Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
25 minut temu, JeRRyF3D napisał:

Trochę?! To był sarkazm. Oczywiście że tu chciałoby się typa zbira. 

A już myślałem, żeś postępowy. Szkoda, szkoda. ;) Widocznie taki bad boy nie wpisuje się przekaz, choć Varric z gęby wygląda sensownie.

 

A tak na serio, dawajcie znać jak to wygląda. Wasze poświecenie nie zostanie zapomniane.

Edytowane przez Vulc
Opublikowano
14 minut temu, Isharoth napisał:

@userKAMIL Kompletnie nie podoba mi się taki styl graficzny jaki jest w Veilguard, 

Ja wręcz przeciwnie. Design jest spoko a grafika całkiem zjadliwa, tylko - co częste - przepompowana kolorkami. Wystarczy trochę światło zmodyfikować, aby było mroczniej / naturalniej i będzie OK. @Ryszawyjest na pokładzie.
Może nam wyrzeźbi jakiegoś ReShade ? ;)

 

A nawisem graficznie, jest IMO bardzo baldurowo.
 

Opublikowano

No ok, jestem już po prologu i ruszyłem w las.

 

Graficznie jest mega, lokacje są dopieszczone na maxa, aż chce się zaglądać tu i tam. Animacje włosów postaci topka, ale ruchy postaci są czasem bardzo nienaturalne. Korytarzówka totalna, idziesz przed siebie, nie ma opcji pójścia w lewo czy prawo. Eksploracja nie istnieje, tu po prostu nie ma co zbierać, co jakiś czas idąc po drodze znajdujesz jakieś złoto albo dzbanek, tyle. Na różowe dialogi jeszcze nie trafiłem, ale poziom jest już w tym momencie bardzo średni, tam gdzie powinien paść tekst CO ZA GÓWNO pada CO ZA KLOPS i tego typu rzeczy. Jest bardzo grzecznie, nie padają żadne brzydkie słowa, żeby czasem kogoś nie urazić. Fabuła jest póki co w porządku, ale jedno...

TUTAJ NIE MA ŻADNEGO KLIMATU - gra jest go totalnie pozbawiona.

 

Przypominam sobie prolog Origins - czy to w wersji człowiek, elf, krasnolud czy mag - krew się lała, ludzie ginęli, panika, zdrada, magia krwi, krzyki, strach, przerażone dzieci, mrok totalny - a tutaj nic, ktoś się przewróci, oberwie w twarz, jakiś elf się zranił w policzek - O BOŻE ratujmy go. Poza jedną jedyną sceną nie ma w ogóle krwi, jest kolorowo, fajnie, przyjemnie. Tutaj o złych rzeczach jedynie mówią, ale tego nie pokazują. To jest w tym momencie największy minus tej gry -totalny brak klimatu Dragon Age.

 

No ale jedziemy dalej. 

 

 

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
12 minut temu, Element Wojny napisał:

 

TUTAJ NIE MA ŻADNEGO KLIMATU - gra jest go totalnie pozbawiona.

 

(...) - a tutaj nic, ktoś się przewróci, oberwie w twarz, jakiś elf się zranił w policzek - O BOŻE ratujmy go. Poza jedną jedyną sceną nie ma w ogóle krwi, jest kolorowo, fajnie, przyjemnie. Tutaj o złych rzeczach jedynie mówią, ale tego nie pokazują. To jest w tym momencie największy minus tej gry -totalny brak klimatu Dragon Age.

 

W punkt!


 

7 minut temu, Element Wojny napisał:

Teraz to się zaczyna robić niefajnie, bo spotkałem Bellarę. 


to musiało się tak skończyć z Barbarrą.
 

Spoiler

image.png.c7b87f6c4cbae64d014ec027502c1e78.png

 

Edytowane przez JeRRyF3D
Opublikowano

Uniwersalny lek powinien pomóc:E

pour-drink.gif

a tu na drugą nóżkę

cary-drink-gif.gif

Opublikowano (edytowane)

Czego jeszcze nie można odmówić grze? Pieczołowitości w dopracowaniu modeli. ZERO jakiejkolwiek niedoróby, dysonansu, że to tylko model w grze, żadnego przenikania tekstur, włosów, ubrań. Perfekcyjna robota pod tym względem (mówię o modelach postaci, cutscenach, itd.).

Edytowane przez JeRRyF3D
  • Upvote 1
Opublikowano
5 minut temu, Kelam napisał:

Uniwersalny lek powinien pomóc:E

Jak panowie się tak będą kurować, to jeszcze całą grę z rozbiegu przejdą. A później przyjdzie otrzeźwienie i wstyd, bo przybyło pozytywnych komentarzy na Steamie i w wątku. :E

1 godzinę temu, JeRRyF3D napisał:

Ja wręcz przeciwnie. Design jest spoko a grafika całkiem zjadliwa, tylko - co częste - przepompowana kolorkami. Wystarczy trochę światło zmodyfikować, aby było mroczniej / naturalniej i będzie OK.

Niby będzie lepiej, ale nadal mam z tyłu głowy jakby to mogło w wyglądać w "normalnym" stylu. Po co się pchać w takie eksperymenty.

Opublikowano
1 minutę temu, Vulc napisał:

 

Niby będzie lepiej, ale nadal mam z tyłu głowy jakby to mogło w wyglądać w "normalnym" stylu. Po co się pchać w takie eksperymenty.


Jeżeli targetem są... niebieskowłose orki, i chude giby w rurkach z tunelami w uszach i szpilką w przegrodzie, to...

Nawiasem. Doszedłem do lokowania się w pokoju i lusterko + teksty o tatuażach. Słabe...
 

Opublikowano

Czyli potwierdzają się wrażenia z recki skilll up. Ta walka będzie coraz bardziej uciążliwa i nudna. Do tego tragiczne postacie, gówniana fabuła, klimat kaput, team manekiny, itemizacja kaplica. Miła dla oka giereczka dla nastolatków do bezmózgiego pokilkania. A przy okazji jeszcze spierze czerep tęczową propagandą;)

Opublikowano (edytowane)
25 minut temu, Kelam napisał:

A przy okazji jeszcze spierze czerep tęczową propagandą;)

Na to jeszcze nie trafiłem, a bardzo się tego obawiam.

Walka jest tak beznadziejna że zmieniłem poziom trudności na easy żey nie tracić czasu, tutaj nie ma żadnej taktyki czy strategii, tylko nawalanie przyciskami, ile bym dał by sobie postrzelać z Bianki...

 

image.thumb.png.3619d3543981c26a383c4666121fc5b1.png

Edytowane przez Element Wojny
Opublikowano

Graj dalej, tylko weź już zarezerwuj wizytę u:

talking-is-the-best-therapy.jpg?s=612x61

bo bez terapii ciężko będzie do siebie wrócić jak za głęboko się zanurzysz w tym bagnie:E

 

Opublikowano
41 minut temu, Element Wojny napisał:

Graficznie topka, i chodzi rewelacyjnie, nie mam żadnych bugów/glitchy typowych dla premier z ostatnich lat. 

Ale zaczyna się robić nudno, a system walki to seryjnie 2 przyciski na zmianę. Towarzysze nie wiem po co są, prawie w ogóle nie zadają obrażeń. 

Brak Denuvo lekiem na skopaną optymalizację premierową:E

Opublikowano (edytowane)

Na dziś kończę, bo nawet po 3 podwójnych shotach whisky ogrywanie tego nie jest łatwe.

 

Ale wrzucę Wam jedno na koniec: zobaczcie reckę Rocka, podpisuje się całkowicie pod tym co mówi przez pierwsze 10 minut, to jest gra dla 12 latków. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=ux9EjWafoEo

Edytowane przez Element Wojny
  • Like 2
  • Upvote 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • I ja się skusiłem czytając Wasze opinie tak chwalicie ale jeszcze nie grałem 😉
    • Teoretycznie żaden, bo to złącze nie nadaje się do niczego, skoro przy niższym poborze też jest pajacerka. W praktyce brać takie, gdzie piny nie cofają się w kostce i każda żyła jest w jakimś oplocie. Wtedy nie będą się tak grzać i luzować przy okazji.   Bawię się z tym od kilku dni i widzę, że tylko to może zminimalizować sytuacje fajerwerków. Czy istnieją takie, które się nie cofają? Nie wiem. Sam zamówiłem customa, bo nie ma kabli do mojego zasilacza a już tym bardziej kątowych. W ciemno innych producentów nie będę podłączał jak się okaże, że pinout w zasilaczu inny.   Na suprimie normalnie tego kabla używałem. Przy astralu dopiero zobaczyłem, że coś nie tak. Na stocku odpalając cyberpunka 5 diod na czerwono i skoki od 3 do 12A.  Przy UV do 400W trochę lepiej, ale dalej wystarczające skoki, żeby sobie mrugały.    Nie wróciłbym już do karty bez monitorowania 
    • Czekałem na to i teraz na spokojnie będę mógł sobie ograć pełny prodókt i w niższej cenie 😁👍    
    • https://www.purepc.pl/nvidia-dostawy-pakiety-aib-pamiec-vram-kryzys-karty-graficzne "NVIDIA całkowicie wycofuje się z dostarczania kości GDDR7 w pakietach AIB, czyli zestawów chipów GPU i pamięci VRAM dla partnerów odpowiedzialnych za produkcję kart graficznych GeForce RTX 5000 z rodziny Blackwell. Powodem jest to, że producenci pamięci: Samsung, Micron i SK hynix, nie są w stanie zaspokoić popytu na układy konsumenckie. Rosnące zamówienia na pamięć operacyjną dla rynku sztucznej inteligencji zapewniają im wyższą marżę i stabilniejszy dochód, przez co priorytety produkcyjne zostały przesunięte. Według informatora "Golden Pig" NVIDIA nakazała swoim partnerom samodzielne pozyskiwanie kości GDDR7 potrzebnych do produkcji kart graficznych."
    • Napisalem u mnie jest 2-4% po przesunieciu POWER LIMITU. I tak też było.  Bo to wczesniej sprawdzalem. Natomiast napisalem CI jak krowa na rowie ze sa GPU ktore dobijaja do 1.1V albo nawet wyzej i one potrzebuje wiecej PL i to jest dosc czeste w konstrukcjach chlodzonych woda albo w drozszych kartach typu Astral      Dałem Ci przyklad ze 5070Ti najczesciej dostanie 1-2%, ALE jak masz 8% (chociaz powątpiewam że po samym przesunieciu PL masz az 8% ale niech Ci bedzie)to oczywiscie SUPER najwidoczniej masz rdzen 1.07 lub 1.08V czyli max jaki sie moze trafic.  Masz zestawienie 5080 FE 8250pkt vs 5070Ti asus prime 6800pkt po OC i przesunieciu PL z 20% robi sie 30%. Bo tak reaguja na to GPU z wyższym napieciem rdzenia.  Skończ wreszcie bo sam to zaczales. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...