Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja gram na poziomie fabularnym i szczerze mówiąc, na początku tego żałowałem, ale balans i liczba przeciwników na tym poziomie wydają się być w porządku. Było kilka momentów, w których na poziomie hard miałbym problemy. Jedna walka z bossem była naprawdę trudna i wymagająca :E

Opublikowano (edytowane)
5 minut temu, ODIN85 napisał(a):

A to każdy nie jest na strzała?

Na strzała, dwa to masz zwykłe moby, bossowie to inna bajka, a ten na końcu rytuału, to był odporny na maksa, i robiłem do niego kilka podejść. Swoją drogą, zajebisty design. 

Edytowane przez DITMD
Opublikowano (edytowane)

Jak się przemieniasz to zdajesz większy damage, ja się ze trzy razy przemieniłem podczas walki, ale i tak przez jej większość to były uniki i kontry, a pod koniec, to było soulsowo, 1% paska hp, hit od śmierci, czerwony ekran, ale udało mi się go oklepać. I to wszystko na fabularnym :lol2: Jak ktoś nie grał w sously, nie ogarnia tych mechanik, to będzie tutaj miał problem. 

Edytowane przez DITMD
Opublikowano

Generalnie o ile gameplay walki to kicha to story jest zacne w tej grze. Późniejsze lokacje w lesie np widać, że dopracowane. Różne kolory mgły też wyglądają klimatycznie, jedna z najlepszych mgiel jakie widziałem w grach. Chyba jestem przy końcu i korci mnie jednak, żeby po finale odpalić ng+ i zobaczyć co będzie innego. Generalnie trochę drogo ale nie żałuję, że kupiłem :cool:

  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)

Właśnie ukończyłem grę, a skończyłem głównie dlatego, że fabularnie mi się podobała, a to rzadko się zdarza. Po zobaczeniu zakończenia mam milion pytań, więc nie ma opcji, żebym nie grał w to po raz drugi. Ryukishi07 dowiózł. Walka jest kulawa, ale dopakowałem nieźle postać, rozwinąłem na maksa wytrzymałość, trzy omamori na damage i wszystko padało bardzo szybko, także nawet końcówka, gdzie było sporo przeciwników, nie była problemem, i mnie nie znudziła. Jedna z fajniejszych gier, w jakie grałem w tym roku, a na pewno najlepsza jeśli chodzi o fabułę. 

 

 

Edytowane przez DITMD
  • Like 2
  • Thanks 1
Opublikowano

Aaa zapomniałem o ścieżce dźwiękowej... Jest genialna, woda, szelest, pukania, trzaski, krzyki, brzeczenie, depresyjna muzyka lub wwiercajaca się w mózg. Pod tym względem to sztos jest 10/10. I na słuchawkach i na 5.1 po prostu aż miło się słucha. 

  • Upvote 1
Opublikowano
7 godzin temu, DITMD napisał(a):

rozwinąłem na maksa wytrzymałość, trzy omamori na damage

Nieźle, widać, że trochę eksplorowałeś, bo z każdym slotem potrzeba coraz więcej punktów Wiary.  Ja mam na razie tylko 2 omamori, a kolejne ulepszenie już 3000 Wiary kosztuje. :D  Zaciekawiłeś mnie z tym, że masz 3 takie same - nie wiedziałem, że mogą się powtarzać. 

 

26 minut temu, aureumchaos napisał(a):

Aaa zapomniałem o ścieżce dźwiękowej... Jest genialna, woda, szelest, pukania, trzaski, krzyki, brzeczenie, depresyjna muzyka lub wwiercajaca się w mózg. Pod tym względem to sztos jest 10/10. I na słuchawkach i na 5.1 po prostu aż miło się słucha. 

Fakt, audio robi mega robotę. Na słuchawkach to zupełnie inny klimat - inaczej sobie grania nawet nie wyobrażam.:)

  • Upvote 1
Opublikowano
4 minuty temu, Jaycob napisał(a):

Nieźle, widać, że trochę eksplorowałeś, bo z każdym slotem potrzeba coraz więcej punktów Wiary.  Ja mam na razie tylko 2 omamori, a kolejne ulepszenie już 3000 Wiary kosztuje. :D  Zaciekawiłeś mnie z tym, że masz 3 takie same - nie wiedziałem, że mogą się powtarzać. 

 

Fakt, audio robi mega robotę. Na słuchawkach to zupełnie inny klimat - inaczej sobie grania nawet nie wyobrażam.:)

Starałem się wszędzie zaglądać. Nie mam takich samych, mam trzy różne. 

Opublikowano

Czyli inne onamori też dodają do dmg... Ja się w sumie zastanawiałem, czy trzymać punkty Wiary, czy pakować w życie albo wytrzymałość. I kurczę, trochę bez sensu na początku gry wydałem je na te losowe tabliczki. :D 

Dlatego trzeba grać długo po kimś, żeby uczyć się na ich błędach. :E

Opublikowano

@JaycobNapisałem DMG, ale to jest coś w stylu zwiększone obrażenia mocnego ataku, lekkiego ataku, dodatkowy atak, zadawanie większego DMG oszołomionym przeciwnikom itp. Ja wszystko władowałem w wytrzymałość, omamori, a resztę w zdrowie.

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Te 1/10 czy nawet 0/10 lol :E to głównie wkurzeni fani, że to nie dostali swojego klasycznego Silent Hill. Metacritic potrafi mocno przesadzić, w przeciwieństwie do Steam, gdzie oceniają ludzie, którzy naprawdę zagrali. Bardzo mało tam obiektywizmu.

Edytowane przez Jaycob
Opublikowano
2 godziny temu, Jaycob napisał(a):

Czyli inne onamori też dodają do dmg... Ja się w sumie zastanawiałem, czy trzymać punkty Wiary, czy pakować w życie albo wytrzymałość. I kurczę, trochę bez sensu na początku gry wydałem je na te losowe tabliczki. :D 

Dlatego trzeba grać długo po kimś, żeby uczyć się na ich błędach. :E

Umysł nic nie rozwiniety i fokus nie używany całą gre a da się przejść:red:

Opublikowano (edytowane)

To omamori kojarzy mi się pikto z mojej nie ulubionej gry obskurnej 33 :E

 

Już 3 razy myślałem, że kończę ale nie kończę. Końcowe lokacje wypas są wizualnie. Gram w koncu bez hdr bo nawet z modem Reni to kupa była, w SDR o wiele ładniej to wygląda a używam też Adobe kolorów. 

Edytowane przez aureumchaos
Opublikowano (edytowane)

Końcowe lokacje są takie same jak przez całą grę:E

 

Jak tak się oceni na chłodno to miasteczko zwiedzamy ze 3 razy z jednego krańca mapy na drugi,plus bonus po ostatnim bossie czwarty raz wraz z połową zaświatów:E

Szkoła to jest jedyna niepowtarzalna miejscówka.

Wrogów też jest max 10 rodzajów:E

Edytowane przez ODIN85
Opublikowano
42 minuty temu, ODIN85 napisał(a):

Końcowe lokacje są takie same jak przez całą grę:E

 

Jak tak się oceni na chłodno to miasteczko zwiedzamy ze 3 razy z jednego krańca mapy na drugi,plus bonus po ostatnim bossie czwarty raz wraz z połową zaświatów:E

Szkoła to jest jedyna niepowtarzalna miejscówka.

Wrogów też jest max 10 rodzajów:E

Super, dzięki za spoiler bez ostrzeżenia, bo ja akurat jeszcze nie skończyłem.;)

Opublikowano

Postacie nudne, fabuła może być.. dupy nie urywa. Walka drewno, imo dźwiękowo najlepiej wypada gierka. O ile pierwsza połowa gierki jeszcze ok, tak druga zbyt się skupia na akcji.  A no i dla mnie słabo wypada jako horror.. te kwiatki mają nas straszyć? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...