galakty 3 317 Opublikowano 20 Listopada Opublikowano 20 Listopada Godzinę temu, Krzysiak napisał(a): Przy hdi szły hydrokinetyki i manuale z robotem No ok ale wciąż dawanie DQ200 to pomyłka
bergercs 1 397 Opublikowano 20 Listopada Opublikowano 20 Listopada (edytowane) 12 minut temu, lesiu155 napisał(a): Ale przecież w każdym aucie, żeby mieć gwarancję, musisz robić przeglądy w ASO Tak. Ale wybranie czegoś kierując się "wypasem" i gwarancją na 7 lat - gdzie jak się okazuje, ta gwarancja nie obejmuje "wypasów" (systemy informacyjno-rozrywkowe i systemy wspomagające kierowcę) przez caly okes gwarancji - gdzie wlaśnie te systemy są najbardziej problematyczne w tych autach; do kompletu 3 lata również na blachy - patrząc na zabezpieczenie spodu to kolejny spory problem dla wlaściciela. Pomijając wlaśnie jakie będą koszty tych przeglądów (jeśli dana marka jeszcze będzie istnieć). A sam fakt, że tańsze w zakupie - utrata wartości większości tych wynalazków może sponiewierać bardziej budżet niż doplata do czegoś "normalnego". Edytowane 20 Listopada przez bergercs 1
Krzysiak 1 521 Opublikowano 20 Listopada Opublikowano 20 Listopada Nie żebym bronił chinoli...ale z tym zabezpieczeniem spodu to podobne widoki widuję pod autami z EU 1
bergercs 1 397 Opublikowano 20 Listopada Opublikowano 20 Listopada W europejczykach pomija się w zabezpieczeniu elementy, które są najbardziej narażone na korozję? Przecież w tym HS jest polożone tak, jakbyś wychodząc na śnieg buty na kolana zaożyl zamiast na stopy.
Krzysiak 1 521 Opublikowano 20 Listopada Opublikowano 20 Listopada Bardzo dużo odkrytej blachy widuję w świeższych autach, choć maskują to plastikami.
bergercs 1 397 Opublikowano 20 Listopada Opublikowano 20 Listopada Tam masz odkryte w miejscach lączeń, gwintów, "wsunięć" (gdzie w przestrzenie będzie dostawać się syf) - czyli miejsc, które powinny być obowiązkowo zabezpieczone.
Krzysiak 1 521 Opublikowano 20 Listopada Opublikowano 20 Listopada (edytowane) No w właśnie tak to lubi wyglądać Nie mówię, że we wszystkich ale już na tyle mnie ten widok uodpornił, że foty które wrzuciłeś do blabli nie zrobiły na mnie żadnego wrażenia Edytowane 20 Listopada przez Krzysiak 1
Katystopej 984 Opublikowano 20 Listopada Opublikowano 20 Listopada (edytowane) IMHO auta z aliexpress dla segmentu prywatnego to za duże ryzyko, jedynie leasing, 3 lata i nara. Cokolwiek będzie można o nich powiedzieć dopiero jak będą miały te 5+ lat i 200kkm+, póki co to pozytywne opinie poparte "no fajny bo nowy". Jak się takie Jajco czy kOmoda zwinie za 4-5 lat z rynku i nie będzie wtedy kompletnie części to będzie śmiesznie Edytowane 20 Listopada przez Katystopej 4
lesiu155 137 Opublikowano 20 Listopada Opublikowano 20 Listopada (edytowane) Mi osobiście wydaje się, że te pierwsze firmy, które się tutaj wbiły i już są obecne częściowo w świadomości społeczeństwa, widoczne na ulicach typu właśnie jajco, komoda, baic czy mg to zostaną. Ale obecnie próg wejścia już mocno wzrósł i każdej kolejnej będzie ciężej jeśli nie idzie za tym jakoś rozpoznawalna marka typu siajomi. Ale jak zgarną 20% i więcej rynku, skończą się dopłaty od ChRL to ceny na pewno podskoczą. Edytowane 20 Listopada przez lesiu155
Petru23 251 Opublikowano 20 Listopada Opublikowano 20 Listopada (edytowane) Info od koleżanki jeżdżąca bejing 7. Ma go chyba 3 miesiąc, dwa pierwsze bez problemów poza jakością przycisków na kierownicy (wrażenie jakby miały się urwać). Ale ostatnio nocna jazda autostradą i nagle wszystkie ekrany czarne. Wstały po chyba trzecim odpaleniu silnika z czego ostatnie po przerwie min 10 minut. Dwie 5-tki na razie bez problemów. Zamiast nowych Kug wzięli na flotę bździągi w cenie... 7 w cenie mojej kugi, piątki w cenie titanum z 1.5EB Edytowane 20 Listopada przez Petru23 1
Krzysiak 1 521 Opublikowano 20 Listopada Opublikowano 20 Listopada (edytowane) Znajomy z miałem napisać Śląska... ale on z Sosnowca ( ), w każdym razie ma jajco 7, na razie po jakiś 3-4 miesiącach chwali. Jeszcze nie miałem okazji się tym śmignąć, bo się nie widzieliśmy odkąd kupił. @Katystopejmam podobne zdanie na ten temat, akurat za jakieś 3-5 lat będę coś kupował to już będzie więcej wiadomo w kwestii trwałości etc, więc nie wykluczam takiej opcji. Koreańce też początkowo nie miały łatwego życia, a teraz widzimy jak jest. Nie mówię że i chińskie auta kiedyś nie osiągną podobnego statusu. Edytowane 20 Listopada przez Krzysiak 1
Katystopej 984 Opublikowano 20 Listopada Opublikowano 20 Listopada Tyle że koreańce to były 4 duże marki - Hyundai, Kia, Ssangyog i Daewoo, z których jedynie Ssangyong się nie przyjął. Pamiętam nawet pewien okres, że ulice i parkingi aż się żółciły od Hyundaiów Accentów czy zieleniły od Daewoo Lanosów, z częściami nie było problemu i w zasadzie do teraz można je kupić, tym bardziej że Daweoo były w głównej mierze zmodernizowanymi wersjami starszych Opli. 1
marko 714 Opublikowano 20 Listopada Opublikowano 20 Listopada Kuszą cukierkiem, a jak weźmiesz tego cukierka, to Cię potem zagłodzą... Z chińskimi markami samochodowymi nie ma absolutnie żadnej różnicy w stosunku do chińskich portali sprzedażowych. Jest tanio? Jest. Jest dobrze? Jest tanio. 1
NotQuite 80 Opublikowano 20 Listopada Opublikowano 20 Listopada Jeżeli będzie imba z wycofaniem marek, to ludzie będą sprzedawać za ułamek europejskich odpowiedników. Na 2-3 lata na dojechanie do trupa w sam raz. I na to będzie zbyt.
Katystopej 984 Opublikowano 20 Listopada Opublikowano 20 Listopada 36 minut temu, marko napisał(a): Kuszą cukierkiem, a jak weźmiesz tego cukierka, to Cię potem zagłodzą... Z chińskimi markami samochodowymi nie ma absolutnie żadnej różnicy w stosunku do chińskich portali sprzedażowych. Jest tanio? Jest. Jest dobrze? Jest tanio. Oj tu się grubo mylisz. Aliexpress jest już solidną platformą sprzedażową, nawet taki Sferis ma tam swój sklep, można wyrwać rzeczy taniej niż normalnie u nich. Bardzo dużo akcesoriów wędkarskich zamawiam, jakość z kilku firm jest topowa i widać, że produkują również dla europejskich marek i te same produkty są u nas droższe +50-500%.
marko 714 Opublikowano 20 Listopada Opublikowano 20 Listopada (edytowane) No. Raz sobie coś zamówiłem. 2-3 miesiące temu? Trzy rzeczy się zgadzały, chociaż jednej rzeczy do tej pory nie sprawdziłem. Czwarta rzecz przyszła całkowicie inna, piąta rzecz niezgodna z opisem (zaryzykowałbym stwierdzenie "podróbka"). Dziękuję postoję. Edytowane 20 Listopada przez marko
Katystopej 984 Opublikowano 20 Listopada Opublikowano 20 Listopada Bo na Ali trzeba umieć kupować, a nie klikać w pierwszy lepszy link "bo najtaniej", to nie jest Allegro, tutaj trzeba myśleć 1
marko 714 Opublikowano 20 Listopada Opublikowano 20 Listopada Myśleć? Ja kupuję na jakimś bazarze? Dziwię się, że Komisja Europejska pozwala na takie praktyki. Powinien polecieć solidny ban.
GordonLameman 8 436 Opublikowano 21 Listopada Opublikowano 21 Listopada Dobre te hamulce: https://motofilm.pl/2025/10/chinska-limuzyna-za-129-tys-zl-kusi-luksusem-i-obracanym-ekranem-ale-jej-hamulce-to-prawdziwa-katastrofa/ 1 1
bergercs 1 397 Opublikowano 21 Listopada Opublikowano 21 Listopada Coś tam zdrowo poj.li z wynikami - 34m to hamują supersamochody z 100km/h a tu piszą o 120km/h (droga hamowania rośnie do kwadratu wraz ze wzrostem prędkości). 1
Petru23 251 Opublikowano 21 Listopada Opublikowano 21 Listopada (edytowane) @bergercs Dla mnie to art zbliżony do wychwalania Chińczyków, tylko własne z "tej drugiej strony". Sam wskazałeś absurd. Chociaż... Edit No jednak art jakby jednostronny i sponsorowany przez europejskie koncerny 58m wydaje się być bdb wynikiem https://autostrady.com.pl/bez-kategorii/droga-hamowania-samochodu-od-czego-zalezy-jak-ja-obliczyc/ Edytowane 21 Listopada przez Petru23
GordonLameman 8 436 Opublikowano 21 Listopada Opublikowano 21 Listopada 9 minut temu, Petru23 napisał(a): @bergercs Dla mnie to art zbliżony do wychwalania Chińczyków, tylko własne z "tej drugiej strony". Sam wskazałeś absurd. Chociaż... Ten portal dopiero co zamieścił w sumie peany na temat cherry tiggo 8 czy jak się to nazywa. Ja tam chińskiej motoryzacji nie ufam. Jak w miarę lubię eksperymenty to ten nie jest dla mnie. I po prostu nie ma co udawać, że wysokie ceny aut to jakaś "zachodnia chciwość". To efekt tego że wszyscy chcemy za naszą pracę zarabiać więcej. A Chińczycy mają tańszą siłę roboczą i... dotacje rządowe. Dodatkowo trochę wychodzi kwiatków związanych z oszczędnościami w niektórych niespodziewanych miejscach
galakty 3 317 Opublikowano 21 Listopada Opublikowano 21 Listopada 17 godzin temu, Katystopej napisał(a): Jak się takie Jajco czy kOmoda zwinie za 4-5 lat z rynku i nie będzie wtedy kompletnie części to będzie śmiesznie Ale części to nawet dziś nie ma
Petru23 251 Opublikowano 21 Listopada Opublikowano 21 Listopada @GordonLameman Też nie ufam ale bardziej zdroworozsądkowo. Nie neguje całości na jednostkowych przypadkach. Z cenami to nie do końca tak. Widzisz jakie rabaty idzie dostać bez większego problemu a i tak koncerny zarabiają. I tną po kosztach ile wlezie, czego mam przykład u siebie. Testowy egz 2024 znacznie różni się od egz wyprodukowanych po połowie 2025 pod kątem jakości wykonania i wyposażenia. Brak asystenta parkowania (po prostu sobie zniknął bez informowania, foldery go wyszczególniają), brak głośników b&o (tylko logo na podszybiu), jakość spasowania zła. Poszycie słupka B masakryczne, szyba przy kierowcy trzeszczy przy najmniejszym wstrząsie - łokciem niekiedy dociskam jak mnie za bardzo wkurzy. Tyle niuansów ale tak rażących, że zaczynam się wkurzać. Nie wiem czy to tylko mój egz ale testowy był bez zarzutu łącznie z jakością audio. Przedlift to już w ogóle inna jakość. Tam cisza w środku przez cały okres użytkowania.
GordonLameman 8 436 Opublikowano 21 Listopada Opublikowano 21 Listopada Teraz, Petru23 napisał(a): @GordonLameman Też nie ufam ale bardziej zdroworozsądkowo. Nie neguje całości na jednostkowych przypadkach. Z cenami to nie do końca tak. Widzisz jakie rabaty idzie dostać bez większego problemu a i tak koncerny zarabiają. I tną po kosztach ile wlezie, czego mam przykład u siebie. Testowy egz 2024 znacznie różni się od egz wyprodukowanych po połowie 2025 pod kątem jakości wykonania i wyposażenia. Brak asystenta parkowania (po prostu sobie zniknął bez informowania, foldery go wyszczególniają), brak głośników b&o (tylko logo na podszybiu), jakość spasowania zła. Poszycie słupka B masakryczne, szyba przy kierowcy trzeszczy przy najmniejszym wstrząsie - łokciem niekiedy dociskam jak mnie za bardzo wkurzy. Tyle niuansów ale tak rażących, że zaczynam się wkurzać. Nie wiem czy to tylko mój egz ale testowy był bez zarzutu łącznie z jakością audio. Przedlift to już w ogóle inna jakość. Tam cisza w środku przez cały okres użytkowania. A wiesz ile koncerny zarabiają per auto? Albo w jakiej dupie są poszczególne "zachodnie" koncerny bo ciągle trzeba inwestować?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się