Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
5 godzin temu, bergercs napisał(a):

Nie wiem jak te benzyny, ale Insignie  B w klekocie to skarbonka bez dna - najgorsze, że ta skarbonka nie przyjmuje drobnych tylko w "grubych"

Znajomy niecały rok temu szukał auta i chciałem mu sprzedać mojego Forda Mondeo MK5 2018r 2.0 TDCI 180km bez Adblue Kombi Titanium między lift. Nie chciał - śmiał się, że to skarbonka bez da bo w ciągu roku włożyłem w auto 9 tyś zł. Auto bez wypadkowe tylko trasy z oryginalnym przebiegiem w perfekcyjnym stanie z nowym rozrządem i EGR>

Poszedł w stronę Insigni B w dieslu i po 5 miesiącach okazało się, że auto było bite ale wymienili elementy. Do tego doszła awaria turbo i padły 2 wtryski. Do tej pory wywalił 12 tyś zł a jeszcze nie zrobił rozrządu i sprzęgło się powoli kończy :E 

  • Thanks 1
Opublikowano
53 minuty temu, DjXbeat napisał(a):

 Poszedł w stronę Insigni B w dieslu i po 5 miesiącach okazało się, że auto było bite ale wymienili elementy. Do tego doszła awaria turbo i padły 2 wtryski. Do tej pory wywalił 12 tyś zł a jeszcze nie zrobił rozrządu i sprzęgło się powoli kończy :E 

Lepiej niech nie patrzy na cenę świec żarowych z czujnikami ciścnienia, bo może i jest wysoka, ale przynajmniej ciężko dostępne xD

  • Haha 7
Opublikowano (edytowane)

Jeśli to te same co w 2.0 to nie jest już źle, pisałem tutaj jakiś czas temu, że w Zafirze ojcu padła jedna, najtaniej była po 800 z groszami jakoś. 2 tygodnie później Berg napisał, że poszła partia na rynek i cena 400 :D Ale zakładają też bez czujnika, da się.  

Edytowane przez lesiu155
Opublikowano
W dniu 18.11.2025 o 18:14, DjXbeat napisał(a):

Poszedł w stronę Insigni B w dieslu i po 5 miesiącach okazało się, że auto było bite ale wymienili elementy. Do tego doszła awaria turbo i padły 2 wtryski. Do tej pory wywalił 12 tyś zł a jeszcze nie zrobił rozrządu i sprzęgło się powoli kończy :E 

Może więcej szczegółów o tym która to jednostka. 1.6 czy 2.0, przedlift czy polift.

Niby super samochód, a ostatnio wypływa sporo narzekań na przedliftowe 2.0CDTi, właśnie z turbiną i wtryskiwaczami. A w doniesieniach bardzo powtarzalny czarny sedan albo biale kombi, czyli flotówki. Tyle lat a ciągle nie ma definitywnej odpowiedzi co dokładnie się dzieje temu autu. Byłaby wielka szkoda.

Opublikowano

Kupił Insignie B Kombi polift z 2017r 2.0CDTI rzekomo 230 tys km przebiegu za 48tys zł i po pół roku wrzucił 12 tys w turbo i 2 wtryski. 
Za 49tys chciałem mu sprzedać Mondeo MK5 2018r Kombi buda polift 2.0 TDCI 180km na suchym pasku bez adblue, automat powershift 2 gen ze zrobionym EGR i kompletnym rozrządem. Nie chciał a później trochę żałował ;) 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...