Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

apropo

 

Mam pytanie o to, jak wygląda nagrywanie 120fps lub więcej wspomagane sprzętowo. Chodzi mi o takie, które nie zabiera więcej jak 1-2% wydajności w grze.

Co jest obecnie możliwe na serii 4xxx i co na serii 5xxx, a jak nie ma opcji nagrywania powyżej 120, może ktoś siedzi w temacie i wie czy to technicznie możliwe, jeśli programiści Nvidii uznają, że warto taką opcję udostępnić?

I czy nagrywanie 120 jest normalnie dostępne, czy trzeba coś kombinować, czy te jakie daje soft Nvidii sobie radzi?

Edytowane przez VRman
Opublikowano (edytowane)

@samsung70 Mem, więc trzeba traktować pół żartem, pół serio :) ale jak kiedyś podobno "Laszlo Hanyecz, programista z Florydy, 14 lat temu kupił dwie pizze za 10 tysięcy bitcoinów. Wówczas była to równowartość 41 dolarów, gdyż bitcoin kosztował 0,41 centa. Z cenowego punktu widzenia w tamtej transakcji nie było nic dziwnego. Dziś jednak 10 tysięcy bitcoinów to równowartość około 680 milionów dolarów." 

Edytowane przez AndrzejTrg
Opublikowano

W wieku 52 lat zmarł Viktor Antonov, dyrektor artystyczny HL2 i Dishonored, współpracujący także przy takich produkcjach jak Wolfenstein: The New Order, Dishonored 2, Fallout 4 czy nowy Doom. Dwa pierwsze tytuły to od strony art designu absolutne potęgi, chyba nie tylko w moich oczach. Spora strata dla branży. :(

 

  • Upvote 2
Opublikowano

Ah te przeklęte shorty, ale przynajmniej czasem coś dobrego wpadnie :E 
Od razu skojarzyło mi się z poziomem niektórych dawnym gier, w porównaniu do obecnych. Dziś mało która ma jaja wrzucić gracza do wody, aby nauczył się wszystkiego w trakcie.
Przesadyzm samouczków to już zmora, a poczułem się jak ten chłopiec, gdy odpaliłem KCD 1.

 

Opublikowano

W grach widzimy regres, w sprzęcie ehh co odwala nvidia to głowa mała, szkoda gadać, w mainstrimowych filmach to samo, regres, dobrze że muzyki słucham specyficznej, gdzie trzeba mieć talent i pomysł by coś ciekawego stworzyć, wiem są kapele metalowe mainstimowe, ale jak ktoś w tym siedzi tak jak ja 30 lat, to ma swój gust i wie czego słucha, dlaczego tak jest, mi się wydaje że te młodsze pokolenie odemnie po prostu położyło lachę na wszystko i woli patrzeć w ekran telefonu niż coś robić więcej, walczyć o coś lepszego, takie luźne przemyślenia.

Wczoraj na urodzinach mojego najlepszego kumpla. obchodził 42 urodziny, gadalismy o starych grach, że byśmy sobie popykali jeszcze kiedyś po LANie, obaj też jesteśmy metalowcami :metal: tak to już bywa. :E  Gram w RDR 1 Remastered, jaka ta gra jest zajebista, po wypłacie kupię BigBox Warlords 3, bo tak, stare gry mają klimat, ostatnio grałem też w COD 2, kocham tą część najlepszy COD dla mnie, kuźwa co za klimat drugiej wojny światowej, wylewa się z ekranu. Chciałbym jeszcze dostać Remaster GTA IV no i GTA London 1969 i 1961, moje ulubiona GTA.

  • Like 5
Opublikowano (edytowane)

Dobrze prawisz @Stjepan, mam podobne przemyślenia i obserwacje ;) 

 

Na szczęście w głupocie dookoła widać z roku na rok postęp :E Technologia idzie do przodu, wręcz zasuwa a coraz więcej ludzi moim zdaniem zachowuje się tak, jakby dopiero co zeszli z drzew :P 

 

Edytowane przez lamparcicho

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Mnie to mocno zaskoczyło, że w ogóle ludzie są przyjaźni. Aż mi się głupio grało tuż po premierze. Wszyscy tylko sławetne "dont siut", no to się litowałem na początku :P. Tylko po 3 dniach zaczynało się to robić powoli nudne. Plus raz na jakiś czas zdarzył się gracz, który jednak strzelał, a człowiek przyzwyczajony, że sobie może beztrosko biegać wśród innych nie był na takie coś przygotowany :E.   W innych extraction shooterach 95% jak nie więcej ludzi jest wrogo nastawiona, więc widząc kogoś wiesz, że będzie walka. W Tarkovie może na początku wipe są sytuacje że ktoś mówi na voice, że nie chce walki, bo robi questa, ale im dalej w "sezonie" tym rzadziej się cos takiego zdarza. W Arc Raiders też tak było, w zamkniętych testach pół roku temu i przed premierą prawie każdy do siebie strzelał od razu. To ta "przyjazna" natura graczy po premierze gry była tą "nienaturalną" dla tych co przychodzili z innych extration shooterów, czy grali we wcześniejsze beta testy.   Jako, że jest to pvpve, to trzeba też brać pod uwagę otoczenie, boty/AI. To podstawowy element w tym gatunku. Walczymy z botami na głośno, musimy to robić szybko, w miarę bezpiecznym miejscu. Bo z tyłu głowy cały czas mamy to, że nasza walka z nimi mogła przywołać innych ludzi. Na otwartym terenie jest zbyt ryzykownie, lepiej boty ominąć. Zostawić ich jako czujki na innych graczy, a w tym czasie lootować sobie jakiś budynek. Jak zobaczymy albo usłyszymy, że się agrują, to wiemy że ktoś z tamtej strony nadchodzi. Wyjście z mapy powinno być sukcesem, człowiek powinien czuć satysfakcję, że przeżył raid. Od nas zależy ile jesteśmy na raidzie. Im dłużej tym więcej dobrego lootu możemy znaleźć, ale również większa szansa, że zginiemy. Tak samo podróż w miejsca z dobrym lootem, można się obłowić, ale ryzykujemy spotkanie z wieloma graczami, którzy też mają chrapkę na te miejsca.  Stosunek wyjść na poziomie 40-50% to całkiem dobry wynik w innych grach tego gatunku. W Arcu co prawda nie ma takich statsów, ale na oko mam chyba 90-95% :E.    Jedynie co bym zmienił, to wejście z darmowym sprzętem tylko po 12 minutach trwania raidu albo później, a jak wchodzisz ze swoim to zawsze na początku. Windy nie powinny się zamykać, do końca powinny być wszystkie otwarte. Oraz w solo grze zmniejszył bym trochę ilość graczy, bo jak się wszyscy zaczną napierdzielać, to będzie trochę chaotycznie.   To, że gra prędzej czy później zacznie tracić graczy jest naturalne. Mnie i tak zaskoczyła taka popularność. Nastawiałem się na 200k ludzi w okolicach premiery i koło 80-100 miesiąc po niej. Jest sporo lepiej i bardzo dobrze, bo to świetna gierka z małymi problemami (desynci, balans). Byle jej z czasem nie spierdzielili.   Na horyzoncie kolejne extraction shootery z jakimś tam potencjałem. Nowy PUBG :E, oraz Marathon od Bungie.
    • Ale klikasz obok i masz 253W  Wasze zarzuty byłyby słuszne gdyby właśnie nie to "obok"  
    • https://www.neonet.pl/karty-graficzne/gigabyte-geforce-rtx-5090-windforce-oc-32gb-gddr7-dlss4-gv-n5090wf3oc-32gd.html   9699
    • Tak jest w każdym teście CPU, nawet tych, które przysyła Intel, a nie AMD, także tutaj kulą w płot W każdym razie, co proponujesz? Zignorować w ogóle istnienie TDP i do głównych wykresów podawać typowe ustawienia automatyczne (czyli w przypadku Intela rzeczywiście będzie to 181/250 W), a obniżone limity do zestawienia zbiorczego? Ja jestem otwarty na każdą propozycję, ale musisz mieć świadomość, że to nie jest do końca tak, że to są zawsze limity, jakie masz, kiedy nie wchodzisz do BIOS-u. Bo są płyty np. B760, które fabrycznie ustawiają PL1 125 W i tylko PL2 181-253 W. A PL2 niczego do wydajności nie wnosi, po minucie spadnie w grze pobór do 125 W i już tak zostanie do końca rozgrywki.
    • I teraz pomyśl, że ten GTX 970 za 1500 zł był praktycznie na równi z GTX 780 Ti 3GB, który dwa lata wcześniej debiutował w kwocie 2849 zł.  Jednocześnie 970-tka była 50% szybsza od 770-tki.   Teraz o takich przyrostach można tylko pomarzyć. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...