Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 minutę temu, Necronom napisał(a):

Są są, mam przegrane 4h i występują takie jaja. Czyścisz teren z wrogów, lootujesz i z nie wiadomo skąd respią się nagle psy.

Zawsze jak czyścilem teren to po wszystkim bylo czysto, inna sprawa jak odejde i wróce tam za jakiś czas to ktoś nowy zawsze się znajdzie.

Opublikowano (edytowane)

Chwilę sprawdziłem pada w grze i stwierdzam, że też są braki - nie ma płynnego przełączania się na pistolet, broń główną 1 i 2 - zawsze wybiera między bronią główną 1 i 2 a pistolet pomija wciskając "Y" na padzie - trzeba korzystać z menu kołowego by wybrać pistolet, tak samo nieresponsywne jest małe menu związane z dodatkami do broni w czasie rzeczywistym - zdejmowanie tłumika z pistoletu działa od razu ale założenie tłumika trzeba potwierdzać guzikiem "A" i nie zawsze to zatrybi - nie wyobrażam sobie czegoś takiego w trakcie walki, kiedy np. trzeba zmienić kolimator na lunetę itd.

 

Wychylanie się na boki też nieintuicyjne - w prawo nie ma problemu bo trzeba przycelować z broni trzymając "LT" na padzie i wcisnąć 1x "RB" na padzie, z kolei w lewo to już niewygoda totalna bo musisz palcem środkowym przytrzymać "LT" na padzie by wtedy użyć palca wskazującego by nacisnąć 1x "LB" na padzie - dla mnie totalnie niewygodne bo muszę dwa paluchy zatrudniać do jednej czynności. :E Pewnym obejściem na to byłaby zmiana celowania na "naciśnięcie 1x" zamiast "trzymania" "LT" na padzie ale wtedy z kolei trzeba by było naciskać 2x klawisz "LT" - 1x by przycelować, i drugi by przestać celować co też może być upierdliwe no ale jest za to obsługa jednym palcem.

 

Do tego ktoś tu wspominał, że jest drift kontrolera i rzeczywiście czasami postać sama potrafi obracać się w prawo w moim przypadku czego w innych grach nie ma.

 

@azgan pisał wcześniej, że gubił wibracje - tego nie zweryfikowałem ale wierzę na słowo.

 

Wracam na klawę i mysz póki co bo wsparcie pada wymaga poprawek ze strony GSC.

Edytowane przez caleb59
  • Like 2
  • Upvote 1
Opublikowano
1 minutę temu, Frog67 napisał(a):

Aż się czuje dziwnie  o tym czytając, a nigdy nie widziałem u siebie.

Jak miałem coś takiego dwa razy jak czyściłem jakiś znak zapytania , powybijalem, i pokręciłem się bo budynku szukać fantów , wychodzę i nagle dostaje strzały , nie ma co za długo przesiadywać w jednym miejscu :E na swoim configu miałem po za wioską z 65 FPS z epickimi i dlss quality , w wiosce spadki do 25, włączyłem wczoraj generator i w terenie 90-100, w wiosce 60-65, rozdzielczość 2k

Opublikowano
7 minut temu, Necronom napisał(a):

Jak usuną te spawny wrogów znikąd to może zacznę w to grać, bo to taka upierdliwa bolączka, która całkiem psuje doznania na ten moment.

Pop-in i te spawny rujnują kompletnie immersję :placz2:

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
45 minut temu, DITMD napisał(a):

Między Sercem, a Cieniem jest przepaść jeśli chodzi o grafikę.

  Pokaż ukrytą zawartość

xMiQSJp.jpeg20241123085830-1.jpg

 

Ale S.T.A.L.K.E.R Anomaly (Zew Prypeci) już nie, zwłaszcza biorąc pod uwagę ile lat dzieli te tytuły 

 

some-screenshots-from-anomaly-custom-v0-

 

some-screenshots-from-anomaly-custom-v0-

 

some-screenshots-from-anomaly-custom-v0-

 

some-screenshots-from-anomaly-custom-v0-

 

some-screenshots-from-anomaly-custom-v0-

 

some-screenshots-from-anomaly-custom-v0-

 

STALKER-ZEW-PRYPECI-PL.jpg

Edytowane przez azgan
  • Like 2
Opublikowano
1 godzinę temu, azgan napisał(a):

Ej ten stuttering to widać nawet na tym krótkim promocyjnym materiale od NVIDIA więc nie mówcie że jest O.K bo nie jest

Taki drobny?

 

Zrzut-ekranu-58.png

 

Praktycznie nieodczuwalny.;)

  • Haha 1
Opublikowano

To ja dużo nie grałem, a takich sytuacji miałem kilka. Wchodzę na wysoki punkt, rozglądam się nie ma nikogo w obrębie 300 metrów. Schodzę biegnę kilkanaście metrów, patrzę w prawo, 30 metrów ode mnie nagle mutanty. Albo idę spokojnie przez czysty teren, rozglądam się, pusto. Biegnę kilkanaście metrów przed siebie, patrzę w tył a tu 6-7 neutralnych stalkerów sobie maszeruje 20 metrów ode mnie w przeciwną stronę. Skąd się tam wzięli nagle. I takie sytuacje też widzę na gameplayach, bo grę już zwróciłem. Po prostu gra respi co chwilę różne istoty w pobliżu naszej postaci. Są w ogóle momenty w grze, poza zeskytpowanymi misjami, że widzimy oddział wroga z 200-300 metrów i możemy ich wysnajpić? Czy to za daleko, żeby się zrespili? ;p. Już nawet pomijam te respy dosłownie na plecach w budynkach.

 

Myślałem, że ten cały alife 2.0 to będzie jakaś tam symulacja ekosystemu, a to po prostu zbugowany system do randomowego respienia postaci/wrogów/mini eventów w okręgu 50 metrów od gracza.

  • Upvote 3
Opublikowano
6 minut temu, babayaga napisał(a):

 

 

Myślałem, że ten cały alife 2.0 to będzie jakaś tam symulacja ekosystemu, a to po prostu zbugowany system do randomowego respienia postaci/wrogów/mini eventów w okręgu 50 metrów od gracza.

A-Life 2.0#77* :lol2:

 

 

 

  • Like 1
Opublikowano
1 godzinę temu, Element Wojny napisał(a):

Skoro Sony miało jaja wywalić Cyberpunka ze sklepu "ze względu na stan techniczny", nie widzę powodu by tutaj nie miało być podobnie.

 Steam 79% pozytywów na 23k graczy, nikt już tego nie wywali.

Opublikowano
2 minuty temu, Jaycob napisał(a):

Steam 79% pozytywów na 23k graczy, nikt już tego nie wywali.

To że gra jest dobra to zapewne prawda, ale jej stan techniczny jest poniżej wszelkiej krytyki. I tak, pewnie nikt tego nie wywali, ale memów z błędami to będą całe setki. No i też żal ludzi, którzy zamiast się bawić, robią za betatesterów. 

  • Upvote 4
Opublikowano

Na 60fps zablokowanych w RTSS działanie pada jest lepsze, czyli skopany jest lock w grze, który powoduje jakieś dziwne odczucia rwania i braku płynności. Ale ogólnie gra ma lepszą responsywność przy braku blokowania na 60fps, takie mam wrażenie, nawet gdy mam 63fps na liczniku, dziwne.
Wrócić do grania na myszce i tak muszę poznać klawiszologie, bo nie znam skrótów, grałem na padzie, ale pogram dłuższą chwilę na myszce. Granie na średnich detalach to mordęga, brzydko, migotanie tekstur czy cieni, Stalker Anomaly jest dużo ładniejszy i działa sto razy lepiej.

 

Ta gra powinna zostać w blokach startowych, a nie wyskakiwać do biegu na 100m, jak poległa po 5m.
 

  • Upvote 1
Opublikowano
4 minuty temu, Reddzik napisał(a):

Ta gra powinna zostać w blokach startowych, a nie wyskakiwać do biegu na 100m, jak poległa po 5m.

Jaja to się ponoć odwalają w 2-giej strefie, tam widzę sporo osób ma kosmiczne problemy i spadki do 10 fps'ów. 

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Jakiś plus, zarobiłem ponad 5zł na kartach na steamie, bo lecą karty z gry, sprzedałem i zawsze to będzie na następną popsutą grę :metal:

 

edit: o kurde jeszcze 1 karta pozostała do dropu, to nic :stukniety:

Edytowane przez Reddzik
Opublikowano
1 godzinę temu, Reddzik napisał(a):

Jedno z dziwniejszych błędów w grze, czy jak to nazwać, jak się ustawi blokadę na 60fps mimo, że np gra i tak w tym miejscu nie osiąga takiej liczby, grając na padzie czułem dziwną ślamazarność, ociężałość, jakiś input lag? Podczas gdy mam bez limitu, czy nawet 120fps nawet z 40fps w mieście, czy 60-70fps poza miastem pad działa bez zastrzeżeń, jest coś skopane i to poważnie skopane.

edit:
Łapiąc za myszkę i obracając kamerę przy limicie fps nie odczuwam tego co się czuje na padzie, widać, że obsługa pada jest skopana, tak samo jak jego wykrywanie u niektórych graczy.

Potwierdzam. Lock na 30 i 60 jest niegrywalny. Coś skopali nawet na myszce.

  • Upvote 1
Opublikowano

No co, muszę mieć jakieś przebłyski dobrego humoru w tym całym szajsie jakie mnie spotkało z tą grą.  :rodzinka:

Dobra koniec beznadziejnego spamu z mojej strony, bo zaraz wpadnie mod, że wypisuję głupoty i nabijam posty.

Pieski są super w tej grze, z tej miłości próbują przepychać się przez ściany by się z nami przywitać :E Kulka w głowę i tak został.
 

20241123122317_1.thumb.jpg.6560a1bde93e8658913ac08783582823.jpg

  • Haha 2
Opublikowano
45 minut temu, Jaycob napisał(a):

 Steam 79% pozytywów na 23k graczy, nikt już tego nie wywali.

Przypominam, że Cyberpunk miał po 20 dniach od premiery 80% pozytywów na STEAM od 270 tys użytkowników. I też go ze STEAMA nie wywalili.

Opublikowano
Godzinę temu, babayaga napisał(a):

To ja dużo nie grałem, a takich sytuacji miałem kilka. Wchodzę na wysoki punkt, rozglądam się nie ma nikogo w obrębie 300 metrów. Schodzę biegnę kilkanaście metrów, patrzę w prawo, 30 metrów ode mnie nagle mutanty. Albo idę spokojnie przez czysty teren, rozglądam się, pusto. Biegnę kilkanaście metrów przed siebie, patrzę w tył a tu 6-7 neutralnych stalkerów sobie maszeruje 20 metrów ode mnie w przeciwną stronę. Skąd się tam wzięli nagle. I takie sytuacje też widzę na gameplayach, bo grę już zwróciłem. Po prostu gra respi co chwilę różne istoty w pobliżu naszej postaci. Są w ogóle momenty w grze, poza zeskytpowanymi misjami, że widzimy oddział wroga z 200-300 metrów i możemy ich wysnajpić? Czy to za daleko, żeby się zrespili? ;p. Już nawet pomijam te respy dosłownie na plecach w budynkach.

 

Myślałem, że ten cały alife 2.0 to będzie jakaś tam symulacja ekosystemu, a to po prostu zbugowany system do randomowego respienia postaci/wrogów/mini eventów w okręgu 50 metrów od gracza.

Pewnie dlatego nie ma w grze lornetki bo co byś obserwował jak niczego nie ma dopóki się nie ruszysz. :E Ciekawostka - niektórzy NPC mają lornetki i ich używają (animacja). Tak samo nie ma "słynnych" cieni od latarki ale już NPC używające latarek generują cieniowanie. :E 

  • Haha 1
Opublikowano

Ja pewnie do gry wrócę za parę miesięcy albo rok. W obecnym stanie szkoda mi czasu w nią grać. Jak pisałem zwrot poszedł. Obawiam się tylko, że jej nie naprawią do satysfakcjonującego mnie poziomu. Bo albo nie będzie im się chciało, albo nie będą mieć wystarczających zasobów, albo po po prostu nie będą potrafili.

  • Like 3
  • Upvote 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...