Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

a4.0 jest na serwerach testowych od paru tyg, wiec jest duza szansa, ze bedzie jeszcze w tym roku na LIVE. do tego w koncu pelny wipe :yuppie:

a nowy uklad Pyro. az czlowiek dziwne sie tam czuje po tylu latach w sielankowym i cukierkowym Stanton, a przeciez w kolejce dwa nowe - Castra i Terra ...

 

zEq0OYd.jpg

 

O4w7NFZ.jpg

 

2da8VuO.jpg

 

nSTDeJC.jpg

 

 

Opublikowano (edytowane)

No Pyro, zwłaszcza planeta Bloom wygląda znakomicie. Chmury, ich animacja i to jak się tworzą i poruszają. Na wipe pewnie pogram coś więcej.

 

Muzyka też świetna w nowym układzie.

 

 

Edytowane przez babayaga
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Pamiętam, jak kupowałem R9 270 te już ponad 10 lat temu, to jedną z gier do wyboru jako gratis do karty był właśnie Star Citizen*

 

Gra dalej nie wyszła, a na tamtej karcie nawet się nie uruchomi. Śmieszne, nie?

 

*ostateczny mój wybór padł na inne gry

Edytowane przez Lypton
Opublikowano

Star Citizen to tytul MMORPG i z samego zalozenia nie ma byc tytulem w wersji "finalnej". to tak jak o np. WoW pisac, ze nie jest w wersji finalnej od ponad 20 lat :)

Squadron 42 jest tytulem single player, ktory ma wprowadzic w uniwersum Star Citizen. premiera SQ42 planowana jest na 2026 rok

Star Citizen obecnie jest w wersji Alfa 4.0 i podejrzeam, ze tak bedzie przez kolejny rok, do premiery SQ42, wtedy tez wyjdzie wersja 1.0, ktora juz bedzie wersja "oficjalna". czyt. pierwsza wersja WoW ;)

Opublikowano

kwestia podejscia do projektu - dla jednych na pewno, bo traktuja go jako kolejna,  jedna z wielu gier AAA+, dla innych najwiekszy  "gamingowy crowdfundingowy" projekt, rzadzacy sie wlasnymi zasadami. pierwsi czekaj na wersje "finalna", ktora nigdy nie wyjdze, a drudzy od lat uczestnicza w jego tworzeniu.  dla pierwszych oksymoron, dla drugich normalny etap projektu
 

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

Crowdfunding (który wybrali, żeby chciwy wydawcy nie chowali wycinków gry za paywallem) nie wystarcza Cloud Imperium Games, czas na bardzo agresywną monetyzację :E 

 

djrheaie0z0f1.thumb.png.66163cd5520a24f2d22204f5f16610f6.png

 

Cytat

After 13 years and a billion dollars, the only thing complete about this game is the online store.

:P 

Edytowane przez tuhmunud
Opublikowano

Poziom chciwosci jaki osiagnal CIG to jakis obled, dziwi mnie jedynie, ze ludzie jeszcze ich bronia. Samo to, ze zeby "odblokowac" czesc sklepu to rzeba np 1K dolarow wydac :E No i oczywiscie rangi za 5/10/15/25K...  :E 

Opublikowano

jest klient, jest towar, podstawy ekonomii, nikt, nikogo do niczego tutaj nie zmusza. np. eve nie jest tutaj wyjatkiem, a ma sie dobrze. monetyzacja wszystkiego co sie da w grach, szczegolnie MMO, nie jest tutaj niczym "szokujacym"

 

 

  • 3 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

to co oferuje Elite jest tylko jednym z elementow SC i na poziomie wizualnym, immersyjnym jak i samej rogrywki bardzo ograniczonym. porownywanie Elite do SC kompletnie nie ma senu.  polecam filmik, gosc dobrze to tlumaczy. fragment z Bill Gatesem jest tutaj b.dobrym przykladem jak wyglada brak zrozumienia dla tego projektu.  

Edytowane przez SuLac0
Opublikowano (edytowane)

od paru lat, praktycznie co mies jest nowy patch w ktorym dodaja cos nowego. kazdy z nich w mniejszym lub wiekszym zakresie "testuje" jakis element rozgrywki powiazany z dana profesja i "gildia"

 

image.thumb.png.d87c7b0241754e69600a5a9eea73a317.png

 

dotyczy to tez samych pojazdow, statkow

 

star-citizen-1-0-im-hyped-v0-b26nkkfzdwvd1-pcgh.thumb.webp.923d0d0aa053407eec99b4218854ac49.webp

 

ogolnie jest co robic i nie ma mozliwosci, aby wyczerpac jedna z opcji, zanim nie pojawi sie nowa. juz na tym etapie trzeba sie okreslic co dokladnie chce sie robic i to widac po materialach w sieci - coraz wiecej graczy/organizacji skupia sie juz tylko na jednym.

 

 

 

 

Edytowane przez SuLac0

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Teraz to już nie wiem czy trollujesz, czy serio masz taki dziwny gust lub jego brak.  Widzę cię głównie w tematach generycznych, przemysłowo produkowanych gier, z checklistą zamiast pasji oraz outsourcingu, zamiast chętnych, stałych pracowników. Te "wizytówki" były robione przez AI, często w ogóle nie pasujące do gry. Firma nie podała w opisie Steam że użyli AI, więc chyba każdy może dostać zwrot, nawet po wielu godzinach i ponad 2 tygodniach, bo były takie przypadki.   Zajarzałem ponownie do tematu, bo król parodii zrobił film.  
    • Zgadza się. 5060ti powinna mieć najwyżej 12GB, za to 5070 już 16GB. Wtedy miałoby to sens. A tak muszę się posiłkować DLSS + ewentualnie FG  Jednak różnica pomiędzy 3060ti 8GB a 5060ti 16GB jest spora. Może te 16GB Vram wystarczy do Rubina w 2027 roku  
    • Przy okazji przedstawiania planu pokojowego sekretarz amerykańskiej armii Dan Driscoll przekazał stronie ukraińskiej, że stoi w obliczu "nieuniknionej porażki" - donosi stacja NBC News. Zdaniem Amerykanina sytuacja Ukrainy oznacza, że nie może ona dyktować warunków, a dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabia jej pozycję. W opinii Kijowa pierwotna propozycja USA oznacza de facto kapitulację wobec Kremla. Sekretarz armii USA Dan Driscoll wygłosił serię ponurych prognoz dotyczących sytuacji na froncie i nalegał na przyjęcie wstępnej wersji amerykańskiego planu pokojowego podczas niedawnej wizyty w Kijowie - informuje stacja NBC News, powołując się na dwa źródła zaznajomione z przebiegiem spotkania. Według informatorów Driscoll poinformował ukraińskich urzędników, że sytuacja ukraińskiej armii pogarsza się: Rosjanie zwiększają tempo nalotów, dysponują praktycznie nieograniczonymi zasobami i mogą prowadzić długotrwałą wojnę bez utraty impetu. Podkreślił, że dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabi pozycję Kijowa. Delegacja USA ostrzegała również, że Stany Zjednoczone nie są już w stanie zapewnić Ukrainie niezbędnej liczby środków obrony powietrznej i amunicji.   Jedno ze źródeł twierdzi, że komunikat Driscolla po przedstawieniu planu pokojowego był jasny.    "Generalnie przesłanie było takie: Przegrywacie i musicie zaakceptować ofertę" - czytamy.   Stacja opisuje, że strona ukraińska uprzejmie odmówiła podpisania pierwotnej wersji dokumentu, który w Kijowie uznany został za de facto kapitulację wobec Kremla.   Według NBC News sytuacja ta była kolejnym przejawem głębokiego podziału w ekipie Donalda Trumpa co do sposobu zakończenia wojny w Ukrainie.   Obóz skupiony wokół wiceprezydenta USA J.D. Vance'a i specjalnego wysłannika Steve'a Witkoffa uważa, że to Kijów utrudnia osiągnięcie pokoju i nalega na wywieranie presji i wymuszanie kompromisów ze strony Ukrainy.   Tymczasem obóz sekretarza stanu USA Marco Rubio winą obarcza Rosję i twierdzi, że Moskwa ustąpi dopiero pod presją sankcji i twardej postawy Zachodu.   Sam Donald Trump - jak podaje stacja - często "waha się" pomiędzy tymi dwoma podejściami. https://wydarzenia.interia.pl/ukraina-rosja/news-przegrywacie-naciskal-na-ukraine-w-usa-narasta-konflikt,nId,22460388
    • Co za glupie porownanie 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...