Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Powiem szczerze że myślałem co kupić w Kwietniu. Wybór padł na Rycerze Gotham i Immortal Fenyx Rising. Razem zapłaciłem 249 zł.

 

Powiem szczerze że bardzo lubię kupować gry w pudełku. Cyfrowe gry mam z abonamentu ps+ lub mam kupione z promocji.

 

Są artykuły które mówią że sprzedaż gier pudełkowych małeje a 10 generacja konsoli to ostatnie które będą miały napędy. Moim zdaniem pudełkowe wydania g8et na konsole przetwają próbę czasu i pozostaną na rynku.

  • Odpowiedzi 2,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
15 godzin temu, Czubatka Boża napisał(a):

Powiem szczerze że myślałem co kupić w Kwietniu. Wybór padł na Rycerze Gotham i Immortal Fenyx Rising. Razem zapłaciłem 249 zł.

W nawiązaniu do twojego tematu z działu konsolowego No i tutaj widać przewagę wydań cyfrowych. Gotham Knights kosztuje ok. 47 zł w PS Store, a Fenyx Rising jest w abo Ubisoft+ Classics za 34 zł na miesiąc.

 

Na marginesie dodam, że ten zestawik w wersji cyfrowej na PC kosztuje 25 zł. 10 zł za klucz Gotham Knights z Humble Choice i 15 zł za Fenyxa w Sklepie Ubisoftu.

Opublikowano
W dniu 26.03.2025 o 20:54, bleidd napisał(a):

Gramy sobie w pracy w Among Us w 6-8 osób ale zaczyna nam się gierka nudzić. Szukam czegoś podobnego - lokalny multi gdzie każdy ma jakąś rolę do wykonania i gra jest mocno interaktywna, no generalnie coś podobnego do Amonga. Ktoś coś by polecił pod takie wymagania?

Jeśli gracie w vanilla Amonga to mody potrafią bardzo zmienić rozgrywkę, chyba najbardziej popularny to Town of Us. Z podobnej bajki jest Town of Salem i Dale & Dawson Stationery Supplies (w Salem nie grałem, Dale & Dawson polecam)

  • Thanks 1
Opublikowano
15 godzin temu, Stjepan napisał(a):

485646707_2029873134184981_7774240807403

Śmieszne by było, gdyby nie było prawdziwe. 

Zmarnowałem 4 godziny swojego życia, bo sąsiad poprosił o pomoc w wyborze lapa dla córki. Dałem do wyboru dwa modele, po przeprowadzeniu "wywiadu", żeby wiedzieć do czego ma służyć i jakie są potrzeby. 

Nie byłem w temacie, więc rozeznanie się od zera wymagało czasu i wysiłku.

 

Na drugi dzień sąsiad mi powiedział, że kupili inny.. bo wolała biały.

 

 

  • Haha 3
Opublikowano (edytowane)

Już za pół godziny Wielka Pre..  Wielkie Rozczarowanie skandalicznie złą wydajnością w trybie przenośnym (to się zateguje upscallerem AI ;)) i chorą ceną z dupy

 

 

 

Żeby nie było nieporozumień. Nie mam nic do ludzi, którzy to kupią i będą happy.

Chodzi mi o to, że dziś większość np. platformówek wygląda jak gówno, bo robią pod Switcha 1, który jest na poziomie Xboxa 360 z 2005r. A teraz przez następne 10 lat będą tłuc gry pod sprzęt gdzieś tak ala konsola  z roku 2008, gdyby taka istniała, bo to do PS4 nie podskoczy na pewno. I tak, strasznie jestem na wydajność CPU i trochę na wydajność (czysty raster) wk..ny. 

Czekaliśmy tyle, a dostaniemy w sumie coś czego ludzie się 4 lata temu spodziewali jako Switch PRO. plus wincyj RAMu, wincyj AI i dużo większą moc w trybie stacjonarnym, co na pewno posiadaczy S2 ucieszy, ale nie zmienia niestety nic w kwestii, o której napisałem wyżej.

Edytowane przez VRman
  • Haha 2
Opublikowano (edytowane)

Galaktowi chodziło chyba raczej o to jak wypadnie upscalling.

 

 

Poniżej wrzucam porównanie pokazujące różnicę mocy S1 vs. S2.  i mój rancik na niemoc konsoli, co zwinę, bo nie każdego interesi.

Spoiler

 

Tymczasem już po prezentacji i nie zdziwił brak pokazania jakiekolwiek gry, która by wyglądała wyraźnie lepiej niż to, co potrafi Switch. 

 

 

A tutaj nawet jest porównanie. Zwróććie uwagę, że nawet poligonów pancerz nie dostał więcej, co sugeruje potwierdzenie plotek o kupiasto wolnym CPU w trybie przenośnym. Krajobraz dostał tu i tam dwa krzaczki więcej. Jakby była różnica w CPU to byśmy ją od razu widzieli w ilości geometrii na ekranie.

 

Tutaj zresztą nie wiem czego dotyczy porównanie. Jakaś tam różnica jest, ale niewielka, ale:

- jak porównują tryb Docked to różnica w portable vs portable będzie o połowę mniejsza

- ta gra ma chodzić w 720p. (hurra!) tylko że S2 ma ekran 1080p (no to cały ten upgrade wuj strzeli przez upscalling i wyjdzie na w zasadzie to samo, chyba, że na S1 też poleci poniżej 720p)

 

 

 

Dziwne, ale jeszcze nie ma nawet ogólnej specyfikacji. Oczywiście clickbaity na pudelkowych PPE i tym podobnych są, z tytułami "znamy pełną specyfikację!" ale jakie różnice w zegarach CPU i GPU chociażby, ile cache w procu, to już nie. Specyfikacja to że ekran ma 120Hz i starczy :E

 

 

No niestety. Switch całą masę gier trzyma o 20 lat do tyłu, a teraz jest szansa, że S2 pobije nawet ten rekord w zacofaniu. Naprawdę szkoda, bo akurat branża ma dość gównianych korpogier AAA i rynek indie będzie oferował mnóstwo potencjalnie fajnych gierek... które będą wyglądały jakby były robione pod Klocka 360 z 2005r. 

Podam przykład:

Ja w 2012r. "nie mogę się doczekać kiedy następna gra Trine wykorzysta moc PS4!"

Rok 2025: Najnowsza odsłona serii* wciąż stoi mniej więcej tam gdzie Trine 1 robione pod x360/ps3, bo dev wymyślił, że to ma chodzić także na switchu. 

(Już mniejsza o to, że serię kompletnie zaorała nowa lead artist i mnie już ta seria nie interesuje wcale, ale kiedyś to była naprawdę świetna platformówka)

 

Ostatnią ofiarą niemocy Switcha był Prince of Persia. Owszem, grafika<gameplay, ale no sorry. Gry na Switcha w 60fps wyglądają biedniej niż gry na x360 pod 30fps. Bo i nie może być inaczej. Moc obu konsol jest prawie dokładnie taka sama + Switch ma trochę więcej ramu i technologie, których i tak nie bardzo da się używać w grach robionych pod stałe 60fps i natywną 720p Switcha 1.

 

Edytowane przez VRman
Opublikowano

@galakty

Myślałem, że o scalling chodzi, bo przecież przecieki, że sam sygnał Switch 2 da radę wypluć w 4K  chyba z rok temu już. Tak samo jak PS3 1080p czy PS5 8K. 

 

@Kadajo

To się w pale nie mieści, że dopiero teraz, ale są wydawcy, chyba WB, którzy na fali hejtu (zasadnego) w stronę Trumpa, tweetowali ostanio, że nie zamierzają z DEI rezygnować, a nawet będą jeszcze mocniej dbać o te uciśnione mniejszości i prześladowane pułcie. 

 

PS. Poziom profesjonalizmu na PPE, PEŁNA specyfikacja Switcha 2, o:

image.png.4da3e6c772afe3518066daafab483b5b.png

 

 

Całkiem spoko. Ludzie będą kupować Switcha 2, modować i puszcza modele AI, bo 256GB pamięci na pewno się do tego przyda ;)

Opublikowano

No i oczywiście znów pomimo słabnącego dolara jesteśmy trzeci od góry w cenie The Last of us part 2 remastered  Różnica 3 zł 57 groszy od szwajcarów.

Silent Hill 2 na nasze powinien kosztować 190 zł a nie 299 zł...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...