Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak z PT faktycznie nie będzie takich tragicznych pop in cieni to chociaż ta opcja jak ktoś ma jakiś zapas mocy warta będzie włączenia. A resztę się zobaczy, w grze są różne sceny i różne warunki oświetleniowe, w jednym miejscu mogą być małe różnice w innym dużo większe na korzyść PT.

  • Odpowiedzi 1,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
3 minuty temu, azgan napisał(a):

Szanuję że Ci się chciało 😅 ale serio dla większości PCuserów i graczy nie ma to żadnego znaczenia 😉

Tak samo, jak większość ludzi ma w zadzie, jak mu księgowa nalicza wypłatę (?) i jak to się dzieje, że ma ją na koncie.
Czy to znaczy, że należy zaprzestać produkcji programów księgowych (?), bo Ty ich nie używasz i nie wiesz, jak działają?

Grunt, że inni wiedzą, Ci którzy z nich korzystają. ;) 

Opublikowano
2 minuty temu, JeRRyF3D napisał(a):

Faktycznie kulą w płot.
Gdybyś uruchomił wyobraźnię, i przez chwilę choć spróbował być tym kolesiem z "karką i ołówkiem" - i męczył się całe życie licząc bezsensownie oświetlenie w grach - to gwarantuję Ci, że sam być RT wymyślił. :)

Musisz zrozumieć że graczy dzisiaj nie interesuje ten typ po drugiej stronie monitor tylko to ile będą musieli zapłacić za sprzęt, gry, to czy są błędy, jak wygląda optymalizacja oraz grafika. To są dwa różne światy, wystarczy że ciągle czytamy jakieś piedololo z tłumaczeniem że coś miało być zrobione a nie zostało albo czemu coś nie wygląda lub nie działa jak powinno 😉

Opublikowano

Tak naprawdę to obaj macie rację. Warto (wręcz wypada) znać cały proces i to co się za nim kryje. Zwłaszcza w przypadku procesów czysto technologicznych. Można też zrozumieć ludzi, którzy oczekują po prostu efektu końcowego. W tym konkretnym przypadku, gdzie mówimy tylko o ilości klatek w grze, a nie o tym czy prywaciarz  dyma cię na kasę przy wypłacie. :E

 

Ja generalnie lubię wiedzieć "jak to działa". RT traktuję podobnie jak VR - jeszcze nie teraz, ale w przyszłości? Why not.

  • Like 2
Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, azgan napisał(a):

Musisz zrozumieć że graczy dzisiaj nie interesuje ten typ po drugiej stronie monitor tylko to ile będą musieli zapłacić za sprzęt (...)

 

Nie. To Ty mój drogi musisz zrozumieć, że to Ty będziesz musiał zapłacić (już to robisz) za ten sprzęt. Albo wypisać się z gamingu.

 

Zapłacisz za narzędzia ich pracy, tak jak płacisz, że kable swojej kablówki, albo transport chleba. Nikt się Ciebie nie pyta, czy Ci to pasuje.

 

Możesz się tylko wypisać. ;) ale nie podyskutujesz z nimi.

Edytowane przez JeRRyF3D
Opublikowano

Ja to się cieszę że mam zwykły monitor 2560x1440p jako główny zamiast 4K. Dzięki temu 0 problemów z PT w grach. No, locka na 165 Hz nie ma, ale w takim alanie to DLAA + FG daje 80 fps w bardziej i 120 w mniej wymagających miejscach, CP podobnie, tutaj chyba będzie nawet lepiej skoro bazowe FPS w 4K to 30 a nie 20 :E 

 

A na TV 4K to się zapuści DLSS Q i też tragedii nie będzie. Ale DLSS Q na 1440p już wygląda gorzej a wychodzi na to że na 4070 bez DLSS P na 1440p z PT nie pogramy bo braknie vramu.

Opublikowano
Teraz, JeRRyF3D napisał(a):

 

Nie. To Ty mój drogi musisz zrozumieć, że to Ty będziesz musiał zapłacić (już to robisz) za ten sprzęt. Albo wypisać się z gamingu.

No mnie przekonałeś 😉 teraz załaduj forum STEAM i przekonaj do tego innych, powodzenia życzę 🤭. To tak nie działa, poczytaj recenzje na STEAM, PCuserów to będziesz wiedział na co zwracają uwagę i co jest dla nich istotne 😁

  • Upvote 1
Opublikowano
16 minut temu, lukadd napisał(a):

Jak z PT faktycznie nie będzie takich tragicznych pop in cieni to chociaż ta opcja jak ktoś ma jakiś zapas mocy warta będzie włączenia. A resztę się zobaczy, w grze są różne sceny i różne warunki oświetleniowe, w jednym miejscu mogą być małe różnice w innym dużo większe na korzyść PT.

Oglądam i widzę tylko LOD na cieniach gdzie to celowe rozwiązanie i to nie ma nic do RT czy PT.

Opublikowano (edytowane)
13 godzin temu, azgan napisał(a):

No mnie przekonałeś 😉 teraz załaduj forum STEAM i przekonaj do tego innych, powodzenia życzę 🤭. To tak nie działa, poczytaj recenzje na STEAM, PCuserów to będziesz wiedział na co zwracają uwagę i co jest dla nich istotne 😁

No poczytaj, poczytaj. Te sapania, że mają 15 fps, że gra się sypie przy 8Gb, że... itd itd.
Ich też nikt nie pyta, ani nie negocjuje. Albo popłyną z falą rozwoju, albo zostaną na brzegu. 

Edytowane przez JeRRyF3D
Opublikowano
7 minut temu, sideband napisał(a):

Oglądam i widzę tylko LOD na cieniach gdzie to celowe rozwiązanie i to nie ma nic do RT czy PT.

Chodzi o tragiczne pop in i doczytywania cieni w zwykłym trybie gry. Z RT lepiej to działa.

Już to linkowałem od ~2:25

 

 

Opublikowano
6 minut temu, JeRRyF3D napisał(a):

No poczytaj, poczytaj. Te sapania, że mają 15 fps, że gra się sypie przy 8Gb, że... itd itd. Ich też nikt nie pyta, ani nie negocjuje. Albo popłyną z falą rozwoju, albo zostaną na brzegu. 

I dlatego od zawsze powtarzam albo TOP-ka 4090+procek albo kupujesz konsole za tysiaka i takie rozkminy Cię nie dotyczą...:konik:

  • Like 1
Opublikowano
7 minut temu, JeRRyF3D napisał(a):

No poczytaj, poczytaj. Te sapania, że mają 15 fps, że gra się sypie przy 8Gb, że... itd itd. Ich też nikt nie pyta, ani nie negocjuje. Albo popłyną z falą rozwoju, albo zostaną na brzegu. 

Panie Szanowny ale to nie ma związku z PT tylko tym że ogólnie gry dostają coraz lepszą jakość np. textur ect. i tym że księgowi u zielonych dalej pchają do GPU te śmieszne 8GB VRAM nawet w 2025 roku gdzie już dawno 12 to powinno być minimum :E. Generalnie to VRAM dzisiaj do wszystkiego jest potrzebny i im więcej tym lepiej 😉.

Opublikowano
3 minuty temu, sideband napisał(a):

To jest LOD i nie widzę żeby RT coś zmieniło.

W cfg może być zasięg dla cieni ;)

Podobno dla cieni akurat nie ma w cfg prostej możliwości zmiany.  Można zmienić r_lodscale, działa na większość, ale nie na cienie. Plus nie wiem jak z artefaktami jak się da więcej. Nie mam gry nie grałem więc nie sprawdzałem, jedynie to co mi na necie mignęło.

 

Z tego co widziałem z grubsza na gameplayu z PT lepiej ogarnia cienie w tych kwestiach od zwykłej wersji gry.

 

Opublikowano
12 minut temu, sideband napisał(a):

Może będzie jakiś mod.

Tego typu optymalizacje to może być spuścizna z wersji konsolowej.

W Doomie eternal chyba był. r_lodscale na 5 arty wali z tego co ludzie piszą, może 2 cokolwiek da bez artów.

Opublikowano (edytowane)

Ktoś już pisał o tym, że to dla trybu 4k i nie jest obowiązkowe. U mnie nie pytało, tylko zassało całość.

 

Patch Day One, powoduje przemielenie na nowo 112GB i możliwe że drugie tyle na bufor. Dodali ją kilka godzin przed światową premierą, aby pobrać już najnowszą wersję.

 

Skończę SW: Outlaws i zamiast brać się za niwego Horizona FB, polatam z batem 🤠

 

A tutaj po polsku zmiany jakie wprowadził patch 1

 

https://bethesda.net/pl/article/ZKn6jyPTe2ElFSJ0yZ2WA/indiana-jones-and-the-great-circle-tm-update-1

Edytowane przez PaVLo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...