Dragon Age: Straż Zasłony (Dragon Age: The Veilguard)
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
- Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
-
Popularne tematy
-
Najnowsze posty
-
Przez Kadajo · Opublikowano
To tak naprawdę będzie zależało od twórców, ale ogólnie nic się nie zmieniło, będą musli ciąć grafikę, aby zachować bazowa rozdzielczość na jakimś ludzkim poziomie, inaczej PSSR ich nie uratuje. Moim zdaniem najlepszym wyjściem byloby po prostu branie wersji PS5, niedodawania do nich żadnych RT i innych pierdol, które i tak powala konsole na kolana tylko wykorzystanie mocy Pro do podniesienia rozdziałki i wtedy włączenia PSSR dla zwiększenia FPS do przynajmniej 60. -
Przez Send1N · Opublikowano
Inny bios jak najbardziej, windows nie -
Przez Phoenix. · Opublikowano
Panowie do grania w Elden Ringa na konsoli potrzebny jest plus?? Bo w grze jest napisane, ze do online ale czy ta gra w singlu jest jakby w trybie online?? -
Przez Spychcio · Opublikowano
Ja jeszcze nie kupiłem tej generacji od Sony, ale jak będę brał to tylko i wyłącznie PRO bo na TV 77"-85" widać każdą różnicę w obrazie. -
Przez Reddzik · Opublikowano
Zaraz sprawdzę, ale tekstury wydają się być najbardziej zasobożerne, właśnie odkryłem ciekawą rzecz, porobiłem mały test polatałem poza miastem, miasto, zaś poza, i powrót, tak żeby vram latał jak szalony, zaglądałem w pda, mapa, do budynku i wyjście, trochu mi zeszło, prawie godzinka, nic nie wywaliło, ustawiłem wyższe detale tekstury średnie, włosy niskie, zasięg rysowania średnie, ale cieniowanie, oświetlenie dałem na epic, odbicia zostawiłem na wysokie, dałem lock na 30fps w RTSS- bo ustawienie blokady w grze jest skopane, tak jak 60fps nie działa, tak w RTSS co się instaluje w raz msi afterburner, jest ładny sztywny frametime, nie licząc dropów 2-3fps jak się zbliża do miasta, w samym mieście jest raczej w porządku, dałem Epic jakość motion blura, i 40% siły, i choć nienawidzę motion blura i miałem go wyłączonego, tak teraz przy lepiej wyglądającej grafice i otoczeniu dzięki cieniowaniu i oświetleniu da się obejść, na razie takie pierwsze przemyślenia i nie wywaliło ani razu maks 7.7GB z groszami, nie dobiło do 7.8GB vramu. Co ważne DLSS jakość, a nawet balans podbiłem z dlss wydajność, ale wiadomo, bo nie celuję w wyższy fps, więc mam większy pułap. Ale tekstury będzie problem ustawić, miałem już wszystko na średnie, plus tekstury i materiały na wysokie i miałem memory leaki, choć może to zależy jak długo grałem i od innych czynników.
-
-
Aktywni użytkownicy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się