Skocz do zawartości

RTX 50x0 (Blackwell) - wątek zbiorczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Nie było wycieków, nie było sterów proste 8:E

 

Oczywiście stery były, ale tylko w najbardziej zaufanym gronie kurteczki tak króciutko trzymane, aby nic nie ujrzało światła dziennego :E No i nie ujrzało.

Edytowane przez lukadd
  • Like 1
Opublikowano
Teraz, Phoenix. napisał(a):

Majac 4070ti to tak naprawde albo 5080/5090 albo nic bo 5070ti to beda zbyt mle zyski. Ja mysle, ze wiele osob po testach przejrzy na oczy i jednak zostanie ze swoja karta zadowalajac sie poprawionymi DLSS itp.

Aż tak słabo z 5070Ti będzie?

 

Mi chodzi o to, że przejdę na Ti bezkosztowo po sprzedaży GPU i Q3, więc totalnie mi nie robi co pokaże :E Ale może i lepiej dołożyć, tylko TDP... 

Opublikowano (edytowane)
5 minut temu, PiPoLiNiO napisał(a):

Dalej ten sam dojeb** rozgałęźnik... Współczuje tym co muszą tego używać z jakiegoś powodu.

Ja używam z własnego wyboru. Cebulowe serce nie wytrzyma zakupu kabla 12VHPWR za 77 zł, skoro mogę używać adaptera za darmo 🧅🧅🧅

Edytowane przez Radio Tirana
  • Upvote 1
Opublikowano
39 minut temu, Phoenix. napisał(a):

Oj niekotrzy beda zawiedzeni rasterem, a w dodatku testery maja 6dni na testy i odsylki karty ;D Wincyj nie powiem!

Czyli, że wydajność w rasterze to katastrofa, o której wszyscy wiedzą od zobaczenia słupka w Far Cry i niezobaczenia żadnego z czystym rasterem? :D

I że karty trzeba odsyłać bo dystrybutor ma mało - to też już stare info, które było w jakimś filmiku jakiegoś youtubera, który był tutaj wczoraj wrzucany. 

Nic nowego. Każdy tu od dawna smaruje dupę cebulą, bo wiadomo że będzie piekło po publikacji wyników testów w rasterze. 

Kwestia tylko który segment najbardziej zawiedzie.  

Ja strzelam, że 5070 wypadnie śmiesznie na tle 4070Super. Śmiesznie lub tragicznie, jak kto woli :)

 

 

Opublikowano
1 minutę temu, VRman napisał(a):

Czyli, że wydajność w rasterze to katastrofa, o której wszyscy wiedzą od zobaczenia słupka w Far Cry i niezobaczenia żadnego z czystym rasterem? :D

pewnie max 30% tak jak było już wałkowane 1000x między 4090 a 5090 dlatego będzie wesoło :D

Opublikowano
31 minut temu, Radio Tirana napisał(a):

Mamy zacząć już pisać do ludzi, którzy kupili od nas 4090 za 5 tys. złotych że w sumie to głupia sprawa wyszła? 

Będę miał dla nich ofertę. Sprzedam im swoją 4090 za 7 tys.

Opublikowano
7 minut temu, VRman napisał(a):

I że karty trzeba odsyłać bo dystrybutor ma mało

What ??  Masz konkretna pule kart na polske i czas na testy, a pozniej odsylasz dalej, zeby inny tester mogl zdazyc przed premiera. O jakim Ty dystrybutorze piszesz?? :lol2:

instrybutor.jpg.c47d48a05eb5db84e8a2c9c1ed65ae09.jpg

  • Haha 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Kadajo napisał(a):

Ja obstawiałem 14-15 kola za nie referenty, no zobaczymy ile cie Asus za Astrala będzie kasował ale na pewno nie będzie to 10 tysięcy :D

 

Karty Tier A będą 30.01 zdecydowanie powyżej 12k pln imho. Astral wiadomo jak to z Asusem - dodatkowe myto więc nie spodziewam się powietrznej wersji za mniej jak 13k. 

 

Na chwilę obecną na proshopie jedynie TUF z ustaloną ceną na poziomie 10400pln po przewalutowaniu. TUF to jest Tier B imho. To jest cena na dziś i miejmy nadzieję że taka się utrzyma chociaż do premiery bo kilka dni później już nie jestem pewien :/

 

Czekam na 24-ego i niezależne testy. Chcę też zobaczyć porównanie bez gówno-klatek w tytułach na Unreal'u. 

Generalnie im więcej słyszę o tym multi generatorze tym bardziej jestem wq****ny. Potrzebujemy prawdziwego behemota z czeluści piekielnych o demonicznej mocy a nie jakiegoś klepacza gówno-klatek. 

Edytowane przez Fenrir_14
  • Upvote 1
Opublikowano
2 minuty temu, PiPoLiNiO napisał(a):

30% w rasterze. Cóż za dramat. Teraz w cod w 4k będę miał nie 220 fps tylko 290 fps.

Nie 290, a 286 :E

 

Prościej to zobrazować 100 vs 130.

 

Ale gdybyś dostał podobne wzrosty wydajności w rastrze jak było 3090 vs 4090 i przełożyło by się to proporcjonalnie na silnik tej gry to byłoby 100 vs 170fps ;)

Opublikowano (edytowane)
5 minut temu, Phoenix. napisał(a):

What ??  Masz konkretna pule kart na polske i czas na testy, a pozniej odsylasz dalej, zeby inny tester mogl zdazyc przed premiera. O jakim Ty dystrybutorze piszesz?? :lol2:

 

Nie każdy pracuje w zawodzie bliskim tym sprawom (tester,handlowiec).

Myślałem, że karty są dystrybuowane do testów, więc musi być jakiś dystrybutor. Dalej mi się nie chciało pomyśleć i tak jakoś wyszło :lol2: Czyli rozsyłają przedstawiciele firm np. Gigabyte itp. tak?

W każdym razie youtuber wspomniał, że karty muszą odsyłać, bo ten (ktokolwiek kto je dostarcza testerom) ma mało.

 

Edytowane przez VRman
  • Like 1
Opublikowano
9 minut temu, PiPoLiNiO napisał(a):

30% w rasterze. Cóż za dramat. Teraz w cod w 4k będę miał nie 220 fps tylko 290 fps.

 

Idę płakać w kąt. Cześć chłopaki! 

Tylko ze w takim Wukong'u to będzie 92 zamiast 70. Dla mnie mimo wszystko mało. Jeśli tak ma wyglądać wydajność TOPowej karty po dwóch latach zaawansowanej inżynierii to dla mnie jest to słaby wynik mówiąc szczerze. 

Opublikowano
Godzinę temu, Element Wojny napisał(a):

A skad wiesz jakie sensowne przyrosty beda? Moze sie okazac, ze miedzy 5090 a 6090 bedzie 10% i co wtedy? 

Gdyby faktycznie zeszli na 2nm od TSMC przy 6090 to zrobi widocznego boosta na lepszym procesie.

Opublikowano (edytowane)
8 minut temu, Fenrir_14 napisał(a):

Tylko ze w takim Wukong'u to będzie 92 zamiast 70. Dla mnie mimo wszystko mało.

W RT/PT będzie więcej wzrostu. Z 20 na 29fps :E

Edytowane przez lukadd
Opublikowano
4 minuty temu, Fenrir_14 napisał(a):

Jeśli tak ma wyglądać wydajność TOPowej karty po dwóch latach zaawansowanej inżynierii to dla mnie jest to słaby wynik mówiąc szczerze. 

TOP jak TOP bo tu masz wiecej cuda ale drama to bedzie z wszystkim ponizej 5090.

Opublikowano (edytowane)

Zamknijmy temat, ominmy cala ta drame. 

5 minut temu, lukadd napisał(a):

Gdyby faktycznie zeszli na 2nm od TSMC przy 6090 to zrobi widocznego boosta na lepszym procesie.

A po co, dostaniesz DLSS5, MFG 2 x8 i jakies Drama Tracing (nastepce PT i RT) i ciesz sie. 

Edytowane przez Element Wojny
Opublikowano
22 minuty temu, PiPoLiNiO napisał(a):

30% w rasterze. Cóż za dramat. Teraz w cod w 4k będę miał nie 220 fps tylko 290 fps.

 

Idę płakać w kąt. Cześć chłopaki! 

weź jeszcze pod uwagę o 27% wyższe TDP :P

Opublikowano

@PiPoLiNiO @lukadd Pisałem już wyżej, chce zobaczyć różnice bez dopalaczy na silniku Unreal'a.

Zresztą implementacja RT też jest różnie robiona, jako przykład sprawdźcie sobie Plague Tale Requiem. 

Porównajcie sobie jak gra wygląda i chodzi z RT i jak wygląda i chodzi bez RT ze zmienioną rozdzielczością cieni z 2048 na 8196 w pliku txt z ustawieniami. 

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • testując nuc 14 pro plus z 185H zignorowałeś Procesor 45/115 ustawiony przez intela na 64/115 ty ustawiłeś 72/72 do testu W mobile tdp jest o wiele ważniejsze by coś wykminić bo produkty sa różne i ograniczone chłodzeniem ale w pc to starczy 100zl by kupić chłodzenie na 200wat. Ogólnie to podejrzewam ze cofając sie w czasie do  historii powstania turbo jest ona powiązana z boxem intela bo taki 14700k vs 14700 niczym sie nie różni
    • dzisiaj za 1500zł masz podstawową kartę  do grania od nvidii. Chyba niżej już nie ma. Same ulepy i frankensteiny z poprzednich generacji. Wtedy miałeś prawie topkę wydajnościową. Dziś na coś takiego musisz wydać grubo ponad 3k zł
    • Mnie to mocno zaskoczyło, że w ogóle ludzie są przyjaźni. Aż mi się głupio grało tuż po premierze. Wszyscy tylko sławetne "dont siut", no to się litowałem na początku :P. Tylko po 3 dniach zaczynało się to robić powoli nudne. Plus raz na jakiś czas zdarzył się gracz, który jednak strzelał, a człowiek przyzwyczajony, że sobie może beztrosko biegać wśród innych nie był na takie coś przygotowany :E.   W innych extraction shooterach 95% jak nie więcej ludzi jest wrogo nastawiona, więc widząc kogoś wiesz, że będzie walka. W Tarkovie może na początku wipe są sytuacje że ktoś mówi na voice, że nie chce walki, bo robi questa, ale im dalej w "sezonie" tym rzadziej się cos takiego zdarza. W Arc Raiders też tak było, w zamkniętych testach pół roku temu i przed premierą prawie każdy do siebie strzelał od razu. To ta "przyjazna" natura graczy po premierze gry była tą "nienaturalną" dla tych co przychodzili z innych extration shooterów, czy grali we wcześniejsze beta testy.   Jako, że jest to pvpve, to trzeba też brać pod uwagę otoczenie, boty/AI. To podstawowy element w tym gatunku. Walczymy z botami na głośno, musimy to robić szybko, w miarę bezpiecznym miejscu. Bo z tyłu głowy cały czas mamy to, że nasza walka z nimi mogła przywołać innych ludzi. Na otwartym terenie jest zbyt ryzykownie, lepiej boty ominąć. Zostawić ich jako czujki na innych graczy, a w tym czasie lootować sobie jakiś budynek. Jak zobaczymy albo usłyszymy, że się agrują, to wiemy że ktoś z tamtej strony nadchodzi. Wyjście z mapy powinno być sukcesem, człowiek powinien czuć satysfakcję, że przeżył raid. Od nas zależy ile jesteśmy na raidzie. Im dłużej tym więcej dobrego lootu możemy znaleźć, ale również większa szansa, że zginiemy. Tak samo podróż w miejsca z dobrym lootem, można się obłowić, ale ryzykujemy spotkanie z wieloma graczami, którzy też mają chrapkę na te miejsca.  Stosunek wyjść na poziomie 40-50% to całkiem dobry wynik w innych grach tego gatunku. W Arcu co prawda nie ma takich statsów, ale na oko mam chyba 90-95% :E.    Jedynie co bym zmienił, to wejście z darmowym sprzętem tylko po 12 minutach trwania raidu albo później, a jak wchodzisz ze swoim to zawsze na początku. Windy nie powinny się zamykać, do końca powinny być wszystkie otwarte. Oraz w solo grze zmniejszył bym trochę ilość graczy, bo jak się wszyscy zaczną napierdzielać, to będzie trochę chaotycznie.   To, że gra prędzej czy później zacznie tracić graczy jest naturalne. Mnie i tak zaskoczyła taka popularność. Nastawiałem się na 200k ludzi w okolicach premiery i koło 80-100 miesiąc po niej. Jest sporo lepiej i bardzo dobrze, bo to świetna gierka z małymi problemami (desynci, balans). Byle jej z czasem nie spierdzielili.   Na horyzoncie kolejne extraction shootery z jakimś tam potencjałem. Nowy PUBG :E, oraz Marathon od Bungie.
    • Ale klikasz obok i masz 253W  Wasze zarzuty byłyby słuszne gdyby właśnie nie to "obok"  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...