Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
45 minut temu, DżonyBi napisał(a):

Teraz i tak jest lepiej, bo GPU ma dluzszy "useful life", a na upartego to mozna kupic tv 8K i ubic 5090 w dniu premiery.

Zależy jak na to spojrzysz, jeśli masz na myśli ze wogle grę uruchomisz to tak.
Ale jak jesteś już przyzwyczajmy do pewnego progu jakości to nie bardzo.

Jak to mówią apetyt rośnie w miarę jedzenia.

 

23 minuty temu, wrobel_krk napisał(a):

No pamięć czasem zawodzi ale zawsze były gry w których na maks ustawień się nią dalo grać, crysis3 po 3 latach:

85946.png

 

Napiszę ktoś a to 1080ti nie karta do to. 2080ti dlaje nie miało 60fps:

https://ithardware.pl/testyirecenzje/msi_geforce_rtx_2080_ti_duke_11g_oc_test_karty_graficznej_z_gpu_turing-7350-4.html

Wiesiek 3 z haitworks w 4k też poniżej 60fps na 2080ti

No tak ale to były pojedyncze tytuły a dziś prawie na każdą premierę masz kasztany niezoptymalizowane które praktycznie nie działają nawet na 4090 bez DLSS w 4K.

Czy w tym roku wyszedł graficznie chociaż jeden duży tytuł który śmiga bez DLSS na 4090 w 4K w 60fps bez dropów od dnia premiery ?

Chyba nie. Mam wręcz wrażenie ze trend się odwrócił, dziś większość gier to właśnie takie Crysisy i Witchery a tych działających jest niewiele.

Jeszcze jak idzie za tym porządna jakościowo grafika to spoko. A w tym roku ile tak naprawdę było kilerów graficznych ? Wukong i Hellblade II.
Reszta to jakieś średniaki które i tak działają jak kupa.

Chociaż warto by się tutaj tak naprawdę zastanowić czy problemem przypadkiem nie jest rozdzielczość sama w sobie a to my sobie daliśmy wmówić ze sobie można grac już spokojnie w 4K.

 

Bo gdyby takiej 4090 obnizyc rozdzielczość do 2,5k to wszystkie problemy praktycznie znikają.

  • Upvote 1
Opublikowano
2 minuty temu, Kadajo napisał(a):

Bo gdyby takiej 4090 obnizyc rozdzielczość do 2,5k to wszystkie problemy praktycznie znikają.

2.5k to 1440p? To nic nie znika. Te same gry które z PT dławią 4090 w 4k, dławią też w 1440p :p Na mniejszym poziomie, ale nadal bez dlss nie podchodź. 

 

Różnica jest taka, że generatora nie trzeba używać :)

Opublikowano
Godzinę temu, Kadajo napisał(a):

Kupujesz topowe GPU i musisz "wybierać" :E

Takie GPU powinno wciągać nosem przez przynajmniej dwa lata każdą grę na maksymalnych detalach w 4K :D

No popatrz jak to było dawniej, kupujesz 3 topowe karty graficzne i nadal nie ma 60fps w 1280x1024. xD

 

5bf5-crysis-1280h-bar.jpg

 

 

  • Upvote 3
Opublikowano
32 minuty temu, Kadajo napisał(a):

Kupujesz topowe GPU i musisz "wybierać" :E

Takie GPU powinno wciągać nosem przez przynajmniej dwa lata każdą grę na maksymalnych detalach w 4K :D

Gdyby twórcy gier się przykładali do tworzenia tych gier to tak by było :E Ale, że przeważnie odwalają totalną manianę to jest jak jest.

 

Większość tych gniotów AAA co wychodzi w ogóle nie powinna być w takim stanie dopuszczona do sprzedaży na steam itd.

  • Upvote 1
Opublikowano
13 minut temu, PiPoLiNiO napisał(a):

2.5k to 1440p?

Tak

16 minut temu, PiPoLiNiO napisał(a):

Różnica jest taka, że generatora nie trzeba używać :)

W sumie racja, zapomniałem ze my nawet już nie jesteśmy w stanie osiągać wydajności REALNEJ :D

13 minut temu, Doamdor napisał(a):

No popatrz jak to było dawniej, kupujesz 3 topowe karty graficzne i nadal nie ma 60fps w 1280x1024. xD

 

5bf5-crysis-1280h-bar.jpg

 

 

No ale znowu, jedna gra.

Ale mowie apetyt rośnie w miarę jedzenia.

Zobacz ze nawet konsolowcy zasmakowali w 60 fps i co ? I teraz Sony wyda PS6 i będzie wmawiało ze spoko graficzka ale trzeba grac w 30 albo ciąć grafikę i grac w 60 ? :D

To nie 2005 rok ze 60 fps to święty grall, ogólnie śmieszy mnie ze nadal nawet na PC osiągniecie 60 FPS przez twórców uważa się za target gdzie wyraźnie od ponad 10 lat mamy monitory które maja minimum 144hz. A jak dodamy do tego FG to juz wogle się komedia robi.

Opublikowano

Dla niektórych to zabrzmi źle, głupio i stwierdzą "co on pie**", ale po 2 latach nie schodzenia poniżej 80-120 fps, 60 wydaje się już nie grywalne w tej chwili. 

 

Myślę, że każdy kto grał długo w wysokim klatkarzu, a potem dał 60, potwierdzi moje słowa. 

  • Like 2
  • Confused 1
  • Upvote 4
Opublikowano
14 minut temu, PiPoLiNiO napisał(a):

Myślę, że każdy kto grał długo w wysokim klatkarzu, a potem dał 60, potwierdzi moje słowa

Potwierdzam. Po dwóch latach grania w Fortnite na 144 FPS  przełączenie się na 60 FPS było nieprzyjemną niespodzianką. 

  • Upvote 1
Opublikowano
1 godzinę temu, Kadajo napisał(a):

Tak

W sumie racja, zapomniałem ze my nawet już nie jesteśmy w stanie osiągać wydajności REALNEJ :D

No ale znowu, jedna gra.

Ale mowie apetyt rośnie w miarę jedzenia.

Zobacz ze nawet konsolowcy zasmakowali w 60 fps i co ? I teraz Sony wyda PS6 i będzie wmawiało ze spoko graficzka ale trzeba grac w 30 albo ciąć grafikę i grac w 60 ? :D

To nie 2005 rok ze 60 fps to święty grall, ogólnie śmieszy mnie ze nadal nawet na PC osiągniecie 60 FPS przez twórców uważa się za target gdzie wyraźnie od ponad 10 lat mamy monitory które maja minimum 144hz. A jak dodamy do tego FG to juz wogle się komedia robi.

Nic się nie zmieniło w kwestii 60fps, lecz zmieniły się gry, na gorsze, wypuszczają niedopracowaną grę Stalker 2 i 83% opinii z 59 520 jest bardzo pozytywnych. :smiech:

Nieważne jak wydajną kartę graficzną wyda nvidia, to od producenta gier zależy, czy dana gra będzie grywalna, czy też nie. Jeżeli gracze dalej będą zachwalać niedopracowane gry, to przyszłość gier nie będzie kolorowa.

  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, PiPoLiNiO napisał(a):

Dla niektórych to zabrzmi źle, głupio i stwierdzą "co on pie**", ale po 2 latach nie schodzenia poniżej 80-120 fps, 60 wydaje się już nie grywalne w tej chwili. 

 

Myślę, że każdy kto grał długo w wysokim klatkarzu, a potem dał 60, potwierdzi moje słowa. 

Święta racja. Ostatnio miałem zupełnie nieplanowany test "na ślepo" który potwierdza Twoją tezę. Przeważnie gram na monitorze 165Hz przy tylu właśnie klatkach z blokadą, ale też czasami na starym TV 60Hz, na którego streamuję gry przy użyciu sunshine + moonlight. Warto na starość poleżeć od czasu do czasu z padem na kanapie:) Wtedy robię blokadę 60 klatek na hoście, żeby stream na tv był optymalnie płynny. 

No i później przy ponownym graniu na kompie zapomniałem ustawić na rtst 160 i mówię co jest nie tak, czemu ten battlefield jest taki zamulony a to po prostu było 60 kl/s. Na tv przed którym leżysz kilka metrów dalej ogrywając mało dynamiczne chodzone erpegi na przykład, więcej nie potrzeba. Podsumowując, człowiek z czasem przyzwyczaja się do dobrego i to jest fakt.

Edytowane przez Smalec
Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, Kadajo napisał(a):

Kupujesz topowe GPU i musisz "wybierać" :E

Takie GPU powinno wciągać nosem przez przynajmniej dwa lata każdą grę na maksymalnych detalach w 4K :D

Jasne ze powinno. Niestety sa kretyni co usprawiedliwiaja brak optymalizacji, GPU, CPU czy storage optimalization nawet tu na forum bo 'takie sa realia' albo 'tak juz jest'

 

Potem sie dziwimy ze 4090 nie dowozi. Brak szacunku dla tych dzbanow bo niszcza rynek PC i napedzaja wyscig szczurow.

 

disappointment-disappointment-sigh.gif

Edytowane przez Roman_PCMR
Opublikowano
4 godziny temu, PiPoLiNiO napisał(a):

Dla niektórych to zabrzmi źle, głupio i stwierdzą "co on pie**", ale po 2 latach nie schodzenia poniżej 80-120 fps, 60 wydaje się już nie grywalne w tej chwili. 

 

Myślę, że każdy kto grał długo w wysokim klatkarzu, a potem dał 60, potwierdzi moje słowa. 

Ty masz rację, ostatnio sam dałem się na to zlapać. Grałem w kilka gierek przez długi czas w granicach 100-165fps i dopiero ostatnio odpaliłem coś co wypluło 60fps... Faktycznie dziwnie się gra, ma się wrażenie że gra nie jest płynna. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...