Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
17 godzin temu, Tomek_ITH napisał(a):

Góry, śnieg, kowir potwierdzony.

Tymczasem Kaer Morhen w Wiedźminie 3:

 

kaer-morhen-restored-witcher-3-mod-1024x

 

Także nie rozpędzał bym się z tym Kovirem

 

Edytowane przez mag_zbc
Opublikowano
3 minuty temu, Phoenix. napisał(a):

byl juz ;) 

Byl czy masz na myśli ten cinematic? :)

16 minut temu, slafec napisał(a):

Demko w 60 fps na standardowym PS5.

Tego się nie spodziewałem :) 

60 fps na u5 z otwartym światem na pleju 5 :E

 

Opublikowano

"Zademonstrowany gameplay skupiał się na interakcji z tłumem i naturalnym zachowaniu postaci niezależnych. W jednej ze scen Ciri potrąca przechodnia, który upuszcza kosz z jabłkami — te zbiera przechodzące obok dziecko. Wszystko dzieje się wśród 300 aktywnych postaci sterowanych przez technikę „skeletal mesh” działających jednocześnie, bez spadków wydajności. CDPR potwierdziło, że celem jest płynne 60 klatek nawet w gęsto zaludnionych lokacjach."

 

ppe

3 minuty temu, dawidoxx napisał(a):

Byl czy masz na myśli ten cinematic?

Nie pisalem nic o cinematic tak jak ty o niego nie pytales.

Opublikowano (edytowane)
3 minuty temu, skunRace napisał(a):

Całkiem, całkiem ten pokaz jak na dość odległa premierę, ale dalej będę ubolewał, że główną postacią nie jest Geralt, lub młody Vesemir.

Zgodze sie. O Ciri wiadomo chyba wszystko nie wliczajac okresu jak przemieszczala sie miedzy czasem a przestrzenia

 

 

Natomiast chcialbym zagrac tym 'zlym' geraltem z dzikiego gonu :E 

Edytowane przez Roman_PCMR
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Nie mylcie tego pokazu z gameplayem. Na innym portalu na "G" (nie chcę dawać linka bo pewnie byłby usunięty bo to konkurencja) jest wypowiedź, która wyraźnie mówi że to jest tech demo pokazujące jak ma wyglądać gra wg. wizji CDP Red. Sama gra może wyglądać (i pewnie będzie) inaczej. Natomiast sama lokacja jest już jakąś wczesną wersją tej która będzie w grze

Edytowane przez JohnyWol
  • Upvote 2
Opublikowano

Ale wspomnieli na początku o 60fps na Playstation z RT chociaż oczywiście nie wiemy ile tego RT i jaka rozdzielczość, na bank to będzie z wykorzystaniem FSR4 gdzie PRO może już obsługiwać 

Opublikowano (edytowane)

 

 

"Tech demo na PlayStation 5, nie na „wypasionym” PC

Prezentację, którą poprowadził wspomniany Julius Girbig, starszy animator w CD Projekt Red, uruchomiono na standardowej konsoli PlayStation 5, a nie na PC z najnowszymi podzespołami czy PS5 Pro. Mimo to wszystko działa w stabilnych 60 kl/s i w rozdzielczości 4K z ray tracingiem (choć było wewnętrznie renderowane w 900p i następnie skalowane do 1440p z wykorzystaniem technologii TSR silnika Unreal)."

 

Zrobili wydmuszke ktora dało radę uciągnąć ps5, ale pełnej gry na bank ten sprzęt w takiej oprawie i 60 klatkach nie pociągnie:)

Edytowane przez dawidoxx
  • Upvote 1
Opublikowano
1 minutę temu, userKAMIL napisał(a):

Wygląda świetnie i w końcu ktoś zbliżył się do animacji konia z RDR2. Ciekawe jak mocny downgrade graficzny do premiery zaliczą. Bo to, że tak będzie jest więcej niż pewne. Szkoda, że walki nic nie pokazali. 

Jaki downgrade. Nie wiem o czym mowisz!

 

 

  • Like 1
  • Haha 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...