuty temu, Gret napisał(a): a to nie jest tak albo nie powinno być że jak hamuje rekuperacją to stopy muszą się zapalić? U mnie się palą. Nawet mi to pokazuje na zegarach. 1
SuLac0 393 Opublikowano wczoraj o 17:57 Opublikowano wczoraj o 17:57 9 minut temu, Gret napisał(a): a to nie jest tak albo nie powinno być że jak hamuje rekuperacją to stopy muszą się zapalić? tak, ale w pewnych warunkach okreslonych regulacja https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/PDF/?uri=CELEX:42023X0401 1
marko 792 Opublikowano wczoraj o 18:25 Opublikowano wczoraj o 18:25 38 minut temu, Gret napisał(a): a to nie jest tak albo nie powinno być że jak hamuje rekuperacją to stopy muszą się zapalić? Mają się zapalić. W końcu to sygnał o redukcji prędkości. Poza tym w tunelu też się nic nie zaświeciło z tyłu 1
SylwesterI. 910 Opublikowano wczoraj o 18:30 Opublikowano wczoraj o 18:30 (edytowane) Mają się zapalić, gdy prędkość pojazdu zmniejsza się o ponad 0,7 metra na sekundę, poniżej tej wartości nie muszą. tak twierdzą :https://motofilm.pl/2024/08/czy-podczas-odzyskiwania-energii-w-czasie-hamowania-elektrykiem-lub-hybryda-zapalaja-sie-swiatla-stopu/ ale sam punk na który się powołują dokładnie nie podaje takich wartości, więc nie wiem skąd się to wzięło Edytowane wczoraj o 18:35 przez SylwesterI.
SuLac0 393 Opublikowano wczoraj o 18:31 Opublikowano wczoraj o 18:31 (edytowane) 6 minut temu, marko napisał(a): Mają się zapalić. W końcu to sygnał o redukcji prędkości. moga, nie musza. 6 minut temu, marko napisał(a): Poza tym w tunelu też się nic nie zaświeciło z tyłu a to akurat przypadlosc wiekszosci aut z swiatlami auto szczegolnie to widac wlasnie teraz- mgla, deszcz. u jednych dziala to lepiej, u innych gorzej, a jeszcze u innych w ogole Edytowane wczoraj o 18:32 przez SuLac0 1 1
marko 792 Opublikowano wczoraj o 18:40 Opublikowano wczoraj o 18:40 E? Przypadłość większości aut, że nie uruchamiają świateł mijania w tunelu, będąc w trybie auto? Nawet moja hulajnoga to ogarnia 1 1
SuLac0 393 Opublikowano wczoraj o 18:49 Opublikowano wczoraj o 18:49 (edytowane) no jezeli masz hulajnoge z "czujnikiem zmierzchu", znakow, albo wbudowana navi, to dlaczego nie nie pytam czy chinska, bo na pewno nie Edytowane wczoraj o 18:49 przez SuLac0
Gret 622 Opublikowano wczoraj o 18:49 Opublikowano wczoraj o 18:49 (edytowane) Tunel czy parking podziemny od razu reaguje ale mgła czy deszcz to trzeba ręcznie włączać. Zresztą o czym my mówimy jak po zmroku pełno zombiaków na dzienny popiernicza Edytowane wczoraj o 18:50 przez Gret
SuLac0 393 Opublikowano wczoraj o 18:59 Opublikowano wczoraj o 18:59 (edytowane) @Gret to czy czujnik zareaguje na zmiane oswietlanie, to zalezy od wielu czynnikow m..in jego czulosci, zmiany w natezeniu oswietlenia. jasne, ze moze tez byc uszkodzony, zabrudzony, zle skalibrowany, ale to dotyczy kazdej marki/modelu/auta. nie tylko chinskiej. swoja droga, podejrzewam, ze wiekszosc tych czujnikow, to wlasnie made in china Edytowane wczoraj o 19:02 przez SuLac0
SylwesterI. 910 Opublikowano wczoraj o 19:12 Opublikowano wczoraj o 19:12 A to już na stałe wiadomo, że tam było auto włączone, może po prostu ustawił światła do jazdy dziennej. Pomijając, że osoba z niechęcią do fiatów może wrzucić taki sam tekst ze zmianą marki na FIAT.
Kyle 228 Opublikowano 23 godziny temu Opublikowano 23 godziny temu Godzinę temu, marko napisał(a): Mają się zapalić. W końcu to sygnał o redukcji prędkości. Czy w Twoim samochodzie, jak przestajesz naciskać pedał przyśpieszenia, to zapalają się światła hamowania? U mnie w Opel Corsa D z tego co się orientuję nie zapalały się, a prędkość (choćby na skutek oporów powietrza, szczególnie przy prędkościach powyżej 100 km/h) "redukowała" się.
marko 792 Opublikowano 23 godziny temu Opublikowano 23 godziny temu (edytowane) Jeśli przełączę auto w tryb mocnej rekuperacji (e-pedal) to tak. Jest też tryb słabej rekuperacji (B-Mode) i tam jest to uzależnione od obciążenia: wysoka prędkość, zjazd z górki Ty to mylisz z hamowaniem silnikiem czy żeglowaniem. Rekuperacja powoduje znaczącą utratę prędkości i wtedy światła stop powinny się zapalić. Ew. w przypadku elektryków można zapewne ustawić stopień rekuperacji i w zależności od siły rekuperacji powinny się zapalić. Edytowane 23 godziny temu przez marko
Kyle 228 Opublikowano 22 godziny temu Opublikowano 22 godziny temu Godzinę temu, marko napisał(a): Ty to mylisz z hamowaniem silnikiem czy żeglowaniem. Nic nie "mylę" - samochód zwalnia, to może lepiej by świecił, nawet jak to 20 letni manual. Godzinę temu, marko napisał(a): Rekuperacja powoduje znaczącą utratę prędkości i wtedy światła stop powinny się zapalić. No przy intensywnym spowalnianiu, to zdecydowanie.
Petru23 309 Opublikowano 13 godzin temu Opublikowano 13 godzin temu (edytowane) Kolejny teścik kitajcóww Motorze I dla kontrastu - turas Togg Edit 12 godzin temu, marko napisał(a): Mają się zapalić. W końcu to sygnał o redukcji prędkości. Poza tym w tunelu też się nic nie zaświeciło z tyłu Nie, swiatla stopu informują o wciśnięciu hamulca a nie o redukcji prędkości. A prędkość możesz zredukować np biegami lub rekuperacją i bez wciśnięcia hamulca nie zaświeca się światła stopu. Edytowane 12 godzin temu przez Petru23
MadDog 323 Opublikowano 12 godzin temu Opublikowano 12 godzin temu W moim Leapmotorze światła stopu się zapalają przy używaniu rekuperacji. Nie wyobrażam sobie żeby miały się nie zapalać bo ktoś by ci zaraz w dupę wjechał . W T03 rekuperacja jak dla mnie stanowi odpowiednik połowy wciśniętego pedału hamulca. Stopy za to nie zapalają się za przy małych prędkościach. Auto musi się rozbujać trochę szybciej aby zaświeciły się światła. Przetestowane osobiście na drugi dzień po zakupie auta 1
marko 792 Opublikowano 11 godzin temu Opublikowano 11 godzin temu (edytowane) Prędkość zredukować biegami, chyba jak przy 120kmh wrzucisz dwójkę. Auto hamuje - nieważne czy hamulcami czy rekuperacją czy ukrytą pod podwoziem kotwicą: znacząca redukcja prędkości -> światła stopu muszą się zapalić. To podstawy bezpieczeństwa w ruchu drogowym! Inaczej kierowca za Tobą ma na dzień dobry spóźnioną reakcję, bo nic nie informuje go o tym, że gwałtowniej tracisz prędkość. Edytowane 11 godzin temu przez marko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się