Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
55 minut temu, Petru23 napisał(a):

Aż rozwinąłem pierwsze z góry... zawieszenie, hamulce i wały w rocznikach 2007-2014 więc zapewne chodzi o pierwszą gen, której w ogóle nie bierzemy pod uwagę w budżecie autora, do tego @markowspomniał o konkretnym silniku jeśli chodzi o polecenie tego modelu, więc problem diesli w 2014-2021 też odpada.

 

Dalej już mi się nie chce otwierać kolejnych stron.

Opublikowano (edytowane)
5 minut temu, jarux napisał(a):

Petru to powiedz mi skąd wziąłeś info o max momencie w 1.3TCe od 1500? Poproszę źródło. 

Screena nawet dalem z wyjaśnieniem dotyczącym również pomyłki z 1600, ale jak zwykle nie czytasz.

5 minut temu, jarux napisał(a):

Petru to powiedz mi skąd wziąłeś info o max momencie w 1.3TCe od 1500? Poproszę źródło. 

 

Edit. 

Cały Ty. Piszesz głupoty i obrażasz się na cały świat za prostowanie ich. 

 

Nikt się tu nie obraża. Nie wmawiaj sobie i innym.

Edytowane przez Petru23
Opublikowano
3 minuty temu, Petru23 napisał(a):

Screena nawet dalem z wyjaśnieniem dotyczącym również pomyłki z 1600, ale jak zwykle nie czytasz.

Czytam, tylko dawałem Tobie szanse na wyjście z twarzą. 1.3 TCe ma max moment od okolo 2000rpm ;) Oto caly Ty i Twoja wiedza merytoryczna w pigułce  - przeczytasz urywek czegoś,  bez weryfikacji i udajesz wszystkowiedzącego. 

Opublikowano (edytowane)
7 minut temu, larry.bigl napisał(a):

Wtrące swoje 3 grosze.. Kuga to brzydal przeokrutny w środku. 

 

Dziękuję.

Dziękujemy za jakże istotny wkład w wątek dotyczący mojego prywatnego samochodu. 

 

Jak na tacy ....

 

Aaaa, larry z Laba przecież... Także jak by inaczej słusznie wtrącić swoje 3 merytoryczne grosze...

 

Oczywiście nikt nie prowokuje a ja nie znam się na żartach bo zdziadziałem na starość 8:E

Edytowane przez Petru23
Opublikowano
2 godziny temu, Petru23 napisał(a):

1500, połykała przy pisaniu. Info od sztucznej, która bazuje na ogólnodostępnych danych i informacjach

 

Poza tym, chyba się zapominasz... Jaruxie.

Petru, dziękuję, że podałeś IDEALNY przykład dlaczego sztuczniaków weryfikuje się na każdym kroku. 

2 godziny temu, Krzysiak napisał(a):

już wszystkie diesle ponoć wkoło komina takie awaryjne (zawsze się ich przeraźliwie bałeś)...w c5 już 320 na blacie, z czego 120 ostatnie to 90% wkoło komina. Nadal ori turbo, wtryski, pompa, fap, sprzęgło zmieniłem po wirusie przy 210k (zaczęło ślizgać gdy dostało 415Nm) ;) No i nie jest to żaden wyjątek, co typowy hdi na luzie znoszący użytkowanie miejskie.

No przecież sztuczniak napisał, że musi się zepsuć! 1.5Dci też jeździ i jeździ i nie chce przestać.

Opublikowano
5 minut temu, Petru23 napisał(a):

Dziękujemy za jakże istotny wkład w wątek dotyczący mojego prywatnego samochodu. 

 

Jak na tacy ....

 

Aaaa, larry z Laba przecież... Także jak by inaczej słusznie wtrącić swoje 3 merytoryczne grosze...

 

Oczywiście nikt nie prowokuje a ja nie znam się na żartach bo zdziadziałem na starość 8:E

Merytoryczne jak najbardziej bo akurat o ile Kuga z zewnątrz się broni, tak wewnątrz trąci myszka ze starszych roczników. Nie wiem jak w "nowej". Ja Kuge z zewnątrz lubię ale w środku deska środkowa jest przebrzydka. 

 

Problem jaki ludzie mają to to, że Kuge wtracasz wszędzie i to najlepiej w nowym wydaniu. 

 

Dla kontrastu MG jeździ mój przyjaciel na przemian z Outlanderem. Ten drugi 4 letni, pierwszy ciut ponad rok. Zadowolony z obu ale przyznaję że Outlanderem lepiej jeździ się niż MG. Ja MG jego jeździłem i ogółem spoko jak na cenę za nowy. 

 

 

Opublikowano (edytowane)

Co nie wejdę na forum to afera za aferą. Nie nadążam już za Wami :E

 

Nawiązując z kolei do tematu to luźno od siebie podrzucę - może SEAT Leon IV ST 1.5 TSI?

Przykładowy/poglądowy link:

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/seat-leon-ID6HH7pe.html

lub

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/seat-leon-ID6HKhT9.html

 

Jeżeli będzie z polskiego salonu, z pełną historią serwisową i poniżej 150tyś.km przebiegu to znajdziesz bez problemu egzemplarz z gwarancją producenta.

 

Jeżeli poprzedni właściciel tego nie robił, to przed zakończeniem gwarancji jedziesz na przegląd do ASO i dodatkowo zgłaszasz problemy z panelem dotykowym (serwis zrobi update), lampką oświetlenia wnętrza (często psuł się dotyk - wymienią na pozmianową), nierówną pracą silnika na biegu jałowym (wymienią odmę na pozmianową i zrobią update sterownika silnika). Jeżeli przy przeglądzie wyjdzie coś więcej - choćby jakieś wycieki (najczęściej pompa wody) to w ramach gwarancji będzie ogarnięte i masz sprawdzone, pewne auto ;)

Edytowane przez Seeba03
  • Upvote 1
Opublikowano
31 minut temu, Petru23 napisał(a):

Aaaa, larry z Laba przecież... Także jak by inaczej słusznie wtrącić swoje 3 merytoryczne grosze...

 

Oczywiście nikt nie prowokuje a ja nie znam się na żartach bo zdziadziałem na starość 8:E

Przypomnę że sam też jesteś z laba i całe popołudnie to Ty prowokujesz ludzi robiąc z siebie męczennika walczącego z systemem, a z reszty potwory ;) 

 

No nie znasz się na żartach :D 

 

Opublikowano (edytowane)
40 minut temu, larry.bigl napisał(a):

Merytoryczne jak najbardziej bo akurat o ile Kuga z zewnątrz się broni, tak wewnątrz trąci myszka ze starszych roczników. Nie wiem jak w "nowej". Ja Kuge z zewnątrz lubię ale w środku deska środkowa jest przebrzydka. 

 

Problem jaki ludzie mają to to, że Kuge wtracasz wszędzie i to najlepiej w nowym wydaniu. 

 

Dla kontrastu MG jeździ mój przyjaciel na przemian z Outlanderem. Ten drugi 4 letni, pierwszy ciut ponad rok. Zadowolony z obu ale przyznaję że Outlanderem lepiej jeździ się niż MG. Ja MG jego jeździłem i ogółem spoko jak na cenę za nowy. 

 

 

Jakbyś przeczytał, to byś wiedział że wskazałem kuge jako pkt odniesienia w kwestii prowadzenia w kontekście mazdy Cx5. I posiadania C-Max.

Edytowane przez Petru23
Opublikowano

Uwielbiam "wiedzę" sztucznej inteligencj: co lepsze Amica czy Bosch? AI: Bosch, bo mocniejszy silnik.

 

Bosch: 700W. Amica: 1000W 

Tyle z tej inteligencji... Jakie głupoty jej dostarczy net, takie będzie rozpowszechniać.

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
8 godzin temu, Seeba03 napisał(a):

Co nie wejdę na forum to afera za aferą. Nie nadążam już za Wami :E

 

Nawiązując z kolei do tematu to luźno od siebie podrzucę - może SEAT Leon IV ST 1.5 TSI?

 

Nie wiem czy to pech moich znajomych czy co, bo mają dokładnie takiego Leona, ze 4 lata go mają? Moze Pierwsze dwa lata to byli ze 2-3 razy w serwisie z jakimiś głupotami. Ale ostatni rok to regularnie mają choinkę na desce (w tym raz na urlopie) i serwis robi "aktualizację oprogramowania" :E Na wiosnę za serwis ogólny wybulili 1800€. Pytam "co było robione?". Nie wiedzą, zwykły serwis :E 

 

Ja wiem, że to też śmieszne, że nie wiedzą, za co zapłacili, ale 1800€ w 4-latku, brzmi jakby dolewali specjalny przyspieszasz zapłonu na bazie złota :E (Pewnie tarcze z klockami zmieniali, ale i tak brzmi śmiesznie, że płacisz i nie wiesz za co: świadomy klient :E )

Edytowane przez marko
  • Haha 1
Opublikowano
1 godzinę temu, marko napisał(a):

Nie wiedzą, zwykły serwis :E 

 

Podziwiam ludzi, którzy są w stanie wydać worek siana na coś, i nawet nie dopytują na co. Chciałbym mieć w sobie taką ignorancję. 

 

:E

 

 

 

Opublikowano (edytowane)

@huudyyznam takich, brachol w swoje 2 z 4 aut w ostatnim roku władował pewnie z 15k, gdybyś go zapytał co było robione nie bardzo wie, rzuci ogólnikami z zakończeniem "chyba"...w sumie to ja wiem co miał robione w nich a on nie :E Ale on jest totalnym ignorantem motoryzacyjnym, tak ja jestem ignorantem w kwestiach które jego interesują :D 

Edytowane przez Krzysiak
Opublikowano
34 minuty temu, Krzysiak napisał(a):

@huudyyznam takich, brachol w swoje 2 z 4 aut w ostatnim roku władował pewnie z 15k, gdybyś go zapytał co było robione nie bardzo wie, rzuci ogólnikami z zakończeniem "chyba"...w sumie to ja wiem co miał robione w nich a on nie :E Ale on jest totalnym ignorantem motoryzacyjnym, tak ja jestem ignorantem w kwestiach które jego interesują :D 

Moje auto jest może tyle warte, a o nie wnika :E serio, podziwiam. 

Opublikowano
33 minuty temu, Krzysiak napisał(a):

@huudyyznam takich, brachol w swoje 2 z 4 aut w ostatnim roku władował pewnie z 15k, gdybyś go zapytał co było robione nie bardzo wie, rzuci ogólnikami z zakończeniem "chyba"...w sumie to ja wiem co miał robione w nich a on nie :E Ale on jest totalnym ignorantem motoryzacyjnym, tak ja jestem ignorantem w kwestiach które jego interesują :D 

Ja tam wolę sam podłubać, jak wiem, że czegoś sam nie ogarnę to wtedy dopiero auto jedzie do mechanika. 

 

Co do tematu jak chcesz wdzięczne auto, które nie będzie się psuło na potęgę to polecam toyotę i lexusa.

Opublikowano
Godzinę temu, huudyy napisał(a):

Podziwiam ludzi, którzy są w stanie wydać worek siana na coś, i nawet nie dopytują na co. Chciałbym mieć w sobie taką ignorancję.

są przypadki np wymiany oleju czy filtrów ale tylko na papierze. Tam mogło być srogo przepłacone za nic. 

Opublikowano
28 minut temu, Merqus4 napisał(a):

Ja tam wolę sam podłubać, jak wiem, że czegoś sam nie ogarnę to wtedy dopiero auto jedzie do mechanika. 

Też tak robię, ale nie każdy ma umiejętności, wiedzę czy czas na to. 

 

W busie 2 tygodnie temu mu ogarnąłem temat wtrysków (wyciągnięcie, regeneracja u kumpla i montaż), ale tylko dlatego że robi tu na miejscu i mieszka przez 2 miesiące u mnie, co zdarza mu się raz na kilka lat (mieszka ponad 200km ode mnie).

Opublikowano
2 minuty temu, Krzysiak napisał(a):

Też tak robię, ale nie każdy ma umiejętności, wiedzę czy czas na to. 

 

i narzedzia oraz warunki. ale znam przypadki, ze kupi specjalnie jakies narzedzie, podzjazdy itd itp, aby zrobic jedna robote. i tyle. czasami placa wiecej za samo "przygotowanie sie do roboty", niz gdyby mial podjechac do byle warszatu ;) 

Opublikowano (edytowane)

Najazdy faktycznie się przydają, zwłaszcza że są stosunkowo tanie i faktycznie jedną - dwiema robotami się je często odrabia.

 

 

Ale czasem ktoś kupuje jakieś specjalne narzędzia, często nie tanie żeby je użyć tylko raz.

Edytowane przez Krzysiak

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • 1. Czy Curve Optimiser dla integry działa inaczej niż dla CPU? Mi wraz z upływem czasu napięcie zasilające integry rośnie. 2. Po podłączeniu oddzielnej karty graficznej integra mi się nie wyłącza (płyta to MSI PRO B650M-P). To normalne?
    • Obejrzałem wiele opinii przed premierą, tak samo jak wy. Nie było gry, były opinie tych którzy mogli ją przetestować przed premierą.   I to też jest ciekawostka, do czego potrzebni są ci ludzie, skoro gra jest kiepska ? Jaki mieli mieć wpływ ?   Nie wymądrzam się, ale przez ostatnich kilka miesięcy robię ffb i setupy jak najęty i przynajmniej mogę powiedzieć, że byłem na start gry przygotowany żeby ją prawidłowo przetestować.   Wystarczyły mi 3 godziny, żeby znaleźć w grze jej strukturę w zakresie kierowania i ustawień samochodów - dla mnie to jest najważniejsze, to jest baza.   Reszta jest oprawą i przynajmniej w czasie testu nie powinna przeszkadzać. Początkowe okolice 60-70 FPS były grywalne tak jak na konsoli, lagi były tylko na Replay-ach. Ale gra w kokpicie była płynna i nie przeszkadzała w skupianiu się na jeździe. Jedyne co mogło potwierdzać problem, to wskazania licznika FPS.   A potem wydali patch i wydajność jest na oczekiwanym mentalnie poziomie, licznik FPS pozwala uspokoić emocje   Nie wiem kto ma rację, czy ja czy on, nie interesuje mnie to w takim ujęciu. Fakty - przynajmniej te przedstawione - są takie, że co widzę opinię, to nikt nie wchodzi głębiej w ustawienia. Wszyscy wsiadają jadą i narzekają. A w okienku parametrów na temperaturach opon jak byk widać, że są na domyślnym poziomie.   Już samo to nie daje mi podstaw żeby odnosić się do tych opinii poważnie. Ale o zgrozo, wszyscy na nie czekają, na tego typu opinie.   Trailbraking wychodzi gdy samochód się dobrze prowadzi. A jeśli się nie prowadzi, to raczej nic nie wychodzi, co widać na większości opiniujących filmów.     Na razie ludzie, którzy mają lepsze pojęcie o ustawieniach w większości się nie wypowiadają. Fakty są takie, że na razie tylko @GamersMuscle siedzi i rozkminia podstawy i podaje wskazówki.   Resztą się zlatuje na to sępie sabatowisko.
    • Dobrze, że nie posłuchałem i kupiłem 5060ti 16GB   Brolly kupuj jak najszybciej coś z 16/24GB Vram, bo ceny zaczną lecieć w górę i zostaniesz na 3060
    • Krzysiek fajny chłopak, ale czasami kalafiorkuje jak KV2 na trollu. Z tą NMP wyskoczył jak pryszcz na twarzy niemyjącego się nastolatka. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...