Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Tutaj to nowocześni gracze i debile uważający się za ekspertów

image.png.2c8a183aa35c720803cd586c11b6fa83.png

powiedzą tak:

 

- po lewej brzydko, za dużo kolorów, gra wygląda jak z PS2

- po prawej super, wspaniałe nowoczesne oświetlenie, nie ma tej sterylności i sztuczności, fotorealizm, wspaniałość cudowność, 10/10

Edytowane przez VRman
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

E, cienizna.

 

Poza ogólną biedą, znowu ktoś zrobił grę nie rozumiejąc sedna grania w strzelanki tego typu. MA. BYĆ. FUN.

 

A to oznacza fajne dźwięki. Minigun to nie pistolet na kapiszony, a dźwięki nagrane z trzęsienia pudełkiem z butem w środku nie nadają się jako dźwięk dla tego typu broni.

Podobnie jak do tego typu gry nie nadają się jakieś spawarki, łuki, kusze czy inne działa makaronowe z dźwiękiem mlaskania przy wystrzale. 

Tylko dubeltówkę jakoś słychać, a reszta to "daj pan spokój". 

Minigun powinien dawać graczowi poczucie "powera". 

A do tego potrzeba odpowiedniego sampla. Jak w Blake Stone czy MDK (super cannon / super działo dostawało konkretniejszy dźwięk, co dawało masę radochy)

 

 

 

 

 

***

 

 

 

Tymczasem marka Assetto Corsa się rozrasta dalej. Po Assetto Rally, nadchodzi gra nastawiona na tuning. Przy pracach nad grą pomagają Polacy i to widać.

 

 

 

 

image.thumb.png.6a82434a74249d5a5a17383262758023.png

 

image.thumb.png.713d959b7e87b76ae2df1ac3d5d24aee.png

 

(zrobiłem to naszym forumowym botem AI)

 

 

 

Edytowane przez VRman
  • Haha 6
Opublikowano (edytowane)

Przy okazji napiszę, bo pewnie większość ogarnia Steama. Wiecie, jak dodać swój film z Youtube do zakładki społeczności, pod konkretny tytuł gry, gdy ma się już kanał YT powiązany z kontem Steam i filmy na swoim prywatnym profilu? Tak jak tu na przykładzie gry Portal 2. Jak się wchodzi na społeczność, do zakładki "video", jest tam opcja zaznaczona u mnie na screenie na czerwono, by przesłać video. Czyli niby wszystko ok. Jak w nią wchodzę, to jest mój profil, gdzie widzę swoje filmy (w tym przypadku 2), powiązane z moim kontem Youtube. No i nie wiem, co dalej. Nigdzie nie widzę opcji, jakiegoś ptaszka do zaznaczenia, by dało się te video zaznaczyć i można je było dodać na walla z filmami całej światowej społeczności gry. Jak to zrobić? To samo jest zarówno w programie Steam na dysku, jak i na www Steam. Oczywiście gry, do których chcę dodać video, mam kupione w bibliotece. Co ciekawe na przykład w zakładce z grafiką "prace graficzne", bez problemu można coś wrzucić na walla społeczności, ale w przypadku zakładki video już nie. 

 

dwa.jpg

jeden.jpg

Edytowane przez Áltair
Opublikowano

Microsoft Xbox

Kanał na Moore Law is Dead zamieścił kolejny filmik na temat nadchodzącego klocka, ale dowiadujemy się w nim.. w sumie niczego. Wszystko już było, tylko gość powtarza. Sugeruje też mocno, że nowy klocek będzie peceto-konsolą.

 

To samo sugeruje PPE na podstawie wywiadu z babką szefującą Xboxowi w MSie.

Babka potwierdza, że będzie bardzo drogo.

 

Tymczasem MS podniósł ceny na konsole i podnosi na devkity.

Ludzie chcą nowego Halo, więc MS ma ponoć (plotka nie wiem nawet skąd) nowa gra ma powstać przy ogromnym wykorzystaniu AI. Pachnie oryginalnścią i wysoką jakością, no nie? :E

 

Widać więc wyraźnie kierunek obecnych władz działu Xboxa. 

 

Prosto w dół i pod ziemię.

 

Opublikowano (edytowane)

RTX Failix kolejny:

https://wccftech.com/unrealrtx-remix-mod-replay-1998-classic-rtx-on/

 

Wygląda jak gówno, a mimo bycia grą z 1998r. przynajmniej na nagraniu wyraźnie ma problemy z płynnością. Może jak twórcy nie potrafią nagrać w 60fps to się niech nie zabierają za mody.

Tacy ludzie teraz decydują o tym jak robić gry. Niestety. :(

 

A, mod zajmuje 50GB.

Ktoś zrobił ten mod bo się zakochał w RT. Tymczasem gry na PS2 wyglądały dużo lepiej niż ta gra z modem RT. 

 

Już nie wspominając o zniszczeniu oryginalnego stylu graficznego gry, co jest typowe dla każdego takiego posranego pomysłu na pchanie RT do gier sprzed 25+ lat.

 

 

 

Edytowane przez VRman
Opublikowano
1 godzinę temu, VRman napisał(a):

Większość tego nie wie bo zazwyczaj jak jest głośno o RT to mowa jest tylko o oświetleniu, a w tych wszystkich modyfikacjach zrobionych przez RTX Remix wszystkie tekstury i modele są automatycznie zmieniane przez sztuczną inteligencję dlatego niemalże wszystkie te modyfikacje wygląda jak gówno i dlatego też do Half-Life 2 RTX wszystkie modele i tekstury nie są robione przez tą sztuczną inteligencję, a ręcznie przez różnych fanów którzy zgłosili się do projektu:

 

https://www.artstation.com/search?sort_by=relevance&query=half-life rtx

Opublikowano (edytowane)

Wygląda jak gówno. Nie wystarczy wrzucić mapkę do nowoczesnego silnika. To co się sprawdza w takim Minecrafcie, bo tam te shadery z Path Tracingiem wyglądają super na mapach złożonych przecież z sześcianów, tutaj się nie sprawdza. Trzy wielgaśne płaszczyzny udające górę, bez prawidłowych map PBR, wyglądają jak pomalowane bezbarwnym matowym lakierem, to samo z trawą. Ogólnie wszystko wygląda na pociągnięte warstwą lakieru. Nie o takie remastery RTX nic nie robiłem...

 

https://youtu.be/DFgFc2IAgwY?si=hhDmLxCAnJ4QU1mh

Edytowane przez Ryszawy
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Edit. Jednak nie ważne, podejrzewam, że to sponsorowane padło, więc wrzucam w spoiler i nie marnuję waszego czasu. Może z czasem wyjdzie z tego coś dobrego lub to co zawsze.

Spoiler

Skoro pojedynczy dev - doświadczony modder potrafi zrobić coś takiego, w parę lat to jestem ciekaw na co przepalana jest kasa i roboczogodziny korporacji z UE5... Filler i nieistotne bzdety, a podstawowy projekt rozgrywki jest olany...
Niby UE5, ale wymagania niskie...
Ciekawe czy to się nie stoczy na dno, ale koleś wydaje się pełny pasji, posiadając wizję, czytając jakieś wywiady.

Ewentualnie jest to kolejny symulator koszenia trawy, a twórca to psychopata płacący za recenzję. :E Ale wątpię, bo ma parę fajnych pomysłów.
Edit. Twórca filmu odpowiedział i jednak ustawił dość niski poziom trudności... Lubi koszenie trawy, więc nie nadaje się do oceny systemu walki oraz przeciwników.


 

Edytowane przez musichunter1x
Opublikowano (edytowane)

W komentarzach pojawiają się ludzie, którzy przy tym pracowali.
Szkoda że gra była ponoć beznadziejna pod względem rozgrywki, ale użyto tam aż trzech silników fizyki Havoc, DMM oraz Euphoria.
RT oczywiście jest znacznie prostszy i tańszy, bo jeszcze usprawnia tworzenie oświetlenia, a fizyka wymaga licencji lub wiele dobrego programowania, a następnie odpowiedniego projektu gry, optymalizacji oraz pomysłu na wykorzystanie tego z głową.
DMM był użyty tylko w tej grze na duża skalę oraz porzuconym projekcie Indiana Jones. W drugiej części olali to, ponieważ niewielu ludzi zwróciło na to uwagę, a było niezwykle trudne do zaimplementowania w grze i kosztowne do spięcia z rozgrywką. 

Z tego co czytam to jeszcze Quantum Break użyło DMM oraz śladowe pozostałości były w drugiej części tych Star Wars i nic więcej nie ma...
8:50 zrobi małe wow.

 

Edytowane przez musichunter1x
  • Like 2
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

W tamtym tygodniu był cytat jakieś deva który ubolewał nad tym, że genialne rozwiązania sprzed lat są stracone i teraz nikt tak nie potrafi. Dlatego w grach jest regres. Tak powiedział, choć bez "nikt tak nie potrafi". To już ja dodałem jako "oczywistą oczywistość". Dziś pasjonatów z umiejętnościami w game devie nie ma, bo jak Carmack w Mecie, jeśli mają się użerać z debilem w krawacie psującym wszystko, to mówią "to ja to pier...lę i nara". I idą pracować w innym zawodzie albo nie w game devie przynajmniej.

 

 

 

Ale o czym my tu gadamy. Przecież programiści programów zarabiających setki milionów i będących wiodącymi komunikatorami nie wiedzą nawet, że w szukaniu fajnie się sprawdza * jako dowolny znak, a scrollowanie historii rozmów o 2 strony A4 dużą czcionką nie powinno powodować zacięcia i wyj...bania wszystkiego w PIS Dudy o kilka ekranów. Do tego jak wrócisz o kilka podstron to... wywala to cache'u i jak chcesz przewinąć to robi to ZNOWU. I tak od 2 lat. Nikt z tym nic nie zrobił. "Dobrze jest". Najpopularniejszy bulwa mać komunikator DLA FIRM. Poważna sprawa. :E

 

W 2050 będziemy mieli grafę z PS1, bo nikt nie będzie potrafił sterownika napisać.

Edytowane przez VRman
  • Upvote 2
Opublikowano

Fizyka w grach dawno umarła, no może po za kilkoma wyjątkami jak RDR2. 

 

 

23 lata temu jak to widziałem byłem w szoku i byłem ciekaw jak to się będzie rozwijać, a po takim czasie to się uwsteczniło i zanikło całkowicie, do tego gra świateł i nie trzeba było jakiś RT/PT aby dobrze to robić. A producenci juz teraz nawet optymalizację olewają bo są "wspaniałe" ficzery jak fg, dlls i mfg... 

Opublikowano

Splinter to jednak była giera. Żeby nawet taki antyfan skradanek i gier w 30fps jak ja w to dłużej pograł (nie skończyłem, ale ze 2/3 pierwszej części na Xboksie przelazłem) to już musiało być "coś". I było. Podobnie jak MGS2 zresztą. Do dziś nie tknąłem żadnej innej skradanki. 

 

Opublikowano (edytowane)
14 minut temu, VRman napisał(a):

 Podobnie jak MGS2 zresztą. Do dziś nie tknąłem żadnej innej skradanki. 

 

MGS2 był w 60fps, więc może dlatego w to grałeś :E MGS3 już miał 30fps, przez większe mapy itd.

Kiedyś coś słyszałem o tej sztuczce z wodą i dziurami po strzale. Bardzo prosto to zrobili, gdzie skrypt analizuje jaki jest poziom wody nad dziurą oraz ich ilość, dostosowuje efekt strumienia i tempo zmiany poziomu wody. Fizyki tam nie ma, za to jest fajna sztuczka imitująca wodę, a wystarczy prosta matematyka.

Edytowane przez musichunter1x
Opublikowano (edytowane)

Ale nadal skradanka ;)

MGS2 miał supergrafę, fajny klimat, bardzo fajny gameplay z elementami oddającymi hołd grom na automatach arcade, no i filmowość, której dziś jestem przeciwnikiem, bo mi się przejadła, ale wtedy mnie to jarało. 

I tak, przez 30 odpuściłem sobie MGSa 3. Może w remake w VR zagram, jeśli zdąrzę.

 

 

 

***

 

https://gamerhub.co.uk/angry-video-game-nerd-8-bit-review/

Grał ktoś?

 

Puściłem video przez shaderglass.  Nie wygląda tak najgorzej :)

Lubię AVGNa więc może kiedyś zagram. Tylko pytanie czy ktoś o słabym skillu w ogóle powinien próbować, czy gra jest cholernie trudna i lepiej nie...

Edytowane przez VRman
Opublikowano
12 godzin temu, AndrzejTrg napisał(a):

Fizyka w grach dawno umarła, no może po za kilkoma wyjątkami jak RDR2. 

Z jednej strony smutne, z drugiej dla tych 2% graczy którzy się tym podniecają to im się pewnie nie opłaca wdrażać... No i wydajność też na tym cierpi, a CPU dzisiaj to nawet 9800x3d potrafi bottleneck robić. Ehhhh.

Opublikowano

Smutne, ale popatrz jaką to robotę robi, i by wielu było zachwycona takimi rzeczami, a nie jakieś RT gdzie w dynamicznych grach tego nie zauważysz, a na wydajności się to też odbija, a to takie mehhh jest. Podniecają to jest złe określenie, to poprawia znacznie odbiór gry, może ktoś się podnieca, tak samo jak RT, ja już z podniety grami wyrosłem także ten tego. A młodzi to chcą chaos i miliony światełek. O wiele większą przyjemność by mi fizyka zrobiła, niż śledzenie promieni :)  Wydajność w dzisiejszych czasach leży i kwiczy, ponieważ devom się nie chce optymalizować produkcji przecież są "wspaniałe" ficzery :) które im za free robi optymalizację. 

Opublikowano (edytowane)

Crysis z 2026 roku na"super" Unreal Engine czyli 19 lat później ale za to z gorszymi drzewami i wymaganiami zapewne wyższymi (o nie wiem ile chyba kilka tysięcy procent) pod dzisiejsze sprzęty.

Fizyki i interakcji z otoczeniem też tutaj zapewne nie będzie.

 

b5ac25ad244b78070b21.jpg

733e27b7c3f1c2891bfd.webp

e0763bb7cf8fc3dedbb4.jpg

Edytowane przez Gothic
  • Haha 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Czy to prawda że od 1 stycznia 2026 roku będą zmiany gramatyki języka polskiego. Czy to znaczy że niewspierane wersje Microsofta Office będą niektóre prawidłowe napisane wyrazy według nowej gramatyki od 1 stycznia 2026 roku podkreślały na czerwono i nieprawidłowo napisane według nowej gramatyki od 1 stycznia 2026 roku będzie niewspierany Microsoft Office uznawał na prawidłowe. Czy słownik Microsoft Office 2024 zostanie zaktualizowany czy dopiero następna Microsofta Office 2024? Czy gdyby Microsoft Office wydał nową wersję słownika do pakietu Microsoft Office zgodny z nową gramatyką od 1 stycznia 2026 roku to czy taki plik ze słownika z nową gramatyką dałoby się podmienić do starego komputera z zainstalowanym Microsoftem Office 2010? Czy polski interfejs programów będzie zawierał błędy według nowej gramatyki języka polskiego? Czy Microsoft zaktualizuje interfejs Windowsa 10 LTSC który nadal ten Windows będzie wspierany do 2032 roku i czy zaktualizuje interfejs Windowsa 11 w wersji Home/Pro/LTSC czy tylko interfejs Windowsa 12 będzie uwzględniał nową gramatykę. Czy zwykłe programy od 1 stycznia 2026 roku automatycznie będą mieć polski interfejs zgodny z nową gramatyką czy minie dopiero kilka lat zanim producenci się na to zdecydują. Czy zmiany w polskiej gramatyce są duże czy małe i dlaczego językoznawcy nie zrobili wszystkiego co mogli żeby ich uniknąć? Po co robić zmiany jak wiadomo że po zmianach będzie tylko zamieszanie. To tak jakby wszyscy świadomie głosowali na polityka co publicznie by się chwalił że zadłuży i sprzeda całą Polskę obcym kapitałom. To każdy głupi przecież wie że będzie źle. Dlaczego nie było głosowania czy Polacy się zgodzą na inną gramatykę. To są złośliwe wybryki językoznawców. Zadaniem językoznawców jest nauka społeczeństwa poprawnej gramatyki i wytłumaczenie bardzo zawiłych kwestii gramatycznej i zmiana gramatyki to jest porażka językoznawców tak samo jak dla policjantów i sędziów jak niewinny siedzi w więzieniu. Za te zmiany od 1 stycznia 2026 roku powinni stracić prace wszyscy językoznawcy że nie zrobili co w ich mocy żeby zapobiec zmiany w języku polskim. Czy te zmiany będą na długo czy co roku będzie inna gramatyka. Wytłumaczcie mi o co chodzi od kilku lat z gramatyką że męskie zawody szczególnie w polityce są je na siłę przekształcać na kobiece zawody gdy taki zawód ma kobieta na przykład profesorka i sędzina i polityczka i dlaczego akurat teraz chcą zmieniać gramatykę. Tyle z tego pożytku jak ze zmiany czasu co pół roku że jest tylko niepotrzebne trucie dupy.  
    • Panowie- takie pytanie: - zasilacz starego typu, dostępne 2 wyjścia 8-pin po stronie zasilacza i dwa kable PCI-E PSU->GPU: każdy z dwoma wtyczkami 6+2-pin, łącznie na wyjściu 4 wtyczki 6+2-pin - GPU z wtyczką 12VHPWR - dołączony adapter 3x8-pin -> 12VHPWR I teraz czytam że w takiej sytuacji należy podłączyć do adaptera pierwszy kabel 1x8-pin (PSU) -> 1x6+2-pin (w adapter), a drugi kabel 1x8-pin (PSU) -> 2x6+2-pin (w pozostałe dwie wtyczki adaptera; wszystkie 3 wtyczki w adapterze muszą być wypełnione). Na końcu oczywiście 12VHPWR z adaptera -> 12VHPWR w GPU.   I tak niby powinno działać, ale na youtube spotkałem się z opinią że nigdy nie należy podłączać 1x8-pin (PSU) -> 2x6+2-pin (adapter), bo grozi to spaleniem karty. I że albo trzeba mieć zasilacz nowego typu, albo zasilacz starego typu z 3 wyjściami 8-pin po stronie zasilacza, albo zakupić dedykowany adapter 2x8-pin -> 12VHPWR i podłączyć nim kartę dwoma osobnymi kablami. Jak to wygląda w praktyce?  
    • Z jakiegoś powodu ktoś go wyrzucił. Zrób to samo.
    • W oleole odnalazła się paleta referencyjnych rx 6950 xt. Jest jeszcze 18 sztuk w cenie 2099 zł.   Cena chyba akceptowalna jak za nową kartę z gwarancją na 3 lata.    W ich outlecie karta od 1911 zł.
    • W xcom taniej masz lepszy zasilacz https://www.x-kom.pl/p/1098313-zasilacz-do-komputera-msi-mpg-a850g-pcie50-850w-80-plus-gold-atx-31.html  + wersja karty dość przepłacona a żadnej rewelacji nie ma jeżeli chodzi o eagle.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...