Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
34 minuty temu, maras2574 napisał(a):

Ale jazda całkiem przyjemna :) 

Zgadza się. Właśnie szybko przetestowałem sobie Ferrari 296 GTB, to autko ma nawet do wyboru kilka trybów pracy silnika Qualifying, Performance i Hybrid :) Takie szczegóły są świetne. No i w końcu jest dynamiczny model pogody. Właśnie jadąc sobie wspomnianą Ferrarką wybrałem pogodę z lekkimi chmurami i po jakimś czasie rozpadał się deszcz :red:

 

I pełna zgoda z @Dominix, że jeszcze sporo do zrobienia, ale to w końcu pierwsza wersja i nawet sama wersja gry 0.1 gry mówi o wszystkim. Jest nawet jakiś problem z przypisywaniem klawiszy do kierownicy (Logitech G923) bo gdy zaprogramuję łopatki i biegi na lewarku, to z jakiegoś względu wymusza korzystanie z lewarka. Nie działało mi przypisanie ręcznego pod klawisz i nie mam dostępu do podręcznego menu gdzie można choćby sterować samochodem (ABS, TC, włączanie zapłonu i silnika itp.) - a przynajmniej mi nie udało się tego uruchomić.

 

Grafika na Ultra plus dodatkowe opcje które trzeba uruchomić ręcznie czyli wszystko na max :) Szału nie robi, ale nie wygląda też jakoś słabo. Na pewno elementy typu woda spod kół, dym z opon do poprawy bo są jakby za słabe i prawie niewidoczne.

 

Jak na wersję 0.1 jak dla mnie jest nieźle

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
8 godzin temu, halfi napisał(a):

@tekkno Jak tam wrażenia na L pro? 

Względem propozycji wyjściowej Kunos, ustawiłem po swojemu, bo dodaję więcej tłumienia do kierowania.

Cały czas jest napięcie na kole, zero luzów, bardzo dobra kontrola toru jazdy.

Pozostawiłem ich ustawienie siły na kole 9.2 Nm, przez to jest wysoka dynamika sygnałów i duża płynność i intensywność tego co się dzieje z kołami.

Kierownica siłami typowo pracuje jak w AC, ACC z 5 Nm, ale przez to że jest ustawiona mocniej, w zakresie około 5 Nm świetnie czuć pracę opon, a jak jest większe obciążenie to jest znacznie mocniejsze wrażenie niż w AC, ACC przez większą moc 9.2 Nm

To pozwala czuć balans przyczepności i nieustannie korygować tor jazdy, tak jak to widać u kierowców z onboardów.

 

Ustawiałem też G923 i da się ustawić żeby jechać poprawnie, ale jednak to zupełnie coś innego, brak tych odczuć dynamicznych z podwozia.

Jedziemy oczami i wymuszamy kierownicą tor jazdy, a to co jest informacją z opon, całkowicie nie jest obecne.

 

7 godzin temu, maras2574 napisał(a):

A lepsza wcale nie jest od ACC ;)

 

Trzeba by wypisać w punktach różne aspekty jazdy i rozgrywki i ocenić gdzie jest lepsza, gdzie gorsza.

 

W ACE jest znacząco zmodyfikowana praca podwozia i opon, jest inaczej pracująca przyczepność opony.

Po utracie przyczepności opona stopniowo ją odzyskuje, inaczej niż w ACC które wynosi z trasy.

Jeśli w iRacing utrata przyczepności jest gwałtowana, a w ACC jest w sam raz, to opona w ACE krzyczy do nas żebyśmy coś zrobili żeby jej nie stracić. Trzymasz ją jak w filmach akcji kobietę za rękę nad przepaścią. Jak jesteś Hero to ją odzyskujesz, jak jesteś "tym złym" to ją puszczasz.
Podczas hamowania czuć utratę przyczepności i wystarczy odpuszczać lekko hamulec żeby ją odzyskać i się zmieścić. Opona ma tendencję do odzyskiwania przyczepności.

Widać to dobrze na Mount Panorama, tam gdzie przy szybkiej jeździe ACC chce się uślizgiwać i traci przyczepność, w ACE czuć jak opona trzyma uciekające w bok nadwozie i na kierownicy czujesz narastające siły tego uciekającego nadwozia. Zanim polecisz możesz zareagować odpuszczeniem gazu, hamowaniem lub skrętem.

Czuć szarpnięcie odpuszczenia siły bocznej i powrót nadwozia na oponie w przeciwnym kierunku. 

Fajnie czuć na kierownicy i widać oczami, jak podwozie oscyluje na boki na wyrównującej siły oponie, taka szybka boczna oscylacja jak ten przykład:

Slip Angle Demonstration

I gdy to czujesz na kierownicy, jednocześnie widzisz to oczami co się dzieje z nadwoziem w tej oscylacji.

Jeśli tego nie czujesz, np. na G923, to możesz nie widzieć oczami że coś się dzieje, po prostu to zignorujesz w serii innych podskoków nadwozia.

 

Zaryzykował bym stwierdzenie, że jeździ się łatwiej niż w AC, bo grip jest inny, nawet jak auto wpada w poślizg, to łapie przyczepność, czuć jak przyczepność narasta z powrotem, wystarczy balansować w dohamowaniu.

W ACC w podobnych sytuacjach jest wypad z trasy albo dzwon w bliskie betonowe bandy.

 

Prowadzenie w ACE bardzo mocno akcentuje hamowanie w wolniejszych zakrętach, bez hamowania można zapomnieć o szybkiej jeździe.

Jeśli umiesz w trailbraking, to on intuicyjnie pojawia się w reakcjach na dynamikę nadwozia w zakręcie.

 

W ACC nie lubię Mount Panorama i jak została ogłoszona w ACE jako zawartość EA, miałem myśl że jeden tor mniej.

A co się okazuje ? Porszakiem zapierdalam ogień, bo tak się trzyma skubaniec w zakrętach. Takiej jazdy nie mogłem wygenerować w ACC, zawsze w szybkiej jeździe hamowanie w ciasnych zakrętach było spowalniające, a zaniechanie generowało poślizg.

W ACE hamowanie jest intuicyjne, niemal łatwe.

Ale też jak jest za szybko, jak próbujemy jechać tak jak w ACC, to tym większa następuje strata przyczepności.

W ACE trzeba wręcz szanować przyczepność i to daje prędkość.

 

No i prędkość!

Samochody się lepiej napędzają, wizualnie czuje się że samochód lepiej przyspiesza niż poprzednicy AC i ACC.

Wstępnie przyjmę (może to nie jest prawda), że to przez lepszą przyczepność opon.

 

Czyli, jeśli szanujemy przyczepność, dostajemy dobrą prędkość (działa to też w AC i ACC, ale trochę inaczej).

 

7 godzin temu, Tomek1623 napisał(a):

Po prawdzie tylko zachód słońca robi robotę. Tak to na tym etapie bez szału.

Eeeeeeee tam.

- Spójrz na Replaye. Sposób prowadzenia kamer to nowa jakość.

- Rozejrzyj się po panoramie świata w około torów. Oczywiście przyglądając się temu w pędzie, a nie w statycznej analizie. Dominuje wrażenie realizmu, wypełnienia świata budynkami i drzewami, a symulacja gradientów przejrzystości powietrza dopełnia tych wrażeń.

- Bardzo podoba mi się kolorystyka barw w użytej palecie. To zupełnie coś innego w porównaniu z protoplastami (AC poprawiali moderzy).

- Tekstury i bardzo szczegółowa siatka toru wyczuwana na kierownicy, potęgują wrażenie realności środowiska.

- Dźwięki to kolejny krok milowy, na Replayach tworzą dopełnienie obrazu dynamiki prowadzenia. Dźwięki i dynamika samochodów są w ACE wręcz jako opozycja do tego zarzutu: Czego NIE ROZUMIEJĄ twórcy gier? | Forza Motorsport (2023)

Edytowane przez tekkno
  • Thanks 3
Opublikowano
2 godziny temu, tekkno napisał(a):

Trzeba by wypisać w punktach różne aspekty jazdy i rozgrywki i ocenić gdzie jest lepsza, gdzie gorsza.

 

Mowa była tylko o grafice.

Pod względem fizyki nie ma co jej zarzucić.

  • Upvote 1
Opublikowano

no więc zakupiłem, ale kurde jakość grafiki mnie odstrasza od tej gry :( no gorzej o wiele wygląda niż AC z modami pure itp... czy tylko ja mam takie wrażenie czy za bardzo wyczulony jestem w tej kwestii? Cholera to co zapowiadali na filmikach a w rzeczywistej grze to jest jakiś żarcik :( gram na 4k + wszystko na maxa...

wiem że to symulator i powinno się zwracać uwagę na mechanikę, ffb, prowadzenie auta ale cholera tracę kompletnie immersję w to grając - jak to wygląda :stukniety:... 

Opublikowano (edytowane)
44 minuty temu, maras2574 napisał(a):

Może głupie pytanie, co w opcjach odpowiada za widok do tyłu ?  Za cholerę nie mogę znaleźć :( 

Chodzi Ci o kamerę do tyłu? Jeśli tak to w ustawieniach sterowania, zakładka Camera i tam prawie na samym dole listy masz Look behind

 

Edit: tyle, że chyba coś nie działa, bo u mnie tylko miga obraz ;)

Edytowane przez JohnyWol
  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)
24 minuty temu, JohnyWol napisał(a):

Chodzi Ci o kamerę do tyłu? Jeśli tak to w ustawieniach sterowania, zakładka Camera i tam prawie na samym dole listy masz Look behind

Tak, to będzie to, dzięki :)

24 minuty temu, JohnyWol napisał(a):

tyle, że chyba coś nie działa, bo u mnie tylko miga obraz ;)

U mnie tak samo

 

 

 

296 GTB, to jest ale petarda ! To cały czas gubi trakcję ! :)  Rakieta :E

 

 

 

Edytowane przez maras2574
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, pieciak napisał(a):

Cholera to co zapowiadali na filmikach a w rzeczywistej grze to jest jakiś żarcik

 Zawsze to samo, gra w zapowiedziach ma się zaprezentować maksymalnie dobrze na aktualne możliwości technologiczne. 

Ty tego jeszcze nawet nie masz szansy zobaczyć, bo spodziewam się że studio miało dostęp do sampli RTX 5000 i to na nich został przygotowany rendering tych materiałów. 

Gra oficjalnie nie wyszła. To jest dopiero faza testowo rozwojowa. 

Przekaz Kunos jest jasny

"gra będzie wyglądała tak na stan dostępnych technologii".

 

A to że my będziemy dysponować takimi kartami za kilka lat, to już nasz problem. 

 

Wszystko rozbija się o priorytety. W moim konfigu monitor ma dawać radę i to jest 2560x1080 IPS. Ale za to kierownica na wypasie. 

Bo Kunos robi gry wyścigowe do jazdy, a grafika to bonus.

Edytowane przez tekkno
Opublikowano (edytowane)

Do scigalek i 60fps styknie.

Imo to lepiej wyglada jak AC z pure, o wiele lepiej, tylko ze w AC mialem z 200fps, tutaj jakos ledwo 60 ;)

Ale optymalizacje to beda mam nadzieje pozniej poprawiac wiec moze nie bedzie tak zle.

Teraz poczekac jak ogarna swoje serwery i zaczac sie bawic w te akademie itd.

image.thumb.png.f0229e8f400bf30bdb4e9430ec636252.png

Tu jeszcze jak ktos nie widzial, co mniej wiecej kiedy planuja dodac.

 

Edytowane przez Dominix
Opublikowano
26 minut temu, Dominix napisał(a):

Do scigalek i 60fps styknie.

No właśnie do ścigałek to nie styknie, żeby była dobra kontrola nad autem :E Ja wiem że głównie jeździ się kierownicą, ale responsywny obraz też jest ważny. 

 

Już widzę jak to działa na triple screen...

 

8 godzin temu, tekkno napisał(a):

W ACE jest znacząco zmodyfikowana praca podwozia i opon, jest inaczej pracująca przyczepność opony.

Po utracie przyczepności opona stopniowo ją odzyskuje, inaczej niż w ACC które wynosi z trasy.

Całe szczęście. Opony w ACC to jakiś żart, a z tego co piszesz to praca jest zbliżona bardziej do tej z LMU którego uwielbiam. 

 

Dziś wieczorem zakupię i pogram, ale z tego co piszecie to na razie nie będzie to game changer (moze za kilka lat)

Opublikowano (edytowane)

A ja nie wiem czemu się tej grafiki tak czepiacie. FM8 i GT7 też graficznie nie powala. Właściwie to najlepiej wygląda AC oczywiście mocno zmodowana. Patrząc na to jak AC wygląda bez i z modami to tutaj z paroma modami będzie świetnie.

 

c8n80V3.png

 

zBqAmuk.png

Edytowane przez KiloKush
Opublikowano (edytowane)
22 minuty temu, KiloKush napisał(a):

A ja nie wiem czemu się tej grafiki tak czepiacie. FM8 i GT7 też graficznie nie powala. Właściwie to najlepiej wygląda AC oczywiście mocno zmodowana. Patrząc na to jak AC wygląda bez i z modami to tutaj z paroma modami będzie świetnie.

 

 

 

To cofnijmy się o 11 lat wstecz do drive club, to wyglądało i robiło WOW, tak wiem tam nie było symulacji, ale do cholerki minęło 11lat, a trasy wyglądają jak z poprzedniej epoki, jedyne co na plus to wnętrza auta..., a zestawiać graficznie GT7 z Evo ? WTF? :hihot:  jednak każdy może mieć swoje zdanie :yuppie:

Edytowane przez pieciak
Opublikowano

 

35 minut temu, pieciak napisał(a):

To cofnijmy się o 11 lat wstecz do drive club, to wyglądało i robiło WOW, tak wiem tam nie było symulacji, ale do cholerki minęło 11lat, a trasy wyglądają jak z poprzedniej epoki, jedyne co na plus to wnętrza auta..., a zestawiać graficznie GT7 z Evo ? WTF? :hihot:  jednak każdy może mieć swoje zdanie :yuppie:

Ja nie wiem jak to się robi, że przy dużej prędkości, planując wejście w zakręt, szukając optymalnego punktu hamowania i trzymając przeciwników w lusterkach na oku, jest jeszcze czas zachwycać się zachodzącym słońcem, które oślepia.

Ale to z kolei moje zdanie, a temat wielokrotnie wałkowany.

"O gustach się nie dyskutuje"

  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Nie istnieje tolerancja dla nietolerancyjnych, jest to sprzeczność. Nie można tolerować ludzi którzy chcą odebrać prawa człowieka, a tym jest patriarchat. Ale ja nie jestem empatycznym liberałem. To jest chochoł z którym walczysz - to samo z tolerancją. Ja mam empatię ale np. do słabszych, a nie do tych atakujących. Jak słaby wciela się w atakującego to kończy się dla niego dobroć i on sam za to odpowiada. I nie rób fikołów, bo typ który chce patriarchatu jest atakującym. Maskę to on zakłada, że chce zbawić świat, a realnie chce niewolnicy, chce władzy, chce dominacji mężczyzn, chce poczuć się lepiej niż obecnie. Nie ma co oszukiwać siebie i nikogo. Nie napisałem tego. Napisałem, że większość ludzi jest głupia i to jest dopiero festiwal... prawdy. Tak, geniuszy jest mniej niż ludzi mądrych i to jest fakt nad którym nie da się nawet dyskutować. Oczywistość. A jeśli ludzie są głupi to również często mało świadomi jakie poglądy wyznają i czy na pewno są dobrze zweryfikowane. Jeśli prawda jest pogardą, to chcę być pogardliwy ile wlezie. Niebo jest niebieskie ! Pogarda. Bronię wolnych, świadomych wyborów. Wybór głupi również jest ich wyborem, choć nie zawsze w pełni - czasem ludzie głosują bo tak jest w rodzinie, czy mąż każe. To samo drogi panie mam do mężczyzn. Nie jest tak, że ludzie wiedzą o czym mówią w każdym przypadku. Wiele ludzi lubi uproszczenia. Więc jeśli fakty to pogarda, to tak ma być. Zwykły foch na prawdę. Kobieta jest mądra gdy dokonuje mądrych wyborów. A mądry wybór to nie ten który odbiera jej prawa. Oczywiście, przecież wyżej masz idiotkę od kobiecej energii. Ona wyznaje tradycję. Jest głupia i dziecinna do tego. Religia również to stare zabobony sprzed wieków, nieaktualne na dzisiaj w dużej mierze - rozwinęliśmy się ponad wierzenia, że Bóg zabił nagle 5000 świń z zemsty bo ktoś tam grzeszek popełnił. Ale Ty biblii nie czytałeś, jestem pewien. Gdybyś czytał nigdy byś nie nazwał jej niczym więcej poza bajeczką z masą nieścisłości i często psychopatycznej moralności. Są argumenty, a obrażanie się na prawdę to jak to mówi prawica bycie płatkiem śniegu. Ale lubią wyzywać tak innych a nie siebie.  sugerowanie histerii jest najlepszym twoim merytorycznym argumentem, jak ławrowa który mówił że nie zaatakuje ukrainy i wszyscy histeryzują  klapy na oczy.   Tak, kobiety głosują na konserwy bo są samotne (statystyki GUS tego nie potwierdzają), strach o bezpieczeństwo (jedynie jeśli chodzi o imigrację), chaos na rynku relacji? Brednie. Same odbiorą sobie podmiotowość gdy zechcą mieć odebrane prawa. Wtedy chaosu nie będzie, nie będą miały żadnej decyzyjności kompetencji. Będą gorszym sortem człowieka ale bez chaosu. Po prostu bez praw. I wtedy kwitnie przemoc domowa, a nawet zdrady ale tylko jednej płci. Druga ma nic do gadania. Ale jak są głupie to niech na to głosują, przecież wyborcy konfy i pisu to głównie podstawowe wykształcenie. Nie, twój model prowadzi do piekła na ziemi, ale trwającego, a ja piekła nie chcę, więc lepiej by to wszystko padło i ktoś stworzył lepszą wersję człowieka. Np i mądrą i nie chcącą torturować, czy zdradzać. Dobry pocisk wobec siebie i każdego patriarchalisty który odbiera prawa człowieka, prawa kobiet, prawa homo, nierzadko promował niewolnictwo i inne formy wyzysku. A, czyli przepraszam, moja matka to wyjątek od reguły, która jedyna w niszy potrafi zarabiać i mieć dzieci. Rozumiem. Niesamowita rodzina u mnie. Z innej planety może. A może po prostu sa inne czynniki które wchodzą w grę dla młodych kobiet dzisiaj w porównaniu do kiedyś. I nie jest to praca zawodowa. Nie interesuje mnie to że wybrałeś sobie jakiś wycinek historii dla potwierdzenia tezy. Twoje milusie monogamiczne chrześcijaństwo nie jest radykalnie patriarchalne, a mąż i żona mają się wspierać. Czytaj tą biblię w końcu to się dowiesz. W ten sposób da się i dzisiaj budować związki. Ale jak ktoś nie potrafi, to pretensje do lewactwa. Wolę wolność od swatanych związków pseudomiłosnych, albo ekonomicznych z rozsądku. Poza tym czemu dzisiaj ludzie są samotni - znowu czynników jest dużo. Tobie się wydaje że cały czas tylko jeden czynnik jest ważny. A czynników jest dużo. Inceli z kolei jest malo. Dlaczego wy jako prawacy mówicie że homo nie ma co się przejmować bo to mały procent społeczeństwa, a wy podobnie niski i nagle cały świat ma się do was dostosować? Nie za roszczeniowe? Ano tak, bo wy ratujecie cywilizację... tak się człowiek dowartościowuje.   Co ty sądzisz że kiedyś każdy niski, brzydki, nieumyty debil miał żonę?   Pudło by było gdybyś mógł to udowodnić, a nie możesz w żaden sposób ponieważ kiedyś nawet nie istniala oficjalna diagnoza.  Czekaj i depresja spowodowana mówieniem "jesteś wystarczający"? chyba niewystarczający, czyli ciągłe tępienie. Ale gdzie to widzisz? Chyba wśród kolegów którzy mówią że ten czy tamten jest pizdą. Ale spoko, patriarchalni męscy faceci wcale tego nie robią. Nic a nic nie gnębią chłopaków. Null! Jak jesteś nieodpowiedzialny i nie masz celu to tylko twoja wina. Poza tym brednie, patriarchat dawał mężczyźnie władzę przede wszystkim. Za zdradę odpowiadać nie musiał, jak w islamie. Kobieta musi mieć 3 świadków by udowodnić że jest niewinna. Za to facet? Czyste rączki. Tego pragniesz. Kto ci zabrania brać na siebie nowe ciężary? Bierz i nie narzekaj.  Psychologia ewolucyjna? Zaorana znacznie bardziej niż psychologia społeczna. Masa luk, niepotwierdzalnych hipotez. Biblia redpillów-szurów. Aj, nie masz wolnej woli i zmuszają cię codziennie do porno i grania. No i do alkoholu. cały świat winien tylko nie ty. Obrońcy? Kogo ty byś obronił? Takiś samiec alfa? Nikt ci w sumie nie broni bronić, działaj. Bądź rycerzem. Żywiciel? Śmieszne. Kobiety dziś biorą na siebie połowę więc spada PRESJA na mężczyzn. Da się znaleźć w tym plusa. Nie musisz być jedyny który nabędzie garba. Nie o innych, tylko o specyficznych, wymienione wyżej. Zanim zasugerujesz komuś pogardę panie podumaj czy ty nie gardzisz 95% społeczeństwa które jest inne niż ty i incele. Pomyśl. A może tolerujesz, szanujesz i uwielbiasz? Nie, bo byś nie pisal tylu negatywów.  na emocjach i wyzwiskach. Ty na naiwności i ułudzie, i tym że twoje ego przerasta geniuszy, bo znasz rozwiązanie na problemy świata ale nikt nie chce go wdrożyć. Ciekawe czemu? Pewnie SPISEG. Szur szur.
    • Bierz tego windforca najtanszego. Z czasem sobie kupisz blok wodny, moze akurat Ci sie dobry chip trafi to nawet nie bedziesz musial.
    • Przed łatką 1.7 nie uświadczałem takich problemów jak teraz. 
    • Dobra krótka piłka z tej list (tylko te modele co tu są) https://www.mediaexpert.pl/search/raty_nawet-3-raty-gratis-i-30-rat-0-rrso-0?availability_name=Dostępny&query[menu_item]=13068&query[querystring]=rtx+5080&sort=price_asc   Co brać ? żeby cewki nie piszczały i się nie grzała jak czajnik na gazie  hałas wentylatorów przeboleje.   Raty 0% więc obojętna cena ale też nie modele powyżej 6k  najlepszy stosunek cena/jakosc.   Buda i mój sprzęt w sygnaturce, monitor wleci 3440x1440.
    • Odradzam w tym sklepie tylko zblokujecie sobie środki. Ostatnio kupowałem jeszcze nie było kosmicznych cen to w trakcie pakowania podobno uszkodzili pamięci i nie mogli wysłać    https://www.euro.com.pl/search2.bhtml?keyword=2x16gb+gskill&filter=attributes.Taktowanie%3D7200+MHz   To ten sam sklep dostępne póki nie wejdziesz 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...