SuLac0 353 Opublikowano 8 Listopada Opublikowano 8 Listopada no to sie nie zrozumielismy. ja patrze na SC przez pryzmat MMO, a wspomiane tytuly to jednak SP. w SC sa "gildie" dla ktorych wykonujesz zlecenia (PvE/PvP), a wybor powoduje budowanie swojej reputacji, co ma wplyw na to jakie pojawiaja sie misje, ich zlozonosc oraz oczywiscie wysokosc nagrody . ma to tez bezposredni wplyw na to jak jestes traktowany- wrog/swoj/neutralny, co moze sie skonczyc np. zleceniem na twoja glowe dla innych graczy (PvP), jak tylko pojawisz sie w nieodpowiednim systemie. wiec samego przypisanie gracza przy tworzeniu "avatara" do gildii nie ma, to sposob w jaki grasz powoduje to kim sie stajesz. Squadron 42, to osobna gra, interaktwny film wprowadzajacy w lore MMO Star Citizen. taki Wing Commander III
Element Wojny 4 775 Opublikowano 8 Listopada Opublikowano 8 Listopada Ja wolę MMO w stylu SWTOR czy ESO, czyli masz PVE, PVP a do tego kampanie fabularne - elementy stricte MMO nie utrzymały by mnie zbyt długo przy grze. Pamiętam jak kupiłem New World od Amazona, bo liczyłem że gra z czasem dostanie jakiś konkretny element fabularny i czeka mnie dobra przygoda. Niestety nie dostała, no i skończyło się na tym co niżej.
galakty 3 312 Opublikowano 8 Listopada Opublikowano 8 Listopada 16 minut temu, Element Wojny napisał(a): SWTOR KOTOR to było złoto
Element Wojny 4 775 Opublikowano 8 Listopada Opublikowano 8 Listopada (edytowane) 3 minuty temu, galakty napisał(a): KOTOR to było złoto Kampanie fabularne w SWTOR to też jest złoto. 8 różnych historii, 4 dla Jasnej i 4 dla Ciemnej strony mocy. Kilka z nich pisał Drew Karpyshyn (KOTOR, Mass Effect). Osobiście uważam, że kampanie fabularne Imperialnego Agenta i Sith Warriora to jest ta sama półka co KOTOR (grałem wszystkie). Szkoda, że nie zrobili ich w formie gier single player, tylko wrzucili je w ramy MMO, przez co wiele osób nigdy ich nie doświadczy. Edytowane 8 Listopada przez Element Wojny
galakty 3 312 Opublikowano 8 Listopada Opublikowano 8 Listopada Niestety te czasy już minęły, nic lepszego nie dostaniemy.. Mi się w KOTOR grało świetnie, właśnie przez fabułę.
Element Wojny 4 775 Opublikowano 8 Listopada Opublikowano 8 Listopada Życie. Kiedyś wszystko było lepsze - filmy, muzyka, gry, kobiety, ogólnie life był ciekawszy. Brakowało nam technologii i różnorakich ułatwień, ale dzięki temu byliśmy sobie bliżsi, bo trzeba było bardziej się starać i o wiele więcej się nachodzić. Komedie były śmieszne, bo można było się ze wszystkiego śmiać - orientacji, wyglądu, religii i czego tylko chcesz; fabuły filmów były lepsze, bo reżyser/scenarzysta mógł się skupić na tym co ważne bez wrzucania jakichś ideologii czy wymaganych minimum z listy do odhaczenia; gry były fajniejsze, bo były robione przez pasjonatów zanim jeszcze trafili pod ramiona wielkich korpo. Ja tam jestem dzieckiem lat 90-tych i uważam, że to były fajne czasy 2
galakty 3 312 Opublikowano 9 Listopada Opublikowano 9 Listopada Ja najbardziej tęsknię za motoryzacją, byłem zbyt młody by jej zasmakować, mogłem tylko oglądać (zloty, materiały, TV), a teraz już nie ma duszy w tej branży Na szczęście na najlepsze czasy w grach się załapałem.
Asag 284 Opublikowano 11 Listopada Opublikowano 11 Listopada W dniu 13.10.2025 o 12:53, SuLac0 napisał(a): no i dobrze sie bawie, o czym, caly czas przeciez pisze a ile to kosztuje i ile pracy? tyle ile potrzeba. uwazasz, ze da sie taniej, szybciej uzyskac podobny/lepszy efekt? wolna droga. KS tylko czeka na takich wizjonerow "Haters gonna hate" Czyli jak pójdziesz do restauracji i kucharz poda ci niedogotowany obiad to nie skrytykujesz bo skoro uważasz że ugotujesz lepiej to idź i sam sobie zrób? Nie muszę być kucharzem żeby skrytykować beznadziejny obiad. I nie muszę być developerem i mieć "wizji" na grę by skrytykować ten scam. A co do tego że nie warto z tobą polemizować to też oczywiste. Ile by nie wydali "na produkcję" tej gry i ile czasu by im to nie zajęło to przecież ty i tak stwierdzisz że "kosztuje tyle ile trzeba i zajmuje tyle ile trzeba". I powiesz tak za kolejne 10 lat i za kolejne wydane 800 milionów.
SuLac0 353 Opublikowano 11 Listopada Opublikowano 11 Listopada ale mi smakuje ten obiad a jak Tobie nie odpowiada menu i kucharz, to zmnien lokal i nie przeszkadzaj innym. lokal nadal dziala, wiec malo mnie interesuje ile wydaja na jego "utrzymanie". wejsciowka kosztowala cale $50 i mozna jesc za darmo. a to, ze ktos ma ochote wrzucac "do sloika", to jego wolny wybor. nic nie musisz.
galakty 3 312 Opublikowano 12 Listopada Opublikowano 12 Listopada Myślę że jak ktoś lubi SC i jest fanem to nie ma sensu dyskutować
JeanPepin 333 Opublikowano 12 Listopada Opublikowano 12 Listopada Może spróbuję tego 20 listopada, jakieś porady dla początkujących? próbowałem kiedyś na mega starym configu,.pokrecilem się godzinę po stacji i udało mi się odlecieć i jak zobaczyłem pokaz slajdów to tak skończyła się moja przygoda żeby nie było , w ED spędziłem duuuzo godzin.
SuLac0 353 Opublikowano 13 Listopada Opublikowano 13 Listopada min 32GB ram, proc +6 core i cos na poziomie rtx3080. jak zabraknie gpu, zawsze mozna wlaczyc dlss, ale glownie to procek sie konczy. jak sa eventy free fly, to imo najlepiej pochodzic po samym "IAE EXPO HALL", wybrac statek pod kontrakty jakie chce sie robic i uciekac na druga strone ukladu, bo backend szybko siada w lokacjach, gdzie pojawia sie tysiac graczy i kazdy chce cos przetestowac 1
oldfashioned 459 Opublikowano 13 Listopada Opublikowano 13 Listopada Ciezko jest prog wejscia do latania w to? Nigdy nie gralem w nic takiego, a coraz bardziej wkrecam sie w latanie na joyu. BF6 bardzo arcade, Squad bardzo mocny learning curve, a jak SC?
Kadajo 7 406 Opublikowano 13 Listopada Opublikowano 13 Listopada Dwa joye chyba są potrzebny żeby się dało stakim sterować poprawnie Arcade to nie tutaj, bo rozbijesz przy pierwszym podjesciu
galakty 3 312 Opublikowano 13 Listopada Opublikowano 13 Listopada 6 minut temu, oldfashioned napisał(a): Squad bardzo mocny learning curve Eeeeee Squad to błachostka przy SC
MaxxGroo 27 Opublikowano 13 Listopada Opublikowano 13 Listopada (edytowane) Jest jeszcze trudniejszy niż Squad czy Arma Samo latanie nie sprawia większych trudności, niż to z No Mans Sky, ale świat jest otwarty, gra nie pokazuje kolejnych kroków, wiele rzeczy trzeba googlować już na samym początku, gra daje możliwości, ale przez to odpowiedzialność leży po stronie gracza. 1 joy wystarczy. Gra jest dla fanów X3, freelancer, NMS itp. Ktoś kto chce sobie tylko polatać odbije się od tego. Ja lubiłem misje mercenaries, zabić wszystkich na posterunku, zabić wszystkie wrogie statki w sektorze itp. Transport był okrutny. Edytowane 13 Listopada przez MaxxGroo 2
Vulc 2 191 Opublikowano 13 Listopada Opublikowano 13 Listopada 10 minut temu, MaxxGroo napisał(a): Gra jest dla fanów X3, freelancer, NMS itp. Ktoś kto chce sobie tylko polatać odbije się od tego. Jestem fanem X3: Reunion, Freelancera przechodziłem dziesiątki razy. NMS wyszedł przez lata na prostą. Star Citizen w obecnej formie mnie odrzuca. Tak że nie ma tutaj żadnej reguły niestety. Taki X3 wygląda przy SC na mega dopracowaną grę i oferuje IMO o wiele lepszą zawartość.
JeanPepin 333 Opublikowano 13 Listopada Opublikowano 13 Listopada No ale jak ktoś ogarnął powiedzmy Elite dangerous, podstawy its to co tutaj prog wejścia jest jeszcze większy? Ja odcinki na YT kilkudziesięcio minutowe typa oglądałem który tłumaczy wszystko w ED żeby się tam nje zgubić na początku
oldfashioned 459 Opublikowano 13 Listopada Opublikowano 13 Listopada Dzieki za info, czyli jednak chyba na ten moment zbyt wysoki prog. Porozbijam sie w squadzie Co do dwoch joyow, kontempluje dokupienie drugiego dla imersji.
SuLac0 353 Opublikowano 13 Listopada Opublikowano 13 Listopada Godzinę temu, oldfashioned napisał(a): Ciezko jest prog wejscia do latania w to? zalezy czym chcesz latac i jkie glownei robic misje jezeli dogfight, headhunter, race, to piszemy o malych, b. zwrotnych, szybkich statkach. tutaj bez dwoch joyow, lub joy+przepustnica, eye tracker bedzie na pewno trudno. ale znam takich co smigaja tylko na mysz+klaw jezeli nastawiasz sie tylko na latanie chillout, transport, kopanie, odzysk, pojazdy, misje on-foot, to klaw+myszka w zupelnosci wystarczy. wieksze, wolniejsze statki nie wymagaja juz takiej precyzji i szybkosci reakcji 1
SuLac0 353 Opublikowano Sobota o 21:49 Opublikowano Sobota o 21:49 i biedra w sc - kawa , ciastka, armory, bron vulcan jako docelowe API dziala mi lepiej niz dx, przynajmnej na nv
SuLac0 353 Opublikowano Niedziela o 16:11 Opublikowano Niedziela o 16:11 Drake Clipper klocek straszny ale to chyba jedna z lepszych propozycji dla graczy solo - da sie polatac i postrzelac, szczegolnie po upgrade stockowego sprzetu, ma cargo, ma medbed
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się