Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zostawmy ten temat w spokoju. Nie rozumiem po co go odgrzebujecie. 

 

W środę bylem na targach w Lublinie. Wracając przejechałem się głęboką. Jak była połatana jakieś 13 lat temu jak pierwszy raz nią jechałem tak jest i teraz :E

  • Like 1
Opublikowano
11 minut temu, Katystopej napisał(a):

Obecnie chcąc mieć 2 komplety opon ekonomiczniej jest kupić drugi komplet felg niż  bulić 200-400zł za wymianę :E 

W Warszawie za przełożenie 16 plus wyrzucenie starych opon zapłaciłem 200zł...

Opublikowano
11 minut temu, marko napisał(a):

Byłem teraz w Karkonoszach. Po czeskiej stronie nawet trochu biało było na drodze. 2-letnie Micheliny CC2 SUV z jakimiś 60% bieżnika bezproblemowo czy to na białej nawierzchni czy na mokrym.

Dobrze wiedzieć, mam te same wielosezony, ale dopiero drugi sezon teraz zaczynam na nich. W styczniu Basenova to będą testowane :D

Opublikowano

Myślałem, że spalił mi się router od Play... ;) 
Po milionie restartów podłączyłem bezpośrednio pod ONT i 3 rozmowach na inolini i jednej na chacie net ruszył bez ich białej puszki.. ;)
A niby to nie możliwe jak ma się TV od nich. a działa i net i TV. 

Opublikowano
23 godziny temu, galakty napisał(a):

Co do Kugi to sam się śmiałem, ale jeśli chodzi o SUVy hybrydowe to chyba najwięcej sensu ma :E 

Moim zdaniem hybrydy są świetne w dowolnego typu osobówce, w centrum (czasem przykorkowanego) miasta.

18 godzin temu, jarux napisał(a):

W Warszawie za przełożenie 16 plus wyrzucenie starych opon zapłaciłem 200zł...

Czy masz starsze auto, czy nowsze z TPMS itp.?

Opublikowano
9 minut temu, Kyle napisał(a):

Moim zdaniem hybrydy są świetne w dowolnego typu osobówce, w centrum (czasem przykorkowanego) miasta.

Czy masz starsze auto, czy nowsze z TPMS itp.?

A czemu miałyby te hybrydy nie być świetne w miałyby miasteczkach, gdzie musisz jechać do kilku różnych miejsc żeby ogarnąć wszystko?

Opublikowano (edytowane)

Zawężam do centrów miast, bo tam hybrydy (szczególnie z jakimś e-CVT lub innym bezstopniowym rozwiązaniem) zdecydowanie lepiej się spisują, niż przykładowo turbo-benzyna (bez hybrydy) z DSG, gdzie często wolne toczenie, czy bardzo powolne ruszanie, leci na pół-sprzęgle i nie ma odzyskiwania energii przy lekkim hamowaniu/zwalnianiu.

Edytowane przez Kyle

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...