galakty 3 340 Opublikowano 27 Października Opublikowano 27 Października Tutaj Xceed, to jest dramat niestety...
bergercs 1 409 Opublikowano 27 Października Opublikowano 27 Października 35 minut temu, galakty napisał(a): 2.0 TDI też się zacierały przez wadliwą pompę oleju, ale jakoś nikt nie neguje tego silnika i jeździ tego mnóstwo po drogach. Zachwalana Toyota ma ostatnio problemy z pompą cieczy i kosztuje krocie, też jakoś nikt nie płacze po forach. A z tymi katalizatorami to sam nie wiem ile w tym prawdy. Masz jakieś udokumentowane przypadki? Znajdź sobie kanał RommieRen - masę filmów robili z tymi silnikami (sam zresztą wrzucałem). A co do 2.0TDI - no super, powiedz to tym, którzy musieli wywalić kilkanaście tysi na remont. A jeżdżą te,w których ludzie wymieniali razem z rozrządem zabierak pompy, a nie, że "jakoś to będzie".
dannykay 626 Opublikowano 27 Października Opublikowano 27 Października Nowy zabierak to nie jest rozwiązanie definitywne, bo gniazdo w pompie też się ponoć wyrabia
trepek 1 361 Opublikowano 27 Października Opublikowano 27 Października 2 godziny temu, bergercs napisał(a): Znajdź sobie kanał RommieRen - masę filmów robili z tymi silnikami (sam zresztą wrzucałem). Z zatartymi nowymi silnikami z aliexpress? Jak tutaj: Też czytałem o tym. Temat rozdmuchany, Rommie go pompuje bo ma panaceum na ten problem w postaci własnego softu.
galakty 3 340 Opublikowano 27 Października Opublikowano 27 Października 9 minut temu, trepek napisał(a): Temat rozdmuchany O panie, jak krytykujesz elektryki to problemy rozdmuchane, a jak spalinowy to wystarczy jeden kanał na YT i już wiadomo że silnik to śmieć xDDD 1
dannykay 626 Opublikowano 27 Października Opublikowano 27 Października Tyczy się to tych ~~2022 rok? Cel to samochód z przebiegiem do 50k km. Zakup na 3 lata i zwrot bez wykupu
SuLac0 354 Opublikowano 27 Października Opublikowano 27 Października @galakty a masz jakies ciekawe filmiki PL na wymiane silnika w BEV, baterii, ogolnie "osprzetu"? takie, ze klient po gwarancji sam kupuje i daje do montazu i wraca, ze nadal nie dziala? chetnie poogladam
GordonLameman 8 476 Opublikowano 27 Października Opublikowano 27 Października 3 minuty temu, dannykay napisał(a): Tyczy się to tych ~~2022 rok? Cel to samochód z przebiegiem do 50k km. Zakup na 3 lata i zwrot bez wykupu Ale Tucsona chcesz? Danny, litości
Petru23 251 Opublikowano 27 Października Opublikowano 27 Października (edytowane) 4 godziny temu, galakty napisał(a): Ano właśnie, kwestia agresywności. Ja nigdy z tych asystentów nie korzystałem bo nie miałem, lubię prowadzić auta i się skupiać na drodze. Kolega miał w VAGu tych asystentów to jak mu raz auto zahamowało na esce bo obok gość zjeżdżał na ślimaka.... odechciało mi się Natomiast do jazdy w korku to bym chętnie oddał całe sterowanie komputerowi i niech mnie do roboty wiezie. Żadna radość i tu wystarczy najtańsze badziewne auto, a nie nowe BMW 7 Wczoraj toczę się do świateł w ciągu aut i pacjent przede mną zarzucił z jakiegoś powodu kotwice. Miałem przestrzeń do wyhamowania spokojnego ale ford uznał, że też musi się zakotwiczyć i stanął w miejscu dzwoniąc wszystkimi alarmami. Córka obtarcie od pasa przy szyi, młody narzekał że brzuch go zabolał od pasa. Ja też odczułem hamowanie. Jak dla mnie reakcja totalnie zbędna, gdzie przy rozluźnionych dzieciach (np sięgający syn po coś do organizera na fotelu mógł uderzyć głową o oparcie fotela) Wyłączyłem asystenty. Ale znów na trasie nie raz asystenci ratowali mnie w sytuacjach różnych właśnie dzięki swojej agresywności. Nie wyłączam. Właśnie taką sytuacja jak wskazałeś. Auto minzwolnilo przy zjeździe znacznie i to mnie uratowało. Auto włączające się na pas zepchnęło inne, będące tuż przede mną na prawym pasie. Gdyby nie asystent to walnalby mnie w bok. Tyle, że miałem kilka takich sytuacji i zawsze staram się bardzo zachowawczo dojeżdżać do zjazdów na autostradę, tak samo jak dojazd do wzniesienia i potencjalny idiota wyprzedzający pod górkę. Ale dochodzimy do sytuacji, gdzie tracimy czujność bo podświadomie liczymy na asystentów, nie godzimy się z brakiem pełnej kontroli itp. np dziś jadąc do roboty korzystałem z autopilota, który jednak wymaga trzymania na kierownicy rąk mimo, że sam nią kręci. Odczucie wiecznej walki z systemami, nie ten tor jazdy jaki chcemy obrać (trzyma zawsze po środku jezdni). Wyłączyłem. Na autostradzie znów ogrzewanie korzystam z full asysty dostosowując styl jazdy do auta a nie wykorzystując auto pod swój styl. Ciężko jednoznacznie do tego podejść. Edytowane 27 Października przez Petru23
galakty 3 340 Opublikowano 27 Października Opublikowano 27 Października 13 minut temu, SuLac0 napisał(a): @galakty a masz jakies ciekawe filmiki PL na wymiane silnika w BEV, baterii, ogolnie "osprzetu"? takie, ze klient po gwarancji sam kupuje i daje do montazu i wraca, ze nadal nie dziala? chetnie poogladam Teraz nie chce mi się szukać, ale była afera z Audi bodajże, gdzie lał się płyn i ubijał silnik który miał być bezawaryjny Tylko mi chodziło w tym poście bardziej ogólnie, zasięg, ładowanie itp - rozdmuchane problemy, ale katalizator w TGDI to już wielki problem i auto na śmietnik
trepek 1 361 Opublikowano 27 Października Opublikowano 27 Października (edytowane) 22 minuty temu, dannykay napisał(a): Tyczy się to tych ~~2022 rok? Cel to samochód z przebiegiem do 50k km. Zakup na 3 lata i zwrot bez wykupu Jedyna znana mi akcja serwisowa dotyczy Kia Soul z lat 2012-2016 związana z aktualizacją softu z powodu przegrzewania się katalizatora. Edytowane 27 Października przez trepek
SuLac0 354 Opublikowano 27 Października Opublikowano 27 Października pato-sruba czy jakos tak? tam rozbierali taki silnik, z audii. tylko chodzi o to, ze w przypadku BEV nawet nie ma za bardzo co rozdmuchac i dlatego pytalem czy masz cos ciekawego
galakty 3 340 Opublikowano 27 Października Opublikowano 27 Października Jeśli katalizatory z T-GDI to wielki problem, to ten silnik z Audi też
bergercs 1 409 Opublikowano 27 Października Opublikowano 27 Października 2 godziny temu, trepek napisał(a): Też czytałem o tym. Temat rozdmuchany, Rommie go pompuje bo ma panaceum na ten problem w postaci własnego softu. Akurat tymi silnikami zajmował się sporo wcześniej niż wpadł na pomysł softu. Natomiast wielokrotnie pisałem, jeśli KIA/HYUNDAI to 1.6 lub 1.7CRDI - bardzo udane motory. Z problematycznymi benzyniakami sam osobiście się spotkałem. Żeby śmieszniej - wczoraj było o pozwie zbiorowym ws 1.2 tCE, to tutaj macie listę model K/Hi, których właściciele zdecydowali się na taki krok w USA: 2012-2020 Hyundai Elantra 2009-2018 Hyundai Genesis Coupe 2019-2021 Hyundai Kona 2020-2021 Hyundai Palisade 2010-2012 i 2015-2021 Hyundai Santa Fe 2009-2010 i 2015-2021 Hyundai Sonata 2011-2021 Hyundai Sonata Hybrydowy 2010-2013 i 2015-2021 Hyundai Tucson 2011-2021 Hyundai Veloster 2020-2021 Hyundai Miejsce 2010-2021 Kia Forte 2017-2020 Kia Niro 2011-2020 Kia Optima i Optima Hybrid 2012-2021 Kia Rio 2011-2020 Kia Sorento 2012-2021 Kia Dusza 2011-2020 Kia Sportage 2018-2021 Kia Stinger 2022 Kia K5 Wszystko benzyniaki z wadą olejową.
galakty 3 340 Opublikowano 27 Października Opublikowano 27 Października Do 2000 roku się jeszcze cofnij W USA to pozwy robili od oparzenia się kawą z McDonalda. Jakie wady olejowe były w 2010 roku? Jaki silnik?
bergercs 1 409 Opublikowano 27 Października Opublikowano 27 Października Google boli? 1.6/1.8/2.0 \Wpier..ło im litr oleju /1000mil.
dannykay 626 Opublikowano 27 Października Opublikowano 27 Października Nie no to ma być ucieczka od problemów, a nie wskok z deszczu pod rynnę
galakty 3 340 Opublikowano 27 Października Opublikowano 27 Października Spoko, nie kupuj T-GDI bo w USA robią pozwy za silniki złopiące olej z rocznika 2010 A tak na serio to z benzyn które jadą i mają dobre skrzynie to w sumie niewiele zostaje...
IceMan 103 Opublikowano 27 Października Opublikowano 27 Października Niestety wszystkie skrzynie DCT/DSG i inne odnogi dwusprzęgłowek nie są idealne i nie będą. Dodatkowo producenci na celu mają jedynie obniżenie emisji/spalania, a kulturę pracy mają w nosie. Pracuję w różnych ASO prawie 15 lat, od 2 lat w marce która ma DCT w ofercie. Ja prdl.... Wcześniej miałem do czynienia ze zwykłymi hydro i cvt i praktycznie żadnych problemów. A DCT, co chwilę że szarpie, że za późno zmienia, za wcześnie itd itp rzygać się chce. Ze skrzynia hydro to jeszcze Mazda ma jakieś resztki z tego co pamiętam.
Gret 558 Opublikowano 27 Października Opublikowano 27 Października Bmw ma też legendarne już chyba 8HP.
galakty 3 340 Opublikowano 27 Października Opublikowano 27 Października ZFy chyba też niezłe były. Ogólnie dwusprzęgłówki dzisiaj to żart, to nie te same DSG co były na początku - szybkie skrzynie do frajdy. Dzisiaj to zamulacze które przy 10 km/h wrzucają drugi bieg i jadą na półsprzęgle...
Gret 558 Opublikowano 27 Października Opublikowano 27 Października ZF to właśnie 8HP. DSG są dalej zajebiste ale dopiero po odmuleniu programem. Ja ogólnie z TSI/TFSI jestem wyleczony bo się coobcia naoglądałem i remontów za 30-40k ale z drugiej strony te silniki są z mega potencjałem.
Kyle 200 Opublikowano 27 Października Opublikowano 27 Października 1 minutę temu, Gret napisał(a): DSG są dalej zajebiste ale dopiero po odmuleniu programem. Jakieś programowe wymuszenie szybszego przełączania biegów? 1
Gret 558 Opublikowano 27 Października Opublikowano 27 Października (edytowane) 3 minuty temu, Kyle napisał(a): Jakieś programowe wymuszenie szybszego przełączania biegów? dokładnie tak w sumie to późniejszego przełączania żeby nie zamulać na 1k obrotow Edytowane 27 Października przez Gret
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się