Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

na neogafie wiele ludzi nie łyka tego kitu od CDPR, ja też na razie zachowam pewien dystans.

kjoEVoo.jpeg

wszyscy pamiętamy też obietnice "żyjącego miasta" z Cyberpunka

pamietajmy że to demo technologiczne silnika a nie sama gra a to znacząca roznica, pełna gra byc moze bedzie duzo bardziej obciązac sprzet niż spreparowane demko na potrzeby pokazu.

wiec poczekamy zobaczymy.

zaś co do samego demka to chciałbym zeby kolory w finalnym produkcie nie były tak nasycone

tsOeX89.jpeg

i zeby postacie miały twarze bardziej realistyczne a mniej stylizowane (niektórzy w internecie nazwali styl wiedzmina 4 hybrydowym ze wzlędu na to pomieszanie realizmu z bajkowoscią )

wróżąc z szklanej kuli w finalnym produkcie system walki bedzie "taki sobie" (jak to zwykle u Redów) a głównym atutem gry bedą niektóre questy i dialogi.

Edytowane przez Oldman
Opublikowano (edytowane)
36 minut temu, ODIN85 napisał(a):

Ty porównujesz interaktywny film do openworlda?

Tak bo gdy wyszedł Hellblade II to najszybszą kartą graficzną na rynku był RTX 4090 natomiast gdy wyjdzie Wiedźmin 4 to już będzie RTX 7090 i do tego reszta nowszych podzespołów.

 

Do tego Red Dead Redemption 2 jest z 2018 roku, a GTA 6 będzie z 2026 roku gdzie świat będzie żyje/będzie żył tak jak na tym pokazie z Wiedźmina 4.

 

Nie widzę tutaj nic niemożliwego.

 

Zobaczymy jeszcze jak to będzie wyglądać w Gothic Remake który jest na tym samym silniku bo jeżeli oni dadzą radę to czemu nie Redzi za kilka lat do przodu.

Edytowane przez Gothic
Opublikowano

Ta gra zapewne będzie wygadała jak te tech demo, może nawet lepiej.

Natomiast nie łudziłbym się ze to tak pięknie będzie wyglądało na PS5 i to jeszcze w 60 FPS :D

 

O masie błędów na premierę nie wspomnę :D

 

Remeber

NO PREORDERS.

Opublikowano
42 minuty temu, Gothic napisał(a):

W zasadzie to Wiedźmin 4 wyjdzie w 2027/2028 roku więc czemu miałoby to tak nie wyglądać skoro np. taki Hellblade II z poprzedniego roku wygląda mniej więcej tak samo?

No. To nie jest cele wskazanie IMO.
Hell2 wygląda obłędnie (!), owszem, ale to jednak zdecydowanie "inny typ" grafy, vizualu, realizacji, itd.
 

Opublikowano (edytowane)
22 minuty temu, Kadajo napisał(a):

Ta gra zapewne będzie wygadała jak te tech demo, może nawet lepiej.

Natomiast nie łudziłbym się ze to tak pięknie będzie wyglądało na PS5 i to jeszcze w 60 FPS :D

Samo demo działało na PS5, choć ciekawe czy było to PS5 Pro wraz z FG. :E 
UE5 często tak partolą optymalizacyjnie, że jest potencjał na wyciągnięcie z tego więcej, szczególnie gdy ma się ludzi, którzy wcześniej tworzyli własny silnik. 
Jeśli nie zrobią czegoś ciekawego z rozgrywką to nie ma co kupować, bo postacie, fabuła i dialogi pewnie będą gorsze niż w poprzednikach. 

Edytowane przez musichunter1x
Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, Oldman napisał(a):

na neogafie wiele ludzi nie łyka tego kitu od CDPR, ja też na razie zachowam pewien dystans.

Niby tak, ale wtedy królowały karty pokroju GTX 970 czy 980. Dziś sytuacja wygląda diametralnie inaczej niż w latach 2014 - 2015, kiedy prezentowano pierwsze materiały z Wiedźmina 3. "Gry" takie jak Hellblade II, The Matrix Awakens czy Black Myth: Wukong pokazują, że osiągnięcie takiej jakości jest możliwe - i moim zdaniem to tech demo wcale nie odstawało od tych tytułów. Teraz mamy UE5, Lumen, Nanite, DLSS/FSR i sprzęt, który za 2-3 lata będzie znacznie mocniejszy. Moim zdaniem to całkiem realne - przynajmniej na wydajniejszych konfiguracjach. Jasne, że nie każda scena w grze będzie wyglądać jak pokaz, ale najważniejsze momenty mogą wyglądać bardzo podobnie.

Edytowane przez Jaycob
  • Like 1
Opublikowano
8 minut temu, musichunter1x napisał(a):

(...)
Jeśli nie zrobią czegoś ciekawego z rozgrywką to nie ma co kupować, bo postacie, fabuła i dialogi pewnie będą gorsze niż w poprzednikach. 

A ja mam zawsze dystans do vizualiów, ale na tym polu (postaci, fabuła, dialogi), to kładę łeb, że będzie sztos.

Opublikowano
18 minut temu, Jaycob napisał(a):

Niby tak, ale wtedy królowały karty pokroju GTX 970 czy 980. Dziś sytuacja wygląda diametralnie inaczej niż w latach 2014 - 2015, kiedy prezentowano pierwsze materiały z Wiedźmina 3. "Gry" takie jak Hellblade II, The Matrix Awakens czy Black Myth: Wukong pokazują, że osiągnięcie takiej jakości jest możliwe - i moim zdaniem to tech demo wcale nie odstawało od tych tytułów. Teraz mamy UE5, Lumen, Nanite, DLSS/FSR i sprzęt, który za 2-3 lata będzie znacznie mocniejszy. Moim zdaniem to całkiem realne - przynajmniej na wydajniejszych konfiguracjach. Jasne, że nie każda scena w grze będzie wyglądać jak pokaz, ale najważniejsze momenty mogą wyglądać bardzo podobnie.

oczywiscie zdaje sobie sprawe z czasu jaki upłynął , wzrostu mocy sprzetu i poprawy mozliwosci silników (przykładem gry która wyprzedziła swoje demo jest chociazby Wukong)
 

 

  • Like 1
Opublikowano
33 minuty temu, Jaycob napisał(a):

:thumbup:

I teraz pytanie czy po lewej to kwestia eliksirów itp i w grze się pojawi, czy jednak hejt się wylał i zmienili jej twarz?

 

Jeśli tak to na forumku się załamią... Przecież tak bronili tej wizji z trailera... 

Opublikowano
30 minut temu, Frog67 napisał(a):

https://www.eurogamer.pl/ciri-z-dema-technicznego-wiedzmina-4-ma-taka-sama-twarz-jak-w-dzikim-gonie-cd-projekt-naniosl-tylko-dwie-poprawki

 

CDPR dalej mówi że to ta sama twarz, naniesiono tylko dwie kosmetyczne zmiany.

Niby dwie zmiany ale dla mnie one wyciągają optycznie twarz i uszczuplają, więc ciężko mówić że to ta sama twarz gdy naniesiono poprawki.

twarz (czyli obiekt) moze byc taka sama ale "optyka wirtualnej kamery " mogła miec inne ustawienia kiedys i inne teraz 

maxresdefault.jpg


 

  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Monitory przedwczoraj przyszły także miałem możliwość porównania ich bezpośrednio jak z również z moim obecnym Dellem. Tutaj nie sposób nie wspomnieć o tym, że nawet Samsung Odyssey G7 S32DG70 mimo, że to również panel IPS miażdży jakościowo staruszka, nawet zostawiając te same 60Hz. Kolory były zaskakująco dobre i nawet czerń wydawała mi się idealna, a przynajmniej do czasu jak obok postawiłem OLEDa Odyssey G8 . Chyba nie będę jedyny, który stwierdzi że OLED ma efekt WOW, po włączeniu gry (Clair obscur expedition 33) obraz był po prostu magiczny - oczywiście komfort gry był tragiczny bo fpsy spadły z 60 do ledwo 30-40 (od 3060 Ti cudów nie można wymagać), niemniej jednak, stojąc na łące obok świecących drzewach czułem jakbym przeskoczył o generację do przodu w kwestii grafiki  no poezja. Także w grach nie mam nic do zarzucenia. Następnego dnia wziąłem się za testy w pracy, tutaj musiałem ograniczyć jasność do 0 i kontrast z domyślnych 50 na jakieś 20 bo inaczej czułem że biel wypala mi oczy. Następnie musiałem zmienić tryb na ciemny wszędzie gdzie się dało.. Po zmianie było już spoko, jakość tekstu perfekcyjna, nie byłem w stanie zauważyć żadnych problemów z ich wyświetlaniem nawet jak wsadziłem nos w monitor w ich poszukiwaniu. Generalnie po kilku godzinach nie czułem też jakiegoś większego zmęczenia oczu czy coś także raczej nie miałbym problemów z pracą na takim monitorze.   Wracając jeszcze do Samsunga Odyssey G7, tutaj czując że to właśnie powinien być mój wybór biorąc pod uwagę przewagę pracy biurowej nad grami naprawdę byłem skłonny go wybrać... ale niestety skreśliła go nie jakość panelu, bo moim zdaniem jest super i tak, tylko tragiczny interface.. co za oszołom wymyślił takie menu wraz z niewidocznymi małym przyciskami to nie wiem ale lepiej by robotę zmienił.. wisienką na torcie jest tryb gaming który zawsze włączał mi się domyślnie po uruchomieniu monitora, ignorując moje poprzednie ustawienia, co kończyło się wypalaniem oczu.    Tutaj byłem już skłonny zaryzykować i wziąć tego OLEDa do czasu jak doczytałem, że Samsung nie oferuje 3 letniej gwarancji na wypalenia, ba! oferuje jedynie 12 miesięcy gwarancji ogólnej. Takiego ryzyka nie chcę i odsyłam oba modele. Będę szukał innego IPSa (może tego LG 32GR93U-B) bo obecna ich jakość jest naprawdę dobra, albo zamówię innego OLEDa w tym rozmiarze, który będzie płaski i z pivotem i pojawi się w sensownej cenie, ale chociaż da to małe zabezpieczenie na wypalenie.    Moja konkluzja jest taka, że nie jest tak łatwo o uniwersalny monitor w obecnych czasach   
    • Ktoś pozjadał wszystkie rozumy i zapomniał spalić te kalorie.  
    • Skoro kupiłeś WOLED to wiedziałeś na co się piszesz 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...