Keleris 473 Opublikowano 4 Listopada 2024 Opublikowano 4 Listopada 2024 (edytowane) Z ostatnim BMW zakończyłem przygodę jakoś w 2018/2019r później był gruz do kręcenia się w koło komina Peugeot 306. Ogólnie współczesna motoryzacja w ogóle mnie nie kręci i również straciłem zapał do siedzenia przy samochodach, 407 miałem w planach wypieścić jak wcześniejsze ale brak czasu, chęci i wydawania dodatkowej kasy na hobby które przeminęło często znacząco przekraczające cenę zakupu sprowadził mnie na ziemię i wiem że na ten moment nie kupiłbym starego auta do pieszczenia i jeżdżenia tylko w sezonie, zresztą moje aktualne auto na "co dzień" powie wszystko - Opel combo 18r. Brzydkie, wolne, nudne ale za to w miarę świeże i bezproblemowe. Edytowane 4 Listopada 2024 przez Keleris
Morgan 14 Opublikowano 4 Listopada 2024 Opublikowano 4 Listopada 2024 (edytowane) 2 godziny temu, green1985 napisał(a): Jeszcze przyspamuję, bo się napatoczyło przeglądając stare foty E39 somsiada akurat, ale ogólnie i tak nieźle się zgrało Jaka marka modeli i skala ? Dobrze odwzorowane ? Edytowane 4 Listopada 2024 przez Morgan 1
trepek 1 345 Opublikowano 4 Listopada 2024 Opublikowano 4 Listopada 2024 3 godziny temu, serwal4 napisał(a): Ogółem historia motoryzacyjna dość krótka bo w zasadzie przewinęły się 4 główne auta: Civic 5gen coupe 2008 - 2016 (przy ~98 tys. km wspólnie nabitych kilometrów ubity z winny innego Kierowcy) Vectra C 1.9 16v diesel 150KM 2013 - 2018 - Użytkownicy innego forum nie raz słyszeli jak bardzo szczęśliwy egzemplarz nabyłem E38 01.2018 -> 06.2019 No i Fluence od maja 2023, a w okresie 2019 - 2023 szereg gruzu wszelakiego 'byle do pracy' ... O Panie, u mnie trochę historia dłuższa Audi 80 B3 1.8 S 90 KM na mechanicznym wtrysku, Audi 80 B3 1.6 TD 80KM, zmieniona pompa wtryskowa na tą z Fiata Croma 2.5 TD + kilka czarowań na pompie, mocy nie mierzyłem ale setkę robił w niecałe 10s. Później zrobiłem swapa na 1.9 TDI w tym B3. Audi Coupe B3, seryjnie 2.0 115KM ale po wystrzale gazu w dolocie, zrobiłem swapa na 1.9 TDI, wszystko zgodnie ze sztuką, potwierdzone wbiciem silnika w dowód rejestracyjny. Długo nie pojeździłem samochodem bo po pół roku ktoś mi zaparkował w bagażniku na światłach... Audi A4 B5 1.9 TDI 90KM, długo nie pozostał serią, zrobiłem pompę wtryskową własnego pomysłu, chip, kolektor dolotowy z mocnych 1.9 TDI PD, skrzynia 6 biegowa. Na hamowni wypluło 130KM i jakieś 260-270NM. Audi A2 1.4 TDI 90KM, tutaj w sumie doposażyłem go pod korek i wpadł tylko chip - 115KM i 270NM. A i z przodu zamontowałem większe heble z jakiejś sportowej Fabii. Chyba tarcza 288mm tam była. Całkiem fajny popierdalacz się zrobił, ponad 200km/h osiągał bez niczego. Audi A4 B6 1.9 TDI Quattro. Tutaj głównie doposażałem go oraz wsadziłem większe heble (320/288 + węże w oplocie). Jako jedynemu nie zwiększałem mocy ale... osoba, której sprzedałem ten samochód, zhamował go i powiedział, że ma chipa i ponad 160 kunia A z ręką na sercu wydawało mi się, że szedł gorzej niż ten wspólny pomiot szatana i głuchej wiedźmy, czyli A2 1.4 TDI Toyota Yaris 3 Hybrid. Całkowita seria. Dupowóz na czas Covidu. teraz - obecna generacja Lexusa ES. Też brak modów, jedynie dywaniki EVA. W przyszlym roku zmiana na jakiegoś suva, rodzina się powiększa 1 2
green1985 73 Opublikowano 4 Listopada 2024 Opublikowano 4 Listopada 2024 2 godziny temu, Morgan napisał(a): Jaka marka modeli i skala ? Dobrze odwzorowane ? Akurat 3 różne, skala 1:18, z lewej Otto, żywiczny, czyli bez otwieranych elementów, ten jeszcze ze starych dobrych czasów, obecnie fani tej marki często mówią o ich modelach "drogie zabawki", bo niestety jakość pozostawia dużo do życzenia. Merc od Kyosho, wysoka półka, a Nissan od Autoart, czyli podobny poziom do Kyosho (w obu otwierane elementy i dużo detali). Poniżej foty komory silnika dla porównania, w Mercu od Kyosho jest podobnie. Zwróć uwagę na np. naklejki na obudowie filtra powietrza czy na korku od chłodnicy, takich smaczków jest sporo 4
zdunzdun 200 Opublikowano 4 Listopada 2024 Opublikowano 4 Listopada 2024 Ogólnie obecnie na podwórku stoją 4 francuskie graty i każdy z innej stajni (noo wliczając w to Dacie) oraz włamujący się z tej rodziny kanciak 13
Petru23 249 Opublikowano 6 Listopada 2024 Opublikowano 6 Listopada 2024 (edytowane) To ja teraz tym Mazda 3 BL 2009, 1.6 LPG, taka trochę doposażona jak ma swoje lata najważniejsze, że jest Bose na pokładzie Wcześniej, nie licząc firmowych Ford Focus C-Max 2.0 LPG w automacie Peugeot 206 1.1 LPG Seat Alhambra 1,9 TDI Peugeot 206 1.9D Mazda 323F BA 1.8 BP Ford Focus MK1 1.6 Zetes-s Ford Fiesta MK3 1.1 lub 1.3, nie pamiętam Skoda Favorit 1.3 Edytowane 6 Listopada 2024 przez Petru23 3 1
Dresiq 57 Opublikowano 7 Listopada 2024 Opublikowano 7 Listopada 2024 Octavia 2 2.0 tsi 2009 vrs Zrobiona na 250 koni Blow off forge Grill z przodu wymieniony na czarny Grill w zderzaku udało mi się znaleźć honeycomb, bo fabryczny kuł w oczy. W tym miesiącu wjeżdzają głośniki z wzmaczniaczem bose, w bagażniku głośnik bassowy JBL. Do tego wycinam środkowy tłumik, bo i tak ma 2 dziury, i wsadzam prostą rurę. W grudniu zakładam gwintowane zawiedzenie, na tył leci dyfuzor od skody rs studie +. 4
Tomcat 12 Opublikowano 7 Listopada 2024 Opublikowano 7 Listopada 2024 (edytowane) Od półtora roku mam to Foka II 2.0 145km benzyna 2008 rok Musiałem się rozjeździć po 15 latach bez auta, a i tak do roboty itp tramwajem i nabiłem przez ten czas 2k.. Aż mi egr w benzynie padł z tego i jeżdżę teraz z checkiem na zegarach Grzane dupki, półskóry, dwustrefowy climatronik itp, ale jednak juz sie powoli robi chrupek i nadkole ruda zaczyna skubać... Na plus 3drzwiowa Foka z soczewkami za często nie występuje na ulicach. ps. nie mam jakoś fotek bez czającego się słupa? Edytowane 7 Listopada 2024 przez Tomcat 3 1
Petru23 249 Opublikowano 7 Listopada 2024 Opublikowano 7 Listopada 2024 (edytowane) 7 godzin temu, Dresiq napisał(a): Octavia 2 2.0 tsi 2009 vrs Zrobiona na 250 koni Blow off forge Grill z przodu wymieniony na czarny Grill w zderzaku udało mi się znaleźć honeycomb, bo fabryczny kuł w oczy. W tym miesiącu wjeżdzają głośniki z wzmaczniaczem bose, w bagażniku głośnik bassowy JBL. Do tego wycinam środkowy tłumik, bo i tak ma 2 dziury, i wsadzam prostą rurę. W grudniu zakładam gwintowane zawiedzenie, na tył leci dyfuzor od skody rs studie +. Proponuję zamontować za grillem siatkę jakąś drobniejszą, 1-1,5mm albo 2mm. Robiłem tak kiedyś w 323f, jeśli ktoś pamięta. Osłonisz chłodnice. Coś takiego. Edytowane 7 Listopada 2024 przez Petru23 1
green1985 73 Opublikowano 8 Listopada 2024 Opublikowano 8 Listopada 2024 23 godziny temu, Dresiq napisał(a): Octavia 2 2.0 tsi 2009 vrs Zrobiona na 250 koni Blow off forge Ostatnio gość za mną taką gonił, w 370Z mam zmierzone 340KM i 350Nm i powiem szczerze, że ta Octavka nie odstawała za dużo, turbo i niuty jednak robią swoję. Swoją drogą da się tym jeździć normalnie mając blow off czy ciągle szarpanie, żeby go słyszeć? Mi kolega raz dał się przejechać swoim 335i, to nie mogłem przestać się tym bawić, ciągle gaz, podpomowanie turbo i puszczanie gazu 1
Dresiq 57 Opublikowano 8 Listopada 2024 Opublikowano 8 Listopada 2024 (edytowane) Zależy jaki masz. Jak wciskasz pedał w podłogę, szybka zmiana biegu i znów podłoga, to to działa jak gwizdek. A jak chcesz ten syk powietrza, i te SIUUU co na każdym robi wrażenie to musisz poprobować. U mnie nalepiej wolno dobić do 3K obrotów, i po prostu puścić nogę z gazu żeby pedał był luźny. Wtedy najlepiej i najdłużej to słychać. Zresztą nawet jak tempompatem zwalniam to słychać syk powietrza. Edytowane 8 Listopada 2024 przez Dresiq 1
Krauziak 61 Opublikowano 9 Listopada 2024 Opublikowano 9 Listopada 2024 (edytowane) U mnie tak: Scenic 3 PH2 z 2013 roku . Silnik 1.5dci 110,wersja dynamique TomTom. Mamy go siodmy rok,obecnie lekko ponad 300tys nalotu. Kupiony z przebiegiem 145tys w 2018. Auto rewelacja,nigdy nie nawalilo tak zeby stanac. Klapa na wydechu to jedyne co trzeba dogladac co jakis czas.Jezeli zacznie sie zacinac to ciagnie za soba czujnik roznicy cisnien na fitrze FAP,a dostep do tego jest lekko utrudniony. Tak pozatym super,ori dwumas i sprzeglo. Turbo bylo robione jeszcze na gwarancji przez poprzedniego wlasciciela w okolicach 120tys . Moge polecic z czystym sumieniem . Drugie auto to taki osiolek z przypadku. Megane 2006r grandtour 1.4 16v tourer sport. Kupiona za smieszne 480euro 3 lata temu z przebiegiem 150tys. Miala byc tylko na wakacje jako auto do pracy,a zostala na dluzej. Trzeba bylo poprawiac elektryke ,renowki z tamtych lat lubialy pognic. Wiazka do klapy bagaznika przegnita,auto gubilo mase,akumulator zjadalo w dwa dni. Wszystko zrobilem sam i smigam do pracy. Pali 8 litrow,jak na 1.4 jest cholernie dynamiczna. Ma 98 koni i mocy w dolnej parti obrotow jak na lekarstwo,ale jak przekroczy sie 3700-3800 to idzie pod odcinke i nie puchnie. Jako ze jezdze po 100km dziennie to zlozylem sobie car audio : Sony DSX-GS80 4x45w rms lub 2x45 + 1x88w rms . Radio rewelacja,ma proste DSP(czasowki,HPF,LPF ),3 wyjscia RCA 5v. Pedzilem nim subwoofer i przody ,daje rade. Musi byc wpiete prosto pod akumulator,potrafi pociagnac ponad 20amp przy max wysterowaniu Przod AudioSystem MS130evo w wygluszonych kompletnie drzwiach. Napedzam je radiem ,45w rms w zupelnosci wystarcza . Gra bardzo dobrze,niczego nie brakuje. Scena jest odpowiednia po ustawieniu opoznien czasowych i filtrow. Wzmacniacz do subwoofera Audiosystem Carbon 5001.D Subwoofer Pioneer TS-A250D4 w zmodyfikowanej skrzynce od subwoofera Logitech-z5500 . Skrzynia jest bardzo poprawna,strojona na 38hz . Po wyjeciu panelu wzmacniacza ma 32 litry wiec wystarczajaco. Glosnik dostaje 350w rms zeby nie przesadzic .Jest ciety od dolu na 32hz i 80hz u gory. Do tego wszystkiego dochodzi jakis ekran do Android Auto . Spelnia swoje zadanie,9 cali,dosc responsywny. Co wazne ma podwojne audio i bluetooth ,wiec bez problemu dzwiek przepuszczam przez radio,a ekran sluzy tak naprawde jako zewnetrzny monitor. Edytowane 9 Listopada 2024 przez Krauziak 2
Seeba03 121 Opublikowano 11 Listopada 2024 Opublikowano 11 Listopada 2024 (edytowane) Moja przygoda z motoryzacją: 1. Zaczęła się od Fiata Bravo 1.6 16V z 1997r. Kupiony został zaraz po zdaniu egzaminu na prawo jazdy - jeździłem nim od 01.2011 do 08.2012. Niestety nigdzie nie mogę znaleźć żadnego zdjęcia mojego bolidu 2. Drugie auto w moim władaniu to był Ford Focus MK1 1.6 16V z 1999r - użytkowałem go także ok. dwóch lat 08.2012 do 07.2014 3. Trzecim moim autem był Opel Astra GTC 1.9 CDTI z 2005r. - jeździłem nią trzy lata (09.2014 do 08.2017) 4. Czwarte auto, którym jeździłem (ale nie posiadałem na własność) był SEAT Ibiza IV 1.0 TSI z 2017r. - użytkowałem ją w ramach nagrody przez 12 miesięcy (08.2017 - 08.2018) 5. Piątym pojazdem, który miałem przyjemność posiadać była Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet z 2011r. - jeździłem nią blisko pięć lat (08.2018-09.2023) 6. Obecnym moim autem jest z kolei SEAT Leon IV 2.0 TSI - od 06.2023 7. Za chwilę odbieram z kolei CUPRA Ateca - czeka na placu na rejestrację. cdn. Edytowane 11 Listopada 2024 przez Seeba03 4 1
Katystopej 984 Opublikowano 11 Listopada 2024 Opublikowano 11 Listopada 2024 Pamiętam nr3 i epopeję o skrzyni biegów 1
Krzysiak 1 519 Opublikowano 11 Listopada 2024 Opublikowano 11 Listopada 2024 Tylko ja trzymam auta po 10 lat?
Katystopej 984 Opublikowano 11 Listopada 2024 Opublikowano 11 Listopada 2024 Outka mam od czerwca 18r
miro 702 Opublikowano 11 Listopada 2024 Opublikowano 11 Listopada 2024 (edytowane) 54 minuty temu, Krzysiak napisał(a): Tylko ja trzymam auta po 10 lat? leona mam prawie 13 i jeszcze u nas pobędzie. bmw 9lat już bodaj 2 grudnia stuknie 3 godziny temu, Seeba03 napisał(a): Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet z 2011r. ślicznota, była kiedyś u mnie na tapecie tak 1.75T , ale wierność VAG-owi wygrała, niepotrzebnie... może kiedyś taka śliczna starsza siostra giulia jeszcze się trafi. Edytowane 11 Listopada 2024 przez mimuszek
morfang 3 Opublikowano 11 Listopada 2024 Opublikowano 11 Listopada 2024 Obecnie Audi A4 2024 35TFSI w wersji S Line dziwacznie skonfigurowane. Przesiadłem się z BMW i jestem zawiedziony. W garażu jest również Toyota Yaris 2024 1.5 Hybrid Dynamic Force 116 KM w wersji Comfort. Wzięta z placu w maksymalnie taniej wersji "przedstawiciel handlowy" i ze sporym rabatem. Moim zdaniem jest to świetny samochód w relacji cena-wartość. Długo się nie udzielałem na pclabie, fajnie, że udało się przenieść. 1
huudyy 2 837 Opublikowano 13 Listopada 2024 Opublikowano 13 Listopada 2024 W dniu 11.11.2024 o 18:37, morfang napisał(a): wersji S Line dziwacznie skonfigurowane. Elaborujesz? I czemu zawiedziony?
KiloKush 607 Opublikowano 13 Listopada 2024 Opublikowano 13 Listopada 2024 6 godzin temu, huudyy napisał(a): Elaborujesz? I czemu zawiedziony? moje wrażenia z PClaba "Jeżdżę zastępczym z OC sprawcy. Audi A4 2022 35 tfsi. Dramat. Samochód za 170 tys który klimę ma jak w Clio, czyli nie włączysz nawiewu na szybę i tułów. Jest tylko opcja szyba lub szyba i nogi. Jeżdżę na żabę, żona lubi nogi złączyć i w moją stronę dać i oboje walimy nogami w twardy plastik. W Saabie jest tam miękko. Osiągi 150KM, nie widzę za bardzo różnicy w pracy między 1.6T w Astrze z 2016 czy podobnych silnikach. Za to Astra paliła 6.5L/100. Tutaj mi wychodzi 10,2L/100. Ecoboost w Fordzie czy to 1.5 czy 1.6 też pali podobnie co Astra. Co do miejsca w środku to po wsadzeniu fotelika z bazą stwierdzam, że miejsca jest naprawdę mało. Z tyłu praktycznie podobny poziom co Astra/Megane kombi. Za tą kasę Mondeo czy Superb oferują zdecydowanie więcej miejsca na tylnej kanapie i do tego to liftbacki, tutaj bagażnik jest spory ale otwór bagażnika śmiesznie mały, większa paczka na pocztę już nie wejdzie. Design wnętrza ogólnie ok ale bez szału. Corolla w wyższych wersjach dalej jest dużo tańsza a ma przynajmniej deskę obszytą eko skórą. Tak właściwie to Corolla i Astra mają podobną jakość wnętrza, twarde plastiki w Audi też są w dużej liczbie. Prowadzenie też zawodzi. Nie jest to w ogóle konkurent dla BMW 3 czy C klasy. Na kierownicy nie czuć co robi auto, mógłbym przejechać pijaka leżącego na drodze i mógłbym go uznać za śpiącego policjanta. Zawieszenie jest bardzo budyniowe. Na zakrętach czuć że auto się wychyla i czuć jakby każde koło żyło swoim życiem. Nie czuć tak jak w Focusie, że auto jest sztywne, zawarte i w ostrym zakręcie całe zawieszenie działa razem. Pedał hamulca też ciężki w wyczuciu ale tu jeszcze przeszkadza automat który raz hamuję a raz trochę napędza silnik na niskich obrotach i hamujemy w szarpany sposób. Ciężko dojechać na światłach do kogoś jednostajnie. Wygłuszenie też średnio, zwłaszcza nadkola są słabo wygłuszone. No i kwestia wyposażenie. 170 tys w Audi nie daje tego co mam w 9 letnim Focusie za 80 tys. Ogólnie nie wiem kto dopłaca do Audi gdy w tej cenie można mieć to samo w VW czy Skodzie tylko lepiej wyposażone. " I prowadzenie " Miałem wiele vagow i służbowo robię finansowania na samochody dla wypożyczalni więc często oblatuje różne auta. Audi/VW to się świetnie prowadzi w niemieckich gazetach. Tutaj allroad Quattro w teście łosia u Hiszpanów. Zwykłej A4 fwd nawet nie dostali na testy. Tutaj Focus I moje odczucia są takie same jak tych Hiszpanów ESC jak zadziała to jest ok ale jak się zgubi to jest dramat. To samo miałem w Jetta 2017 którą zrobiłem 70 tys w półtora roku. Mam taki jeden zakret w drodze do domu gdzie na luzie Focus mk3 jadę 70, Saabem 80. Audi na tym zakręcie jest nieregularne jak ESC się gubi to przy 55 jest już nieciekawie chociaż czasem wjedzie przy 70 i da radę chociaż ma się wrażenie że to już limit. Mówię o suchym asfalcie. I syn na kanapie z tył też mówi, że bardzo nim buja na tym zakręcie. Co do Focusa to mam mk3 kombi przed liftem. Miałem służbowo 3 hatchet no I hatch unosi bardziej dupę+ polift według mnie prowadzi się gorzej bo układ kierowniczy mam wrażenie że mniej informacji przekazuje. Żeby być sprawiedliwym Astra 2016 i 2020 oraz Corolla 2019 też uważam, że poradzą się kiepsko i dają bardzo mało informacji na kierownicy. 1
Totek 774 Opublikowano 14 Listopada 2024 Opublikowano 14 Listopada 2024 (edytowane) To ja dodam jedno z moich aut. Octavia RS MK1, 1.8t dziabnięte na 240kucy 380nm. Projekt zaczynałem jak jeszcze byłem młodym i gniewnym Auto pamięta jeszcze VWmanie. Najechane ponad pół miliona i silnik jeszcze nie otwierany. Straszny toporek, ciężko tym jeździć wygodnie. Czuć że to druga połowa lat 90, ale mogę odpalić i na strzała jechać na drugi koniec kraju bez stresu. Edytowane 14 Listopada 2024 przez Totek 2 2
Seeba03 121 Opublikowano 14 Listopada 2024 Opublikowano 14 Listopada 2024 5 godzin temu, duniek napisał(a): new look Z całym szacunkiem, ale dlaczego za wszelką cenę próbujesz to auto tak bardzo … zwieśniaczyć? 1 1
morfang 3 Opublikowano 14 Listopada 2024 Opublikowano 14 Listopada 2024 18 godzin temu, huudyy napisał(a): Elaborujesz? I czemu zawiedziony? Myślę, że go głupio skonfigurowałem, więc to moja wina - to jest pierdoła i chodzi o małe rzeczy, typu lakier słabo wygląda na żywo albo to, że wciskane są różne pakiety wspomagające jak człowiek chce kamerę cofania. Asystent parkowania to taka bzdura... Głównie zawiodło mnie: - fotele, które w porównaniu do BMW są "meh" - prowadzenie jest również "meh" - słabe audio (to za dopłatą, ale nie najlepsze) - kiepska aplikacja i szeroko pojęta nowoczesność (np. brak nauki zachowania kierowcy) - rozdzielczość i jakość tabletu - tryb żeglowania bywa irytująca i z tego co wiem nie da się tego wyłączyć - ogrzewanie kierownicy i foteli to jakiś żart, nie wiem jak to jest, że w BMW 1 było DUŻO lepiej I to wszystko porównuję do 2022 F40 118i... Jestem zawiedziony, bo po prostu lepiej się czuję w BMW. Chyba jest to personalne skrzywienie. Nie wziąłem trójki, bo nie mogłem znieść tego wielkiego tabletu na desce. Takie tam problemy pierwszego świata, ale teraz żałuję Z plusów: - jest bardzo cicho na autostradzie (mam dodatkową izolację szyb) - jest bardzo komfortowo nawet z "zawieszeniem s line" - matrix ledy dobrze działają Częściowo zgadzam się z tym co napisał @KiloKush, ale w Audi bardzo dużo zależy od konfigu. Ja mam skórzane fotele i jeszcze tam jakieś inne pakiety i w środku wykończenie jest moim zdaniem bardzo dobre. Spalanie mam okej - 7.0L/100 km. Dla bardzo ciekawych taki konfig: Spoiler Z7Z7 szary Chronos metalik YM Wnętrze: czarne-czarne/czarna-czarna/czarna/szara Tytan Materiał: Skóra/skóra ekologiczna mono.pur 550 Deska rozdzielcza: czarna-czarna Podsufitka: szara Tytan Wykładzina: czarna Siedzenia: czarne-czarne WKJ Pakiet promocyjny Comfort W cenie pakietu promocyjnego zawarte są następujące elementy wyposażenia dodatkowego: Ogrzewanie przednich siedzeń Kluczyk komfortowy Komfortowa klimatyzacja 3-strefowa Pakiet oświetlenia Ambiente Komfortowy podłokietnik z przodu 7X5 Asystent parkowania z Audi parking system plus 4A3 Ogrzewanie przednich siedzeń QQ2 Pakiet oświetlenia konturowego i Ambiente, wielokolorowy PCM Pakiet systemów wspomagających Miasto WSY Pakiet promocyjny Exterieur Szyby z dodatkową powłoką zaciemniającą Reflektory LED i tylne światła LED z dynamicznymi kierunkowskazami z tyłu Listwy ozdobne wokół szyb V67 Obręcze kół ze stopu metali lekkich Audi Sport 8Jx18", 5 - ramienne, styl trapezoidalny, w kolorze szarego matowego tytanu, z oponami 245/40 R18. 3-letnie ubezpieczenie opon w cenie PXC Reflektory Matrix LED dynamiczną grafiką i dynamicznymi kierunkowskazami PCN Pakiet systemów wspomagających Trasa 0TD Dywaniki z przodu i z tyłu 1XP Kierownica 3-ramienna wielofunkcyjna "plus" obszyta skórą, ogrzewana 2Z0 Brak oznaczenia modelu i mocy/technologii 4L6 Lusterko wewnętrzne automatycznie przyciemniane, bez ramki 4ZP Pakiet optyczny Czerń plus 5ZC Regulowane zagłówki przednich siedzeń 6XK Lusterka zewnętrzne elektrycznie regulowane, ogrzewane i składane, oba lusterka automatycznie przyciemniane 8I6 Podparcie odcinka lędźwiowego kręgosłupa z pneumatyczną regulacją i funkcją masażu dla przednich siedzeń 9JE Złącze do ładowania USB dla pasażerów siedzących z tyłu 9S9 Wirtualny kokpit Audi "plus" 9TF Oświetlenie progowe LED 9VD Audi sound system GT6 Elementy dekoracyjne w optyce szkła, czarne IU1 Audi smartphone interface N1F Skóra/skóra ekologiczna mono.pur 550 Q1D Sportowe siedzenia przednie QE1 Pakiet schowków i wyposażenia bagażnika S18 SNR:S18 UH2 Asystent podjazdu z funkcją Auto Hold VW5 Szyby z izolacją akustyczną w przednich drzwiach 1
duniek 255 Opublikowano 14 Listopada 2024 Opublikowano 14 Listopada 2024 1 godzinę temu, Seeba03 napisał(a): Z całym szacunkiem, ale dlaczego za wszelką cenę próbujesz to auto tak bardzo … zwieśniaczyć? 1. kołpaków nie mialem wogole, niestety mam psy co widac chyba po ich stanie, sikały mi po tarczach wiec cos musialem kupic,a byly tansze niz org i mi sie bardziej podobaja 2. krzywa tablica z nudów bo mialem za duzo czasu 3. mało widziales 4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się