KiloKush 84 Opublikowano 4 Grudnia Opublikowano 4 Grudnia 21 minut temu, dannykay napisał(a): fordy z tych lat rozsypują się od patrzenia. sory, ale No ale właśnie podałeś definicję young timera, a w drugim zdaniu się temu dziwisz ? Swoją drogą tak myślałem, że Saaba 9-3 tam znajdę https://devil-cars.pl/blog/najlepsze-sleepery-dyskretne-szybkie-auta Galanty VR4 wychodziły z kierownicą po lewej? Bardzo mi siękiedyś to auto podobało ale raz tylko widziałem w zyciu niestety japońca w Polsce.
dannykay 42 Opublikowano 4 Grudnia Opublikowano 4 Grudnia Autorzy tej strony to jakieś oszołomy. Clio III jako young timer. I co jeszcze. Fiat Panda 2? 1
KiloKush 84 Opublikowano 4 Grudnia Opublikowano 4 Grudnia (edytowane) 6 minut temu, dannykay napisał(a): Autorzy tej strony to jakieś oszołomy. Clio III jako young timer. I co jeszcze. Fiat Panda 2? No ale oni piszą o Clio RS, a to naprawdę ciekawe auto. A co do Fiatów Panda to jedynka jest young timerem na całego. Byłem w tym roku w Szwajcarii i Włoszech na urlopie i jeździ tam tego sporo w fajnym stanie. Edytowane 4 Grudnia przez KiloKush
TheMr. 451 Opublikowano 4 Grudnia Autor Opublikowano 4 Grudnia 13 minut temu, dannykay napisał(a): Ale to jest limitowany RS, a nie pognity kapeć za kilka tysięcy. Rozumiem że widziałeś samochód? Dobrze posłuchać mądrego. 13 minut temu, huudyy napisał(a): XD https://theflatearthsociety.org/home/index.php nie wierz we wszystko, co znajdziesz w internecie a tak serio, to może Foka Mk1 RS ma jakieś zadatki, ale to by było na tyle. Spoko. Kiedyś smieciowiska były pełne youngtimerow które ludzie wyśmiewali, GTRy sprzedawali po 10k $ a teraz… No cóż. Każdy garażowany samochód bez rdzy ma szanse mieć wartość. 1
bergercs 173 Opublikowano 4 Grudnia Opublikowano 4 Grudnia Przy małym budżecie to auta, które nie rdzewieją - bo z rdzą nie da się wygrać w normalnej kasie (samo malowanie elementu to obecnie 500-700/element /a mój blacharz już 850) a ze zgnitymi progami przeglądu auto nie przejdzie. Mechanikę już o niebo łatwiej ogarnąć w "normalnej" kasie - tylko też trzeba celować w odpowiednie silniki (np taki 1.6 16v z Forda ok, ale 1.8TDCI to już spore ryzyko wtopy na maxa). I o ile lubię Focusa I (a im nowsze generacje, to mniej mi podchodzą) to w żadnym wypadku zakup obecnie - da się co prawda znaleźć egzemplarze nie zgnite z zewnątrz (rzadko) ale ogromna większość ma trawersy w opłakanym stanie - wszelkie nowe po chińskie g..o pokroju NTY, na którym nie ustawicie zbieżności ani nie uzyskacie odpowiedniej sztywności a o zdobyciu używki w dobrym stanie można zapomnieć; do kompletu tyle zawieszenie wielowahaczowe - najczęściej wytrzaskane a tam jak się to ruszy to do wymiany wszystko - zestaw dobrej jakości plus robocizna to spokojnie ponad dwójka.
lesiu155 12 Opublikowano 5 Grudnia Opublikowano 5 Grudnia (edytowane) 11 godzin temu, bergercs napisał(a): A510 na przód + TC12 lub 11 na tył + KIT UP 04 lub 03. Dzięki ale nie będę dobrej kamerki zmieniał EDIT: Już wszystko wiem jak to jest z tym powerbankiem, potrzebny jest powerbank 12v żeby to działało jak należy. Edytowane 5 Grudnia przez lesiu155
dannykay 42 Opublikowano 5 Grudnia Opublikowano 5 Grudnia (edytowane) 9 godzin temu, TheMr. napisał(a): Rozumiem że widziałeś samochód? Dobrze posłuchać mądrego. Nie mam na myśli Twojego egzemplarza, tylko ogół. Na pewno da się znaleźć rodzynka, który nie zardzewiał od spodu, ale zanim go znajdziesz, to 2 tysiące z budżetu 8k wyjeździsz na paliwo. Jaki w tym sens? BTW na Passacie wychodzą mi punktowe ogniska rudzielca. Jakby tak wszystko zliczyć, to z 4-5 elementów do malowania. Na wiosnę chyba trzeba będzie to ogarnąć. Edytowane 5 Grudnia przez dannykay
KiloKush 84 Opublikowano 5 Grudnia Opublikowano 5 Grudnia W tej cenie to nie szuka się konkretnego modelu tylko auta w akceptowalnym stanie 2
dannykay 42 Opublikowano 5 Grudnia Opublikowano 5 Grudnia Pewnie. Warto jednak od razu wykluczyć potencjalne miny i nie marnować na nie czasu i zasobów. 1
TheMr. 451 Opublikowano 5 Grudnia Autor Opublikowano 5 Grudnia (edytowane) 1 godzinę temu, dannykay napisał(a): Nie mam na myśli Twojego egzemplarza, tylko ogół. Na pewno da się znaleźć rodzynka, który nie zardzewiał od spodu, ale zanim go znajdziesz, to 2 tysiące z budżetu 8k wyjeździsz na paliwo. Jaki w tym sens? BTW na Passacie wychodzą mi punktowe ogniska rudzielca. Jakby tak wszystko zliczyć, to z 4-5 elementów do malowania. Na wiosnę chyba trzeba będzie to ogarnąć. To tak można powiedzieć o każdym samochodzie w tym przedziale cenowym. Gdzie sens? Ford to przynajmniej wiadomo że ma stary dobry pancerny silnik. Fiat Bravo to problemy z dwumasą (jeśli jest) i turbo, ale również z elektroniką potrafią być problemy. Cała grupa VW to ruda (zwłaszcza ze Szwecji). Jako pierwszy samochód brałbym przynajmniej dobrze mechaniczne samochód, a nawet poobijany mógłby być, bo i tak człowiek na nim się uczy jeździć. A jak ktoś mieszka w dużym mieście to znalezienie samochodu do 20-30 km w obrębie, później można się zastanawiać nad jazdami dalej i szukaniem, a pociąg to tańsza opcja niż jeżdżenie. Edytowane 5 Grudnia przez TheMr.
TheMr. 451 Opublikowano 5 Grudnia Autor Opublikowano 5 Grudnia Dobrze wiedzieć, że masz problemy z czytaniem. Ułatwiasz mi pracę.
BrocX 2 Opublikowano 5 Grudnia Opublikowano 5 Grudnia (edytowane) Używacie dalej motostat, czy ktoś przerzucił się na jakąś aplikację, np. fuelio bądź drivvo? Motostat nie ma aplikacji, interfejs webowy jest męczący na telefonie, a trudniej wraz z wiekiem znaleźć czas na uroczyste zasiadanie do komputera. Edytowane 5 Grudnia przez BrocX
Krzysiak 246 Opublikowano 5 Grudnia Opublikowano 5 Grudnia Przy niskim budżecie na pewno bym się nie pchał w auta, które "z natury" gniją...ja wiem, że można trafić zadbane sztuki, ale z doświadczenia na skp powiem, że foki MK1 przez te ponad 5 lat jeszcze zdrowej od spodu nie widziałem
dannykay 42 Opublikowano 5 Grudnia Opublikowano 5 Grudnia 5 minut temu, Krzysiak napisał(a): Przy niskim budżecie na pewno bym się nie pchał w auta, które "z natury" gniją...ja wiem, że można trafić zadbane sztuki, ale z doświadczenia na skp powiem, że foki MK1 przez te ponad 5 lat jeszcze zdrowej od spodu nie widziałem nie certol, taki focus to jeszcze czerwoną fabie objedzie. 1
GordonLameman 819 Opublikowano 5 Grudnia Opublikowano 5 Grudnia A takie wozidła jak: Opel Astra H Seat Leon Seat Ibiza Corolla e12 1
bergercs 173 Opublikowano 5 Grudnia Opublikowano 5 Grudnia E12 może rdzewieć plus problemy ze skrzyniami (90% szans na remont skrzyni po zakupie -i nie piszcie ,że "ja mam i mi działa", bo wtedy zapraszam do Cz-wy, gdzie stoi ponad 400szt Toyotek /ciągle rotujących egzemparzy/, większość remont skrzyni i wymiana uszczelniaczy zaworowych). Leon - ok. Ibiza - teoretycznie również. Astra H - niby ok, ale wszyscy znajomi handlarze (i ja również) mają zasadę: "żadnych Opli" :-) . Ale z 1.6 pod maską spoko. 1
larry.bigl 45 Opublikowano 5 Grudnia Opublikowano 5 Grudnia E12 rdzewieje miejscami. Szwagierka ma od 13 lat te samą (na bank na moment zakupu nie bita itp) i zaczyna wychodzić. Głównie nadkole z tyłu i próg. Ale ogólnie autko spoko. Zrobiła nim jakieś 300k km i awarii większych brak.
KiloKush 84 Opublikowano 5 Grudnia Opublikowano 5 Grudnia Tak będąc przy temacie to jak myślicie ile powinna kosztować konserwacja Saaba 9-3? I czy w ogóle warto?
dannykay 42 Opublikowano 5 Grudnia Opublikowano 5 Grudnia Taka porządna z demontażem zawiechy itp, to kilka tysięcy. Sam sobie odpowiedz.
bleidd 70 Opublikowano 5 Grudnia Opublikowano 5 Grudnia Jedyny Leon w podkarpackim do 10000 zł ma 440 tys nalotu i jedno zdanie opisu Muszę wybierać z tego co jest, wstępnie Punto i Meganka 2. Zobaczymy po oględzinach 1
GordonLameman 819 Opublikowano 5 Grudnia Opublikowano 5 Grudnia Jak Punto to trzymałbym się benzynki. Ale to kwestia moich doświadczeń z Multijetem
bergercs 173 Opublikowano 5 Grudnia Opublikowano 5 Grudnia I jeśli chodzi o Punto to Grande - w żadnym wypadku Punto 2. 1
huudyy 32 Opublikowano 5 Grudnia Opublikowano 5 Grudnia 58 minut temu, bleidd napisał(a): Jedyny Leon w podkarpackim do 10000 zł ma 440 tys nalotu i jedno zdanie opisu Muszę wybierać z tego co jest, wstępnie Punto i Meganka 2. Zobaczymy po oględzinach szkoda, bo to wdzięczna cegła do jeżdżenia, prosta i tania w naprawie.
bleidd 70 Opublikowano 5 Grudnia Opublikowano 5 Grudnia 46 minut temu, bergercs napisał(a): I jeśli chodzi o Punto to Grande - w żadnym wypadku Punto 2. Ta tak, Grande lub Evo jak się trafi. Mój ojciec sprzedał w tym roku 13 letnie Punto Evo, wdzięczne to było auto, bezproblemowe i totalnie nic go rdza nie chrupała.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się